Потижневе календарне планування 1 клас НУШ

НУШ

Для кого: 1 Клас

03.01.2021

330

24

0

Опис документу:
Готове Потижневе календарно-тематичне планування для 1 класу НУШ перший семестр Календарне планування — це процес складання й коригування розкладу, в якому роботи, що виконуються різними організаціями, взаємопов'язуються між собою в часі і з можливостями їх забезпечення різними видами матеріально-технічних та трудових ресурсів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тиждень 1 «Я - школяр»

Назва

предмета

Понеділок

Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя?

Вівторок

Хто я? Хто мої однокласники?

Середа

Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?

Четвер

Що покласти у шкільний ранець?

Пятниця

Знайомтесь – це ми

Українська

мова

Діалог « Навіщо мені школа», « Що я очікую від шкільного життя?» Вивчення вірша « Я іду до школи». Сюжетно- рольова гра «Казкова школа». Відгадування загадок.

Слова, які відповідають на питання що? Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу). с.2

Інтерв’ю з однокласником «Де ти живеш?» Орієнтування на сторінці зошита (ліворуч, праворуч) с.3

Слова, які відповідають на питання хто? Складання речень. Голосні і приголосні звуки.Ознайомлення з рядком. Верхня і нижня рядкові лінії. с.4

Слова, які відповідають на питання який? яка? які?. Поділ слів на склади.

Українська

мова

Я досліджую світ

Створення паспорта школяра: запис імені, дати народження, місця народження Називання свого імені та імені однокласників за допомогою інтерактивної гри.

Я досліджую світ

Перегляд мультфільму «Рюкзачок». Робота з дитячою книжкою. Наші улюблені казки

Математика

Лічба об’єктів. Руховий (математичний) диктант (для закріплення понять ліворуч, праворуч, прямо.)

Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба с.1

Я досліджую світ

Ранкова зустріч. «Хто як дістався до школи». Перегляд мультфільму про безпеку на дорозі. Гра / вправа «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із зображенням геометричних фігур)

Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір Геометричні фігури: пряма, крива, ламана. с.2

Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба. с.3

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч.

Знайомство. Сюжетно-рольова гра «Чого я хочу навчитися в школі?», «Школа моєї мрії»

ГІО

Ранкова зустріч

«Хто я, хто мої однокласники?» Визначення спільних та відмінних ознак між однокласниками (робота в парах)

ПРО

Ранкова зустріч. «Що покласти у шкільний ранець?» Дослідження в парах шкільного ранця (колір, форма, маса, зручність). Загадки-пантоміми («Покажіть, що ви несете?»)

ТЕО

Ранкова зустріч.

Колаж «Знайомтесь – це ми!»

Фізична

культура

Підготовчі вправи.

Рухливі ігри та естафети.

Підготовчі вправи. Різновиди ходьби.Рухливі ігри та естафети.

Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри .

Тиждень 2 «Мій клас»

Назва

предмета

Понеділок

Як знайти свою класну кімнату?

Вівторок

Як створити безпеку і затишок у класі?

Середа

Як почуватися комфортно у класі?

Четвер

Як нам стати класною спільнотою?

Пятниця

Чого ми можемо досягнути спільно?

Українська

мова

Слова, які відповідають на питання що робить?. Обговорення «Що варто і чого не варто робити в класній кімнаті»

Культура спілкування. Речення. Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці. с. 5

Речення. Розрізняю міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова) с.6.

Гра «Добери словечко» Речення. Службові слова в реченні. Пряма лінія. с. 7

Вироблення правил співіснування в класі та розподіл обов’язків. Похила лінія (коротка, подовжена). с. 8. Наша дружня класна родина.

Українська

мова

Я досліджую світ

Визначення власних пріоритетів (пошук найцікавішого осередку). Створення малюнка про безпеку в класі.

Я досліджую світ

Вироблення правил спілкування в класі. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Навчальне приладдя» с.12

Математика

Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба

Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною: довший – коротший, вищий – нижчий, ширший - вужчий.с.4. Порівняння однокласників та предметів у класі

Я досліджую світ

Ранкова зустріч «Як почуватися комфортно у класі?». Лічба за правилами лічби обєктів класної кімнати. Складання маршрутів на основі зібраних даних за допомогою піктограм

Пара предметів. с.5. «Руховий» (матем.)диктант. Закріплення поняття ліворуч, праворуч, прямо

Лічба. Більше, менше, порівну. с.6

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч. Екскурсія школою/квест (за допомогою працівників школи). Ознайомлення з розміщенням кабінетів, класної кімнати, бібліотеки, медичного кабінету тощо

СЗО

Ранкова зустріч. Гра «Так – ні» (відпрацювання правил поведінки у класі). Перегляд відеоролика «Безпека у класі». Виготовлення композиції «Спільний букет» (виготовлення квітів для класної кімнати) або виготовлення прикраси для класної кімнати

ПРО

Ранкова зустріч «Як нам стати класною спільнотою?» Гра-ознайомлення з осередками класної кімнати та їхнім призначенням (класною бібліотекою, ігровим осередком тощо). Спостереження за рослинами у класі.

