Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Виховні заходи з теми прав дитини. Практичні кейси
»
Взяти участь Всі події

Портфоліо вчителя початкових класів.

Портфоліо

Для кого: Дорослі

02.04.2020

810

24

0

Опис документу:
Гра як метод розвитку творчих здібностей молодших школярів. Гра – це шлях дитини до пізнання світу, в якому вона живе, це іскра, яка запалює вогник допитливості і цікавості. Ігрові форми навчання.....
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
З досвіду роботи вчителя початкових класів Мерешорського НВК І-ІІ ст. Булик Марини Юріївни 2017-2018
Слайд № 1

З досвіду роботи вчителя початкових класів Мерешорського НВК І-ІІ ст. Булик Марини Юріївни 2017-2018

Булик Марина Юріївна Освіта: вища, Дрогобицький ДПУ ім. І. Я. Франка Спеціальність за дипломом: Початкове навчання Місце роботи: Мерешорський НВК І...
Слайд № 2

Булик Марина Юріївна Освіта: вища, Дрогобицький ДПУ ім. І. Я. Франка Спеціальність за дипломом: Початкове навчання Місце роботи: Мерешорський НВК І-ІІ ст. Посада: вчитель початкових класів Кваліфікаційна категорія: ІІ категорія Стаж роботи: 8 років

Така дісталась вже нам робота, Є в ній і радість, є і турбота. Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Моє кредо: Навчаючи інших ...
Слайд № 3

Така дісталась вже нам робота, Є в ній і радість, є і турбота. Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Моє кредо: Навчаючи інших , вчитись самій. Мій девіз: Ніколи не зупинятись на досягнутому. Моє завдання: - Зробити навчання цікавим. Виростити дітей активними співрозмовниками, впевненими у своїх силах та можливостях. Навчити вільно володіти українською літературною мовою.

Моя педагогічна філософія Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учнів. Будувати роботу на позит...
Слайд № 4

Моя педагогічна філософія Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учнів. Будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни.

ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ: Гра як метод розвитку творчих здібностей молодших школярів
Слайд № 5

ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ: Гра як метод розвитку творчих здібностей молодших школярів

« Гра – це шлях дитини до пізнання світу, в якому вона живе, це іскра, яка запалює вогник допитливості і цікавості». В.О.Сухомлинський « Гра – це ш...
Слайд № 6

« Гра – це шлях дитини до пізнання світу, в якому вона живе, це іскра, яка запалює вогник допитливості і цікавості». В.О.Сухомлинський « Гра – це шлях дитини до пізнання світу, в якому вона живе, запалює вогник допитливості і цікавості». В.О.Сухомлинський

Якщо учитель поширює навколо себе подих нудьги, то в такому оточенні все зачахне; зуміє навчити той , хто навчає цікаво А. Енштейн Ігрові форми нав...
Слайд № 7

Якщо учитель поширює навколо себе подих нудьги, то в такому оточенні все зачахне; зуміє навчити той , хто навчає цікаво А. Енштейн Ігрові форми навчання Підвищують інтерес до предмету Індивідуалізують і колективізують пізнавальну діяльність учнів на уроці; Розвивають спостережливість, вміння бачити незвичайне в знайомих речах Активізують пізнавальну активність учнів

Учитель готується до кожного уроку все життя… В.О.Сухомлинський використовую ігрові форми навчання Урок-подорож Урок-презентація Урок КВК Урок - зм...
Слайд № 8

Учитель готується до кожного уроку все життя… В.О.Сухомлинський використовую ігрові форми навчання Урок-подорож Урок-презентація Урок КВК Урок - змагання Урок-брейн-ринг Урок-казка

У своїй роботі використовую: Методику аналізу загальної готовності дитини до навчання (О.Я.Савченко). Сходинки творчого зростання. Методику організ...
Слайд № 9

У своїй роботі використовую: Методику аналізу загальної готовності дитини до навчання (О.Я.Савченко). Сходинки творчого зростання. Методику організації ігрової діяльності учнів. Педагогічну діагностику у роботі класного керівника Методику визначення психологічної готовності учнів до навчання. Методику диференціації в початковій школі, розробленою С. П. Логачевською.

