Портфоліо вчителя початкових класів Пилип В. І.

Опис документу:
В портфоліо я коротко проаналізувала свою пошуково-методичну роботу з учнями початкових класів: мої досягнення, я голова методичного об’єднання вчителів початкових класів, моє проблемне питання, відкриті уроки, виховна робота, робота з батьками. Всі матеріали доповнюють фотографії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
вчителя початкових класів Червенівської ЗОШ І-ІІ ступенів Пилип Вікторії Іванівни ПОРТФОЛІО
Слайд № 1

вчителя початкових класів Червенівської ЗОШ І-ІІ ступенів Пилип Вікторії Іванівни ПОРТФОЛІО

Загальні відомості Пилип Вікторія Іванівна Вчитель початкових класів Червенівської ЗОШ І – ІІ ступенів. Педагогічний стаж – 23 роки. Категорія: «сп...
Слайд № 2

Загальні відомості Пилип Вікторія Іванівна Вчитель початкових класів Червенівської ЗОШ І – ІІ ступенів. Педагогічний стаж – 23 роки. Категорія: «спеціаліст І категорії».

Життєве кредо Життя – це книга, і той, хто не вчиться, бачить лише одну сторінку.
Слайд № 3

Життєве кредо Життя – це книга, і той, хто не вчиться, бачить лише одну сторінку.

Мої досягнення У 1991 році закінчила Червенівську ЗОШ І-ІІ ст. З 1995 року по 2001 рік навчалася в Ужгородському національному університеті та здоб...
Слайд № 4

Мої досягнення У 1991 році закінчила Червенівську ЗОШ І-ІІ ст. З 1995 року по 2001 рік навчалася в Ужгородському національному університеті та здобула кваліфікацію філолога, викладача української мови і літератури. З 1991 року по 1995 рік навчалася у Мукачівському педагогічному училищі за спеціальністю: учитель початкових класів, організатор дитячої технічної творчості.

Результативність педагогічної діяльності З 1995 року (2 роки) працювала вихователем ГПД. З 1997 року працюю вчителем початкових класів.
Слайд № 5

Результативність педагогічної діяльності З 1995 року (2 роки) працювала вихователем ГПД. З 1997 року працюю вчителем початкових класів.

Результативність педагогічної діяльності Курси підвищення кваліфікації - м. Ужгород, квітень 2015 рік. Володіння ІКТ підтверджено посвідченням - м....
Слайд № 6

Результативність педагогічної діяльності Курси підвищення кваліфікації - м. Ужгород, квітень 2015 рік. Володіння ІКТ підтверджено посвідченням - м. Ужгород, квітень 2015 рік.

Результативність педагогічної діяльності У 2018 році отримала сертифікат, який засвідчує, що успішно завершила «Онлайн – курс для вчителів початков...
Слайд № 7

Результативність педагогічної діяльності У 2018 році отримала сертифікат, який засвідчує, що успішно завершила «Онлайн – курс для вчителів початкової школи»

Результативність педагогічної діяльності У 2019 році на сайті «Всеосвіта» опублікувала 10 методичних розробок. За кожну розробку отримала свідоцтво...
Слайд № 8

Результативність педагогічної діяльності У 2019 році на сайті «Всеосвіта» опублікувала 10 методичних розробок. За кожну розробку отримала свідоцтво про публікацію матеріала. Після п’ятої розробки отримала подяку за внесок у розвиток бібліотеки методичних матеріалів для вчителів. Після десятої розробки отримала грамоту за використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі педагога.

Результативність педагогічної діяльності Шкільна дистанційна олімпіада з української мови «Всеосвіта. Зима 2018-2019!»
Слайд № 9

Результативність педагогічної діяльності Шкільна дистанційна олімпіада з української мови «Всеосвіта. Зима 2018-2019!»

Науково-методична діяльність З 2014 року по сьогодні голова методоб’єднання вчителів початкових класів. Завдання методоб’єднання вчителів початкови...
Слайд № 10

Науково-методична діяльність З 2014 року по сьогодні голова методоб’єднання вчителів початкових класів. Завдання методоб’єднання вчителів початкових класів: 1. Забезпечити засвоєння й використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання школярів. 2. Проводити обмін досвідом успішної педагогічної діяльності. 3. Забезпечувати постійне засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики. 4. Виявляти, пропагувати та здійснювати нові підходи до організації навчання й виховання. 5. Підвищувати рівень загально-дидактичної та методичної підготовки для організації та здійснення навчально-виховного процесу.

Науково-методична діяльність Методоб’єднання вчителів початкових класів працює над проблемою: «Формування пізнавальної активності молодших школярів...
Слайд № 11

Науково-методична діяльність Методоб’єднання вчителів початкових класів працює над проблемою: «Формування пізнавальної активності молодших школярів шляхом використання нових інформаційних технологій».