ТЕО

Ранкова зустріч. Групова пантоміма – загадка «Наші спільні вподобання» (діти об’єднуються в групи за вподобаннями: «читачі», «художники», «спортсмени» тощо. Розроблення емблеми (смайлика) для класної кімнати

Фізична

культура

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета. Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливих ігор

Підготовчі і загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг на 30 м. Рухлива гра.

Змагання «Веселі старти» між двома командами

Тиждень 3 «Мої друзі»

Назва

предмета

Понеділок

Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?

Вівторок

Як знайти друзів?

Середа

Як зберегти дружбу?

Четвер

Чому нам цікаво разом?

Пятниця

Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?

Українська

мова

Знаки в кінці речення. Бесіда на тему «Хто такі друзі?» Сімейний обід. Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. с.9 .

Поділ слів на склади. Ляльковий театр. Казка «Як світлячок друга шукав». Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. с.10 .

Добирання відповідних слів, що характеризують друга. Наголос у словах. Письмо за зразком

Звуки голосні й приголосні. Подовженна похила лінія з петлею внизу. с. 11

Тверді і м’які приголосні звуки. Робота з дитячою книжкою. Перегляд мультфільму «Мудрі казки. Квіти дружби». Письмо за зразком

Українська

мова

Я досліджую світ

Перегляд мультфільму про дружбу. Гра «Дружні лабіринти»

Я досліджую світ

Знаходження відмінностей між друзями. Вивчення мирилки. Обговорення спільних зацікавлень. Що роблять друзі?

Математика

Лічба. Порівняння груп предметів. с.7

Порівняння. Стільки само. Стільки, скільки. с.8

Я досліджую світ

Ранкова зустріч. Називання один одного пестливим, теплим, ніжним іменем Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою. Обєднай друзів за певною ознакою. Записування друзів у «Щоденник вражень»

Число і цифра 1. с.9

Число і цифра 2. с.10

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч. Чарівний клубочок «Комплімент». Гра «Мій друг» . Вивчення і виконання «Пісні про дружбу»

ГІО

Ранкова зустріч. Дослідження «Сила дружби» . Запитання для обговорення «Чи може казковий герой бути другом?» Вправа «Оживи друга»

ПРО

Ранкова зустріч. Вправа «Квітка». Збирання квітки з пелюсток, на яких зображені риси характеру друга . «Не такий, як усі». Як познайомитись з новим другом

ТЕО

Ранкова зустріч.Тварини – наші друзі. Створюємо домашнього улюбленця (оригамі, папір)

Фізична

культура

Підготовчі і загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг на 30 м. Рухлива гра.

Підготовчі і загальнорозвивальні вправи в парах. Біг на 30 м. Рухлива гра.

Підготовчі і загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Різновиди бігу. Біг зі зміною напрямку. Рухлива гра.

Тиждень 4 «Моє довкілля»

Назва

предмета

Понеділок

Що мене оточує?

Вівторок

Які «таємниці» має шкільне подвір’я?

Середа

Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?

Четвер

Кольори та звуки довкілля. Які вони?

П’ятниця

Як поводитись у

довкіллі?

Українська

мова

Звукові схеми слів. Птахи. Подовжена похила лінія з петлею вгорі. с. 13

Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку. Півовал малий і великий. с. 14 .

Звукові схеми слів. Професії людей.Овал малий і великий. с. 15 .

Звукові схеми слів. З’єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє). с. 16

Розвиток зв’язного мовлення: Слухання й обговорення вірша «Зламана гілка» А.Бортняк. Написання вивчених елементів букв.

Українська

мова

Я досліджую світ

Фіксування вражень від дослідження шкільного подвір’я за допомогою писаних/ друкованих літер, малюнків, символів, піктограм

Я досліджую світ

Слухання дитячої пісеньки «Звуки природи». Гра «Як звучить довкілля?»

Математика

Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа. с.11

Порівняння чисел. Знаки ˃,˂,=. с.12

Я досліджую світ

Ранкова зустріч Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї. Лічба предметів живої природи. Лічба в прямому і зворотному порядку.

Число і цифра 4 . с.13 Лічба предметів неживої природи

Склад чисел 2, 3, 4. с.14

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч «Що мене оточує?».Слухання вірша В.Чуба «Що таке довкілля?» або казки В.Сухомлинського «Горобчик і вогонь». Знаходження слів на позначення живої та неживої природи.

СЗО

Ранкова зустріч Які «таємниці» має шкільне подвір’я?Дослідження рукотворних та природних тіл за допомогою органів чуття. Інструменти для дослідження. Зв’язок живої і неживої природи.

