і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення. Відношення між предметами, пов’язані з їх розміром, довжиною, висотою, товщиною.

Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення. Відношення між предметами, пов’язані з їх розміром, довжиною, висотою, товщиною.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 6

Тема: Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення. Відношення між предметами, пов’язані з їх розміром, довжиною, висотою, товщиною.

Мета: вчити учнів лічби у прямому та зворотному порядку, використовуючи порядкові числівники; навчати встановлювати відповідні відношення між предметами; вправляти у написанні елементів цифр; виховувати акуратність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Весела лічба

У папуги Гоші

Було трохи грошей.

Він на них собі купив:

Чобітки, пальто і бриль,

Й парасольку на додачу.

Скільки всіх нових речей

Він повіз собі на дачу?

2. Гра «Стук-стук»

Учитель вистукує певну кількість разів, а діти викладають цю кількість на парті із паличок.

3. Гра «Не позіхай — число називай»

Лічба від 1 до 10; від 3 до 7; від 5 до 10.

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ

1. Порядкова лічба

На дошці — малюнок ріпки і героїв казки.

— Посадив дід ріпку. Виросла ріпка велика-превелика. І вирішив дід викопати ріпку.

— Хто першим прийшов витягувати ріпку?

— Хто — другим?

— Хто — третім? І так далі.

Учитель виставляє героїв казки. Діти рахують за вчителем: «Перший дід, друга бабця...».

2. Робота за підручником

Завдання 1

— Кого ви бачите на малюнку? Хто ввійде в клас першим? другим? третім? останнім?

— Скільки елементів у множині учнів? дівчаток? хлопчиків? вчителів? вікон? дверей?

Завдання 2

1)Хто  намальований? Куди вони йдуть? Хто прийде першим? Хто другим? Хто йде за Мальвіною? Поставте свої запитання до малюнка.

2)  Напиши стільки елементів, скільки казкових героїв на малюнку.

Завдання 3

— Скільки звірят на малюнку? Назви порядковий номер кожної тварини, починаючи з козенятка. Полічи в іншому напрямку. Скільки елементів у множині чашок? ложок? тарілок? блюдець? склянок? тістечок? м’ячів? стільців? столів? Яких предметів посуду не вистачає? Скільки?

Завдання 4

Робота в зошиті. Малювання трикутників за зразком.

Завдання 5

— Яких тварин зображено? Хто високий? Хто низький? Наведіть свої приклади.

Завдання б

— Хто вищий — Василько чи Гліб? Хто найнижчий?

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Порядкова лічба «Дні тижня»

Перший — понеділок, другий, - вівторок і т. д.

2. Геометричний матеріал

На дошці — малюнок.

— Скільки трикутників?

— Скільки квадратів?

— Чого більше?

— Скільки кружечків?

— Що можна сказати про квадрати і кружечки? (Порівну)

3. Робота в зошиті

- намалюйте 3 квадратики

- намалюйте 4 кружечки

— Що необхідно зробити, щоб квадратиків і кружечків стало порівну?

4. Бесіда про птахів

На дошці — малюнки пташок: лелека, горобець, сорока, синичка.

— Порахуйте птахів зліва направо, а потім — справа наліво (перший — лелека, другий — горобець...)

Висновок. Кількість предметів не залежить від напрямку лічби. Якщо напрямок лічби не вказаний, то рахують зліва направо.

— Діти, а які з цих птахів відлітають в теплі краї? (Лелека)

— Скільки лелек на малюнку? (Один)

— А на якому місці він стоїть, якщо рахувати зліва направо? (На першому)

— Які птахи залишаються зимувати? Назвіть їх.

5. Гра «На гостину до ведмедика»

Учитель виставляє на дошці малюнки тварин, різних за зростом.

— Хто прийшов у гості першим?

— Хто — другим?

— Хто — третім?

— Скільки всього тварин?

— Хто з них найвищий?

— Хто з них найнижчий?

— Назвіть тварин від найвищої до найнижчої.

— Між якими тваринами стоїть білочка?

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Ми рахували? (Так!)

— Ми писали? (Так!)

— Ми грали? (Так!)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    178
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    54
  • Номер матеріала
    BS142779
  • Вподобань
    0
Курс:«Використання веб-квестів в освітньому процесі»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь