Потижневе календарне планування, 2 клас, 1 семестр

НУШ

Для кого: 2 Клас

12.03.2021

367

14

0

Опис документу:
Потижневе календарно-тематичне планування для 2 класу побудоване на основі Типової освітньої програми під редакцією Р. Шияна. Підручники: "Українська мова" Г. Сапун, "Математика" А. Заїка (4 год), "ЯДС" Волощенко, "Мистецтво" Масол.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема місяця: «Зміни»

Тиждень 1.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

1.

Повторення вивченого у 1 класі. Звуки і букви.

Школа – наш дім. «Учися, другокласнику» за М . Сингаївським.

2.

Звуки і букви. Заміна, додавання, вилучення одного зі звуків (букв) слова так, щоб вийшло інше слово. Мовне дослідження.

Л. Відута «Що може буква».

3.

Український алфавіт.

Т. Коломієць «Веселе місто Алфавіт».

4.

Розташування слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру. О. Тоцька «Рослини України». С. Бондаренко «Абетка».

5.

Розташування слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру.

Корисні справи твоїх ровесників. Д. Герасимчук «Горіхи».

Математика

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

1.

Повторення вивченого матеріалу за 1 клас.

Нумерація чисел першої сотні.

2.

Одноцифрові й двоцифрові числа.

3.

Порівняння чисел.

4.

Назви чисел при додаванні.

1.

Зміни в школі.

2.

Як змінилася моя школа?

3.

Як змінилася моя школа?

4.

Як змінився мій клас?

5.

Як змінився мій клас?

6.

Як по-різному реагують люди на одні й ті ж самі зміни?

7.

Як по-різному реагують люди на одні й ті ж самі зміни?

Інтегрований курс «Мистецтво»

1.

Прощавай, веселе літечко! Ноти. Правила співу. Вивчення пісні «Де поділось літечко?» О. Янушкевич, М. Ясакової.

2.

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш)

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

1.

У комп’ютерному класі. Властивості об’єктів і їх моделей. Групи об’єктів за одною спільною ознакою

Фізична культура

1.

Поняття про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Театр звірів».

2.

Значення рухливих ігор для підвищення рухової активності школяра та оволодіння життєво необхідними рухливими вміннями та навичками. Ознайомлення із зимовими та літніми видами спорту, досягненнями відомих українських спортсменів. Рухливі  ігри «Життя лісу», «Тихо – гучно».

3.

Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. Ознайомлення із правилами ігор. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. Рухливі ігри «Слухай сигнал», «Швидко стати у шеренгу».

Тиждень 2.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

6.

Уміння користуватися алфавітом у роботі з навчальним словником. Словники — наші помічники. Читання тексту «Словники».

7.

Розвиток зв’язного мовлення. У бібліотеці. Складання розповіді за ілюстрацією і запитаннями.

У бібліотеці. За О. Моторним «Монолог книжки»

8.

Голосні звуки. Позначення їх буквами.

Н. Красоткіна «Хто багато книг читає…»

9.

Букви я, ю, є, ї. Їх звукове значення.

В. Сухомлинський «Спляча книга».

10.

Склад. Поділ слів на склади.

Лічилки. Г. Чубай «Лічилка».

Математика

5.

Назви чисел при відніманні.

6.

Додавання й віднімання чисел.

7.

Взаємозв’язок додавання й віднімання.

8.

Способи додавання й віднімання чисел.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

8.

Як змінилися способи передавання повідомлень?

9.

Як змінилися способи передавання повідомлень?

10.

Чому відбуваються зміни в природі?

11.

Чому відбуваються зміни в природі?

12.

Як пов’язані зміни в живій і неживій природі?

13.

Як пов’язані зміни в живій і неживій природі?

14.

Як зміни видів діяльності сприяє навчанню?

Інтегрований курс «Мистецтво»

3.

Звуки та кольори природи. Нотна грамота. Скрипковий ключ. Порівняння творів. Вивчення української народної пісні «Пішли діти в поле».

4.

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево».

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

2.

Поняття про інформацію. Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття (зорова, слухова, дотикова, нюхова, смакова).

Фізична культура

4.

Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці. Рухливі ігри «Театр звірів», «Слухай сигнал».

5.

Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці. Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло».

6.

Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці. Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у колону».

Тиждень 3.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

11.

Перенос слів з рядка в рядок складами. Вже осінь на порозі. За В. Пархоменком В. «Осінні квіти».

12.

Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків.

