До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
5
міс.
1
4
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Повторення вивченого з орфографії та будови слова, 10 клас

Опис документу:
Розробка містить 26 диференційованих варіантів по 5 завдань на повторення основних орфограм (у коренях, префіксах, суфіксах та закінченнях різних частин мови), а також морфемного та словотвірного аналізу слова.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Повторення вивченого з орфографії та будови слова, 10 клас

Варіант 1

1.Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Минат..меш, спостережл..вий, зумовл..ний, метел..чок, бояр..ня, миш..ловка, бувальщ..на, жит..чко, мереж..во, пал..во, саж..нь, пр..скіпл..вий, пр…вабл..вий, ро..каза (н,н)ий, не..кор…(н,н)ий, іст..на, житт..творний, дал..на.

2. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Січ, край, марш, ніж,Надя,Коля,дочка, невістка.

3. Скласти речення з парами слів:

Незвично – не звично

неславити – не славити

недобрий – не добрий

листа – листу (Р. відмінок)

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок:

наслідок, тариф, телеграф, туман, тягар, вантаж, флот, експрес, експромт,відсоток;

б) в орудний відмінок: стажер, щур, ювелір, ювіляр, чоботар, шкіпер, шифер, цісар, цар, орієнтир.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Григорій, Євгеній.

Варіант 2

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Рушн..чок, смуж..чка, давн..на, зостан..шся, мар..во, вид..во, прагн..ння, картопл..ння, пр…нишклий, пр…стольний, тонюс..нький, гарніс..нький, ро..критикувати, не..хитний, звал..ще, доглядат..меш, виголош..ний, бе..пр..тульний.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Ключ, воля, промінь, кремній, мати, Таня, Ольга, Толя.

  1. Скласти речення з парами слів:

Несприятливий – не сприятливий

нездужати – не здужати

невільний – не вільний

каменя – каменю (Р. відмінок)

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: грім, дах, девіз, епіграф, верстат, рух, плакат, театр, маніфест, фільм;

б) в орудний відмінок: різьбяр, лицар, мундир, буксир, ветеринар, пустир, касир, нашатир,аптекар, якір.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Афанасій, Овдій.

Варіант 3

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Низов..на, шиш..чка, кел..шок, донес..ння, вул..чка, літ..чко, квасол..ння, вар..во, бор..шся, прагнут..муть, розор..ний, ро..кований, пр..йдешній, пр..порош..ний, не..тихаючий, малюс..нький, саміс..нький, садов..на.

2. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Межа, гроші, нуль, роль, Галя, Оля, Одарка, сестра.

3. Скласти речення з парами слів:

Несподіваний – не сподіваний

незадоволений – не задоволений

не зрізаний – не зрізаний

апарата – апарату (Р. відмінок)

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: стан, магніт, коефіцієнт, льодовик, кулемет, кришталь, рапорт, момент,мінерал, калейдоскоп;

б) в орудний відмінок: байкар, маляр, циркуляр,муляр, комунар, Лазар, лазер, слюсар, перпендикуляр, ліхтар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Георгій, Василь.

Варіант 4

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Дон..чка, мереж..чка, мереж..во, заощадж..ння, піш..хід, всюд..хід, пр…старкуватий, пал..чка, гостріс..нький, бе..карно, ро..тин, не..проста, відвід..ни, зозул..н, плеч..вий, довірл..вий, запевн..ння, запевн..ння, змал..чку.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Сторожа, груша, ясен, плющ, Катя, Уля, тітка, зозуля.

  1. Скласти речення з парами слів:

Незнаний – не знаний

непокірний – не покірний

ненаписаний – не написаний

буряка – буряку (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: вітер, дух, промінь, килим, захід, катет, нагляд, захист, народ, елемент;

б) в орудний відмінок: орендар, узвар, сектор, цегляр, цвинтар, хор, хмеляр, секретар, сувенір, різьбяр.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Олексій, Зіновій.

Варіант 5

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Бе..смернтий, ро..формувати, брод..те, свар..теся, зозул..чка, пр…цемент, спостережл..вий, пр…мірник,човн..чок, довірл..вий. темніс..нький, малюс..нький, галяв..на, вид..во, добр..во, піднес..ння, зверн..ння, бор..шся.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Шпиль, фарш, межа, плащ, Олеся, Женя, Ліля, Тоня.

  1. Скласти речення з парами слів:

Негусто – не густо

небоязкий – не боязкий

неврожай – не врожай

листопада – листопаду (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: місяць, кубометр, стадіон, колос, небокрай, вантаж, вокзал, Донбас, цемент, ефір;

б) в орудний відмінок: жнивар, інженер, буквар, сектор, лихвар, дзиґар, якір, базар,володар, бар єр.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Віталій, Юрій.

Варіант 6

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Бе..коштовний, безпорадний , пр…стол, пр…чинити, пр…права, вдал..ні, сив..на, кош..чок, літ..чко, ціліс..нький, пр…нош..ний, виготовл..ння, мар..во, плет..во, бач..те, допитл..вий, радіт..ме, пр…старкуватий.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Стронцій, овочі, хвощ, матч, Леся, Настя, Коля, Вася.

  1. Скласти речення з парами слів:

Ненадійний – не надійний

небезпечний – не безпечний

невикопаний – не викопаний

Рима – Риму (Р. відмінок)

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: абзац, процес, транспорт, автобус, автограф, завод, атестат, батон, ґрунт, гектар;

б) в орудний відмінок: модельєр, кустар, редактор,актор, пузир, режисер,сапер, семінар, сопілкар, сировар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Матвій, Корній.

Варіант 7

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Ро..шумітися, ро..пачл..вий, вогн..чок, тіст..чко, холодніс..нький, усуспільн..ння, пр…людія, товщ..на, врівноваж..ний, пр…чистий, пр…хований, упередж..ння, мел..во, пряд..во, воріт..чка, р..з..бірл..вий, глиб..на, познач..те.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Марганець, кизил, суть, віче, Ольга, Лідія, Тоня, Вітя.

  1. Скласти речення з парами слів:

Небуденний – не буденний

нездійснений – не здійснений

недруг – не друг

тура – туру (Р. відмінок).

4 . Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: сюжет, відгук, том, табун, лісочок, абрикос, парк, полк, автомат, актив;

б) в орудний відмінок: архітектор, плугатар, інженер, оператор, якір, явір, оратор, Ігор, Каїр, чоботар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Ігор, Феодосій.

Варіант 8

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Книж..чка, стол..чок, хлопч..чок, чорніс..нький, тонюс..нький, пр…мара, пр…зидія, пр…стойний, бе..просвітний, дал..на, ускладн..нн, ро..кований, анічогіс..нько, бе..силля, вар..во, міс..во, встановл..ння, пр…тендент.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Черешня, шрапнель, ніж, ключ, Неля, Маруся, Наталка, Юлія.

  1. Скласти речення з парами слів:

Неприкритий – не прикритий

неспокійний – не спокійний

неголосно – не голосно

лома – лому (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: дощ, актив, атрибут, апетит, бюджет, килим,еталон, горизонт, бензин, відмінок;

б) в орудний відмінок: арф’яр, еліксир, кресляр, сапфір, аматор, осокір, злидар, пролетар, орендар, спецкор.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Корній, Олексій.

Варіант 9

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Пр..ч..пити, добріс..нький, чистюс..нький, ..кош..ний, глиб..на, улогов..на, утепл..ння, пр…хожан..н, слон..чок, передбачл..вий, стеж..чка, щепл..ний, затемн..ння, мар..во, пряд..во, лял..чка, пр…нош..ний, побор..ш.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Мармур, плющ, матч, віче, Ольга, Наталка, Маруся, Галя.

  1. Скласти речення з парами слів:

Неспростований – не спростований

негідний – не гідний

неввічливий – не ввічливий

борта – борту (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: департамент, автограф, пісок, бензин, документ, кисень, стадіон, Крим, дощ, граніт.

б) в орудний відмінок: вечеря, кухар, гарнір,хмеляр, директор, зброяр, сувенір, мур, тесляр, поговір.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Віталій, Юрій.

Варіант 10

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Пр…бій, бе..карний, минувш..на, виготовл..ння, ущільн..ння, врівноваж..ний, варен..чок, вар..во, дон..чка, пал..во, речов..на, розор..шся, сит..чко, гарнюс..нький, смачніс..нький, освтл..ння, ..постережл..вий, ..повільн..ння, пр…зидія.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Корал, опал, лазур, шрапнель, Лідія, Таня, Юля, Одарка.

  1. Скласти речення з парами слів:

Непрестижний – не престижний

негордий – не гордий

нещастя – не щастя

центра – центру (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: цукор, мед, хліб, кумир, аргумент, брук, блиск, Бейрут, атлас, концерт;

б) в орудний відмінок: пісняр, казкар, страйкар, мундир, командир, цвинтар, прапор, інжир, інженер, тесляр.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Анатолій, Геннадій.

Варіант 11

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Вивед..нй, вдумл..вий, пр…гаслий, ціліс..нький, чистюс..нький, врівноваж..ний, вдал..ні, увічн..ння, вар..во, плет..во, освітл..ння, затвердж..ння, хвил..чка, усміш..чка, ро..порош..ний, змал..чку, ро..важ..те, впокор..шся.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Гість, шпиль, межа, душ, Анастасія, Наталка, Таня, Ліля.

  1. Скласти речення з парами слів:

Незнайомий – не знайомий

недужий – не дужий

нескошений – не скошений

граната – гранату (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: друк, горох, дебют, гол, вагон, гомін, градус, гравій, волейбол, гардероб;

б) в орудний відмінок: дудар, декор, гусар, вівтар, вівчар, семінар, актор, газетяр, сектор, димар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Василь, Вікентій.

Варіант 12

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Пр..хований, не..хитний, обур..ння, дал..на, точніс..нький, вдумл..вий, вивед..ний, плет..во, печ..во, затемн..ння, вдосконал..ння, тіст..чко, воріт..чка, пер..бірливий, ро..пачл..вий, сит..чко, порин..ш, пр…стольний.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Ясен, емаль, віче, плече, Надія. Катя, Галя, Ольга.

  1. Скласти речення з парами слів:

Непослідовний – не послідовний

неписьменний – не письменний

неясно – не ясно

екіпажа – екіпажу (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: конус, компас, вагон, блиск, балет, автограф, процес, банк, аналог, атестат;

б) в орудний відмінок: бунтар, кумир, сухар, кулінар, орієнтир, глухар, ледар, Ігор, сектор, лихвар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Дементій, Лазар.

Варіант 13

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Рад..те, свар..те, зозул..чка, стол..чок, сив..на, іст..на, пр..марний, поміч..ний, уславл..ння, ..повільн..ня, малюс..нький, ясніс..нький, бе..корисл..вий, метел..чок, пал..во, мар..во, пр..стол, пр…чистий, визвол..ний.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Фарш, суть, гість, межа, Неля, Леся,Вітя, Оленка.

  1. Скласти речення з парами слів:

Неписаний – не писаний

неврівноважений – не врівноважений

нечутний – не чутний

дзвона – дзвону (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: вертеп, вокал, водограй, гараж, батон, актив, парк, альбом, акцент, Алтай;

б) в орудний відмінок: різьбяр, сталевар, гончар, бар’єр, явір, оратор, злидар, дзиґар, тренер, сопілкар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Варфоломій, Олексій.

Варіант 14

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Усміхн..ний, увічн..ння, бе..порадний, ро..критикований, соняшн..ч..ння, човн..чок, горбч..чок, тіст..чко, білюс..нький, однаковіс..нький, плет..во, пряд..во, глиб..на, дерев..на, оскарж..те, упередж..ння, пр…вабл..вий, наполегл..вий.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Ключ, плече, дія, ясен, Таня, Володя, Дарія,Костя.

  1. Скласти речення з парами слів:

Непрошений – не прошений

непомічений – не помічений

недорогий – не дорогий

атласа – атласу (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: кордон, кіоск, бензин, штамп, штаб, брусок, блиск, аспект, альбом, овес;

б) в орудний відмінок: буквар, плугатар, оратор, вівчар, інжир, комісар, бунтар, сектор, ледар, лихвар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Андрій, Юрій.

Варіант 15

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Перенасел..ний, виготовл..ння, згідл..вий, пр..мерзає, насадж..ний, утвердж..ння, не..хитний, брат..чок, воріт..чка, байдужіс..нький, однаковіс..нький, іст..на, печ.во, міс..во, дощ..чок, ..причин..ний, поскарж..шся, відвід..ни.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Ситець, фланель, хвощ, плющ, Толя, Вітя, Гафія, Даринка.

  1. Скласти речення з парами слів:

Нерідний – не рідний

незрозумілий – не зрозумілий

неголосно – не голосно

терміна – терміну (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: вектор, критерій, бінокль, мир, інтер’єр, колорит, діалог, бальзам, Везувій, баклажан;

б) в орудний відмінок: Сибір, оленяр, ледар, поводир, шахтар, узвар, футляр, фіґляр, картяр, екватор.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Аркадій, Леонтій.

Варіант 16

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Пр…вабл..вий, ущипл..вий, пр…краса, запевн..ння, добр..во, ..хвал..ння, ущасливл..ний, вчин..ш, вікон..чко, хвил..чка, покірл..вий, в..л..ч..на, подряп..на, піднес..ння, погодж..ний, змож..те, ро..кіш, ..кривл..ний.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Січ, кіш, марш, цибуля, Соня, Неля, Оленка, Лідія.

