Повтори і пригадай. Підсумок за темою « Мандрівка до Країни казок»

Опис документу:
Мета : узагальнити і систематизувати знання учнів за розділом « Народні казки » ; підтримувати інтереси до читання казки ; розвивати пам'ять , спостережливість , діалогічне мовлення ; збагачувати словниковий запас учнів ; розвивати творчі здібності учнів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Літературне читання

Вчитель: Долгова Ольга Володимирівна

Місце проведення 2клас

Тема

Повтори і пригадай.

Підсумок за темою

« Мандрівка до Країни казок»

Мета : узагальнити і систематизувати знання учнів за розділом « Народні казки » ; підтримувати інтереси до читання казки ; розвивати пам'ять , спостережливість , діалогічне мовлення ; збагачувати словниковий запас учнів ; розвивати творчі здібності учнів.

Обладнання : букви на дошці «Країна казок» ;казкові персонажі з різних народних казок ;кошик очікувань;аудіозапис « Голубий вагон» ;конверти із завданням (станція «Упізнай казку за уривком» ) ;скручені папери із завданням ( станція « Будь уважним ! » ) ;Чебурашка ;картки з буквами ( станція « Калейдоскопна») ;скринька;аудіозапис « Веселі ведмедики» ;мікрофон .

Хід уроку

І. Організаційний момент

Пролунав і стих дзвінок, Починається урок ! Щоб урок пройшов цікаво, Всі беремося до справи ! II.Передбачення «Кошик очікувань»:

- Ви бачите , що у класі у нас все сьогодні незвичайне : незвичайно
стоять парти, незвичайно прикрашена дошка, незвичайно багато на
ній казкових персонажів.

- А що ви очікуєте сьогодні від уроку?
(Я очікую дізнатись щось цікаве.

Я очікую повторити вивчене. Я очікую чогось навчитися Я очікую отримати задоволення. - Я записала ваші очікування, склала їх у кошик, а в кінці уроку перевіримо їх, добре ?

III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми
уроку.

Слово вчителя :

1. - Сьогодні я пропоную вам помандрувати у Країні казок .
Казка - це чарівна країна, де добро завжди перемагає зло.

Казок країна чарівна,-У гості вас чека вона. Ото ж часу не гайте, У подорож рушайте !

  1. - Ви зараз сидите за партами - вагончиками . Зараз в класі три «вагончики», в кожному - команда гравців, а у команди повинен бути... капітан! Виберіть собі капітана (Вибір капітанів, представлення капітанів.)

  2. -Увага! Наш шкільний експрес у складі трьох команд «вагончиками» вирушає у Країну казок. Щоб цікавіше було мандрувати нею,вам потрібно пригадати все, що ви знаєте з розділу « Народні казки», бути уважним і спостережливими. Ото ж, вирушаємо?

(звучить аудіозапис пісні « Голубий вагон» В. Шаінського).

IV. Подорож Країною казок.

Станція 1 « Упізнай казку за уривком»

а) Капітани кожної команди отримує конверт з двома картками із завданням - уривком казки .

* - А що ти , хвостище - помелище , думало - гадало , як від того проклятого собачища втікало ?( «Лисичка - сестричка»)

  • Він лежав на вікні, а тоді з вікна - на призьбу , а з призьби -на землю в двір , а з двору - за ворота і побіг покотився дорогою . ( « Колобок» )

  • Уранці вишли вони з хати й полягали на сонці. Вовк незабаром розімлів од спеки й захропів на весь двір .( «Жбан меду»)

  • Дівчина подумала трохи , вийшла на кухню і попросила в кухаря два сита. («Як дівчина короля перехитрила»)

  • Проходить неподалік дід старий, мужичок - сірячок , почув крик , метнувся до річки й витяг крамаря з води . ( «Міньба»)

  • Шуліка, до курей , а кури до червів , а черви до довбні, а довбня до волів , а воли до води , а вода до вогню , а вогонь до людей ,а люди до вовка, а вовк до кози , а коза до билини , а билина тоді: «Ко-о-о-лих , ко-о-о-лих!» (« Горобець і билина»)

б) За кожну правильну відповідь 1 бал ;

в) - Молодці, швидко й правильно справились із завданням.
Вирушаймо на наступну стацію? Поїхали !

(Звучить аудіозапис пісні « Голубій вагон вагон» В. Шаінського)

Станція 2 «Знайди героя казки»

а) - Я називаю головного героя , а ви - казку, з якої він прийшов.

  • Горобець ( «Горобець і билина»)

  • Король ( « Як дівчина короля перехитрила»)

  • Мужичок - сірячок ( «Міньба» )

  • Зайчик - побігайчик ( « Колобок»)

  • Довбня ( « Горобець і билина»)

  • Лисичка ( «Лисичка - сестричка» або « Жбан меду»)

б) За кожну правильну відповідь 1 бал;

в) - Розумнички, були дуже уважними ! Вирушаймо на наступну станцію? Поїхали !

Станція 3 «Народна»

а) Наш експрес прибув до станції, на якій казочка знайде свого
автора - народ, який її склав. Увага!

  • « Колобок» (Українська народна казка)

  • «Жбан меду» ( Сербська народна казка)

  • «Міньба» (Російська народна казка)

  • «Як дівчина короля перехитрила» (Угорська народна казка)

  • «Горобець та билина» (Українська народна казка)

  • «Лисичка - сестричка» (Українська народна казка)

б) За кожну правильну відповідь 1 бал;

в) - Добре знаєте казки, усе відгадали! Отож вирушаємо далі?
Поїхали !

(Звучить аудіозапис пісні « Голубий вагон» В. Шаінського)

Станція 4 «Будь уважним!»

а) - Наш експрес прибув на станцію «Будь уважним!» і вас зустрічає Чебурашка. У нього в лапках скручені аркуші паперу. Капітани команд, отримайте по 2 свитки. За командою розгорніть їх, прочитайте, знайдіть слово - помилку і виправте її. Починаймо!

  • «Це було тоді, коли вовк і лисиця жили разом у мирі й злагоді». («У дружбі й злагоді»)

  • « Побачивши, що дівчина й справді дуже мудра, король вирішив одружитися з нею».

( «дуже розумна ...»)

* «Ну добре, голубчику , що хоч сам вернувся! Ходімо в хату
снідати!» (« Ходімо в хату вечеряти!»)

  • «Іди , коза, билину рвати бо не хоче билина поколихати горобця - доброго молодця» («билину гризти...»)

  • «Дівчина подумала трохи , вийшла на кухню і попросила в кухарки два сита.» («.. .попросила в кухаря...»)

  • «Купався багатий крамар у річці, потрапив на глибінь, почав пірнати». («... почав тонути».)

б) За кожну правильну відповідь 1 бал;

в) - Уважні які! Знайшли і виправили усі помилки! Можемо
вирушати далі? Поїхали !

Станція 5 «Калейдоскопна»

а) - Із розсипаних букв складіть слово:

ДОВБНЯ - велика дерев'яна палиця з потовщенням на кінці,; КРАМАР - торгівець ; ХИТРА - лисиця .

б) за кожну правильну відповідь 1 бал;

в) - Чудово! Склали усі слова ! їдемо далі ? Поїхали !

Станція 6 « Загадкова»

а) Наш експрес прибув на станцію « Загадкова». Капітан кожної команди підходить до скриньки й вибирає з неї 2 загадки. Якщо не зможе відповісти сам капітан, то допомагає команда. Готові? Розпочинаймо!

* Вміє вишивати, шить ,
Може ґудзики пришити,
Та без одягу днині
Рукодільниця - кравчиня . ( Голка )

З якої казки цей предмет? («Міньба»)

* Гострі зуби, сильні лапи,
Дуже схожий на собаку,
І полює дуже ловко,

Що, впізнали , друзі... ( Вовка

З якої казки цей предмет ? (« Жбан меду» чи «Колобок»)

* Купили новеньке,
Думали - новеньке,

А воно все в дірках . ( Сито)

З якої казки цей предмет ? («Як дівчина короля перехитрила»)

* У кущах вона почує
І на зайчика полює.

Вся руденька ця сестричка, А зовуть її,.. ( Лисичка)

З якої казки цей предмет ? ( «Колобок» «Жбан меду»)

* 3 глини народився,
На кружалі вертівся,
На вогні пікся,

На базарі побував, Людей погодував. (Жбак)

З якої казки цей предмет ? ( «Жбан меду»)

* Ой,набридло нам віконці
Все на сонечку сидіть.
От візьму і покочуся,

Щоб побачить увесь світ! ( Колобок )

З якої казки цей предмет ? (« Колобок»)

б) За кожну правильну відповідь 1 бал;

в) - Стомилися вже? Тоді поїхали відпочивати !

Станція 7 «Фізкультхвилинка»

-Ми мандрували довго, трохи стомилися, тому давайте відпочинемо з «Веселими ведмедиками». Виходьте з вагончиків і веселімося!

V. Підсумок уроку.

Слова вчитеся.

1. Наша подорож завершується. Вам сподобалась наша мандрівка?

А як самим потрапити до Країни казок ? Читати! Під шелест сторінок

ви потрапите у казковий світ. Вивчайте казки! Казка вчить , як на світі жить! Казка маленька. А розуму в ній багато!

  1. Підрахунок болів кожної команди.

  2. Оголошення команди переможця .

  3. Перевірка «кошика очікувань»:

- Давайте заглянемо до нашого « кошику очікувань».

Ви очікували... дізнатися щось цікаве . Що цікавого дізналися на уроці? (Версії учнів)

... повторити вивчене. Що саме повторювали ? (Версії учнів)

... чогось навчилися. А чого ж ви навчилися ? (Версії учнів)

... активної роботи . Чи була у нас активна робота ? (Версії учнів)

... отримати задоволення . Чи отримали ви задоволення ? (Версії учнів).

5. Гра «Мікрофон»:

  • Мені на уроці сподобалось...

  • З якими труднощами ви зустрілися сьогодні?

  • Я зрозуміла , ...

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
2
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!