Поелементний аналіз контрольних робіт

Опис документу:
Поелементний аналіз діагностичних та підсумкових контрольних робіт з алгебри і геометрії в 11 класі з існуючими помилками в якості математичної підготовки у таблицях. Одним із пріоритетних напрямків роботи відділу математики є моніторинг якості освіти, який перш за все передбачає виявлення тенденцій у динаміці якісних змін навчальних досягнень учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Поелементний аналіз діагностичної контрольної роботи з алгебри 11 клас

Всього учнів в класі:  ___________

Писало роботу:           ___________

З них написали на:

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

„1”

 -

 

„4”

10 

„7”

 1

10 

„10”

 -

„2”

 1

10 

„5”

 2

 20

„8”

 3

 30

„11”

„3”

 10

„6”

 10

„9”

„12”

 -

Рівень досягнень учнів у навчанні

Початковий

Середній

Достатній

Високий

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

 2

 20

 40

 4

40 

 -

 Поелементний аналіз

Елементи знань

Виконали повністю

Виконали частково

Не виконали

 

 

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

Знайти похідну функції

60 

-

40 

 2

Знайти нулі функції

10 

10 

 -

 -

 3

Знайти область визначення функції

 90

 -

 1

 1

 4

Визначити множину значень функції

 50

 -

 -

 5

Знайти значення виразу

 70

 -

 3

30 

 6

Спростити тригонометричний вираз

 4

 40

 -

 6

60 

 7

Знайти корені тригонометричного рівняння

 2

 20

 20

 6

60 

 8

Знайти корені ірраціонального рівняння

 20

30 

 5

 50

 9

Спростити вираз, який містить степені з раціональним показником та корені

 -

 1

10 

 -

 -

Поелементний аналіз діагностичної контрольної роботи з геометрії 11 клас

 

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

„1”

 -

 

„4”

10 

„7”

 1

10 

„10”

 -

„2”

 2

20 

„5”

 1

10

„8”

 -

 -

„11”

„3”

 20

„6”

3

 30

„9”

„12”

 -

 

Рівень досягнень учнів у навчанні

Початковий

Середній

Достатній

Високий

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

 4

 40

 50

 1

10 

 -

Поелементний аналіз

Елементи знань

Виконали повністю

Виконали частково

Не виконали

 

 

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

Вказати площину, парелельну даній

40

-

 6

60

 2

Вказати площину, перпендикулярну даній

50

 5

50

 3

Знайти відстань від вершини куба до площини

60

 -

 4

40

 4

Встановити вид многокутника, який є перерізом тетраедра

50

 5

50

 5

Знайти кут між прямими

40

 -

 6

60

 6

Скласти рівняння кола з центром в точці А

 7

70

 -

 3

30

 7

Знайти радіус обписаного кола

-

10

 9

90

 8

Знайти кут між площинами

 -

-

 -

-

 10

100

 9

Знайти відношення проекції похилих

 -

 1

10

 9

 90

Поелементний аналіз підсумкової контрольної роботи з алгебри 11 клас

Всього учнів в класі:  ___________

Писало роботу:           ___________

З них написали на:

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

„1”

 -

 -

„4”

40 

„7”

 -

„10”

 -

„2”

 -

„5”

 -

 -

„8”

 2

 20

„11”

„3”

 10

„6”

 30

„9”

„12”

 -

Рівень досягнень учнів у навчанні

Початковий

Середній

Достатній

Високий

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

 1

 10

 70

 2

20 

 -

 Поелементний аналіз

Елементи знань

Виконали повністю

Виконали частково

Не виконали

 

 

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

Вказати пару чисел, яка розв’язком системи

9

90

-

1

10

 2

Вказати точку, через яку проходить графік логарифмічної функції

8

80

2

20

 3

Знайти область визначення логарифмічної функції

7

70

 -

3

30

 4

Спростити вираз

9

90

1

10

 5

Розв’язати рівняння

2

20

2

20 

6

60

 6

Розв’язати рівняння

1

10

2

 20

7

70

 7

Розв’язати нерівність

-

-

4

40

6

60

 8

Розв’язати нерівність

-

-

-

-

10

100

Поелементний аналіз підсумкової контрольної роботи з геометрії 11 клас

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

Бали

К-сть учнів

%

„1”

 -

 

„4”

10 

„7”

 1

10 

„10”

 -

„2”

 -

„5”

 3

30

„8”

 3

 30

„11”

„3”

 10

„6”

1

 10

„9”

„12”

 -

Рівень досягнень учнів у навчанні

Початковий

Середній

Достатній

Високий

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

 1

 10

 50

 4

40 

 -

Поелементний аналіз

Елементи знань

Виконали повністю

Виконали частково

Не виконали

 

 

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

Встановити фігуру, яка є перерізом кулі (сфери)

8

-

 2

20

 2

Як утворюється конус(циліндр)

9

1

50

 3

Як утворюється зрізаний конус

4

 -

6

60

 4

Взаємне розміщення твірних циліндра

6

4

40

 5

Встановити відповідність між елементами конуса (циліндра)

-

-

 10

 100

-

-

 6

Знайти радіус основи циліндра

1

10

 -

 9

90

 7

Знайти площу перерізу кулі площиною

1

10

10

 8

80

 8

Обчислити висоту циліндра,якщо даний радіус

 -

 1

10

 9

90

 9

Знайти площу переріза конуса

 -

-

-

10

100

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»