Портфоліо - форма оцінки результативності самоосвітньої діяльності викладача

Опис документу:
Портфоліо – це один із сучасних методів професійного розвитку, призначений для систематизації накопичення досвіду, визначення напрямів розвитку педагогічного працівника, для об’єктивного оцінювання його діяльності. Але це не механічна фіксація здобутків упродовж звітного періоду, а засіб педагогічної діагностики, метод оцінювання професіоналізму педагога, що дозволяє продемонструвати всі досягнення викладача, зміщуючи акцент з оцінки на самооцінку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Школа молодого викладача “Портфоліо - форма оцінки результативності самоосвітньої діяльності викладача”
Слайд № 1

Школа молодого викладача “Портфоліо - форма оцінки результативності самоосвітньої діяльності викладача”

Сьогодні ми дізнаємось: Що таке Портфоліо? Навіщо створювати Портфоліо Види Портфоліо Підходи до укладання Портфоліо Структура Портфоліо Методичні ...
Слайд № 2

Сьогодні ми дізнаємось: Що таке Портфоліо? Навіщо створювати Портфоліо Види Портфоліо Підходи до укладання Портфоліо Структура Портфоліо Методичні поради до створення Портфоліо

Що таке “Портфоліо”? Портфоліо у перекладі: з англійської – “папка, справа, посада”; з італійської – “папка з документами”, “папка спеціаліста”; з ...
Слайд № 3

Що таке “Портфоліо”? Портфоліо у перекладі: з англійської – “папка, справа, посада”; з італійської – “папка з документами”, “папка спеціаліста”; з французької – “викладати”, “формулювати”, “нести”, а також “аркуш”, “сторінка” або “досьє”, “зібрання досягнень” Термін “Портфоліо” означає в буквальному розумінні “портфель для зберігання окремих сторінок документів, креслень, тощо, а також зразків робіт митця”. У зарубіжній методичній літературі “Портфоліо” визначається як “колекція робіт і результатів особистості, що демонструє її зусилля, процес і досягнення в різних сферах”. Портфоліо – це колекція робіт викладача за певний час. Форму портфоліо вибирає сам автор. Строгих правил ведення портфоліо немає. Це індивідуальна творчість.

Мета створення “Портфоліо”: простежити еволюцію професійної педагогічної діяльності конкретного викладача; систематизувати навчальні матеріали і до...
Слайд № 4

Мета створення “Портфоліо”: простежити еволюцію професійної педагогічної діяльності конкретного викладача; систематизувати навчальні матеріали і доробки; поділитися досвідом і власними досягненнями з колегами; запропонувати спосіб організації та ефективні методи, прийоми і технології навчальної дисципліни; сприяти розширенню методичного діапазону навчального закладу; узяти участь у конкурсах педагогічної майстерності; підготуватися до атестації; підвищити рівень професійної конкурентоспроможності

Види “Портфоліо” (залежно від мети створення):
Слайд № 5

Види “Портфоліо” (залежно від мети створення):

Види “Портфоліо” (залежно від авторства):
Слайд № 6

Види “Портфоліо” (залежно від авторства):

Види “Портфоліо” (залежно від носія інформації):
Слайд № 7

Види “Портфоліо” (залежно від носія інформації):

Структура Портфоліо Розділ І. Загальні відомості про викладача (або Візитна картка)
Слайд № 8

Структура Портфоліо Розділ І. Загальні відомості про викладача (або Візитна картка)

Структура Портфоліо Розділ ІІ. Науково-методична діяльність
Слайд № 9

Структура Портфоліо Розділ ІІ. Науково-методична діяльність

Структура Портфоліо Розділ ІІІ. Результати педагогічної діяльності
Слайд № 10

Структура Портфоліо Розділ ІІІ. Результати педагогічної діяльності

Структура Портфоліо Розділ IV. Позааудиторна робота з навчальної дисципліни
Слайд № 11

Структура Портфоліо Розділ IV. Позааудиторна робота з навчальної дисципліни

Структура Портфоліо Розділ V. Навчально-матеріальна база Перелік словників та іншої довідкової літератури з навчальної дисципліни; Перелік наочност...
Слайд № 12

Структура Портфоліо Розділ V. Навчально-матеріальна база Перелік словників та іншої довідкової літератури з навчальної дисципліни; Перелік наочності (макети, карти, таблиці, схеми, ілюстрації, портрети тощо); Перелік технічних засобів для впровадження у освітній процес (комп’ютер, проектор, SMART-дошка, мультимедійні підручники, аудіо-відео-посібники тощо); Перелік дидактичного матеріалу (методичні рекомендації, приклади виконання завдань, написання творів тощо); Презентації інформаційних проектів здобувачів освіти, які можна використовувати як довідкову літературу; Інші документи.

Методичні поради до створення Портфоліо: якомога точніше сформулювати портфоліо, самокритично оцінивши свої можливості та здібності; визначити вигл...
Слайд № 13

Методичні поради до створення Портфоліо: якомога точніше сформулювати портфоліо, самокритично оцінивши свої можливості та здібності; визначити вигляд і структуру портфоліо, види рефлексії і критерії оцінки; зібрати наявні документи і матеріали і розташувати їх в певному порядку, скласти перелік; всі документи мають бути датовані, в них потрібно вказувати посади і звання рецензентів, авторів рекомендацій; важливо періодично поповнювати портфоліо відповідними документами і відстежувати результати роботи відповідно до поставлених цілей; вказати джерела використовуваної для роботи інформації, описувати засоби і методи роботи; писати замітки, рефлексії.

Очікувані результати: Портфоліо—як вид методичної роботи дає можливість побачити роботу викладача; є одним із засобів формування професійної компет...
Слайд № 14

Очікувані результати: Портфоліо—як вид методичної роботи дає можливість побачити роботу викладача; є одним із засобів формування професійної компетентності. Оцінюється характер роботи, окремі розділи, рубрики, презентації (актуальність обраної проблеми, глибина опрацювання, наявність пошукової, дослідницької діяльності, використання сучасних освітніх технологій, професійний досвід, результативність через досягнення студентів, формування висококваліфікованого спеціаліста). Все це дає можливість оцінити роботу викладача—адміністрацією, здобувачами освіти, громадськістю; Портфоліо—це представлення професійного саморозвитку, що формує особистісний стиль діяльності, методичну культуру, дає можливість побачити і прослідкувати професійне зростання, виявити цінний досвід.  

Слайд № 15

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00