Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
навчальна: сформувати поняття про об’єкт у програмуванні та познайомити з властивостями, що можуть набувати об’єкти;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Scratch 2.0
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання з класом
Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)
Які об’єкти середовища Scratch ви знаєте?
Яких властивостей вони можуть набувати?
Які дії можна виконувати над об’єктами в середовищі Scratch?
IV. Вивчення нового матеріалу
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Практичне завдання (Слайд65-67)
Опишіть складові вікна та опишіть що означає кожен із елементів (Демонстрація слайдів 65-67)
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VI. Підведення підсумків уроку
Бесіда за питаннями (Слайд68)
Які об’єкти середовища Scratch ви знаєте?
Яких властивостей вони можуть набувати?
Які дії можна виконувати над об’єктами в середовищі Scratch?
VIІ. Домашнє завдання
Опрацювати матеріал підручника на сторінках 89-92
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»