  1. Скласти речення з парами слів:

Несправжній – не справжній

несприятливий – не сприятливий

незакінчений – не закінчений

рога – рогу (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: театр, телефон, телетайп, лабіринт, дощ, фланг, атракціон, багрянець, байрак, Туніс;

б) в орудний відмінок: хлор, хозар, хабар,кучер, вечір, мундир, контрудар, бджоляр,гончар, ковзаняр.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Андрій, Климентій.

Варіант 17

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Пр..стольний, пр…стойний, перебірл..вий, ціліс..нький, гарнюс..нький, ощадл..вий, вдал..ні, вул…чка, чаш..чка, печ..во, змал..чку, стол..чок, добр..во, вид..во, освітл..ння, ощасливл..ний, побач..те, відпиш..те.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Гість, душ, матч, вірш, Оля, Оленка, Таня, Лілія.

  1. Скласти речення з парами слів:

Невеликий – не великий

непомічений – не помічений

непоганий – не поганий

гастронома – гастроному (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: стадіон, витвір, ґрунт, гонорар, гектар, кут, том, штаб, документ, актив;

б) в орудний відмінок: бунтар, орендар, редактор,актор, семінар, хабар,газетяр, богатир, оленяр,комісар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Андрій, Олексій.

Варіант 18

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Пр…чистий, пр…вілей, дрібніс..нький, малюс..нький, свар..шся, бубл..чок, слон..чок, діж..чка, вдосконал..ння, улесл..вий, ..постережл..вий, ро..пачл..вий, пр…права, уславл..ння, давн..на, минувш..на, ро..тр..вож..ш, пр…нос..те.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

М’яз, ясен, куля, дія, Параска, Надія, Тоня, Галя.

  1. Скласти речення з парами слів:

Неглибокий – не глибокий

невисоко – не високо

неспинений – не спинений

листа – листу (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: компас, екватор, документ, коридор, вокзал, відблиск, аналіз, Алтай, Ужгород, транспорт;

б) в орудний відмінок: архітектор, зброяр, слюсар, тур, абажур, ліхтар.пісняр, комісар. Кустар, сталевар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Анатолій, Зіновій.

Варіант 19

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Пр…вітл..вий, бе..просвітний, увічн..те, пр…зидент, холодніс..нький, воріт..чка, лял..чка, усміш..чка, вар..во, мар..во, встановл..ння, у височ..ні, затемн..ння, на глиб..ні, малюс..нький, згідл..вий, докірл..вий, емал..вий.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Віче, плече, плющ, тінь, Ольга, Толя, Софія, Любка.

  1. Скласти речення з парами слів:

Нерадий – не радий

не позичений – не позичений

нещасливо – не щасливо

тура – туру (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: кордон, відгук, телефон, табун, сюжет, горизонт,подарунок, аспект, Туніс, Львів;

б) в орудний відмінок: бджоляр, характер, шахтар,казкар, буквар, володар, воротар, аптекар, лихвар, плугатар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Вікентій, Геннадій.

Варіант 20

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Заборон..ний, ро..кішний, бе..печний, чуж..владдя, пр…вітний, пр…зентація, пр…людія, мар..во, плет..во, стеж..чка, рушн.чок, бабус.н, довірл..вий, сторож..вий, самс..нький, тонюс..нький, соняшн..ч..ння, наполегл..вий.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Ясен, груша, воля,плече, внучка, Лукія, Настя, Даринка.

  1. Скласти речення з парами слів:

Небачений – не бачений

непокора – не покора

невеселий – не веселий

знака – знаку (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: канат, кадр, рецепт, начерк,папірус, параграф, парад, рулон, рояль, намір;

б) в орудний відмінок: перукар, вапняр, комісар, бондар, комар, циркуляр, дігтяр, кобзар,кулінар, шахтар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Ігор, Овсій.

Варіант 21

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Запорош..ний, глеч..чок, греч..чка, вид..во, печ..во, гл..б..на, давн..на. зменш..ний, прагн..те, не..кор..ний, утвор..ння. ро..пачл..вий, пр…стол, стріч..чка, однаковіс..нько, пр…славний, тонюс..нький. ощаслив..те.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Кисень, плече, воля, річ, Варка, Ольга, Оля, Тоня.

  1. Скласти речення з парами слів:

Несписаний – не списаний

нечесний – не чесний

несміливий – не сміливий

кременя – кременю (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: балет, атом, ацетон, ананас, аналіз, завод, вальс,брусок, радіус, банк;

б) в орудний відмінок: лектор, сектор, вівчар, сухар, бунтар, бджоляр, базар, снігур, абажур, кобзар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Анатолій, Леонтій.

Варіант 22

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Бе..хмарний, пр…міський, усамітн..ння, ясніс..нький, чайн..чок, постав..те, пр..мороз..те, чуж..на, чаш..чка, ро..кошувати, ..тр..вож..шся, пошкодж..ний, пряд..во, вид..во, ощадл..вий, дюрал..вий, пр..старкуватий, у гл..б..ні.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Гроші, квасоля, вірш, м’яз, Володя, Ляля, Софія, Уля.

  1. Скласти речення з парами слів:

Незакінчений – не закінчений

нерозбитий – не розбитий

нескорений – не скоренй

бала – балу (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: Китай, слух, грім, подарунок, штаб, парламент, колектив, овес, клуб, абонемент;

б) в орудний відмінок: буксир, дезертир, млинар, сталевар, комісар,скляр, гусляр, пліткар,флюгер, печера.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Василь, Валерій.

Варіант 23

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Ро..формувати, пр..чалити, пр..крашати, бе..силля, лял..чка, утвердж..ння, піднес..ння, в..л..ч..на, давн..на, одухотвор..те, поїд..те, чорнюс..нький, тоніс..нький, пал..во, пал..чка, добр..во, вул…чка, ..постережл..вий.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Цибуля, кизил, шпиль, баржа, Леся, Катя, Софія, Орися.

  1. Скласти речення з парами слів:

Нечитаний – не читаний

неправильний – не правильний

невірний – не вірний

волоса – волосу (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: парламент, кумир, Донбас, стадіон, аналіз, дах, вираз, витвір, дебют, діалект;

б) в орудний відмінок: воротар,боксер, режисер, пліткар, пекар, косар, лектор, дзвонар, вівчар, орендар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Віталій, Геннадій.

Варіант 24

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Літ..чко, вікон..чко, мар..во, міс..во, пр..біднятися, заверш..ння, побор..те, слон..чок, улесл..вий, мигдал..вий, ..косбоч..ний, пр..людія, пр..четний, змал..чку, запевн..ння, передбачл..вий, на гл..б..ні, вдал..ні.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Фланель, черешня. Груша. Вірш, Толя, Тоня, Оленка, Марія.

  1. Скласти речення з парами слів:

Негарний – не гарний

невільний – не вільний

невиконаний – не виконаний

вала – валу (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: авторитет, ґрунт, кордон, килим,аспект, аґрус, альбом, апогей, клуб, аргумент;

б) в орудний відмінок: комісар, еліксир, бджоляр, пролетар, чоботар,ювіляр, ювелір, сталевар, хабар, плугатар.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Василь, Назарій.

Варіант 25

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Наполегл..вий, дрібніс..нький, однаковіс..нько, пр..боркати, не..простований, бе..коштовний, вид..во, мар..во, глеч..чок, стріч..чка, стол..чок, іст..на,вдал..ну, ..постережл..вий, утепл..ння, освітл..ння, пр…нош..ний, пом..р..ж..те.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Тюль, вежа, дія, гість,Надія, Ольга, Таня, Уля.

  1. Скласти речення з парами слів:

Невідомий – не відомий

немилий – не милий

неволя – не воля

листа – листу (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: фрагмент, інтер’єр, гектар, елеватор, факультет, аспект, цемент, Ташкент,кордон, вокал;

б) в орудний відмінок: газетяр, актор, страйкар, лихвар, скульптор, календар,Ігор, інжир, оператор, пухир.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Анатолій, Валерій.

Варіант 26

  1. Записати, вставляючи потрібні літери; зробити морфемний та словотвірний розбір виділених слів:

Пр…ч..н..но, шален..ий, ро..печ..ний, пр…вілей, бе..соння, сороч..чка, човн..чок, ..хвал..ння, вул…чка, байдужіс..нький, міс..во, вар..во, тонюс..нький, мар..во, іст..на, бор..шся, у гл..б..ні, стел..ш, ввіч..вий.

  1. Утворити прикметники, вказати їхні розряди, суфікси виділити:

Вежа, парча, кварц, соя, Лідія, Катя, Яринка, Вітя.

  1. Скласти речення з парами слів:

Незвіданий – не звіданий

неперевершений – не перевершений

небачений – не бачений

трамвая – трамваю (Р. відмінок).

4. Поставити іменники, виділяючи закінчення:

а) в родовий відмінок: вальс, банк, апогей, парк,автобус, абзац, конус,параграф, цемент, інститут;

б) в орудний відмінок: квітникар, вівчар,лектор, дзвонар, оратор,сектор, ювіляр, бунтар, сухар, футляр.

5. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові; суфікси виділити:

Юрій, Овсій.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.