і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

"Повторення та узагальнення вивченого. Твір Ю.Винничука "Місце для дракона"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Мета:

навчальна: повторити ідейно-художній зміст, проблематику твору, узагальнити знання здобуті впродовж вивчення матеріалу;

розвивальна: розвивати вміння висловлювати власні думки щодо прочитаного твору, коментувати зміст, характеризувати головні образи;

виховна: виховувати відповідальність, старанність, уважність.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Обладнання: підручник, портрет Ю.Винничука, ілюстрації до твору.

Хід уроку

1 Організаційний момент.

2 Оголошення теми й мети заняття.

3 Узагальнення та систематизація знань.

Бесіда з учнями

- Назвіть життєві принципи дракона

- Чому Пустельник дивувався з дракона?

- Про що мріяв дракон?

- Чому князь подружився з драконом?

- Чому князь зраджує дракона?

- Як відбувався турнір?

- Чому Лаврін не зміг вбити дракона?

- Чи хотіли б ви змінити хід турніру? Чому?

- Який жанр твору «Місце для дракона» ? Які його особливості?

Тести за твором «Місце для дракона»

1 Князь люботинський дрімав

а) у ліжку

б) на галявині

в) на кріслі

2 В князівстві запанував

а) безлад і затишок

б) спокій і затишок

в) хаос і затишок

3 Люботинці жили лише для того, щоб

а) побитися

б) сходити в гості

в) виспатися

4 У князя було

а) дві доньки

б) одна донька

в) три донька

5 Наречений для доньки мав бути

а) гарним

б) багатим

в) героєм

6 Турніри було оголошено від

а) дня святого Георгія

б) дня святого Онуфрія

в) дня святого Валентина

7 Дракона бачили

а) біля Бистриці

б) біля Раставиці

в) біля Амазонки

8 Хто переможе дракона

а) одержить нагороду

б) одержить титул князя

в) сяде на престол

9 блукаючи в лісі дракон наткнувся на

а) охорону

б) вовка

в) хатину

10 Старого чоловіка звали

а) Пустун

б) Пустовик

в) Пустельник

11 Старий чоловік не хотів

а) говорити з драконом

б) навчити грамоти

в) навчити іноземної мови

12 Дракон приходить у світ щоб

а) робити добрі справи

б) чинити лихо

в) їсти людей

13 Старому драконові, що жив колись у печері відрубав голову

а) Білий лицар

б) Чорний лицар

в) хоробрий лицар

14 Дракон вирішив для себе, що він

а) з’їсть того,хто перший прийде до його печери

б) втече з країни

в) не стане до бою

15 Що побачили лицарі перед печерою дракона

а) кістки і черепи

б) недоїдене м’ясо

в) квіти

16 Пустельник радить драконові

а) втекти з лісу

б) сховатися в печері

в) перебратися до нової печери

17 Князь вирішує

а) вбити дракона

б) зловити дракона в пастку

в) потоваришувати з драконом

18 Скільки днів Пустельник не з’являвся в печері

а) три дні

б) чотири дні

в) сім днів

19 Дракон напоїв Пустельника

а) чаєм

б) зіллям

в) водою

20 Пустельник називає дракона

а) мечем

б) ножем

в) сокирою

21 Що вирішив дракон

а) з’їсти князя

б) вийти на турнір

в) покінчити життя самогубством

22 Дракон писав

а) літописи

б) романи

в) вірші

Відповіді;

1-в, 2 – б, 3 – в, 4 – б, 5 – в , 6 – б, 7 – а, 8 – в , 9 – в , 10 – в, 11 – б, 12 – б, 13 – б, 14 – в 15 – в, 16 – в, 17 – в, 18 – б, 19 – б, 20 – б, 21 – б, 22 – в.

4 Підсумок уроку

5 Домашнє завдання

Повторити теорію літератури

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Повторити ідейно-художній зміст, проблематику твору, узагальнити знання здобуті впродовж вивчення повісті - казки Ю.Винничука "Місце для дракона". Розвивати вміння висловлювати власні думки щодо прочитаного твору, коментувати зміст, характеризувати головні образи.
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    76
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    PB668099
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь