Політ до зірок (космічна гра)

Опис документу:
Здавна наші пращури тягнулися до зірок, до таємниць Всесвіту. Людей завжди манили далі, Їх вічно звали океани, А космос жив і не спішив. Він був казковим і страшним… Вступ людства в космічну еру був підготовлений всією його попередньою історією, жагою пізнати нове, раніше невідоме.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Політ до зірок (космічна гра)

Вед: Здавна наші пращури тягнулися до зірок, до таємниць Всесвіту.

Вед: Людей завжди манили далі,

Їх вічно звали океани,

А космос жив і не спішив.

Він був казковим і страшним…

Вед: Вступ людства в космічну еру був підготовлений всією його попередньою історією, жагою пізнати нове, раніше невідоме.

Вед: Запитання «Що там за горизонтом?» - ніколи не давало людям спокою. Намагаючись відповісти, людина не шукає матеріальних благ, нею керує сила цікавості, прагнення до пізнання невідомого.

Вед: Якщо експедиція Колумба відкрила новий континент, назва якого Америка, то космічні дослідження відкрили для людства в мільярди разів більший «континент» - космос із усіма його планетами, зорями та іншими утвореннями. Це відкриття наскільки велике, що у майбутньому змінить долю людства.

Вед: Космонавтика – це одна з тих галузей науки і техніки, куди можуть безмежно вкладатися людські знання. Подальший розвиток космонавтики приведе до злету інтелектуальної та матеріальної могутності людства.

Вед: Шановні команди та глядачі. Ми запрошуємо вас у незабутній політ до зірок.

Вед: Отож не гаєм час даремно –

Чудова є ідея в мене!

А пропоную я вам, діти,

Зі мною в космос полетіти.

Вед: Поспішаємо представити вам комісію по космічних польотах:( журі). Усі конкурси сьогодні будуть оцінюватися за 10 – бальною системою.

Вед: Ми сідаєм до ракети,

Щоб відкрить нові планети.

Екіпажі, на старт!

Діти: Є на старт!

Вед: Пристебнути ремені!

Діти: Є пристебнути ремені!

Вед:Мотор!

Діти: Є мотор!

Вед: 9,8,7,6,5,4,3,2,1 – Пуск!

Вед: Команди космонавтів вийшли на старт і за традицією вітають одна одну.

(Команди по черзі показують свою візитку – привітання).

Вед: Зараз перевіримо готовність команд до старту. Чи достатньо у вас, майбутні космонавти , знань та вмінь, щоб вижити в космосі? Ви повинні , прочитавши картки, знайти помилки, допущені автором у розповіді та письмово вказати на них.

(Грають обидві команди одночасно, письмово виконані завдання на картках передають на стіл журі).

Завдання на картках:

Один ескімоський космонавт отримав наказ : покинути космічний корабель та, вийшовши у відкритий космос, провести ряд досліджень на певній відстані від корабля. Ескімос сів за кермо вертольота. Прозвучав старт, і через 80 хвилин польоту він почав дослідження.

Цей космонавт був не просто космонавтом, а космонавтом – невдахою. Відразу ж у нього все почало виходити з ладу. Спочатку у нього зупинився годинник, але він подумав: «не біда». Він ніколи не розлучався зі своїм амулетом – маленьким пісочним годинником. «Насамкінець можна використати його» - вирішив він.

Як тільки космонавт нахилився, то термометр, який знаходився в зовнішньому кармані скафандра, лопнув, а ртуть розтеклася по всьому карману.

Невдачі просто переслідували бідолашного. Маленький метеорит побив запасний топливний бак , і з нього тонкою цівкою полився бензин. Мужньому ескімосу довелося голими руками затикати діру: в рукавицях йому не вдалося б виконати цю роботу з усією необхідною ретельністю.

Далі він привів у дію потужну сигнальну сирену, щоб дати сигнал на корабель про аварію і повернувся назад . Цього разу політ зайняв у нього значно більше часу – 1 годину 20 хвилин.

На шляху йому довелося пережити ще чимало пригод, але він подолав усі труднощі, оскільки був не лише невдахою, а й винахідником.

(Помилки. Космонавт не міг би скористатися пісочним годинником, тому що для того, щоб пісок зміг переливатися, потрібна сила тяжіння. В умовах невагомості ні бензин, ні ртуть не могли б виливатися, не говорячи про те, що при абсолютному нулі ( - 273 градуси С) вони би просто замерзли. При такій температурі навіть ескімос не витримав би з голими руками . І до того ж, у пустоті – адже в космосі вакуум – людина без спеціального скафандра просто лопнула б, розірвавшись зовнішнім тиском. В пустоті жоден вертоліт не може літати , а звук сирени розповсюджуватися. І 80 хвилин – це те саме , що й 1 година 20 хвилин.)

Вед: Поки команди працюють , для вас звучить музичний подарунок.

Вед: Конкурс завершено , здайте роботи журі.

Вед: Переходимо до перевірки теоретичної підготовки команд. Питання найкосмічніші. Відповідаємо швидко і правильно.

Бліц – турнір:

  • Кажуть, що вони схожі на нас. Головний засіб пересування – столовий посуд. Вони не полюбляють морозиво , їх ніхто не бачив. Вони викрадають людей, саджають у круглий автомобіль і відлітають до себе. (Інопланетяни)

  • Чому на Землі все тяжке, а в Космосі легке?(Земне тяжіння)

  • Відомий учений, автор книги «Поза Землею»( Ціолковський)

  • Перша жінка – космонавт(Валентина Терешкова)

  • Тренуючись на біговій доріжці, космонавт біжить зі швидкістю 10 м/сек. Із якою швидкістю при цьому викидається вперед його ступня?( При бігові кожна нога половину часу стоїть, половину знаходиться у русі. Отож, космонавт викидає ступню зі швидкістю 10 х 2 = 20 м /с)

  • Головний конструктор першого космічного корабля (С.П.Корольов)

  • Що спільного у повітряної кульки, випускаючої повітря, кальмара, водомета, ракети?(Реактивний рух)

  • Якої форми набуває рідина в невагомості? (Кулі).

  • Назвіть дату, коли весь світ відзначає День космонавтики.(12 квітня)

  • Якого року вперше була споряджена людина в космос , як її ім»я? (1961 року, Юрій Гагарін)

  • Назвати ім»я українського льотчика –експериментатора, який здійснив космічний політ на американському космічному кораблі (Леонід Каденюк)

Вед: Слово журі для підведення підсумків попередніх конкурсів.

Вед: Для усіх глядачів – пісня у виконанні….

Вед: Наступний конкурс для наших команд покаже , чи вміють наші майбутні космонавти орієнтуватися в темноті? Завдання: домалювати із зав»язаними очима носа космонавту,зображеному на ватмані, скафандр. Запрошуємо до участі по 1 представнику від команд.

Вед: Перевірка вестибулярного апарату. По полу протягнутий канат . Необхідно пройти по ньому, зробивши попередньо три швидких повороти на 360 градусів із піднятою вгору правою рукою та притиснутою до серця лівою рукою. Для участі в цьому конкурсі запрошуємо капітанів команд.

Вед: Наші космонавти пройшли екзамен із теоретичної та фізичної підготовки і лише один конкурс розділяє їх від справжнього польоту.

Вед: Що ж не вистачає їм для польоту? Звичайно ж, справжньої ракети .

Саме ракету потрібно виготовити командам із паперу у техніці «Орігамі».

Вед: Запрошую команди пройти до робочих столів, де знаходяться технологічні картки і всі необхідні для роботи матеріали. Вперед.

(Команди працюють).

Вед: Прошу пройти капітанів на сцену і показати свої моделі ракет.

Вед: Висновок комісії по підготовці команд до польоту - слово журі.(Нагородження переможців.)

Вед: Космонавтика – це одна з тих галузей науки і техніки, куди можуть безмежно вкладатися людські знання. Подальший розвиток космонавтики приведе до злету інтелектуальної й матеріальної могутності людства. Мрії людини неосяжні, вони часто ведуть до космосу,люди хотіли б , щоб і на Марсі зацвіли сади. А це все – справа майбутнього.

Вед: Дзвени, моя розвихрена плането!

Ударила в твій дзвін нова доба…

У Сонця блиску, в спалахах ракети

Планета Марс у гості вигляда.

Як гордо над нескореним простором

Звелись у Всесвіт траси від Землі.

Одвічну мрію пошуків вам,зорі,

Несуть космічні кораблі!

5

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!