ПРО

Ранкова зустріч «Кольори та звуки довкілля» .Звязок тварин і рослин. Складання правил поведінки у природі. Створення пам’ятки «Правила поведінки у природі»

ТЕО

Ранкова зустріч «Як поводитись у

довкіллі?» Світ людей. Створення квітки довіри (кольоровий папір, клей, ножиці)

Фізична

культура

Підготовчі і загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг зі зміною напрямку. Рухлива гра.

Підготовчі і загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг зі зміною напрямку. «Човниковий» біг 4х9. Рухливі ігри.

Підготовчі і загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку координації. Біг. Ігри.

Тиждень 5 «Осінь»

Назва

предмета

Понеділок

Осіння мозаїка

Вівторок

Як впізнати осінь?

Середа

Як живуть рослини восени?

Четвер

Як живуть тварини восени?

Пятниця

Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?

Українська

мова

Сприймання й інтерпретація художнього опису осені. Дослідження походження слів. Визначення кількості складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків. Написання вивчених елементів букв.

Вираження словами вражень від побаченого під час екскурсії. Вправа «Незакінчене речення» Написання вивчених елементів букв. с.17

Складання речень на тему «Осінні ліс». Письмо за зразком

Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками. Написання малої букви а. с. 19. Вправа «Знайди літеру а у назвах тварин і рослин».

Робота з дитячою книжкою. Слухання казки «Казка про Зайчика і пори року. Осінь». О.Крижановської з метою пригадування ознак осені.Звукові схеми слів.

Українська

мова

Я досліджую світ

Створення і заповнення лепбука «Осінь».

Я досліджую світ

Сюжетно-рольова гра «Зустріч тварин напередодні зими». Гра «Допоможи Зайчикові побачити щедрості осені»

Математика

Число і цифра 5. с.15

Числа 1-5. с.16

Я досліджую світ

Ранкова зустріч «Осіння квітка, яка мені подоба-ється». Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо «Збираємо кошик для осені».

Додавання чисел. Знак +. Склад числа 5. с.17

Число і цифра 6.с.18

Вправа «Підраховуємо урожай осені»

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч Екскурсія до парку. Ознайомлення з ознаками осені та осінніми місяцями. Тіла неживої природи.

ГІО

Ранкова зустріч «В осінній час сім погод у нас.» Ріст і розвиток людини. Практичні роботи «Вимірювання зросту і маси тіла людини» . Створення і заповнення лепбука (фото, написані розповіді, казки про місяці)

ПРО

Ранкова зустріч Хвилинка-цікавинка про тварин. Тварини і рослини восени

ТЕО

Ранкова зустріч. Дарунки осені. Екскурсія до осіннього парку. Малюємо за допомогою опалого листя

Фізична

культура

Загальнорозвивальні вправи. Ходьба, бігові вправи. Рухливі ігри.

Ходьба, бігові вправи. Вправи на формування правильної постави. Рухливі ігри.

Загальнорозвивальні вправи. Ходьба, бігові вправи. Рухливі ігри.

Тиждень 6 «Я і моя Батьківщина»

Назва

предмета

Понеділок

Батьківщина

05.10

Вівторок

Що таке Батьківщина?

06.10

Середа

Що спільного між словами «батьки» і «Батьківщина»?

07.10

Четвер

Чи можу я стати комусь захисником / захисницею?

08.10

П’ятниця

Чи можу я стати комусь захисником / захисницею?

09.10

Українська

мова

Велика буква А.

Продовження речення «Батьківщина – це . . .» з використанням ілюстрованого матеріалу. Написання великої букви А. с. 20

Звук [о]. Мала буква о. Написання малої букви о. с. 21

Велика буква О. Написання великої букви О. с. 22. Розвиток зв’язного мовлення: Запитання до учнів про те, чому батьки і Батьківщина – схожі слова?»

Звук [у]. Мала буква у. Написання малої букви у. с. 23

Створення маршруту козаків Запорізької Січі Велика буква У. Написання великої букви У с.24

Українська

мова

Я досліджую світ

Прислівя про рідний край. Побудова речень різних за метою висловлювання за темою «Батьківщина

Я досліджую світ

Читання легенди про рідну місцевість. Добирання відповідних означень до слів «захисник» - який?

Математика

Числа 1-6. Склад числа 6. с.19 Лічба членів родини, позначення кількості членів родини відповідною цифрою

Число і цифра 7. Утворення попереднього і наступного числа с.20

Я досліджую світ

Ранкова зустріч «Хто живе в моїй родині?» Ознайомлення з грошовими купюрами України. Хто і що на них зображено?

Числа 1-7. Склад числа 7.с.21

Число і цифра 8. с.22. Скільки слів (означень) дібрала кожна команда до слова «Захисник»?

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч « Де я проживаю?». Мала і велика Батьківщина. Дослідження карти України. Чим відома України у світі?

СЗО

Ранкова зустріч Перегляд відеофільму «Моя Україна». Державні символи та свята.Козаки – захисники України

.

ПРО

Ранкова зустріч Прогулянка вулицями села. Дослідження природи рідного краю. Ознайомлення з рослинами і тваринами рідної місцевості

ТЕО

Ранкова зустріч Розповідь про українських воїнів-захисників. Перегляд відеоролика.

Виготовлення оберегу для Захисників України

Фізична

культура

Підготовчі та загальнорозвиваоьні вправи. Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри.

Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку координації. Рухливі ігри.

Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Рухливі ігри.

Тиждень 7 «Ми підприємливі»

Назва

предмета

Понеділок

Батьківщина

12.10

Вівторок

Що таке Батьківщина?

13.10

Середа

Що спільного між словами «батьки» і «Батьківщина»?

14.10

Четвер

Чи можу я стати комусь захисником / захисницею?

15.10

П’ятниця

Чи можу я стати комусь захисником / захисницею?

16.10

Українська

мова

Звук [и]. Буква и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами. Написання букви и. с. 25.

Бесіда «Як досягти успіху?» Звук [і]. Мала буква і. Написання малої букви і. с. 27

ВИХІДНИЙ ДЕНЬ

Велика букви І . Написання великої букви І. с.28. Діалог на тему «Що я вмію зробити сам?»

Звук [е]. Мала буква е.

Написання малої букви е. с.29.

Українська

мова

Я досліджую світ

Дослідження значення слів «добро», «добродій/ка». Робота в парі «Щоб ти зробив (ла) щоб допомогти іншим?»

Я досліджую світ

Бесіда «Як досягти успіху?». Робота з дитячою книжкою. Слухання казки «Добро і зло

Математика

Числа 1 – 8. Склад числа 8. с. 23

Я досліджую світ

Ранкова зустріч «Моя мрія». Рольова гра «Як підготуватися до зустрічі з гостем ? Робота з грошовими одиницями

Число і цифра 9. Наступне і попереднє число .с.24

Числа 1-9. Склад числа 9. с.25

Я досліджую

світ

ГІО

Ранкова зустріч

«Що означає бути підприємливим?» Товари і послуги. Потреби людини.

ПРО

Ранкова зустріч

Як стати успішною людиною? Розповідь про Марка Цукерберга, Джамалу та ін.. - Складання формули успіху. Бесіда «Ким я хочу стати?».Рольова гра «Як підготуватися до зустрічі з успішною людиною?»

ТЕО

Ранкова зустріч

Заощаджуємо гроші. Виготовлення скарбнички із пластикової пляшки.

Фізична

культура

Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Рухливі ігри та естафети.

Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Рухливі ігри та естафети.

Різновиди ходьби, бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Рухливі ігри та естафети.

Тиждень 8 «Техніка, яка допомагає»

Назва предмета

Понеділок

Техніка, яка допомагає 19.10

Вівторок

Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?

20.10

Середа

Як безпечно поводитися

з технікою?

21.10

Четвер

Як «потоваришувати» з технікою?

22.10

Пятниця

Яка роль роботів у житті людини?

23.10

Українська

мова

Велика буква Е.

Складання речень за поданими схемами. Відгадування загадок на тему: «Техніка». Написання великої букви Е. с. 30

Звуки [л], [л']. Мала буква л. Читання складів з вивченими літерами Написання малої букви л. с. 31.

Велика буква Л. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами. Написання великої букви Л. с. 32

Звук [м]. Мала буква м. Читання слів, речень з вивченими літерами. Гра «Спіймай звук». Написання малої букви м с.33

Велика буква М. Написання великої букви М с. 35

Українська

мова

Я досліджую світ

«Візуальний словник» (запис нових слів, без яких важко уявити життя сьогодні: компютер, планшет, смартфон тощо)

Я досліджую світ Розвиток зв’язного мовлення: Поговоримо про сім’ю та техніку, яку використовують у побуті . Знайомство з історією винаходу деяких винаходів

Математика

Число 10. Запис числа 10 цифрами. с.26.

Числа 1-10. Склад числа 10. с.27. Знайди і порахуй усі види техніки, які є на малюнках

Я досліджую світ

Ранкова зустріч «Я- конструктор» Конструювання техніки майбутнього. Графічний диктант.

Дія віднімання. с. 28. Прямі лінії. Гра «Математичний робот»

Дія віднімання. Число і цифра 0. с. 29 Робота з картками «Знайди геометричні фігури, які заховались у зображенні предметів техніки»

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч Презентація на тему «Винаходи людства, які полегшують життя людини». Знайомство з видами техніки: будівельна, сільськогосподарська, побутова

СЗО

Ранкова зустріч Техніка, яка допомогла мені сьогодні вранці. Перегляд навчального фільму «Правила безпеки - правила життя». Обговорення «Чи завжди техніка безпечна»

ПРО

Ранкова зустріч Сюжетно – рольова гра «Крамниця побутової техніки». Створення колажу «Побутова техніка» Розпізнавання природних і рукотворних об’єктів.

ТЕО

Ранкова зустріч Діалог «Чи полегшують роботи життя?» Перегляд мультфільму про роботів. Створюємо моделі роботів (конструктор «Лего»)

Фізична

культура

Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухливі ігри, естафети.

Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухливі ігри, естафети.

Підготовчі та загальнорозвивальні вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухливі ігри, естафети.

Тиждень 9 «Ігри»

Назва

предмета

Понеділок

Світ гри

02.11

Вівторок

Чому варто дотримуватися правил гри?

03.11

Середа

Коли компютер допомогає?

04.11

Четвер

Чого навчає комп’ютерна гра?

05.11

Пятниця

У які ігри грали наші батьки?

06.11

Українська

мова

Обговорення дитячої гри. Звук [с], [с']. Мала буква с. Написання малої букви с. с. 36.

Велика буква С. Написання великої букви С. с. 37.

Звук [н], [н']. Мала буква н. читання слів і складів з вивченими буквами. Написання малої букви н. с.38

Велика буква Н. Написання великої літери Н. с.39.

Закріплення знань про вивчені літери.

Українська

мова

Я досліджую світ

Вправляння у правильній вимові і наголошуванні слів.

Я досліджую світ

Історія створення комп’ютерних ігор. Робота з дитячою книжкою. Ребуси

Математика

Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків.

Доба. Замкнені і незамкнені лінії

Я досліджую світ

Ранкова зустріч Ігрова діяльність учнів в осередках класу. Розвязування математичних задач та виразів з логічним навантаженням

Повторення вивченого Розвязування математичних задач та виразів з логічним навантаженням

Повторення вивченого

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч Створення у класі позитивного настрою. Вправа «Кубик запитань». Розповідь про свою улюблену гру. Вивчення лічилки.

ГІО

Ранкова зустріч Чому варто дотримуватися правил гри? Безпека під час гри.

ПРО

Ранкова зустріч Гра «Крокодил». Демонстрування основних можливостей цифрових пристроїв. Правила безпечної комп’ютерної гри.

ТЕО

Ранкова зустріч Гра «Я знаю». Бесіда «В які ігри грали наші батьки?».

Фізична

культура

Підготовчі та загальнорозвивальні вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра «Займи вільне місце».

Підготовчі та загальнорозвивальні вправи. Передавання м’яча. Рухлива гра «Передай – сідай».

Загально розвивальні впраи з м’ячем. Передавання м’яча ( з рук у руки, у колоні, шерензі, праворуч, над головою, під ногами) Естафети з м’ячем.

Тиждень 10 «Театр»

Назва

предмета

Понеділок

Театр

09.11

Вівторок

Які бувають театри? 10.11

Середа

Як поводитися у театрі?

11.11

Четвер

Як створити театр?

12.11

Пятниця

Ми творимо театр?

13.11

Українська

мова

Створення візуального словника. Доповнення «стіни слів» «Театр». Записування під диктування складів, слів з відомими буквами.

Звук [к]. Мала буква к. Написання малої букви к. с. 40

Доповнення «стіни слів» «Театр». Читання складів. слів, речень. Письмо за зразком.

Велика буква К. Написання великої букви К . с.41

Вправа «Крісло автора».(обговорення казки. Читання складів. слів, речень. Записування під диктування складів, слів з відомими буквами.

Українська

мова

Я досліджую світ

Робота з театральною афішею. Читання і обговорення афіші. Створення стіни слів за темою «Театр»

Я досліджую світ

Читання слів і складів з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення: Складання сценарію за серією малюнків та текстом казки «Рукавичка»

Математика

Компоненти дії додавання. с. 31

Вправа «Знайди свій ряд і місце». Компоненти дії додавання. с.32

Я досліджую світ

Ранкова зустріч Гра «Щасливий квиток». Міні-проект «Плануємо похід до театру» (робота в групах). Складання правил поведінки в театрі.

Додавання і віднімання числа 0. с.33

Відгадай, хто заховався під маскою

Додавання і віднімання числа 1. с.34

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч Що таке театр? Виникнення театру

СЗО

Ранкова зустріч Подорож до театру. Ознайомлення з професіями театру, повторення правил поведінки в театрі

ПРО

Ранкова зустріч Театр пантоміми, театр тіней, ляльковий театр. Створення кожного окремого театру в групах.

ТЕО

Ранкова зустріч «Ми актори». Перегляд мультфільму «Рукавич-ка».Художники у театрі. Створюємо театральні маски (кольоровий папір, клей, ножиці, фломастери)

Фізична

Культура

Комплекс загально –розвивальних вправ без предметів. Передавання м’яча у парах. Рухливі ігри та естафети.

