Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних

Опис документу:
Мета: ­ навчальна: сформувати поняття комп’ютерної графіки, кодування графічних даних; ­ розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Слайд № 1

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Слайд № 2

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Особливості використання графічного редактора для створення зображень. Як створити зображення в серед...
Слайд № 3

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Особливості використання графічного редактора для створення зображень. Як створити зображення в середовищі текстового процесора або редактора презентацій? Що таке двійкове кодування? Як кодують символи при опрацюванні комп’ютером? Пригадайте:

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Ти дізнаєшся:
Слайд № 4

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Ти дізнаєшся:

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних
Слайд № 5

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Графіка Комп’ютерна графіка – це су...
Слайд № 6

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Графіка Комп’ютерна графіка – це сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання зображень за допомогою комп’ютера До графічних зображень належать різноманітні малюнки, креслення, графіки, діаграми та інші зображення, які можна виводити на екран, друкувати, пересилати електронною поштою, розміщувати в Інтернеті тощо. Комп’ютера графіка

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Засоби комп'ютерної графіки Апаратн...
Слайд № 7

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Засоби комп'ютерної графіки Апаратні Програмні Комп’ютера графіка Відеокарта Монітор Принтер Сканер Плотер Цифрова фотокамера Графічний планшет Програми перегляду графічних зображень Графічні редактори Програми розпізнавання графічних зображень Програми спеціалізованого опрацювання графічних зображень

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування текстових даних Кодування...
Слайд № 8

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування текстових даних Кодування текстових повідомлень кожному символу ставиться у відповідність деякий двійковий код залежно від обраної таблиці кодування символів Комп’ютера графіка

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування текстових, графічних та з...
Слайд № 9

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування текстових, графічних та звукових даних Дискретизація – процес усунення неперервності (часової та просторової) аналогових сигналів – носіїв даних У випадку просторової дискретизації зображення ділять на невеликі області, у межах яких його характеристики (положення, колір, яскравість) вважаються незмінними Комп’ютера графіка

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування звукових даних Кодування ...
Слайд № 10

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування звукових даних Кодування звуку за допомогою комп’ютера — приведення до цифрової форми. До комп’ютера надходить не сам звук (звукова хвиля), а електричний сигнал, зареєстрований деяким пристроєм Комп’ютера графіка

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування рухомого зображення Дискр...
Слайд № 11

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування рухомого зображення Дискретизація рухомого зображення, яку спостерігаємо при кодуванні відео. У цьому разі ілюзія руху створюється шляхом швидкої зміни кадрів. При цьому кадри залишаються статичними Комп’ютера графіка

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування зображення Методи створен...
Слайд № 12

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування зображення Методи створення та кодування графічних зображень растровий векторний Растрове зображення складається з точок – пікселів відповідних кольорів і нагадує аркуш паперу в клітинку, на якому кожна клітинка зафарбована певним кольором Векторні малюнки будуються за допомогою математичного опису простих об’єктів – ліній, кіл, з яких створюються більш складні Комп’ютера графіка

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування зображення растровий вект...
Слайд № 13

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Комп’ютерна графіка Кодування зображення растровий векторний Растрова графіка дає можливість відтворювати реальні образи Недоліком векторної графіки є «неприродність» малюнка Комп’ютера графіка

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Домашнє завдання Вивчити §23 п.23.1-23.2 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словн...
Слайд № 14

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Домашнє завдання Вивчити §23 п.23.1-23.2 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Комп'ютерна графіка, дискретизація, растрові та векторні зображення

Розгадай ребус Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Слайд № 15

Розгадай ребус Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Розгадай ребус ЗОБРАЖЕННЯ
Слайд № 16

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Розгадай ребус ЗОБРАЖЕННЯ

Робота з комп'ютером Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Завдання 1. Визначте критерії для порівняння растрових і векторних зображень, по...
Слайд № 17

Робота з комп'ютером Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Завдання 1. Визначте критерії для порівняння растрових і векторних зображень, побудуйте для цього таблицю. Результати заповнення таблиці обговоріть у парі.

Робота з комп'ютером Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Завдання 2. Пограйте в гру «Растрове чи векторне»: один з учасників гри наводить...
Слайд № 18

Робота з комп'ютером Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Завдання 2. Пограйте в гру «Растрове чи векторне»: один з учасників гри наводить приклад зображення, а інший називає, до якого виду комп’ютерної графіки його слід віднести. Наприклад, фотографія – растрове, накреслення – векторне тощо. Обґрунтуйте свій вибір, спираючись на властивості кожного з видів графіки.

Робота з комп'ютером Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Завдання Завдання 1. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА Завдання 2. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА Завданн...
Слайд № 19

Робота з комп'ютером Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Завдання Завдання 1. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА Завдання 2. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА Завдання 3. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА Завдання 4. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА Завдання 5. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Працюємо за комп’ютером
Слайд № 20

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Працюємо за комп’ютером

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
3
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!