Загадки з осінньої грядки. Л. Вознюк «Загадки».

13.

Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків.

Народні загадки. В. Шаройко «Хто ж розплутає слова?».

14.

Правила переносу слова з літерами й та ь у середині слів.

Осінні турботи пернатих. За В. Титаренком «Сойчині жолуді». Усний переказ прочитаного

15.

Діагностична робота. Аудіювання (Чухліб В. «Чи далеко до осені?»). Узагальнення вивченого про перенос слів з рядка в рядок.

Математика

9.

Додавання виду 17+3.

10.

Ламана. Довжина ламаної.

11.

Знаходження невідомого доданка.

12.

Прості задачі.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

15.

Як змінюються істоти впродовж життя?

16.

Як змінюються істоти впродовж життя?

17.

Що змінилося в мені?

18.

Що змінилося в мені?

19.

Як я змінився/змінилася за час навчання в школі?

20.

Як я змінився/змінилася за час навчання в школі?

21.

У чому неповторність кожної людини?

Інтегрований курс «Мистецтво»

5.

Осінні перетворення. Програмна музика. Музичний цикл. Створення за допомогою музичних інструментів циклу музичних «картин» осені.

6.

Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш).

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

3.

Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків.

Фізична культура

7.

Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) (№1). Рухливі ігри «Швидко стати у коло», «Швидко стати у шеренгу».

8.

Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) (№1). Рухлива гра «Жива скульптура».

9.

Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) (№1). Рухлива гра «Мак».

Тиждень 4.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

16.

Наголос. Наголос у загальновживаних словах.

У гості до казки. Українська народна казка «Рукавичка». Відтворення діалогів казки.

17.

Вправляння у правильному вимовлянні слів.

Українська народна казка «Сніг і заєць». Спостереження за зміною настрою дійової особи.

18.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за опорними висловами. Мультфільм «Струмочок».

19.

Українська народна казка «Сім лозин». Добір інших заголовків до казки. Висловлювання свого ставлення до вчинків дійових осіб.

20.

Експерименти з наголосом: порівняння і пояснення значення слів, які відрізняються лише наголосом.

Математика

13.

Довжина.

14.

Закріплення вивченого матеріалу.

15.

Діагностична робота №1.

16.

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

22.

Які зміни не залежать від мене?

23.

Які зміни не залежать від мене?

24.

Які зміни залежать від мене?

25.

Які зміни залежать від мене?

26.

Які зміни залежать від мене?

27.

Діагностична робота з теми «Зміни»

28.

Узагальнення знань з теми «Зміни»

Інтегрований курс

«Мистецтво»

7.

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами. Вивчення пісні Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки» .

8.

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці».

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

4.

Просте впорядкування даних.

Фізична культура

10.

Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№1). 5.Рухлива гра «Дрова».

11.

Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№2). Рухлива гра «Заборонений рух».

12.

Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу. Рухлива гра «Жива скульптура».

Тема місяця

«Факти і здогадки»

Тиждень 5.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

21.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами. Вимова і написання слова герой. Українська народна казка «Котигорошко». Вибіркове читання казки.

22.

Авторська казка. М. Солтис-Смирнова «Казка про ґудзик». Визначення головної думки твору.

23.

Правильна вимова звуків [г], [ґ], позначення їх буквами «ге», «ґе».

24.

Звук [ф]. Позначення його буквою «еф». Цікавинки для дитинки. Скільки років фломастеру?

25.

Буква «ща». Позначення нею буквосполучення [шч]. Вимова і написання слова Батьківщина. Україна — наша Батьківщина. А. Камінчук «Це моя Україна».

Математика

17.

Задача. Складання задач за схемою.

18.

Місткість. Літр.

19.

Віднімання виду 40-8. Розв’язання задач.

20.

Маса.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

29.

Як я отримую та сприймаю інформацію?

30.

Про що повідомляють знаки й піктограми?

31.

Які факти «приховує» фотографія?

32.

Які факти «приховує» фотографія?

33.

Які органи чуття допомагають пізнавати світ?

34.

Про що розкажуть прості речі?

35.

Про що розкажуть прості речі?

Інтегрований курс

«Мистецтво»

9.

Ритми осіннього дощу. Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці. Вивчення пісніА. Мігай, Н. Кулик «Дощик», ритмічні композиції «Танок осіннього дощу»

10.

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці)

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

5.

Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.

Фізична культура

13.

Організовуючі вправи: перешикуванняз шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Рухлива гра «Повтори за мною».

14.

Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу.Рухливі ігри «Тихо – гучно», «Повтори за мною».

15.

Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. Рухлива гра «Світлофор».

Тиждень 6.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

26.

У труді зростаємо. Л. Гроха «Наш сад». Частини тексту-розповіді. Звуки [дж], [дз], [дзʹ], позначення їх буквосполученнями «дж», «дз».

27.

Правила переносу слів з буквосполученнями дж, дз. Легенди нашого краю. За Є. Колодійчуком «Стодзвонні джерела». Вибіркове читання тексту.

28.

Тверді та м’які приголосні звуки. Легенда Наддніпрянщини «За добро — добром». Порівняння заголовка та кінцівки легенди.

29.

Розвиток зв’язного мовлення. «Чорнобривці — символ України». Опис квітки.

30.

Позначення м’якості приголосних перед буквою «о». Невідоме про знайомі речі. «З історії світлофора». Передбачення змісту тексту за заголовком.

Математика

21.

Вирази на 2 дії.

22.

Порядок виконання дій у виразах.

23.

Знаходження невідомого зменшуваного.

24.

Дужки. Розв’язання виразів з дужками.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

36.

Як я можу розкривати таємниці природи?

37.

Чим цікаве сонце?

38.

Грунт. Як досліджувати грунт?

39.

Грунт. Як досліджувати грунт?

40.

Повітря. Досліди з повітрям.

41.

Яким буває вітер?

42.

Як факти минулого впливають на майбутнє?

Інтегрований курс

«Мистецтво»

11.

Про що розповів натюрморт. Балет. Вивчення пісні«Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня)

12.

Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль).

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

6.

Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадка. Припущення і фантазія. Прогнозування розвитку подій (казки, мультфільми, готовіпрограми, ігри), порівняння результатів відповідно до висловлених припущень

Фізична культура

16.

Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. Рухливі ігри «Повтори за мною», «Світлофор».

17.

Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. Рухливі ігри «Мак», «Жива скульптура».

18.

Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. Рухливі ігри «Заборонений рух», «Повтори за мною».

Тиждень 7.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

31.

Ю. Колесниченко, Г. Філановський «Паперова історія». Буквосполучення ьо, йо.

32.

Правила переносу слів із буквосполученнями ьо, йо.

33.

Л. Сердунич «Дні тижня». Закріплення вивченого про правила переносу слів. Вимова і написання слів календар, понеділок, середа, четвер, неділя.

34.

Подовжені м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Золота осінь. За О. Копиленком «Жовкне листя». Поняття про текст-опис.

35.

Життя і справи твоїх ровесників. За О. Кротюк «Несправжня вулиця». Висловлювання свого ставлення до вчинків дійових осіб.

Математика

25.

Обчислення значень виразів.

26.

Додавання виду 45+21.

27.

Віднімання виду 45-23. Рік. Місяць.

28.

Діагностична робота №2 «Повторення вивченого за 1 клас».

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

43.

Яку інформацію записують числами?

44.

Яку інформацію записують числами?

45.

Яку інформацію записують числами?

46.

Про що може розказати упаковка товару?

47.

Як отримують інформацію люди з порушенням зору?

48.

Як отримують інформацію люди з порушенням зору?

49.

Як діяти, якщо ти опинився/опинилася в небезпечній ситуації?

Інтегрований курс

«Мистецтво»

13.

Про що розповів натюрморт. Календарно-обрядові пісні. Вивчення пісні«Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня).

14.

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (пластилін, солоне тісто).

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

7.

Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. Створення найпростіших моделей (із підручнихматеріалів, конструктора тощо та за допомогою цифрових пристроїв).

Фізична культура

19.

Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. Рухлива гра «Світлофор».

20.

Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. Рухливі ігри «Дрова», «Заборонений рух».

21.

Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. Рухливі ігри «Подоляночка», «Світлофор».

Тиждень 8.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

36.

Перенос слів із подовженими приголосними звуками.

37.

Перенос слів із подовженими приголосними звуками. В. Верховень «До побачення» (уривок).

38.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання sms-повідомлень. Вчимося спілкуватися. «Телефон — потрібна річ».

39.

Діагностична робота № 2. Усний переказ тексту.

40.

Сімейна злагода всього дорожче. За Б. Харчуком «Тихий вечір».

Математика

29.

Узагальнення та систематизація знань з теми.

30.

Властивості додавання і віднімання. Додавання суми до числа.

31.

Вирази зі змінною.

32.

Додавання числа до суми.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

50.

Як відрізнити фантазії чи реальність?