Комплекс загально –розвивальних вправ без предметів. Удари м’яча об підлогу однією або двома руками. Рухлива гра «Передай м’яч».

Комплекс загально -розвивальних вправ без предметів. Руханка «Ми – актори»

Рухливі ігри та естафети.

Тиждень 11 «Мода»

Назва

предмета

Понеділок

Мода

16.11

Вівторок

Як виявляти свою неповторність?

17.11

Середа

Хто створює модний одяг?

18.11

Четвер

Чи варто гнатися за модою?

19.11

Пятниця

Чому здоровим бути модно?

20.11

Українська

мова

Створення тематичного ряду слів. Письмо під диктування слів з вивченими буквами.

Звук [в]. Мала буква В. Читання слів і складів з вивченими буквами. Написання малої букви в. с.43.

Творення нових слів. Читання слів, речень, тексту. Письмо під диктування слів з вивченими буквами.

Велика буква В. Написання великої букви В. с. 44

Читання слів і складів з вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою. Казка «Білочка і мода».

Українська

мова

Я досліджую світ

Показ моди майбутнього. Створення одягу

Я досліджую світ

Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів).

Математика

Додавання і віднімання числа 2. Збільшення, зменшення числа. с.35

Додавання і віднімання числа частинами. с.36

Я досліджую світ

Ранкова зустріч «Хто створює модний одяг» Творення нових слів. Роз-пізнавання професій, пов’язаних із модою.

Додавання і віднімання числа 3.Переставний закон додавання с.37

Вирази. Сума. Різниця. с.38

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч. Гра «Модний показ». Визначення теми тижня. Гра «Банани». Обговорення оповіда-ння «Як один хлопчик став законодавцем моди»

СЗО

Ранкова зустріч Пригадування казки «Попелюшка» за мнемотаблицями. Створення колажу «Модно – це….»

ПРО

Ранкова зустріч «Модне привітання». Бесіда про моду різних років на основі фотографій. Слухання вірша «Мода і природа». Вправа «Крісло автора»

ТЕО

Ранкова зустріч . Гра «Що корисне для здоровя?» Бесіда «Здоровий спосіб життя. Що це?» Вправа «Одягни ляльку»

Фізична

культура

Загальнорозвивальні вправи. Вправи на положення тіла у просторі (сіди, виси, упори). Руханка. Рухлива гра «Ми весела дітвора».

Загальнорозвивальні вправи. Вправи на положення тіла у просторі. Руханка. Рухлива гра «Життя лісу»

Загальнорозвивальні вправи. Вправи на положення тіла у просторі. Руханка. Рухливі ігри та естафети.

Тиждень 12 «Пригоди крапельки»

Назва

предмета

Понеділок

Вода

23.11

Вівторок

Де живе вода?

24.11

Середа

Навіщо пити воду?

25.11

Четвер

Якою буває вода? 26.11

Пятниця

Як берегти воду?

27.11

Українська

мова

Звук [п]. Мала буква п. Читання слів і складів з вивченими буквами. Написання малої букви п. с. 45

Велика буква П. Читання речень і тексту з вивченими літерами. Написання великої букви П. с.46.

Складання фантастичних розповідей про краплинку. Письмо під диктування слів з вивченими буквами.

Звуки [р], [р']. Мала буква р. Читання слів і складів з вивченими буквами Написання малої букви р. с. 47.

Читання слів і складів з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення Бесіда за малюнками «Хто з них дбає про воду?». Записування речень

Українська

мова

Я досліджую світ

Розповідь про водойми рідного краю. Вправа «Де живе вода».

Я досліджую світ

Гра «Де сховалась краплинка?». Робота з деформованим текстом. Бесіда «Краплинка - мандрівниця».

Математика

Додавання і віднімання числа 4.Побудова відрізка. с.39

Додавання і віднімання числа 5.Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Дидактична гра «Складаємо приклади із крапельок». с.40

Я досліджую світ

Ранкова зустріч Бесіда «Вода – непосида». Колообіг води в природі. Кругові вирази.

Значення виразу. Читання виразівРозв’язування ланцюжка виразів «Хвилі морські». с.41

Обчислення значень виразів. Гра «Побудуй міст через річку». с.42

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч «Знайомство з краплинкою води». Де є в природі вода? Знайомство з водоймами рідного краю. Кругообіг води в природі. Як економити воду?

СЗО

Ранкова зустріч Яка вода корисна для людини? 5 кроків до чистих рук. Коли потрібно мити руки?

ПРО

Ранкова зустріч Досліджуємо властивості води. Якою буває вода в природі?

ТЕО

Ранкова зустріч Створення пам’ятки «Збережімо воду».

Малюємо мильними бульбашками (4 склянки води, пластикові стаканчики, трубочки для коктейлів, фарби, пензлик, папір)

Фізична

культура

Загальнорозвивальні вправи. Танцювальні кроки. Руханка «Струмочок».Рухлива гра «Виклик номерів».

Загальнорозвивальні вправи. Танцювальні кроки. Руханка «Краплинки і хмаринки».Рухлива гра «Літає – не літає».

Загальнорозвивальні вправи. Танцювальні кроки. Руханка «Струмочок».

Рухлива гра «Літає – не літає».

Тиждень 13 «Зима»

Назва

предмета

Понеділок

Зимова мозаїка

30.11

Вівторок

Як цікаво проводити час взимку?

02.12

Середа

Які сюрпризи нам готує зима?

03.12

Четвер

Що відбувається з рослинами взимку?

04.12

Пятниця

Як зимують тварини?

05.12

Українська

мова

Велика буква Р. Написання великої букви Р. с. 48. Гра «Впіймай сніжинку». Ознайомлення з казкою

М. Яремійчук «В очікуванні зими»

Звук [т], [т']. Мала буква т. Читання слів, речень з вивченими буквами. Написання малої букви т.

с. 49.

Велика буква Т. Читання речень і тексту з вивченими літерами. Написання великої букви Т. с.50.

Звуки [д], [д']. Мала буква д. Читання слів і складів з вивченими буквами. Написання малої букви д. с. 51.

Інсценування - імпровізація «Як зимують тваринки» (за мотивами сюжетних малюнків). Письмо із друкованого тексту.

Українська

мова

Я досліджую світ

Розпізнавання птахів, що не летять у вирій за словесним описом. Складання речень на тему: «зимові розваги дітей»

Я досліджую світ

Сюжетно – рольова гра «Підслухана лісова розмова»..Розвиток зв’язного мовлення: Складання розповіді «У наш двір прийшла зима»

Математика

Задача. Склад чисел 5, 6, 7.с.43 Математична гра «Будуємо сніговика»

Додавання і віднімання числа 6. с.44

Я досліджую світ

Ранкова зустріч Вправа «Сюрприз у коробці». Визначення «сюрпризів» зими. Моделювання життєвих ситуацій за малюнком. Прокладаємо шлях через снігову хуртовину

Додавання і віднімання числа 7. с.45

Порівняння числа і виразу. Будуємо палац із крижинок – дидактична гра

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч Прикмети зими. Як зимують тварини і рослини.

ГІО

Ранкова зустріч «Як цікаво проводити час взимку?»Знайомство із зимовими святами. Державні та народні свята зимового циклу

ПРО

Ранкова зустріч Екскурсія «Ознаки зими у природі». Обговорення побаченого. Гра «доторкнись до …». Бесіда «Як дерева готуються до зими?». Дослідження «Відчуй на смак».

ТЕО

Ранкова зустріч Допомога птахам взимку . Годівнички для пташок (чистий пакет з-під молока чи соку, мотузок або дріт, ножиці, лейкопластир)

Фізична

культура

Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча на дальність та в ціль. Рухлива гра «Горобці, голуби, ворона».

Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча на дальність та в ціль. Рухлива гра «Горобці, голуби, ворона».

Загальнорозвивальні вправи. Зимові забави

на свіжому повітрі.

Тиждень 14 «Таємниці космосу»

Назва

предмета

Понеділок

Таємниці космосу

07.11

Вівторок

Що можна побачити в космосі?

08.11

Середа

Чому Земля особлива планета?

09.11

Четвер

Як я уявляю інші планети?

10.11

Пятниця

Як людина підкорює космос?

11.11

Українська

мова

Велика буква Д . Читання слів, речень з вивченими літерами. Створення асоціативного куща на тему: «Космос». Написання великої букви Д. с.52.

Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. Списування речень.

Звуки [з], [з']. Мала буква з. Читання слів і складів з вивченими буквами. Написання малої букви з. с.54.

Велика буква З. Читання слів і складів з вивченими буквами.Написання великої букви З. с. 55.

Читання слів, речень з вивченими літерами. Написання вивчених букв. Списування речень. с. 56 Робота з дитячою книжкою Знайомство з української народною казкою «День і ніч»

Українська

мова

Я досліджую світ

Гра – фантазування «Казкова планета». Діалог «Зустріч з іншопланетними мешканцями»

Я досліджую світ

Побудова речень та схем до них на тему: «Сузіря зірок» Відгадування загадок на тему «Космос». Читання слів, речень з вивченими літерами.

Математика

Додавання і віднімання чисел 8 і 9. с.46. Математична гра «Літачки»

Додавання і віднімання чисел 8 і 9. с.46. Розв’язуємо математичні пазли «Планети Сонячної системи»

Я досліджую світ

Ранкова зустріч Створення математичної космічної ракети, побудова інопланетних мешканців зі допомогою геометричних фігур

Повторення вивченого. Повторюємо числа 1 – 9

Дидактична гра «Парад планет»

Повторення вивченого. Визначення часу за годинником.

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч «Таємниці космосу». Поняття Всесвіт, галактика. Знайомство з Сонячною системою. Обертання Землі навколо Сонця та своєї осі

СЗО

Ранкова зустріч Уявна мандрівка космосом. Вплив космосу на здоров’я людини. Знайомство з першими космонавтами України. Освоєння космосу. Бесіда «Що можна побачити в космосі?»

ПРО

Ранкова зустріч «Як я уявляю інші планети?»

Сонце. Значення сонця для всього живого. Звідки виникає «Сонячний зайчик», тінь

ТЕО

Ранкова зустріч «Як людина підкорює космос?». Виготовлення космічного корабля або літальної тарілки із підручних матеріалів

Фізична

культура

Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча на дальність та в ціль. Рухлива гра «Комета».

Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча на дальність та в ціль.

Рухлива гра «Космонавти»

Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча на дальність та в ціль. Рухлива гра «Космонавти»

Тиждень 15 «Подарунки»

Назва

предмета

Понеділок

Подарунки

14.12

Вівторок

Чому люди дарують подарунки?

15.12

Середа

Чому люди дарують подарунки?

16.12

Четвер

Як дарувати і приймати подарунки?

17.12

Пятниця

Що я можу подарувати?

18.12

Українська

мова

Звук [й]. Мала буква й.

Написання малої букви й.

с. 58.

Слова протилежні за значенням. Ділення на склади слів ввічливості. Словниковий диктант.

Велика буква Й. Читання слів і складів з вивченими буквами. Написання великої букви Й с.59.

Звук [б]. Мала буква б. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому. Написання малої букви б. с. 60.

Читання слів, речень з вивченими літерами. Написання слова подарунок.

Українська

мова

Я досліджую світ

Робота над віршиком «Подарунки від зайчика». Читання слів і складів з вивченими буквами.

Я досліджую світ

Розвиток зв’язного мовлення: Які подарунки не можна купити в магазині? Знайомство із святом Святого Миколая, складання речень до поданих схем

Математика

Додавання і віднімання в межах 10. Задачі . с.46

Задачі. Обчислення в межах 10. с.47

Я досліджую світ

Ранкова зустріч Який подарунок я хочу отримати? розв’язування виразів і задач. Графічний диктант.

Задачі. Обчислення в межах 10. с.48.

Додавання кількох чисел. с.49.

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч Подарунки. Розповідь про свій найкращий подарунок

ГІО

Ранкова зустріч Чому люди дарують подарунки? Слова ввічливості при отриманні подарунка.

ПРО

Ранкова зустріч Як дарувати і приймати подарунки? Правильний вибір подарунка.

ТЕО

Ранкова зустріч Що я можу подарувати? Виготовлення коробки для подарунка

Фізична

культура

Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча на дальність та в ціль. Рухливі ігри

Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча на дальність та в ціль. Рухливі ігри

Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча на дальність та в ціль. Рухливі ігри

Тиждень 16 «Зимові свята»

Назва

предмета

Понеділок

Зимові свята

21.12

Вівторок

Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?

22.12

Середа

Як підготуватися до свята?

23.12

Четвер

Чому під час свята нам краще бути разом?

24.12

П’ятниця

Де і з ким я святкую зимові свята?

25.12

Українська

мова

Велика буква Б. Читання слів, речень і тексту з вивченими буквами. Створення асоціативного куща «Зимові свята». Написання великої букви Б. с. 61.

Слухання оповідання «День народження Ісуса». Написання вивчених букв.с. 62

Читання вголос корот-ких текстів. Написання вивчених букв.с. 63.

Читання слів, речень з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою. Знайомство зі святкуванням Нового року в різних країнах світу Написання вивчених букв..

Вихідний день

Українська

мова

Я досліджую світ Складання речень до поданих малюнків «Зимові свята».

Я досліджую світ

Ігри з римою. Декламування віршів про зимові свята. Читання слів, речень з вивченими літерами.

Математика

Віднімання кількох чисел. с.51. Школа економіки «Як вибрати вдалий новорічний подарунок»

Задачі. Обчислення в межах 10. с.52. Гра «Святкове меню»

Обчислення значень виразів. Задачі. с.53

Обчислення значень виразів. Задачі. с.53

Прикрашаємо новорічну ялинку

Я досліджую

світ

ПРО

Ранкова зустріч Святий Миколай у світі. Легенда про Святого Миколая

СЗО

Ранкова зустріч Безпечний Новий рік. Дотримання ТБ під час новорічних свят

ПРО

Ранкова зустріч Створення лептбуку «Новорічні свята в Україні», або перегляд відеопрезентації про новорічні свята

ТЕО

Ранкова зустріч Виготовлення новорічної прикраси(ваші фото, трохи вати, блискавок, пластиковий стаканчик, картон, ножиці, клей)

Фізична

культура

Загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри та естафети.

Загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри та естафети.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.