Методична робота вчителів початкових класів спрямована на вирішення проблемних завдань навчання, виховання та розвитку пізнавальної активності учні...
Слайд № 12

Методична робота вчителів початкових класів спрямована на вирішення проблемних завдань навчання, виховання та розвитку пізнавальної активності учнів. Кожен вчитель бере участь у роботі МО: - проводить відкриті уроки, виховні заходи, готує доповіді, які обговорюються та аналізуються на засіданнях МО; - обговорюються практичні проблеми та шляхи їх усунення; - опрацьовуються документи, що регулюють шкільне життя та ведення шкільної документації.

І ми прагнемо перейти до школи, Яка розвиває індивідуальність, Забезпечує свободу вибору. Але, щоб користуватися свободою вибору, Ти повинен розумі...
Слайд № 13

І ми прагнемо перейти до школи, Яка розвиває індивідуальність, Забезпечує свободу вибору. Але, щоб користуватися свободою вибору, Ти повинен розуміти, як робити цей вибір. Суспільство повинно зрозуміти, Що через вчителя ми будуємо Нову школу і нове ставлення до дітей. Лілія Гриневич, Міністр освіти та науки України

Слайд № 14

Мета нової школи – новий випускник
Слайд № 15

Мета нової школи – новий випускник

Проблемне питання, над яким я працюю: «Формування навички читання в учнів початкових класів» Одним із найважливіших умінь дитини є вміння читати. О...
Слайд № 16

Проблемне питання, над яким я працюю: «Формування навички читання в учнів початкових класів» Одним із найважливіших умінь дитини є вміння читати. Обсяг інформації постійно зростає, а щоб отримати її з книг, преси, Інтернету, потрібно вміти читати. «Без високої культури читання немає ні школи, ні справжньої розумової праці, читання — це найважливіший інструмент навчання та джерело багатого духовного життя». Василь Сухомлинський

навичка читання об'єднує дві групи умінь:
Слайд № 17

навичка читання об'єднує дві групи умінь:

Принципи роботи Різноманіття форм і методів Доступність Науковість Систематичність і єдність думок Індивідуальний характер Наочність Диференційован...
Слайд № 18

Принципи роботи Різноманіття форм і методів Доступність Науковість Систематичність і єдність думок Індивідуальний характер Наочність Диференційований підхід

Напрямки роботи
Слайд № 19

Напрямки роботи

Інтегрований Урок з української мови у 3 класі на тему: «Власні та загальні іменники. Позакласне читання «Мова – душа народу»
Слайд № 20

Інтегрований Урок з української мови у 3 класі на тему: «Власні та загальні іменники. Позакласне читання «Мова – душа народу»

Інтегрований Урок з математики у 3 класі на тему: «Додавання і віднімання вивчених видів. Розв’язування задач. Природа просить порятунку»
Слайд № 21

Інтегрований Урок з математики у 3 класі на тему: «Додавання і віднімання вивчених видів. Розв’язування задач. Природа просить порятунку»

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 4 КЛАСІ НА ТЕМУ: «ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО ПРИКМЕТНИК. ВІРШІ ПРО МОВУ»
Слайд № 22

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 4 КЛАСІ НА ТЕМУ: «ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО ПРИКМЕТНИК. ВІРШІ ПРО МОВУ»

Прощавай, Букварику, наш найперший, друже,          Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже!
Слайд № 23

Прощавай, Букварику, наш найперший, друже,          Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже!

ЦІКАВІ УРОКИ ПРИРОДОЗНАВСТВА
Слайд № 24

ЦІКАВІ УРОКИ ПРИРОДОЗНАВСТВА

Умілі рученята
Слайд № 25

Умілі рученята

ВИХОВНА РОБОТА Виховна робота починається з першого святкового дня - Першого дзвоника, першого уроку, перших вражень учнів початкових класів та їхн...
Слайд № 26

ВИХОВНА РОБОТА Виховна робота починається з першого святкового дня - Першого дзвоника, першого уроку, перших вражень учнів початкових класів та їхніх батьків. Основне  завдання:  створити відповідні умови для творчого зростання, духовного збагачення особистості, здорової морально та фізично.

ДЕНЬ МИРУ
Слайд № 27

ДЕНЬ МИРУ

СВЯТО ОСЕНІ
Слайд № 28

СВЯТО ОСЕНІ

ДАРИ ОСЕНІ
Слайд № 29

ДАРИ ОСЕНІ

Міжнародний жіночий денЬ
Слайд № 30

Міжнародний жіночий денЬ

Свято зустрічі весни
Слайд № 31

Свято зустрічі весни

Свято писанки
Слайд № 32

Свято писанки

День толерантності
Слайд № 33

День толерантності

РОБОТА З БАТЬКАМИ
Слайд № 34

РОБОТА З БАТЬКАМИ

Україна – наша батьківщина
Слайд № 35

Україна – наша батьківщина

ПРОЕКТ «РОДИННЕ ДЕРЕВО»
Слайд № 36

ПРОЕКТ «РОДИННЕ ДЕРЕВО»

ВІДПОЧИНОК З БАТЬКАМИ
Слайд № 37

ВІДПОЧИНОК З БАТЬКАМИ

А ще треба пам'ятати, що у школі діти не готуються до життя, вони живуть . А. Франс Дякую за увагу!
Слайд № 38

А ще треба пам'ятати, що у школі діти не готуються до життя, вони живуть . А. Франс Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись