Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Поняття про частини аплікації, деталі та їх кількість, розмір. Аплікація „Кошик з фруктами”.

Трудове навчання

Для кого: 5 Клас

08.01.2020

1482

24

0

Опис документу:
Конспект уроку з трудового навчання на тему: "Поняття про частини аплікації, деталі та їх кількість, розмір. Аплікація „Кошик з фруктами”. містить загадки про фрукти,цікаву фізкультхвилинку та правила техніки безпеки при роботі з ножицями та клеєм.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Трудове навчання

Тема: Поняття про частини аплікації, деталі та їх кількість, розмір.

Аплікація „Кошик з фруктами”.

Мета: повторити знання про засоби праці та матеріали для роботи з папером, їх призначення та правила користування ними; вчити вирізування деталей аплікації по кривих лініях; виготовити аплікацію з вирізаних за шаблонами деталей; Коригувати і розвивати вміння організовувати практичну діяльність: добирати матеріали, інструменти, шаблони;

Виховувати обережність, увагу, охайність.

Обладнання: зразок виробу,ножиці,клей,кольоровий папір,простий олівець,шаблони.

Хід уроку

  1. Підготовча частина.

    1. Нервово-психічна підготовка.

    2. Організаційний момент.

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок.

Починаємо урок!

Вже закінчилась перерва.

І дзвенить для нас дзвінок.

 Всі зібралися у класі?

 Починаємо урок!

  1. Основна частина.

    1. Повідомлення теми та мети уроку.

Груша, яблуко, банан,

Ананас з жарких країн.

Ці смачні продукти

Разом всі звуться... (фрукти)

(Розгляд малюнків фруктів)

    1. Повторення раніше вивченого матеріалу

      1. Засоби праці та матеріали для роботи з папером, їх призначення та правила користування.

      2. Правила безпечної праці з ріжучими інструментами.

    1. Практична робота учнів: Аплікація з вирізаних за шаблонами деталей.

        • Розгляд зразків виробів.

        • Аналіз зразків (назва предмета, його частин, матеріал, розмір, колір, форма, розміщення).

        • Демонстрація практичних дій по виготовленню виробу.

      1. Фізкультхвилинка.

Всі піднесли руки — раз!
На носках стоїть весь клас,
Два присіли, руки вниз,
На сусіда подивись.
Раз! — і вгору,
Два! — і вниз,
На сусіда подивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Раз — присіли, два — піднялись.
Хай мужніє ваше тіло.
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати.

      1. Самостійна творча діяльність учнів.

  1. Заключна частина.

1.Підсумок уроку.

2.Демонстрація виробів учнів, оцінювання

3.Рефлексія

  1. Сьогодні я дізнався …

  2. На уроці я навчився …

  3. Мені було важко …

  4. Мені було незрозуміло …

  5. Тепер я знаю, що …

  6. Мене здивувало …

Я б хотів дізнатися, чому…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.