Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта

Опис документу:
Мета: сформувати поняття про об’єкт у програмуванні та познайомити з властивостями, що можуть набувати об’єкти; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. Автор - Цупа В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про об’єкт у програмуванні та познайомити з властивостями, що можуть набувати об’єкти;

  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch 2.0

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)

  1. Які об’єкти середовища Scratch ви знаєте?

  2. Яких властивостей вони можуть набувати?

  3. Які дії можна виконувати над об’єктами в середовищі Scratch?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд65-67)

Опишіть складові вікна та опишіть що означає кожен із елементів (Демонстрація слайдів 65-67)

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд68)

  1. Які об’єкти середовища Scratch ви знаєте?

  2. Яких властивостей вони можуть набувати?

  3. Які дії можна виконувати над об’єктами в середовищі Scratch?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал підручника на сторінках 89-92

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.