і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Попереднє і наступне число. Склад числа 5. Порівняння чисел з використанням відповідних знаків. Геометричне поняття: п'ятикутник

Попереднє і наступне число. Склад числа 5. Порівняння чисел з використанням відповідних знаків. Геометричне поняття: п'ятикутник

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Попереднє і наступне число. Склад числа 5. Порівняння чисел з використанням відповідних знаків. Геометричне поняття: п'ятикутник

Мета: закріпити вміння порівнювати числа в межах 5, вправляти у використанні слів «попереднє число», «наступне число»; ознайомити учнів із складом числа 5, п'ятикутником.

Хід уроку

[. Організація учнів до уроку.

II. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Назвати «сусідів» кожного числа, записаного в рамках: 3 2 4.

2. Назвати пропущені числа: 1 2 3 ... 5 5 ... 3 ... 1.

3. «Домалюй квітку».

Учитель. У природі є багато квітів, які мають 5 пелюсточок: шипшина, жовтець, фіалка, братки тощо. Галинка намалювала фіалку, 4 пелюстки вона розфарбувала. Скільки пелюсток потрібно ще розфарбувати Галинці?

Цікаві задачі.

Олексій пішов до річки П'ять яблунь у саду росте.

І. впіймав аж 3 плотвички, Одна із них уже цвіте.

Кошеня одну вхопило. Скільки яблунь не цвіли?

Скільки рибок залишилось? Як би ви відповіли?

Під дубочком 3 грибочки, Киця Мура на всі ніжки

Під пеньочком ще 1. Взула шовкові панчішки.

Скільки разом всіх грибочків, Та одна десь загубилась.

Ти швиденько полічи. Скільки в киці залишилось?

III. Вивчення нового матеріалу.

Склад числа 5. Робота з геометричним матеріалом.

Учитель. Покладіть на парті 5 кружечків. Розсуньте їх у 2 сторони. Як ви це зробили?

Учні перелічують свої варіанти: 3 і 2, 1 і 4, 4 і 1, 2 і 2. — Зі скількох одиниць складається число 5? (1, 1, 1, 1 і 1).

Робота за таблицею «Склад числа 5».

2

1

3

4

3

4

2

1

або

1

1

1

1

1

(Усі випадки складу числа 5 учні повинні запам'ятати). Робота за підручником (с. 28, впр. 3).

— На які 2 числа можна розкласти число 5? Вправа 4. Ознайомлення із п'ятикутником.

— Розгляньте геометричні фігури. Як ви вважаєте, що це за фігури? (П'ятикутники).

— Чому їх так назвали? (Мають 5 сторін, 5 кутів і 5 вершин).

— Із лічильних паличок викладіть п'ятикутник.

Робота в зошитах з друкованою основою (с. 12, завдання 2-4)

Фізкультхвилинка

Хто там, хто там вже втомився І на парту похилився? Треба дружно всім нам встати, Можна і потанцювати.

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

Гра «Яка фігура зайва».

Слухання казки про геометричні фігури.

Були собі 2 брати — трикутник і квадрат. Трикутник заздрив брату, що той мав більше кутів, ніж він. От взяв нишком і відрізав у квадрата 1 кут. Але, побачивши брата, зовсім не зрадів. Як ви думаєте, чому? (Той став п'ятикутником).

Порівняння предметів (с. 28, впр. І).

Самостійна робота учнів (за вправою 2).

За допомогою знаків «>« <<<« « = « порівняйте числа за зразком:

2 □ 1 5 о З

З □ 4 2 □ 5

4 □ 5

5 □ 1

5 а 2 1 □ 5

Взаємоперевірка виконання самостійної роботи. Вчитель. Діти, обміняйтеся зошитами і перевірте правильність виконання завдання.

Закріплення кількісної і порядкової лічби предметів.

Вправа 5

1. Уважно розгляньте малюнок. До якого мультфільму ілюстрація?

2. Скільки всього звіряток? Полічіть за порядком.

3. Що тримає кожен із них?

4. Хто найближче знаходиться до Іа-Іа? Хто — найдалі?

Вправи на розвиток графічних навичок. Написання цифр 1, 2, 3, 4. 5. (Кількість і групування цифр за вибором вчителя).

V. Підсумок уроку.

1. Чого навчилися на уроці?

2. Яке завдання сподобалося найбільше?

3. Закінчіть речення: 5 — це 4 і ... 5 — це 3 і ... 5 — це 2 і ... 5 — це 1 і ...

5 складається з ... одиниць.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Автор
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    114
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    GD334195
  • Вподобань
    0
Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь