Поняття інформації. Повідомлення. Способи подання повідомлень

Опис документу:
Мета: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти способи подання інформації; розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики. Автор - Цупа В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Поняття інформації. Повідомлення. Способи подання повідомлень.

Мета:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти способи подання інформації;

  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Як ви розумієте поняття «інформація», «повідомлення»?

2. Які органи чуття має людина? Для чого вона використовує кожний з них?

3. Яка відмінність між звуком і літерою, між звуком і нотою, між числом і цифрою?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми познайомимось із інформацією та дізнаємось чому ж саме таку назву має наш предмет «інформатика»

IV. Вивчення нового матеріалу

Одне й теж саме повідомлення можна подати різними способами

Інформація - це відомості, нові знання, які одержує людина

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підбиття підсумків уроку

1. Що містять повідомлення?

2. Якими способами можна подавати повідомлення?

З. Як людина сприймає повідомлення?

4. Що таке інформація?

5. Чому для людини важлива інформація?

VIII. Домашнє завдання

Виконати завдання №12 в підручнику на сторінці 10

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.