"Подорож морем" конспект заняття з математики

Опис документу:
Конспект заняття з математики для дітей старшого дошкільного віку. Мета: учити дітей користуватися геометричними фігурами як еталонами; вправляти в умінні порівнювати числа, знаходити суміжні числа, орієнтуватися на аркуші паперу; формувати вміння утворювати з нерівності рівність шляхом додавання чи віднімання; закріплювати назви днів тижня та назви геометричних фігур, їх ознаки; розвивати логічне мислення, аналітичну діяльність, увагу, дрібну моторику рук; виховувати чуйність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Заняття з математики для старшої групи.

Тема: «Подорож морем».

Мета: учити дітей користуватися геометричними фігурами як еталонами; вправляти в умінні порівнювати числа, знаходити суміжні числа, орієнтуватися на аркуші паперу; формувати вміння утворювати з нерівності рівність шляхом додавання чи віднімання; закріплювати назви днів тижня та назви геометричних фігур, їх ознаки; розвивати логічне мислення, аналітичну діяльність, увагу, дрібну моторику рук; виховувати чуйність, бажання допомагати друзям.

Матеріал: олівці, аркуші паперу з крапками та цифрами (за їх послідовного з’єднання повинен вийти човен), намальовані пунктиром на смужках геометричні фігури, площинні геометричні фігури, предметні картинки, папір у клітинку, матеріал до дидактичних ігор «Знайди сусіда» та «На що схожий предмет».

Хід заняття

У дітей на столах лежать аркуші паперу з цифрами від 1 до 9. Всюди розкидані крапки та цифри.

Вихователь: З’єднайте крапки по порядку, і ви дізнаєтесь, на чому ми сьогодні подорожуватимемо.

Діти виконують завдання.

Всіх я запрошую матросами стати.

На кораблі будемо ми мандрувати.

Дружбу, увагу візьми у путь

І про кмітливість ти не забудь.

Звучить музика, чути шум моря.

  • Діти, погляньте – попереду острів Геометричних фігур. Хто може мешкати на ньому?

  • Назвіть геометричні фігури та форми, які ви знаєте.

  • Увага! Увага! Підходимо до острова Геометричних фігур. Але що це? Знову якісь крапочки!?

Далі по крапках ми з вами пройдемо,

Точно по них олівцем проведемо.

Тут заховалась якась таємниця…

Ось намалюйте, а потім дивіться.

Діти обводять геометричні фігури за пунктиром та називають їх ознаки.

(наприклад: трикутник має три сторони, три кути і три вершини тощо)

  • Пограймо з цими фігурами.

Вам потрібно буде знайти предмети, подібні за формою до відповідних геометричних фігур.

  • До якої геометричної фігури подібний газбуз? (гарбуз подібний до овала)

  • До якої геометричної фігури подібний подарунок? (до квадрата)

  • Покажіть фігуру, до якої подібний стіл? (до прямокутника)

Швидко по хвилях наш човен стрибає,

Острів математичних знаків чекає.

На острові цьому знаки є чарівні,

Впізнали їх, друзі, скажіть-но мені?

(так. Це знаки «більше», «менше» та «дорівнює»)

  • Розставте знаки між цифрами.

2…9 8…4 10…10 3…9

7…7 5…6 1…5 5…1

Діти виконують завдання.

  • Прочитайте, що у вас вийшло. (2менше від 9, 7 дорівнює 7, 8 більше за 4 тощо)

До острова Цифр ми підійшли.

Будиночки з цифрами швидко знайшли.

  • Які цифри загубились?

  • А тепер допоможіть цифрам знайти своїх сусідів.

7

5

4

3

9

7

5

1

2

4

6

9

8

6

5

1

0

6

4

2

Час уже, діти, у путь вирушати,

Далі пригоди ми будем шукати.

Поки кораблик наш далі пливе,

Музика жвава в таночок нас зве.

Фізкультхвилинка

Діти під веселу музику (за вибором вихователя) виконують довільні танцювальні рухи.

  • Капітан човна завжди веде вахтовий журнал. Він записує в нього все, що відбувається під час плавання. Заглянемо в цей журнал.

  • «На наступний день після відплиття команда зустріла сімю дельфінів». Який це був день тижня, якщо м вирушили в дорогу в четвер? (п’ятниця)

  • «Корабельний кухар – кок хотів потішити команду чудовим борщем у неділю, але потім вирішив зробити це на один день раніше»

  • Коли команда скуштувала борщ? (у суботу)

  • «Перші три дні стояла хороша погода, море було спокійним, на четвертий день вітер посилився і почався шторм»

  • У який день тижня почався шторм? (у неділю)

Вирушаймо, дітвора,

По морю, по хвилях.

Нас садочок вже чекає,

Любий добрий, милий.

Звучить спокійна легка музика.

  • Де ми з вами побували? А кому допомагали? Яке завдання було найскладнішим? А яке найцікавішим?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.