і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

26

Тема:

Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Цілі:

  • освітня: сформувати поняття об`єкт, його властивості та методи, елементів керування.

  • розвивальна: розвивати логічне i алгоритмічне мислення, вміння самостійно приймати рішення;

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики, виховувати комунікабельність, свідоме ставлення до вибору майбутньої професії.

Тип уроку:

Комбінований

Обладнання:

Комп'ютери, підручники, програмне навчальне середовище, схема, стікери.

Хід уроку

  1. Організаційний момент. Перевірка виконання учнями домашнього завдання

Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку.

I.Відтворення і корекція опорних знань.

Орієнтовні варіанти запитань:

Інтерактивна вправа «Допуск».

Учитель ставить запитання, на які учні відповідають по черзі, не встаючи зі своїх місць. Підводяться тільки ті учні, які не змогли відповісти на запитання. Після першого кола допуску в класі стоять лише кілька учнів. Учитель пропонує класу не залишати товаришів у біді, пропонує учням кинути «рятувальні кола», — поставити їм запитання, які вже звучали сьогодні. Рятувальна операція триває доти, доки кожен учень не дасть правильної відповіді. Важливо, щоб вправа проводилась без тиску, створювала ситуацію успіху, зміцнювала в дітей переконаність, що їм це під силу.

Орієнтовні питання:

  1. Що таке форма?

  2. Що можна розмістити на формі?

  3. Що таке елемент керування?

  4. Перерахуйте елементи керування?

  5. Що таке подія?

  6. Які події можна застосувати до елементів керування?

  7. Як відредагувати код обробника події?

II.Повідомлення теми, цілей, завдань уроку.

Сьогодні на уроці ми вивчимо, що таке об`єкт, його властивості та методи.

III.Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.

Пояснення вчителя.

Об`єкт

це реальна або абстрактна сутність, яка моделює частину навколишньої дійсності.

Атрибути (дані)

властивості об`єкта

Методи (операції)

дії об`єкта або над ним

Клас

група об`єктів, що мають спільні властивості та методи

IV.Осмислення нових знань

Тепер розглянемо об`єкт на прикладі програми, яку ми створили під час практичної роботи №8.

unit unit8;

{$mode objfpc}{$H+}

interface

uses

Classes, SysUtils, FileUtil, Forms, Controls, Graphics, Dialogs, StdCtrls,

Buttons;

type

{ TForm1 }

TForm1 = class(TForm) опис класу

Label1: TLabel;

Label2: TLabel;

procedure FormCreate(Sender: TObject); подія-створення форми

procedure Label1Click(Sender: TObject); подія- клік на написі

private

{ private declarations }

public

{ public declarations }

end;

var

Form1: TForm1;

implementation

{$R *.lfm}

{ TForm1 }

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

begin

end;

procedure TForm1.Label1Click(Sender: TObject);

begin

Label2.Caption:=('Створення програми, що відображає вікно повідомлення');

end; опис події «клік на написі 1»

end.

Клас

клас TForm

Обєкт

Атрибути (Властивості)

Методи (Події)

Форма

інспектор об’єктів-властивості

створення форми

Напис 1

інспектор об’єктів-властивості

клік – змінює об’єкт напис 2

Напис 2

інспектор об’єктів-властивості

виводить новий напис

Проведення комплексу вправ для зняття м’язового напруження.

V.Осмислення, узагальнення і систематизація набутих знань.

а) Робота за підручником:

Опрацювати параграф підручника та дати відповіді на запитання в кінці параграфу

б) Робота в зошитах.

Продовжіть речення

Сьогодні мене вразило...

Сьогодні мені згадалося...

Мені запам'яталося...

Мене дратувало...

Мене порадувало...

VI.Домашнє завдання:

Опрацювати відповідний параграф підручника, конспект уроку.

Додаткове завдання:

Підготувати невеликий текст з помилками з теми (одне визначення тощо)для проведення командної гри "Лови помилку".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Конспект уроку
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    100
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    MS329078
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання