Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Подорож у країну прав дитини

Виховна робота

Для кого: 3 Клас, 4 Клас

26.08.2020

312

4

0

Опис документу:
Розробка містить конспект з фотографіями виховного західу у вигляді вистави. Мета: Сприяти поширенню правової культури та освіченості в учнівському середовищі; виховувати бажання вивчати, поглиблювати пра¬вові знання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПОДОРОЖ У КРАЇНУ ПРАВ ДИТИНИ

Мета. Сприяти поширенню правової культу­ри та освіченості в учнівському середовищі; ви­ховувати бажання вивчати, поглиблювати пра­вові знання.

(Виходять ведучі та учні).

1 й учень

Є права в дітей, звичайно,

Треба, щоб усяк їх знав.

Знайте ж, що усі ви — рівні,

І людина змалку вільна,

Наче в небі синій птах.

2-й учень.

Знайте ж, змалечку всіх діток

Треба вчить, оберігать.

І ніхто у цьому світі

Їх не сміє ображать.

3-й учень.

Треба діткам всього світу

Не сваритись, а дружить.

І по правилах хороших,

По законах треба жить.

Ведучий. Зараз ми помандруємо в країну, де живуть такі ж люди, як ми з вами. Вдень там сяє сонце, вночі світить місяць і зорі. Є там го­ри, поля і ліси, моря і ріки. Діти і звірі, які вміють говорити, навчаються в школі, а до­рослі працюють. Це Країна Дитячих Прав. А поїдемо ми з вами веселим потягом. Увага! Приготувалися, семафор відкрито. Поїхали! (Звучить рух потяга).

Ми приїхали в Країну Дитячих Прав. А ось і жителі цієї країни.

(Виходять дівчатка з портфелями).

1-а дівчинка.

Радо вітаємо всіх

у Країні Дитячих Прав.

Хочем, щоб кожен з вас

Добре права свої знав.

2-а дівчинка.

Як ми живемо,

Охоче вам розповімо.

Ти знаєш школа в нас яка?

Я розповім тобі, мій друже.

Там не покривдять малюка,

Не вразять в недозрілу душу.

Ти вивчиш літери і лік.

1-а дівчинка.

Ти знатимеш, як жити треба,

Щоб говорили всі про тебе –

Це благородний чоловік.

Добродій, бо добро він діє,

Великодушний, бо душа

Велика в того, хто надію

І мир на світі примножа.

2-а дівчинка.

Якщо ти зайченя лякливе -

Тебе научать буть сміливим.

Якщо підступний, мов лисичка,

Відучишся від тої звички.

Якщо ти, наче вовк, гнівливий, -

Тебе научать доброті.

Незграбний -виросте кмітливим

Й всього досягне у житті.

1-а дівчинка.

Навчає школа бути гідним

Славетних предків і батьків,

Любить свою державу рідну

І боронить від ворогів.

Ведучий. Ми щасливі, що навчаємося у школі. Навчання - це головна наша праця. Право на освіту записано і в нашій дитячій Конституції, яка називається Конвенція про права дитини.

1 учень.

Прискакав до школи зайчик,

Вчителів питає:

«Чи у вас і тих навчають,

що грошей не мають?»

«Ну, звичайно, ну, звичайно! -

кажуть зайченяті -

В нашій школі всіх навчають,

Бідних і багатих.

читати, і писати

Ми вчимо маляток,

І на лапках рахувати,

І пісень співати».

2 учень.

В темнім лісі зайчик радий

Скликав заячу нараду.

І сказав таке:

«Освіта Всім обов'язкова!

Для усіх малят відкрита

Початкова школа.

Безкоштовно і сумлінно

З самого початку

Вивчимо «права дитини»

І «права зайчатка».

Ведучий Головне право кожної людини -право на життя. І маленька людина - дитина, теж має право на життя. Це означає, що ніхто не може відібрати в людини життя. У цьому пе­реконаний і казковий Колобок.

Лиса. Ой, який кругленький! Мабуть, і смач­ненький! Колобок, Колобок, я тебе з'їм.

Колобок. Та не їж мене, лисичко-сестричко, я тобі пісеньку заспіваю.

Лиса. Ну, співай. Послухаю.

Колобок.Я по засіку метений,

Я на яйцях печений,

Я від баби втік...

Лиса. От хороша пісенька! Я ще й зроду такої гарної не чула! Тільки знаєш, Колобочку, я трішки недочуваю, то йди мені ближче заспівай, ось на язику в мене.

Колобок.Заспіваю і на язику.

Я по засіку метений,

Я на яйцях печений, Я від баби втік,

Я від діда втік,

І від тебе...

(Лисичка - хап - і хапає Колобка зубами.)

Лиса.Ой-ой-ой-ой! Жламала жуба!

Що тепер жі мною буде!

(Лиса тікає).

Колобок .Я - Колобок.

Діда й баби синок.

Я маю право на життя,

Як і кожне дитя.

Ведучий. Діти, хто у цій казці скоїв правопорушення? Чому ви так вважаєте?

Ведучий. Зараз прослухайте уривок пісні і скажить про яке право йдеться?

(Звучить уривок пісні «Ми маленькі діти (з к/ф «Пригоди Електроніка»).

А тут від якого права відмовляється героїня?

(Звучить уривок з дуету Короля та Принцеси (з м/ф «Бременські музиканти»).

Ведучий. Стаття 19, 37 Конвенції про права дитини проголошує: «Діти не повинні стати жертвами насилля». Діти мають право на рівень життя, необхідний для розумового і ду­ховного розвитку. Подивіться уривок з казки і скажіть: яке право і ким було порушено ?

(Уривок із казки «Попелюшка»).

Попелюшка.

Знов на бал зібралась вся сім'я:

Мачуха і сестри, та тільки не я.

Стільки роботи повік не зробити:

Вікна помити і квіти полити,

Вдома прибрати, зварити харчі,

Купа прання - все роби і мовчи.

Хочу на бал, та мене не взяли,

Чом такі люди жорстокі та злі?

Казкар.

Не плач, Попелюшко,

Не треба жалю.

Потрапиш на бал,

Я тобі говорю.

Попелюшка.

Роботи багато,

Не встигну ніяк!

Та й що одягну я?

Це ж свято! Це бал!

Казкар.

Не плач, Попелюшко,

Зараджу біді.

Поїдеш на бад,

Де танцюють усі.

(Казкар торкається чарівною паличкою вбрання Попелюшки, і воно перетворюється на пишні шати)

Ведучий. Діти, які права і ким були порушені у казці?

Ведучий. Зараз ми з вами прослухаємо уривки з пісень і подумаєм про які права співають герої?

(Звучить уривок пісні царівни Забави (з м/ф «Летючий корабель»), та уривок пісні мамонтеня (з м/ф «Мама для мамонтеня») ).

(Вбігають дві дівчинки з листами в руках).

1-а дівчинка. Я написала листа своїй найк­ращій подрузі. Розповіла їй про таємницю свого життя, і не хочу, щоб хтось про це довідався.

2-а дівчинка. А я написала листа своїй ба­бусі. Розповіла, як живу, як вчуся. Хочу найш­видше отримати відповідь.

(Кидають листи у поштову скриньку і зни­кають.

До скриньки підходять два хлопця).

1-й хлопець. Цікаво, а що написано у листах, що лежать тут.

2-й хлопець. Давай відкриємо. І всі листи прочитаємо. Ото бу­де сміху!

(Вбігають дівчата).

1-а дівчина. Сором який! У Країні Дитячих Прав порушується право таємниці листування.

2-а дівчина. Слухайте всі! Ніхто не має право вриватися у ваше життя і читати ваші листи!

Ведучий. На світі залишилося ще багато зла і несправедливості. Не даваймо злу побороти доб­ро. Відстоюймо права дитини. Борімося разом проти зла, несправедливості, жорстокості, експлуатації, приниження, образи, неповаги. Прочитаймо ще раз статті з Конвенції про права дитини і запам'ятаймо їх назавжди.

Учень. Дитя моє, права дитини завчи на­пам'ять.

Порадь і друзям почитать.

Хай прочитають тато й мама -

Закони всім потрібно знать.

Будь добрим сином (чи дочкою),

Поганим вчинком не зганьби

Ти роду власного ніколи.

Люби свою сім'ю і школу,

Свою Україну люби!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.