і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Використання опорних та інтерактивних схем для формування навичок мислення високого рівня
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Порядкова лічба. Порівняння двоцифрових чисел на основі визначення їх десяткового складу. Розв’язування текстових задач на збільшення числа на кілька одиниць.

Порядкова лічба. Порівняння двоцифрових чисел на основі визначення їх десяткового складу. Розв’язування текстових задач на збільшення числа на кілька одиниць.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 43.

Тема. Порядкова лічба. Порівняння двоцифрових чисел на основі визначення їх десяткового складу. Розв’язування текстових задач на збільшення числа на кілька одиниць.

Мета: Вдосконалювати обчислювальні навички, вправляти учнів у розв’язанні задач збільшення числа на кілька одиниць; розвивати спостережливість, увагу.

Обладнання:   картки для усної лічби, предметні малюнки.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Уже дзвінок нам дав сигнал

Працювати час настав,

Тож і ми часу не гаймо,

Роботу швидше починаймо.

  1. Оголошення теми і мети уроку.

- Діти, сьогодні на уроці математики ми з вами будемо мандрувати, додавати, віднімати, вміло й чітко рахувати, щоб усе запам’ятати. А щоб усе запам’ятати візьмемо з собою помічників: уважність і кмітливість, швидкість мислення, винахідливість і взаємодопомогу.

  1. Актуалізація знань учнів

1. Усна лічба

Рахунок чисел від 11 до 20; від 13 до 18;

Назвіть сусідів числа 11, 15, 12, 8, 6.

3. Показати й записати числа під диктовку вчителя: 1 десяток і 3 одиниці,  десяток і 9 одиниць, 5 одиниць і 1 десяток, 1 десяток і 8 одиниць.

4. Збільшити на одиницю й записати число: 10, 5, 13, 17.

5. Скласти приклади за зразком .

10 + 1=11

10+2=12

Фізкультхвилинка

Раз — піднятись, потягнутись,

Два — зігнутись, розігнутись,

Три — в долоні три плеска.

На чотири — руки ширше!

П’ять — руками помахать,

Шість — за парту тихо сісти.

  1. Закріплення вивченого

1. Вставити число за розрядами в таблицю: 16, 18, 19, 12, 20.

Десятки

Одиниці

2 . Розв’язання задачі за малюнком. Змінити умову задачі так, щоб вона розв’язувалась дією додавання.

3. Розв’язання текстової задачі (текст — на дошці).

Мати купила 14 груш і 10 яблук. На скільки більше мати купила груш, ніж яблук?

4. Самостійна робота за підручником

Знайти приклади, в яких відповідь дорівнює 8.

  1. Підсумки уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    214
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    22
  • Номер матеріала
    VV108264
  • Вподобань
    1
Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь