! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

ПОШУКИ ШЛЯХІВ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ДИСЦИПЛІН

Опис документу:
Для фахового зростання педагога-викладача дизайнерських спеціальностей слід приділяти особливу увагу, адже в умовах комп’ютерної експансії у всі сфери життєдіяльності людини майбутнє людства визначатиме креативний авангард суспільства – його творчий сегмент. Тому для викладачів дизайнерських спеціалізацій вкрай важливо проводити безперервне фахове підвищення знань, вмінь та навичок як важливу передумову формування ними аналогічних фахових компетентностей в учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Леся Семенюк, ст. викл. ПВНЗ УГІ

ПОШУКИ ШЛЯХІВ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ДИСЦИПЛІН.

Анотація. Для фахового зростання педагога-викладача дизайнерських спеціальностей слід приділяти особливу увагу, адже в умовах комп’ютерної експансії у всі сфери життєдіяльності людини майбутнє людства визначатиме креативний авангард суспільства – його творчий сегмент. Тому для викладачів дизайнерських спеціалізацій вкрай важливо проводити безперервне фахове підвищення знань, вмінь та навичок як важливу передумову формування ними аналогічних фахових компетентностей в учнів.

Спеціалізація «Графічний дизайн» потребує таких оновлень викладача фахових дисциплін щокварталу, адже в цій дизайнерській сфері технологічні новинки, тренди, стилістика та графічні редактори, візуальний та web – контент оновлюються безперервно, а відповідно змін зазнаватимуть традиційні правила та закони композиції графічного продукту.

Найбільш очевидною в мистецькому арсеналі є зміна трендів та стилістики, які безперечно повинен опрацьовувати викладач фахових дисциплін спеціальності дизайн. Зміна трендів відбувається стрімко і проходить безслідно. Де-які тренди більш стійкі до змін, що свідчить про їх відносну стабільність та затребуваність в дизайнерському середовищі [1]. Минулий період характерний очевидним зростом естетичного рівня дизайну, тому поточний 2019 рік також зберіг цю тенденцію. Експерименти сучасних графічних дизайнерів знаходяться на вершині популярності та затребуваності. Отже, сучасний дизайн пропонує яскравість, нетривіальність, неочікуваність. В першу чергу це яскравий відкритий колорит, який привертає увагу глядача (рис1).

Такий тренд як градієнт властивий не лише графічному дизайну, але й для напрямку web, дизайну логотипів, банерів, буклетів тощо. Градієнт легкий та яскравий надає відчуття доповненої реальності, що логічно вписується в концепцію сучасного мистецтва.

Новинкою в дизайнерських трендах є явище антигравітації, яке пропонує незвичний унікальний філософський погляд на світ. Порушення законів гравітації дає дизайнеру можливість необмеженої фантазії та безлічі несподіваних варіантів композиції, трансформації усталених стереотипів. Тренд антигравітація уособлює гасло особистісної свободи.

Концепція антигравітації часто поєднується з 3D–технікою, трендом минулого періоду. Сучасні графічні програми дозволяють дизайнеру створювати 3D–шедеври, які занурюють глядача у неймовірний віртуальний світ завдяки створеній глибині простору (рис2).

3D-технології позначилися і на типографіці [2]. Тривимірний текст дає дизайнеру можливість імпровізувати, шукати власний стиль.

Металева фактура поверхні – сучасний тренд, який забезпечує створення елегантності, ексклюзивності, VIP стилю, що також узгоджується з загальною концепцією сучасного мистецтва.

Асиметрія як композиційний прийом не є новітнім трендом, проте завдяки асиметрії як важливого композиційного інструмента дизайнер досягає гармонійності, збалансованості в композиції графічного та web продукту, а також пропонувати нові несподівані рішення в поєднанні з 3D-рендером, досягаючи унікальних результатів.

Нові тенденції дизайну поєднуються в різних варіаціях, розкриваючи естетичний ідеал сьогодення будують унікальний віртуальний світ.

Особистісне зростання викладача фахових дисциплін творчих спеціальностей здійснюється не лише через відслідковування трендів та новинок, але й оновлення технологічних інтернет-інструментів, дизайнерських платформ, мистецьких ресурсів та джерел. Мотиваційна складова фахового зростання педагога-дизайнера може виходити з потреби постійно бути в курсі технологічних новинок та отримувати натхнення з ресурсів PEXELS, UNSPLASH, PIXABAY, FLTDSGN [3, 4].

В залежності від особливостей навчальної програми творчої дисципліни перед сучасним викладачем фахових дисциплін дизайнерських спеціалізацій постає потреба у розширенні знань, навичок та вмінь викладача-наставника, керівника проектних робіт в умовах активних змін технологічних можливостей у сфері дизайну середовища.

Джерела

  1. https://wayup.in/blog/design-trends-2019

  2. https://blog.crello.com/ru/dizajn-dlya-nedizajnerov-kak-rabotat-so-shriftami/

  3. https://telegraf.design/news/trener-dlya-dyzajneriv-stvoryly-sajt-yakyj-dopomagaye-vidpovidaty-na-krytyku/?fbclid=IwAR3piE0qFQkEka3Z5uHjgHLQEfq_1thBpDbDxOA06IZWjCM1dfKUhnXMCJ8

  4. https://blog.crello.com/ru/gde-iskat-grafiku-dlya-smm-10-proverennyh-istochnikov/

Рисунок 1 Рисунок 2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись