Поль Сезан

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
(1839-1906)
Слайд № 1

(1839-1906)

Французький художник, представник постімпресіонізму. П. Сезанн - один з найзначніших майстрів кінця XIX - початку XX ст., Художні відкриття якого б...
Слайд № 2

Французький художник, представник постімпресіонізму. П. Сезанн - один з найзначніших майстрів кінця XIX - початку XX ст., Художні відкриття якого багато в чому визначили вигляд сучасного мистецтва і лягли в основу таких явищ, як фовізм і кубізм.

Біографія Поля Сезанна Поль Сезанн народився в Екс-ан-Провансі 19 січня 1839 року. Він був єдиним сином владного батька і виріс в тихому тінистому ...
Слайд № 3

Біографія Поля Сезанна Поль Сезанн народився в Екс-ан-Провансі 19 січня 1839 року. Він був єдиним сином владного батька і виріс в тихому тінистому Екс-ан-Провансі, старої провінційної столиці Південної Франції.

У дитинстві Сезанн мав слабке уявлення про хороший живопису, але в багатьох інших відносинах він отримав чудову освіту. Після закінчення середньої ...
Слайд № 4

У дитинстві Сезанн мав слабке уявлення про хороший живопису, але в багатьох інших відносинах він отримав чудову освіту. Після закінчення середньої школи він відвідував школу Святого Жозефа, а потім з 13 до 19 років навчався в Колежі Бурбон. Його утворення цілком відповідало традиціям, громадським і релігійним вимогам часу. Сезанн навчався добре, якщо не блискуче, і отримав чимало нагород з математики, латинської і грецької мов.

Навчався в коледжі Бурбон в Ексі разом з письменником Е. Золя; одночасно проходив курс малюнка при міському музеї. У 1861 р. приїхав до Парижа, де ...
Слайд № 5

Навчався в коледжі Бурбон в Ексі разом з письменником Е. Золя; одночасно проходив курс малюнка при міському музеї. У 1861 р. приїхав до Парижа, де відвідував приватну Академію Сюиса (1862-65); познайомився з К. Піссарро, а пізніше з К.Моне, О. Ренуаром, А. Сіслея. Дружба Золя і Сезанна була, без сумніву, важлива для них обох. Багато в чому під впливом Золя, Сезанн вибрав шлях художника. У свою чергу роздуми Сезанна про живопис визначили смаки Золя в галузі образотворчого мистецтва.

 «Девушка за пианино. Увертюра к Тангейзеру», 1869 «Портрет отца» (1867) «Натюрморт с черепом и подсвечником», 1865 – 1867
Слайд № 6

 «Девушка за пианино. Увертюра к Тангейзеру», 1869 «Портрет отца» (1867) «Натюрморт с черепом и подсвечником», 1865 – 1867

Теми насильства і страху звучать не у всіх ранніх картинах Сезанна. У деяких з них мирне зображення звичних речей висловлює прагнення художника при...
Слайд № 7

Теми насильства і страху звучать не у всіх ранніх картинах Сезанна. У деяких з них мирне зображення звичних речей висловлює прагнення художника приборкати свою шалену фантазію. Найбільш вдала в цьому сенсі серія портретів, створених Сезанном під час його частих відвідувань Екса. Намагаючись добитися популярності, Сезанн щороку представляв картини в Салон - виставку сучасного мистецтва, яка перебувала під заступництвом Французької Академії витончених мистецтв, колишнім головним арбітром громадського смаку. І щороку все без винятку роботи Сезанна відкидалися.

У манері Сезанна з'явилися стійкість і обдуманість. У пейзажі «Залізнична виїмка», першому з зображують гору Сент-Віктуар поблизу Екса, він ретельн...
Слайд № 8

У манері Сезанна з'явилися стійкість і обдуманість. У пейзажі «Залізнична виїмка», першому з зображують гору Сент-Віктуар поблизу Екса, він ретельно зрівноважив будиночок зліва і жорстку важку форму гори праворуч. «Железнодорожная выемка» Причина цього проста. Члени журі Салону воліли картини на історичні та літературні теми, натуралістично випісанние.Осмеянний критикою і зневажаються публікою, Сезанн глушив своє розчарування важкою роботою. Поступово почав вироблятися той неповторний індивідуальний стиль, який так яскраво проявиться в великих пейзажах і натюрмортах його зрілої пори.

Художник володів особливим кольоровим і просторовим баченням, на основі якого створив до 1880 р. нову живописну систему, прагнучи передати у картин...
Слайд № 9

Художник володів особливим кольоровим і просторовим баченням, на основі якого створив до 1880 р. нову живописну систему, прагнучи передати у картинах швидкоплинні враження, але конструктивну основу світу. Уже ранні роботи порушують закони прямої перспективи: всі лінії в просторі викривлені, предмети постають перебільшено вагомими і об'ємними, а простір - сферичним.

Простір в «Будинку повішеного» (1873) побудовано як система похилих осей; будинок повішеного відхилений вліво, будинок перед ним - вправо, камінь в...
Слайд № 10

Простір в «Будинку повішеного» (1873) побудовано як система похилих осей; будинок повішеного відхилений вліво, будинок перед ним - вправо, камінь в нижньому кутку - знову вліво. П.Сезанн «Эффект снега» П.Сезанн. «Дом повешенного» (1873)  Кольорова гамма, чіткість контурів практично не змінюються в міру віддалення предметів в глибину («Будинок доктора Гаше», «Ефект снігу», «Панорамний вид Овера»; все - 1873-75).

Натюрмори На початку 80-х років Сезанн став все більше зосереджуватися на натюрморті. Речі, які він використовував у своїх натюрмортах, не були ні ...
Слайд № 11

Натюрмори На початку 80-х років Сезанн став все більше зосереджуватися на натюрморті. Речі, які він використовував у своїх натюрмортах, не були ні різноманітні, ні розкішні. Коштовності, китайські дрібнички, прекрасний шовк не приваблювали його. Він знову і знову писав яблука. Йому подобалися персики, груші, апельсини, лимони та цибуля. Поруч з ними він ставив поодинокі предмети: чайники, глечики, пляшки, страви, склянки, тарілки.

Поль Сезанн. «Натюрморт с кувшином и драпировкой» 1893-1894 годы Натюрморт Натюрморт с гипсовым Купидоном
Слайд № 12

Поль Сезанн. «Натюрморт с кувшином и драпировкой» 1893-1894 годы Натюрморт Натюрморт с гипсовым Купидоном

Портрети Поль Сезанн. Портрет госпожи Сезанн в оранжерее. 1890    Поль Сезанн. Автопортрет
Слайд № 13

Портрети Поль Сезанн. Портрет госпожи Сезанн в оранжерее. 1890    Поль Сезанн. Автопортрет

Группові портрети Свій інтерес до людської постаті, що зберігався все життя, Сезанн висловив і в створенні групових портретів. Деякі з них зображаю...
Слайд № 14

Группові портрети Свій інтерес до людської постаті, що зберігався все життя, Сезанн висловив і в створенні групових портретів. Деякі з них зображають невеликі групи, як у відомій серії гравців в карти; інші, особливо купальниці, налічують більше дюжини фігур. Поль Сезанн. "Игроки в карты"

Піздній період У пізній період творчості художник захопився ідеєю з'єднати два найбільших мальовничих жанру, включивши фігури людей в пейзаж. У сам...
Слайд № 15

Піздній період У пізній період творчості художник захопився ідеєю з'єднати два найбільших мальовничих жанру, включивши фігури людей в пейзаж. У самому кінці життя Сезанн блискуче реалізував цю ідею в «Великих Купальницях». Поль Сезанн. "Большие купальщицы". 1905

Пейзаж У 1880-90-і роки Сезанна по-справжньому займали пейзажі Провансу. Інтерес був такий, що Сезанн створив 300 живописних пейзажів, і половина з...
Слайд № 16

Пейзаж У 1880-90-і роки Сезанна по-справжньому займали пейзажі Провансу. Інтерес був такий, що Сезанн створив 300 живописних пейзажів, і половина з них виконана між 1883 і 1895 роками. Природне співвідношення форм важкої, випаленої сонцем землі, Провансу і прозорість тутешнього світла нагадували Сезанну його уявлення про Італію, Грецію і Прованс був пов'язаний для нього з цими країнами як один з «великих класичних ландшафтів». Протягом життя Сезанн написав величезну кількість видів Провансу. Але було серед них кілька, до яких він звертався частіше, ніж до інших.

Поль Сезанн «Пейзаж в Провансе»
Слайд № 17

Поль Сезанн «Пейзаж в Провансе»

Іншим улюбленим місцем для Сезанна - пейзажиста були околиці Естака. «Залив Эстак». 1886 г. "Вид на Эстак".
Слайд № 18

Іншим улюбленим місцем для Сезанна - пейзажиста були околиці Естака. «Залив Эстак». 1886 г. "Вид на Эстак".

Види гір Сент-Виктуар. Гора Сент-Виктуар. 1902 г. Гора Сент-Виктуар. 1900 г. Гора Сент-Виктуар. 1885-1887 гг.
Слайд № 19

Види гір Сент-Виктуар. Гора Сент-Виктуар. 1902 г. Гора Сент-Виктуар. 1900 г. Гора Сент-Виктуар. 1885-1887 гг.

Останні роботи 15 жовтня 1906 року він застудився, працюючи на натурі над картиною «Хатина Журдена». Помирає Сезанн 22 жовтня 1906 року рано вранці...
Слайд № 20

Останні роботи 15 жовтня 1906 року він застудився, працюючи на натурі над картиною «Хатина Журдена». Помирає Сезанн 22 жовтня 1906 року рано вранці від запалення легенів. Похований художник в Ексі на кладовищі Сен-П'єр.

Дякую за увагу!
Слайд № 21

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!