Портфоліо керівника гуртка малювання.

Опис документу:
Портфоліо керівника гуртка малювання. Зміст: 1.Анкетні дані. 2.Освіта. 3.Творча візитка. 4.Моя педагогічна філософія. 5.Про себе. 6.Формула успіху , що сприяє роботі керівника гуртка. 7.Моя гордість - мої гуртківці. 8.Успіхи гуртківців. 9.Творчі роботи гуртківців. 10.Особистий план професійного зростання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Портфоліо керівника гуртка малювання «Різнокольорові краплинки» Будинку дитячої творчості Кремінської районної ради Нестеренко Олени Вікторівни
Слайд № 1

Портфоліо керівника гуртка малювання «Різнокольорові краплинки» Будинку дитячої творчості Кремінської районної ради Нестеренко Олени Вікторівни

Зміст: 1.Анкетні дані. 2.Освіта. 3.Творча візитка. 4.Моя педагогічна філософія. 5.Про себе. 6.Формула успіху , що сприяє роботі керівника гуртка. 7...
Слайд № 2

Зміст: 1.Анкетні дані. 2.Освіта. 3.Творча візитка. 4.Моя педагогічна філософія. 5.Про себе. 6.Формула успіху , що сприяє роботі керівника гуртка. 7.Моя гордість - мої гуртківці. 8.Успіхи гуртківців. 9.Творчі роботи гуртківців. 10.Особистий план професійного зростання.

Анкетні дані Нестеренко Олена Вікторівна Дата народження: 22 лютого 1982 рік. Педагогічний стаж: 7 років. Керівник гуртка малювання “Різнокольорові...
Слайд № 3

Анкетні дані Нестеренко Олена Вікторівна Дата народження: 22 лютого 1982 рік. Педагогічний стаж: 7 років. Керівник гуртка малювання “Різнокольорові краплинки”

Освіта Навчальний заклад: -Лисичанський педагогічний коледж Луганського педагогічного університету ім. Тараса Шевченка -Луганський Національний пед...
Слайд № 4

Освіта Навчальний заклад: -Лисичанський педагогічний коледж Луганського педагогічного університету ім. Тараса Шевченка -Луганський Національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка Спеціальність: вчитель початкових класів, педагог – організатор Курсова підготовка:

"Витоки здібностей і обдарувань дітей – на кінчиках їхніх пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть найтонші струмочки, які живлять джерело творч...
Слайд № 5

"Витоки здібностей і обдарувань дітей – на кінчиках їхніх пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть найтонші струмочки, які живлять джерело творчої думки" В.О.Сухомлинський

Творча візитка Мета портфоліо: Проаналізувати, узагальнити та систематизувати результати власної педагогічної діяльності для оцінки своєї професійн...
Слайд № 6

Творча візитка Мета портфоліо: Проаналізувати, узагальнити та систематизувати результати власної педагогічної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності; Об’єктивно оцінити свої можливості і спланувати свою роботу для подальшого досягнення більш високих результатів; Моє педагогічне кредо: розвивати дитину , як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. Життєве кредо: ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити, але для цього ми маємо єдине , що в нас є - це час! Кожен з нас - це те, що він зумів зробити зі своїм часом. Той хто прагне зробити більше за того, хто зможе!

Нетрадиційна техніка малювання як засіб розвитку дитячої образотворчої діяльності.
Слайд № 7

Нетрадиційна техніка малювання як засіб розвитку дитячої образотворчої діяльності.

Слайд № 8

Мета гуртка : формування компетентностей особистості засобами студії образотворчого мистецтва. Основні завдання полягають у формуванні таких компет...
Слайд № 9

Мета гуртка : формування компетентностей особистості засобами студії образотворчого мистецтва. Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей: 1. Пізнавальної, що забезпечує ознайомлення з поняттями та знаннями, які стосуються образотворчого мистецтва. 2. Практичної, що сприяє оволодінню навичками живопису, графіки, конструювання, скульптури, декоративного мистецтва. 3. Творчої, що забезпечує формування творчих здібностей: спостережливості, відчуття масштабу, кольору та пропорцій, художньо-образного сприйняття побаченого та його творчого відображення засобами мистецтва, варіативності та асоціативності. 4. Соціальної, що сприяє вихованню дбайливого, шанобливого ставлення до народних традицій, національної свідомості, формування естетичного смаку; популяризації народних промислів.

Малюючи, діти розвивають і тіло, і душу, і розум.
Слайд № 10

Малюючи, діти розвивають і тіло, і душу, і розум.

Проблема, над якою працюю: “Розвиток творчої особистості дитини засобами нетрадиційного малювання”
Слайд № 11

Проблема, над якою працюю: “Розвиток творчої особистості дитини засобами нетрадиційного малювання”

Форми організацій занять : - бесіда, розповідь, діалог; - художнє сприйняття , інформаційне ознайомлення; - розглядання, демонстрація, екскурсія; -...
Слайд № 12

Форми організацій занять : - бесіда, розповідь, діалог; - художнє сприйняття , інформаційне ознайомлення; - розглядання, демонстрація, екскурсія; -образотворча діяльність; - індивідуально-групова, колективна; - художня комунікація; - обговорення, висловлювання.

Слайд № 13

Слайд № 14

« Дитина мислить формами, фарбами , звуками, відчуттями...» К. Ушинський
Слайд № 15

« Дитина мислить формами, фарбами , звуками, відчуттями...» К. Ушинський

Нетрадиційна образотворча діяльність відіграє важливу роль у загальному психічному розвитку дитини. Адже найголовнішим є не кінцевий продукт- малюн...
Слайд № 16

Нетрадиційна образотворча діяльність відіграє важливу роль у загальному психічному розвитку дитини. Адже найголовнішим є не кінцевий продукт- малюнок , а розвиток особистості : формування впевненості в собі , у своїх здібностях , самовдосконалення у творчій роботі, цілеспрямованій діяльності.

Дотримуюсь наступних методів та прийомів організації образотворчої діяльності: організовую змістовну та цікаву для гуртківців діяльність; збагачую ...
Слайд № 17

Дотримуюсь наступних методів та прийомів організації образотворчої діяльності: організовую змістовну та цікаву для гуртківців діяльність; збагачую емоційно-інтелектуальний досвід, котрий служить основою для виникнення задуму, є матеріалом, необхідним для роботи уяви; дотримуюсь послідовності занять від простого до складнішого, підбираю відповідний матеріал; намагаюсь, щоб вихованці оволоділи вміннями та навичками (технічними прийомами, засобами художньої виразності); допомагаю кожній дитині самореалізувати себе творчо (образотворення у різних видах художньої діяльності через різноманітні техніки та під час роботи з різним матеріалом)

Слайд № 18

Створення ситуації успіху
Слайд № 19

Створення ситуації успіху

Моя педагогічна філософія На особистому досвіді я зрозуміла, що головне у відношенні з дітьми – це поважати їх так само, як себе. Будинок дитячої т...
Слайд № 20

Моя педагогічна філософія На особистому досвіді я зрозуміла, що головне у відношенні з дітьми – це поважати їх так само, як себе. Будинок дитячої творчості – це установа, в якій існують свої правила і вимоги. У дітей мають бути правила, і вони повинні знати про це. Тому у відношенні з дітьми, я намагаюся встановлювати правила, у виконанні яких я заздалегідь упевнена. Діти повинні розуміти, що ці правила взаємовигідні, і що їх невиконання не вигідно в першу чергу їм. На мою думку, це і є співпраця з дітьми. Діти люблять порушувати правила - це їх гра, адже правила встановлюють не вони, а дорослі. І ми - дорослі, повинні робити вигляд, що приймаємо їх гру, намагаючись не переробити дітей, а направити на вірний шлях, переконати їх виконувати ці правила. Це і є - компроміс. І ще. У кожній дитині є щось хороше, потрібно тільки уміти розглянути, а ще важливіше, показати це хороше самій дитині. У цьому, на мою думку, і полягає головне завдання керівника гуртків. Кожна дитина – людина. Кожна людина - особа.

Про себе Нерідко думаєш, міркуєш хто ти? Для чого ти живеш? Хто я? Я – це зв’язок між поняттям “сьогодні” й “завтра”. Хранитель цінностей минулих, ...
Слайд № 21

Про себе Нерідко думаєш, міркуєш хто ти? Для чого ти живеш? Хто я? Я – це зв’язок між поняттям “сьогодні” й “завтра”. Хранитель цінностей минулих, Й майбутніх поколінь. А ще актор, психолог й вихователь, І сценарист, і постановник дій. А іноді я адвокат, суддею я буваю, І школярів до творчості постійно залучаю. Я вчу дітей любити й творчо працювати, Кермо романтикам допомагаю я тримати.

Формула успіху, що сприяє роботі керівника гуртка Збери зерна мудрості, розчисти джерело знань, зачерпни з криниці досвіду, полий квіти творчості, ...
Слайд № 22

Формула успіху, що сприяє роботі керівника гуртка Збери зерна мудрості, розчисти джерело знань, зачерпни з криниці досвіду, полий квіти творчості, придбай тонну терпимості, півтонни сумлінності, центнер наполегливості, два – цілеспрямованості, три – кмітливості, чотири – принциповості, п'ять фантазії, і багато – багато чуйності

Моя гордість - мої гуртківці
Слайд № 23

Моя гордість - мої гуртківці

Слайд № 24

Правила на занятті:  1. Поважай і цінуй думку інших людей. 2. Немає неправильних думок. Усі думки, ідеї є цінними.  3. Ділися власним досвідом, зна...
Слайд № 25

Правила на занятті:  1. Поважай і цінуй думку інших людей. 2. Немає неправильних думок. Усі думки, ідеї є цінними.  3. Ділися власним досвідом, знаннями з іншими.  4. Бережи роботи, виконані іншими вихованцями. 5. Не перебивай співрозмовника.  6. Будь об'єктивним і чесним. 7. Співпрацюй з іншими членами колективу.

Майстер - клас
Слайд № 26

Майстер - клас

Малюємо манкою
Слайд № 27

Малюємо манкою

Пальчикове малювання
Слайд № 28

Пальчикове малювання

Плямографія
Слайд № 29

Плямографія

Малювання крапочкою Малювання зубною щіткою
Слайд № 30

Малювання крапочкою Малювання зубною щіткою

Наші малюнки
Слайд № 31

Наші малюнки

Слайд № 32

Слайд № 33

“Христос воскрес і дух наш воскресає”
Слайд № 34

“Христос воскрес і дух наш воскресає”

Слайд № 35

Патріотичне виховання
Слайд № 36

Патріотичне виховання

Новорічні фантазії
Слайд № 37

Новорічні фантазії

Слайд № 38

Слайд № 39

Слайд № 40

Слайд № 41

Слайд № 42

Слайд № 43

Особистий план професійного зростання Продовжувати вдосконалювати наповнюваність та зміст портфоліо Приділяти більше часу підготовці гуртківців до ...
Слайд № 44

Особистий план професійного зростання Продовжувати вдосконалювати наповнюваність та зміст портфоліо Приділяти більше часу підготовці гуртківців до виставок, конкурсів Отримати педагогічне звання “Керівник гуртка - методист” Запасатись терпінням і насолоджуватись кожним прожитим днем

Дякую за увагу!
Слайд № 45

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!