і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Замовляйте «Вебінарний Безліміт» та отримуйте
місяць необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Порушення питань моралі, дружби, сили слова у казці – притчі Е.Андієвської «Говорюща риба». Образи твору.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тринадцяте лютого Класна робота Порушення питань моралі, дружби, сили слова у казці – притчі Е. Андієвської «Говорюща риба». Образи твору.
Слайд № 1

Тринадцяте лютого Класна робота Порушення питань моралі, дружби, сили слова у казці – притчі Е. Андієвської «Говорюща риба». Образи твору.

«Дай Боже здоров’я!» Герою якого твору належить ця фраза? Цікаво, а яку роль у долі героїні зіграли ці слова?
Слайд № 2

«Дай Боже здоров’я!» Герою якого твору належить ця фраза? Цікаво, а яку роль у долі героїні зіграли ці слова?

Протягом уроку, ми маємо розв’язати проблемні питання: від чого залежить доля людей, схожих на «говорющу рибу»? чи всім дано почути голос риби?
Слайд № 3

Протягом уроку, ми маємо розв’язати проблемні питання: від чого залежить доля людей, схожих на «говорющу рибу»? чи всім дано почути голос риби?

Результати опитування змісту казки– притчі в середовищі classroom
Слайд № 4

Результати опитування змісту казки– притчі в середовищі classroom

Робота в групах І група – як живуть риби у воді і природі. ІІ група – риба у казці - притчі IІІ група - спільне і відмінне між рибою і людиною, та ...
Слайд № 5

Робота в групах І група – як живуть риби у воді і природі. ІІ група – риба у казці - притчі IІІ група - спільне і відмінне між рибою і людиною, та їхніми світами. IV група – принципи за якими живе людина.

Гра «Акваріум теоретичних знань» 
Слайд № 6

Гра «Акваріум теоретичних знань» 

Фізкультхвилинка
Слайд № 7

Фізкультхвилинка

Гра «Літературний волейбол»(представники кожної з груп задають питання за змістом)
Слайд № 8

Гра «Літературний волейбол»(представники кожної з груп задають питання за змістом)

Скласти за казкою- притчею “Говорюща риба” сенкан про дружбу.
Слайд № 9

Скласти за казкою- притчею “Говорюща риба” сенкан про дружбу.

Інсценізація уривків з казки
Слайд № 10

Інсценізація уривків з казки

«Займи позицію» Що ілюструють ці епізоди? Як Ви ставитесь до вчинку жінки? Кого найбільше Вам шкода? Чи винен рибалка у смерті риби? Як Ви розумієт...
Слайд № 11

«Займи позицію» Що ілюструють ці епізоди? Як Ви ставитесь до вчинку жінки? Кого найбільше Вам шкода? Чи винен рибалка у смерті риби? Як Ви розумієте вислів: «Не доцільно шукати скарбу там, де його не закопав». Чого навчає нас ця казка? Чи всім дано почути рибу?

Інформація про домашнє завдання підготуватися до уроку позакласне читання, читати і переказувати, аналізувати казку Е. Андієвської «Казка про двох ...
Слайд № 12

Інформація про домашнє завдання підготуватися до уроку позакласне читання, читати і переказувати, аналізувати казку Е. Андієвської «Казка про двох пальців»

Слайд № 13

Опис документу:
ряд вправ дасть можливість учителю перевірити якість знань з прочитаної казки- притчі

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти