Показники літературно-художнього розвитку дошкільників на основі вивчення життя і творчості Лесі Українки

Опис документу:
Леся Українка дуже вміло передавала те відчуття радості, яке виникає в дитини, коли вона пізнає навколишній світ. Леся вміло змальовує у своїх віршах картини рідної природи, вчить бачити її чарівність, неповторність, її барви і яскравість , помічати її звукові відтінки. Письменниця звертає увагу на різноманітні почуття, які виникли внаслідок щоденних спостережень за природою. Біографічні дані розповідають, що Леся Українка була справжньою поетичною перлиною нашої української землі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Показники літературно-художнього розвитку

дошкільників на основі вивчення життя і творчості Лесі Українки

Молодший вік

– діти впізнають портрет Лесі Українки, з допомогою вихователя розповідають цікаві факти про дитячі роки – поетеси;

– виявляють інтерес до книги, слухання чи читання, розглядання ілюстрації;

– впізнають, емоційно позитивно реагують на зміст знайомих творів Лесі Українки;

– виразно розповідають на пам'ять 2-3 вірші, з допомогою дорослого;

– впізнають знайомих персонажів у книжках та на ілюстраціях, супроводжують розглядання поясненнями, що складаються з окремих слів або речень;

– уміють відповідати на запитання за змістом творів словами, короткими реченнями;

– знають 2-3 вірші, за допомогою дорослого розігрують уривки знайомих віршів, казок.

Показники літературно-художнього розвитку

дошкільників на основі вивчення життя і творчості Лесі Українки

Середній вік

– діти знають портрет Лесі Українки; знають, хто вона, розповідають самостійно про дитячі роки Лесі Українки;

– обізнані з дитячими творами Лесі Українки, розрізняють за жанрами;

– уважно, емоційно сприймають казки та вірші, знають автора Лесю Українку;

– розуміють тему та зміст творів, усвідомлюють зв'язок назви зі змістом, вміють виділити головне – дійових осіб, їхні дії та стосунки, засвоюють послідовність дій;

– легко впізнають персонажів на ілюстраціях, розповідають про них, передають враження, переживання від сприйнятого у власних малюнках, іграх, рухах;

– беруть активну участь у художній комунікації: відповідають на запитання за змістом твору, висловлюють свої враження, дають первинну самостійну оцінку характерів та вчинків героїв;

– виявляють інтерес до поетичних творів, особливо до тих, які характеризуються мелодійністю, ритмічністю, чіткою римою; розуміють зміст поетичного твору, помічають окремі образні слова та вирази, передають образний зміст вірша за допомогою інтонації, читаючи його напам'ять.

Показники літературно-художнього розвитку

дошкільників на основі вивчення життя і творчості Лесі Українки

Старший вік

– мають добрі знання про життя і творчість Лесі Українки;

– розвинене художньо-естетичне сприйняття літературного твору в єдності змісту та художньої форми, що виявляється у здатності дитини відчувати образну мову поезії, казки, в розуміння теми, ідеї, змісту твору;

– розвинений поетичний слух – здатність відчувати виразні засоби художнього мовлення, насолоджуватися художнім словом.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.