Застосування комп'ютерних технологій Банник Марина Олександрівна Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Школа...
Слайд № 10

Застосування комп'ютерних технологій Банник Марина Олександрівна Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Школа має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу. Застосування комп’ютерних технологій не лише допомагає уникнути в процесі навчання буденності, допомагає унаочнити нові поняття, підтримує інтерес до навчання, але й завжди носить творчий характер як для вчителя, так і для учнів. Розробки уроків з використанням комп'ютерних технологій

Цікаві вправи та завдання Важливою передумовою успішного навчання молодших школярів є зацікавленість. Взагалі, навчання має бути цікавим, радісним ...
Слайд № 11

Цікаві вправи та завдання Важливою передумовою успішного навчання молодших школярів є зацікавленість. Взагалі, навчання має бути цікавим, радісним і водночас повинно забезпечувати глибоке засвоєння навчального матеріалу. Я вважаю, що завдання вчителя не лише навчати, а й пробудити у дітей емоційне задоволення, радість від отриманих знань і від самого процесу їхнього засвоєння. Тому я, в своїй практиці намагаюся використовувати на уроках цікаві вправи та завдання. Серед них найбільше подобаються дітям: гра”Мовчанка”; гра “Добери риму”; Віршовані загадки –описи; - гра”дід Буквоїд”; Гра “Зрости деревце” тощо. Таким чином, використання цікавих вправ та завдань на уроках стає важливим засобом розвитку інтересу до вивчення предмету.

Застосування інноваційних підходів На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залуч...
Слайд № 12

Застосування інноваційних підходів На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів. Розробки уроків із застосуванням інноваційних підходів

Інтерактивне навчання На своїх уроках я використовую такі методи інтерактивного навчання: Мікрофон; Мозковий штурм; Побудова асоціативних кущів; гр...
Слайд № 13

Інтерактивне навчання На своїх уроках я використовую такі методи інтерактивного навчання: Мікрофон; Мозковий штурм; Побудова асоціативних кущів; групові та парні форми роботи; “Обери позицію”; Діалог; Навчаючи-вчуся; Інтерактивні

Навчання у грі Жоден урок не може обійтися без гри. Саме тому, технології навчання у грі я надаю перевагу на уроках української мови,літературного ...
Слайд № 14

Навчання у грі Жоден урок не може обійтися без гри. Саме тому, технології навчання у грі я надаю перевагу на уроках української мови,літературного читання, математики. Учасникам навчального процесу надається макси-мальна свобода інтелекту-альної діяльності, що обмежується лише кон-кретними правилами гри.

За 40 хвилин уроку – можна зробити дуже багато!!!
Слайд № 15

За 40 хвилин уроку – можна зробити дуже багато!!!

Дослідницька діяльність Тести Анкетування Без знання психологічних особливостей учнів, їх інтересів важко побудувати навчально – виховний процес, з...
Слайд № 16

Дослідницька діяльність Тести Анкетування Без знання психологічних особливостей учнів, їх інтересів важко побудувати навчально – виховний процес, знайти підхід до кожної дитини. Як відомо, всі діти різні. Тому я за допомогою тестів і анкетування виявляю характер дитини, її світогляд. Будую навчально – виховний процес згідно принципу особистісно - орієнтованого підходу. Ми всі різні!

Методична робота Доповіді Семінари Систематично знайомлюся з передовим педагогічним досвідом вчителів свого району, області та країни в цілому. Під...
Слайд № 17

Методична робота Доповіді Семінари Систематично знайомлюся з передовим педагогічним досвідом вчителів свого району, області та країни в цілому. Підвищую свій досвід і ділюся ним з колегами своєї школи. Вивчаю досвід В. Сухомлинського, К. Ушинський, Я. Коменський. Виступаю з доповідями на МО вчителів початкових класів.

Робота з батьками Вивчення сімей учнів Батьківський всеобуч Спільна робота Спостереження Анкетування Вивчення родинних коренів Бесіди, групові та і...
Слайд № 18

Робота з батьками Вивчення сімей учнів Батьківський всеобуч Спільна робота Спостереження Анкетування Вивчення родинних коренів Бесіди, групові та індивідуальні консультації Лекції, розгляд матеріалів з педагогічної преси Відкриті навчальні заняття та заходи Виставки дитячих робіт та їх аналіз Загальношкільні збори Класні збори Спільні свята Громадські справи

Виховна робота Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних ...
Слайд № 19

Виховна робота Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу діже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні. Плани роботи Виховні заходи Робота з батьками

Миттєвості життя Банник Марина Олександрівна
Слайд № 20

Миттєвості життя Банник Марина Олександрівна

Миттєвості життя
Слайд № 21

Миттєвості життя

Миттєвості життя
Слайд № 22

Миттєвості життя

Слайд № 23

Творча діяльність Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці є постійний творчий пошук, системна робота, використання нових, нетрад...
Слайд № 24

Творча діяльність Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці є постійний творчий пошук, системна робота, використання нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення давно відомих, традиційних. Тому я намагаюся творчо підходити до своїх уроків. Використовувати цікаві вправи, творчі завдання, загадки, ребуси. Разом із цим на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання ми виготовляємо різні вироби.

Слайд № 25

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.