51.

Як відрізнити фантазії чи реальність?

52.

Про що розкаже родовід?

53.

Про які факти можуть «розповісти» родинні реліквії?

54.

Про які факти можуть «розповісти» родинні реліквії?

55.

Діагностична робота з теми «Факти і здогадки»

56.

Узагальнення знань з теми «Факти і здогадки».

Інтегрований курс

«Мистецтво»

15.

Троїсті музики. Народні музичні інструменти. Вивчення пісніА. Філіпченко, В. Панченко «Ой заграйте, дударики».

16.

Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали (матеріали і техніки на вибір).

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

8.

Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації.

Фізична культура

22.

Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами..Рухливі ігри «Повтори за мною», «Мандрівка оплесків».

23.

Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. Рухливі ігри «Театр звірів», «Слухай сигнал».

24.

Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. Рухливі ігри за бажанням дітей.

Тема місяця

«Територія»

Тиждень 9.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

41.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки.

42.

Правильна вимова дзвінких приголосних у кінці складу, слова. Г. Демченко «Спасибі лісникові». Стислий переказ прочитаного.

43.

Правильна вимова й написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу. О. Журлива «Ластівки».

44.

Звуко-буквений аналіз слів. Народні ігри та розваги. Гра «Будь ласка».

45.

Звуко-буквений аналіз слів. Народна забавлянка «Ладки, ладоньки, ладусі». Діалог.

Математика

33.

Розрядні числа. Округлення.

34.

Зміна суми від зміни доданка.

35.

Додавання виду 28+2, 75+15.

36.

Віднімання числа від суми.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

57.

Що таке територія?

58.

Як упізнати територію своєї країни?

59.

Господарі своєї території.

60.

Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей?

61.

Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей?

62.

Атрибути Української держави.

63.

Як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я?

Інтегрований курс

«Мистецтво»

17.

Як сопілка флейтою стала. Тембр. Нотна грамота. Розучування пісні Л. Масол, В. Тименко «Кольорова гама»

18.

Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери).

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

9.

Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для спілкування в інтернеті, у безпечних онлайнових і офлайнових середовищах.

Фізична культура

25.

Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Горобчики».

26.

Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Підлізання та перелітання. Рухлива гра «Білочка з горішком».

27.

Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Підлізання та перелітання. Рухлива гра «Динозаврик».

Тиждень 10.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

46.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису комахи.

47.

Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї. У колі дружної родини. Н. Красоткіна «В п’ятницю, у надвечір’я».

48.

Правильна вимова і запис слів з апострофом. С. Олійник «Наші мами». Виразне читання вірша.

49.

Перенос слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. Л. Компанієць «Татова порада». Висловлювання власної думки за змістом вірша.

50.

В. Сенцовський «Знахідка». Виразне читання діалогів. Складання оголошення про згубу чи знахідку.

Математика

37.

Віднімання чисел виду 50 – 7.

38.

Віднімання суми від числа.

39.

Віднімання виду 40-18.

40.

Розв’язання виразів та задач вивчених типів.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

64.

Чим особлива територія мого населеного пункту?

65.

Чим особлива територія мого населеного пункту?

66.

Яким є мій населений пункт? (створення групового проекту)

67.

Яким є мій населений пункт? (створення групового проекту)

68.

Як територія може стати домівкою?

69.

Як територія може стати домівкою?

70.

Як зимують комахи?

Інтегрований курс

«Мистецтво»

19.

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Струнні інструменти. Слухання симфонічної казки С. Прокоф’єва «Петрик і вовк» (теми Петрика, Пташки, Качки, Кішки, Дідуся»).

20.

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» (гуаш).

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

10.

Програми та інструменти для створення простих зображень. Перегляд та використання простих інформаційних продуктів.

Фізична культура

28.

Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «По гриби».

29.

Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «Через купини та пеньки».

30.

Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами. Лазіння по похилій лаві. Рухлива гра «Ми весела дітвора».

Тиждень 11.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

51.

Закріплення правила переносу слів з апострофом.

52.

Вправи на закріплення знань про приголосні звуки. В. Сухомлинський «Щоб ти став кращим». Визначення емоційного настрою після читання твору

53.

Діагностична робота № 3. Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Приголосні звуки. Апостроф».

54.

Слово. Значення слова. Спостереження за лексичним значенням слова. Ліс — це диво, ліс — це казка. М. Стельмах «Дятел».

55.

Спостереження за лексичним значенням слова. Білоруська народна казка «Зайчики». Читання в особах.

Математика

41.

Діагностична робота №3 «Властивості додавання й віднімання».

42.

Узагальнення знань з теми «Властивості віднімання і додавання».

43.

Табличне додавання й віднімання в межах 20. Многокутник. Доповнення до круглого числа.

44.

Додавання виду 9+а.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

71.

Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?

72.

Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?

73.

Де межі мого особистого простору?

74.

Де межі мого особистого простору?

75.

Як тварини позначають межі своєї території?

76.

Як тварини позначають межі своєї території?

77.

Як поводитися на чужій території?

Інтегрований курс

«Мистецтво»

21.

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Дерев’яні духовні інструменти. Розучування пісні І. Білик «Киця-Кицюня».

22.

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей).

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

11.

Читання інформаційних знаків. Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі.

Фізична культура

31.

Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «Вартові й розвідники».

32.

Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «До своїх прапорців».

33.

Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Ходьба по підвищеній опорі. Рухлива гра «Вовк у рову».

Тиждень 12.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

56.

Тематичні групи слів. Доповнення кожної групи словами за смисловою ознакою. Н. Красоткіна «Ліс — це диво…».

57.

Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предметів, якості, дій, визначення кількості. В. Паронова «Козенятко»

58.

Ю. Ярмиш «Лісові балакуни». Театралізація казки.

59.

Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту.

60.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання продовження казки. Г. Демченко «Горобина».

Математика

45.

Додавання виду 8+а.

46.

Додавання виду 7+а.

47.

Додавання виду 6 + а, 5 + а.

48.

Додавання виду 4 + а, 3 + а, 2 + а.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

78.

Чому особистий простір — недоторканна територія?

79.

Як зробити територію комфортною для себе?

80.

Природа рідного краю.

81.

Природа рідного краю.

82.

Тварини рідного краю.

83.

Діагностична робота з теми «Територія»

84.

Узагальнення знань з теми «Територія».

Інтегрований курс

«Мистецтво»

23.

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Звукоряд. Нотний стан. Симфонічна казка (продовження). Мідні духовні та ударні інструменти.

24.

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності: форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку).

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

12.

Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна.

Фізична культура

34.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння (підтягування) по похилій лаві. Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Шрек ловить комах».

35.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння (підтягування) по похилій лаві. Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Горобці й горлиці».

36.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння (підтягування) по похилій лаві. Ходьба по підвищеній опорі. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Ми весела дітвора».

Тема місяця

«Спільнота»

Тиждень 13.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

61.

Добір слів для доповнення речення. Доповнення тематичних груп слів.

62.

Тематичні групи слів. Робота з «Тематичним словником школяра». І. Величко «У зимовий час».

63.

Цікавинки для чомусиків. За А. Григоруком «Історія бджолиного вулика».

64.

Практична робота зі словниками. Дослідження значення слів.

65.

Діагностична робота № 4. Диктант.

Математика

49.

Кут. Прямий кут.

50.

Побудова прямого кута.

51.

Таблиця додавання.

52.

Розв’язання задач вивчених типів.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

85.

Краще разом чи поодинці?

86.

Люди – різні, але всі ми – рівні. Чим та як люди об׳єднані в суспільстві?

87.

Що об’єднує людей у спільноті?

88.

Що об’єднує людей у спільноті?

89.

Як виникає приязнь?

90.

Як знаходити друзів?

91.

Чому довіряють другові/подрузі?

Інтегрований курс

«Мистецтво»

25.

Зимові свята. Українські колядки та щедрівки. Розучування української народної пісні «Ой хто Миколая любить».

26.

Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображенням морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби).

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

13.

Комунікація та співпраця.

Фізична культура

37.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Рухлива гра «Альпіністи».

38.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Рухлива гра «Скарб пірата».

39.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Лазіння по гімнастичній стінці. Рухлива гра «Шпигуни».

Тиждень 14.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

66.

Слова, близькі за значенням. І. Складаний «Скільки родичів у вітру?». Дослідження мовних явищ.

67.

Вправи на вживання слів, близьких за значенням. О. Владимиров, М. Гумілевська «Як народжуються дощ та сніг».

68.

Вправи на вживання слів, близьких за значенням. Н. Красоткіна «Дощ».

69.

Слова, протилежні за значенням. Дослідження мовних явищ. В. Бутрім «В будинку мешкали слова…».

70.

Розвиток зв’язного мовлення. Вживання слів, протилежних за значенням у писемному мовленні.

Математика

53.

Розв’язання задач вивчених типів.

54.

Повільно, швидко. Віднімання виду 11 – а.

55.

Віднімання виду 12 – а.

56.

Віднімання виду 13 – а.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

92.

Як сприймати тих, кого не знаєш?

93.

Як сприймати тих, кого не знаєш?

94.

Як налагоджувати гарні стосунки?

95.

Як налагоджувати гарні стосунки?

96.

Правила спілкування.

97.

Як спільні ігри можуть допомогти налагодити стосунки?

98.

Як діяти, якщо тебе цькують або ображають?

Інтегрований курс

«Мистецтво»

27.

Зимові свята. Розучування пісні Дж. Пєрпонт «JingleBells» («Дзвоники дзвенять»). Створення ритмічного супроводу до пісні на ударних інструментах.

28.

Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки – янголятка (папір).

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

14.

Алгоритм. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх.

Фізична культура

40.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Музична гра. Сіди. Рухлива гра «Тихо-гучно».

41.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Музична гра. Сіди. Рухлива гра «Злий пінгвін».

42.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Музична гра. Сіди. Рухлива гра «Саджання картоплі».

Тиждень 15.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

71.

Багатозначні слова. За Г. Хімічем «Як журавель став криничним».

72.

Багатозначні слова. Дослідження мовних явищ.

73.

Багатозначні слова. За В. Тарасюком «Найдавніший ляльковий театр України». Складання правил поведінки у театрі.

74.

Пряме й переносне значення слів. Дослідження мовних явищ. Зима вже в гості завітала. В. Сухомлинський «Кмітливий скляр». Читання в особах.

75.

Діагностична робота № 5. Списування.

Математика

57.

Віднімання виду 14 – а.

58.

Многокутник. Його елементи.

59.

Віднімання виду 15 – а.

60.

Віднімання виду 16 – а.

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

99.

Що я можу зробити для спільної справи?

100.

Що я можу зробити для спільної справи?

101.

Чи може існувати спільнота без законів і правил?

102.

Чи може існувати спільнота без законів і правил?

103.

Які небезпеки можуть бути у спільноті?

104.

Як поводитись у ситуації ворожості/загрози?

105.

Чим кожний із нас може бути цінним у спільноті?

Інтегрований курс

«Мистецтво»

29.

Зимові етюди. Етюд. Такт. Розучування поспівки, ритмічних етюдів.

30.

Зимові етюди. Відтінки кольору. Створення композиції «Зимові етюди» із використанням різних відтінків кольорів (воскові олівці, акварельні фарби).

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

15.

Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд. Виправлення помилок у планах і алгоритмах.

Фізична культура

43.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Танцювальні кроки.розвиток гнучкості. Рухлива гра «Гуси».

44.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Та

нцювальні кроки.розвиток гнучкості. Рухлива гра «Заєць-безхатько».

45.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Танцювальні кроки.розвиток гнучкості. Рухлива гра «Дірява ковдра».

Тиждень 16.

Предмет / інтегрований курс

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Українська мова

76.

Будова слова. Споріднені слова. О. Зубер «Зима».

77.

В. Струтинський «Чому рипить сніжок». Основа та закінчення слова.

78.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-розповіді.

79.

Добір спільнокореневих слів. Визначення кореня у словах. А. Качан «Крихта хліба».

80.

Узагальнення та систематизація знань.

Математика

61.

Віднімання виду 17 – а, 18 – а.

62.

Розв’язання виразів та задач.

63.

Діагностична робота №4 «Табличне додавання і віднімання чисел».

64.

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Табличне додавання і віднімання чисел».

Інтегрований курс

«Я досліджую світ»

106.

Хто такі герої?

107.

Хто такі герої?

108.

Як протидіяти негідним учинкам?

109.

Які спільноти є в природі?

110.

Як ми впливаємо на природу?

111.

Діагностична робота з теми «Спільнота»

112.

Узагальнення знань з теми «Спільнота».

Інтегрований курс

«Мистецтво»

31.

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів.

32.

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Інформатика (в курсі «ЯДС»)

16.

Етика спілкування в мережах та в реальному житті, особливості цифрового спілкування. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні.

Фізична культура

46.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Танцювальні кроки.розвиток гнучкості. Рухлива гра «Дірява ковдра».

47.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Танцювальні кроки.розвиток гнучкості. Рухлива гра за вибором дітей.

48.

Різновиди ходьби та бігу, стрибків. ЗРВ на місці. Танцювальні кроки.розвиток гнучкості. Рухлива гра за вибором дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.