Повторення вивченого про глобус, карту, материки, океани. Населення Землі. Збережемо природу Землі.

Опис документу:
Мета: Продовжувати формувати уявлення про глобус, карту, закріпити вміння працювати з ними. Закріпити поняття про материки та океани, розвивати пізнавальний інтерес, вміння працювати з додатковою літературою. Сформувати уявлення про населення Землі; основні риси людей. Виховувати спостережливість, любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Повторення вивченого про глобус, карту, материки, океани.

Населення Землі.

Збережемо природу Землі.

Мета: Продовжувати формувати уявлення про глобус, карту, закріпити вміння працювати з ними.

Закріпити поняття про материки та океани, розвивати пізнавальний інтерес, вміння працювати з додатковою літературою.

Сформувати уявлення про населення Землі; основні риси людей. Виховувати спостережливість, любов до природи.

Обладнання: Глобус, карта півкуль, ілюстрації на дану тему.

Хід уроку.

І. Організація класу.

Стали дітки, підтягнулись,

Один одному всміхнулись,

На урок старання не забудьте взяти.

Сіли всі рівненько.

Починаймо працювати.

ІІ. Повідомлення мети уроку.

Складіть і прочитайте речення, яке визначає мету

1)Перед кожною людиною стоять важливі завдання, які вона покликана виконати впродовж свого життя.

2) Поки ти ще маленький, навчися бачити красу світу.

3) Серцем полюби його і роби добро на землі.

4) Для того змалку вивчай природу, придивляйся, прислухайся, запам’ятовуй і дивуйся.

Завдання. В підкреслених словах визнач префікси.

ІІІ. Робота над темою уроку.

- На протязі багатьох уроків ми мандрували, досліджували планету Земля. Сьогодні підведемо підсумки нашої подорожі.

1. Розширення словничка:

Картограф,

Океанолог

Мандрівник.

Експерт.

2. Пригадайте, яку тему ми вивчили?

Для цього розставте слова в порядку збільшення масштабу:

Земля наш космічний дім.

1см : 14000 км 1 см:4000 км 1 см:700 км 1 см:50 км

3. Робота в парах.

- Дайте відповіді на питання.

Слово- код: МОЛОДЕЦЬ

4. Робота в групах.

1 група. Скласти з пазлів карту рослинного і тваринного світу планети Земля. Вибрати тварини, які живуть на континенті Австралія.

2 група. Віднови назви материків.

3 група. Ломиголівка «Океани»

5. Індивідуальне опитування.

  1. Відновити частини глобуса та карти півкуль.

  2. Познач назви материків та океанів.

  3. Дай відповіді на питання .

Фізкультхвилинка

6. Подорож материками та океанами.

  1. Віднови столиці країн, що знаходяться на материку Євразія. (Париж, Пекін, Токіо, Делі)

Заслуховування повідомлень дітей про особливості цих країн.

  1. Розв’язування задач з різних континентів.

  1. Заслуховування телеграм-повідомлень про найцікавіші рослини і тварини материків:

Кактуси

Батьківщина кактусів — Мексика. Для багатьох бідняків ці рослини — основна їжа. Стеблини йдуть на супи й салати, соковиті плоди — на компоти й джеми. Навіть насіння не пропадає: із нього варять кашу. Але ще цінніша волога, якою багаті кактуси. Багатьом мандрівникам, що виснажуються від спраги в безводній пустелі, врятували життя ці дивовижні рослини.

Прочитай текст. Впиши в слова потрібні літери.

У Бразилії вод__ться дивний метелик-каліго. Жи__ю ц__го метелика постійно загрожує небезпека з боку комахоїдних птахів, для яких, у свою чергу, см__ртельним ворогом є нічна сова. Натуралісти, які були в лісах Бразилії, ро__повідають, що при нападі птахів каліго, зах__щаючись, м__ттєво перев__ртається і перетворюється на сову. Малюнок зворотного боку крил метелика — точнісінький портрет сови з двома випуклими очима, гострим дз__бом і навіть із таким самим совиним пір’ячком.

Прочитай текст. Спиши, вставляючи букви та добираючи потрібні префікси з довідки.

Напевне, кожен із вас ласував бананами. А чи знаєте ви, де вони ростуть? Думаєте, на дер__ві? Ні, банан — це в__л__тенська трава. Плоди, які (__)ростають на ній, (__)ривають з__леними — щоб не (__)псувалися під час транспортування. Банан, який (__)стиг на рослині, не такий смачний, як той, що (__)співає вже (__)рваним.

Для довідки: до-, зі-, ви-, з-.

Кенгуру.

Коли європейці вперше побачили в Австралії кенгуру, вони запитали місцевих жителів, як звуть цю тварину. У відповідь почули: «Кенгуру», що означало «Я не розумію». Так і залишилась за цією тваринкою така незвичайна назва.

Кенгуру є одним із семи видів сумчастих тварин. Природа надала кенгуру такий «пристрій» тому, що його дитинча народжується крихітною рожевою істотою розміром трохи більше трьох міліметрів. На шість місяців сумка стає для кенгуряти домівкою. Тут малюк перебуває в теплі й безпеці, вільно пересувається і харчується, оскільки молочні залози кенгуру містяться саме в сумці.

Прочитай текст, ставлячи іменники, що в дужках, у потрібній формі.

Пінгвіни Аделі — неабиякі мандрівники. Вони можуть пропливти сотні (кілометри), та потім все одно повертаються туди, де народилися. Якось двох таких (пінгвіни) завезли за три тисячі (кілометри) від (місце) гніздування і випустили. Через десять (місяці) вони на (крижини) без (карти) і (компас) повернулися додому.

  1. Виступи дітей з інформацією про цікавий тваринний і рослинний світ океанів.

IV. Опрацювання нового матеріалу.

1) Діти самостійно читають текст з підручника «Населення Землі» і заповнюють картки.

2) Перевірка опрацьованого матеріалу.

V. Підсумок уроку.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн