Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Портфоліо класного керівника "Орієнтир у виховному процесі"

Опис документу:
Цей матеріал допоможе класному керівникові у виховному процесі. Націлить на виховання хороший якостей у здобувачів освіти. Допоможе розвинути в собі особистість яка не тільки навчає, а й виховує . Це своєрідний орієнтир у виховному процесі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Портфоліо класного керівника


«Виховання-велика справа: вона вирішує долю людини.»

Класний керівник Максимів Віта Михайлівна

Проблемне питання:

« Підвищення рівня патріотизму учнів у класі» Патріотизм-це любов та відданість Батьківщині, прагнення своїми діями служити її інтересам. Патріотизм передбачає гордість за матеріальні і духовні досягнення свого народу, своєї Батьківщини, бажання збереження її характерних особливостей, її культурного надбання та захист інтересів своєї громади, народу в цілому. Історичне джерело патріотизму- це формування прив'язаності до релігії в традиціях своїх предків, землі свого народження, рідної мови, народних традицій та культури.

Проблемне питання класу:

« Покращення спілкування у класі»

Спілкування- це взаємодія людей, яка полягає в обміні інформацією, діями та у встановленні взаєморозуміння. У спілкуванні виявляється людська сутність, через спілкування людина реалізацію себе, стверджує, вирішує питання, проблеми. Якщо взяти сферу моральності, то спілкування є цариною моральності, тому що людська моральність виявляє себе не у свідомості і навіть не у діяльності, а саме в спілкуванні. Без спілкування неможливе існування людини і людського суспільства.


Класний керівник повинен:

  • Створювати сприятливі умови для розвитку індивідуальних здібностей кожного учня;

  • Створювати позитивний морально-психологічний клімат в класному колективі;

  • Координувати роботу учнівського самоврядування;

  • Знаходитись у постійному спілкуванні з класом;

  • Володіти інформацією про кожну дитину і її сім'ю;

  • Поводитися з дитиною чесно і справедливо;

  • Постійно, навіть у дрібницях, проявляти турботу і прагнення до взаєморозуміння.

Пам'ятайте:

  1. Якщо постійно критикувати учня, він вчиться ненавидіти;

  2. Якщо дитину висміювати, вона стає замкнутою;

  3. Коли дитина живе в атмосфері ворожнечі, вона вчиться агресивності;

  4. Якщо дитині постійно дорікати, вона вчиться жити з почуттям провини;

  5. Коли учня підбадьорювати, він учиться вірити в себе;

  6. Коли дитину хвалити, вона вчиться бути вдячною;

  7. Якщо дитина зростає в чесності, вона вчиться бути справедливою;

  8. Коли дитину підтримувати, вона вчиться цінувати себе;

  9. Якщо дитина живе в атмосфері дружелюбності, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

Класний керівник зобов'язаний:

  • Вибирати адекватні засоби реалізації завдань навчання, виховання і розвитку учнів.

  • Здійснювати педагогічний контроль за дотриманням учнями статуту і правил внутрішнього трудового розпорядку, навчального розпорядку, інших документів, що регламентують організацію навчально-виховного процесу.

  • Інформувати про етапи виховного процесу в класі та рівень успішності учнів педагогічну раду, адміністрацію навчального закладу, батьків.

  • Дотримуватись педагогічної етики, поважати гідність учня, захищати його від будь-яких форм фізичного, психічного насильства, своєю діяльністю стверджувати повагу до принципів загальної людської моралі.

  • Пропагувати здоровий спосіб життя.

  • Постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.

  • Вести документацію, пов'язану з виконанням повноважень класного керівника ( класні журнали, особові справи, плани роботи).

  • Класний керівник складає план роботи з класним колективом у формі визначеній адміністрацією навчального закладу.

  • Класний керівник відзвітний у своїй роботі директору навчального закладу, а у вирішенні питань організації підпорядкований заступнику директора.

  • Відвідування уроків, занять із теоретичного та виробничого навчання у своєму класі, присутність на заходах, що проводять для учнів навчальні та юридичні особи.

  • Внесення пропозицій на розгляд адміністрації навчального заходу та педагогічної ради про моральне та матеріальне заохочення учнів.

  • Ініціювання розгляду адміністрацією навчального закладу питань соціального захисту учнів.

  • Відвідування учнів за місцем їх проживання, визначення умов їхнього побуту та виховання.

  • Вибір форми підвищення педагогічної кваліфікації з проблем виховання.

  • Вияв соціально-педагогічної ініціативи, вибір форм, методів, засобів роботи з учнями, вихованцями.

  • Захист професійної честі, гідності відповідно до чинного законодавства.

  • Матеріальне заохочення за досягнення вагомих результатів у виконанні покладених на нього.

Зміст роботи класного керівника

  • Вивчення учнів;

  • Організація учнівського колективу;

  • Організація учнівського самоврядування;

  • Робота з батьками та громадськістю;

  • Організація виховної діяльності за основними напрямками;

  • Індивідуальна виховна робота з різними категоріями учнів та їх батьками;

  • Організація дозвілля та позаурочні зайнятості учнів.

Основні функції класного керівника

  • Діагностуюча;

  • Комунікативна;

  • Виховна;

  • Проектуюча;

  • Організаційна;

  • Розвивальна;

  • Методична;

  • Стимулююча;

  • Оцінювальна;

  • Охоронно-захисна;

  • Корегуюча.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.