і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Подорож капітошки

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Інтегроване заняття

для старшого дошкільного віку

«ПОДОРОЖ КАПІТОШКИ»

склала:

вихователь ДНЗ №30

Стецюк В.Г.

Львів -2017

«ПОДОРОЖ КАПІТОШКИ»

(Конспект інтегрованого заняття з використанням ІКТ)

Мета: розширювати та систематизувати знання дітей про воду, її роль та значення в природі, дати дітям уявлення про взаємозв’язок живої і неживої природи, уточнити і розширити знання дітей про властивості води, краплинки, як елементарної частинки води, показати значимість води для життєдіяльності живих організмів, дати елементарне поняття про кругообіг води в природі, продовжувати вчити піклуватися про кімнатні рослини. Удосконалювати вміння відповідати на запитання. Розвивати мовленнєвий апарат. Формувати екологічну компетентність. Виховувати любов до природи, основні моральні поняття: ввічливість, доброта, дружба, працьовитість, доброзичливість, допитливість, бажання допомогти іншим. Розвивати фантазію, творчість, образне уявлення. Формувати веселу, доброзичливу атмосферу, збагачувати емоційний досвід дітей.

Матеріал: декорація весняного лісу, озера, лієчки, кімнатні квіти, склянки з водою, трубочки, резинова рукавичка, папір, мильна піна, фарби, ємкість з водою, мушлі.

ХІД ЗАНЯТТЯ.

Під пісню «Усмішка» діти заходять до групи.

- Діти, сьогодні такий чудовий день, світить сонечко, звучить музика. Який у вас настрій? А що потрібно зробити, щоб у всіх був хороший настрій?

- Вірно, потрібно подарувати усмішки одне одному. Адже відомо: коли люди посміхаються, то світлішає, веселішає на світі, бо через усмішку людина дарує тепло своєї душі, доброту.

Ми всміхнемось сонечку:

- Здрастуй, золоте -

Ми всміхнемось квіточці -

Хай вона цвіте.

Ми всміхнемось дощику:

- Лийся, мов з відра,-

Друзям посміхаємось,

Зичим їм добра.

- А тепер давайте подаруємо один одному маленьку «добринку» і усміхнемось.

(Діти передають з рук в руки уявну «добринку», усміхаються.)

(Звучить музика Е. Гріга «Ранок»).

- Діти,прислухайтесь, хтось до нас іде у гості.

- Яка пора року до нас прийшла? Як ви здогадались?

Слайд1 (Дівчина - Весна)

- Як ви здогадались, що це Весна?

- Вірно, за характером музики. (Лагідна, ніжна, спокійна…., саме така, як весняний день)

- Діти, яка сьогодні погода? (сонячна,ясна, тепла, весняна,чудова).

- Яка іще буває погода?( похмура, дощова, холодна, вітряна).

- Яку ми співаємо пісеньку, коли іде дощ?

«Дощ іде на вулиці

Ми не йдем гуляти

Вирішили крапельки

Ми порахувати»

  • Послухайте, Весна принесла нам дощик. (Слухання музики « Дощик»).

Слайд2 (Іде дощ)

  • А ви любите Дощ? Як ви думаєте - коли іде дощик, це добре чи погано?

  • А ви боїтеся дощу? Тоді давайте пограємо з ним.

( Гра «Дощик»).

Звучить музика (мелодія Капітошки), з’являється слайд.

Слайд3 (Капітошка)

- Чи впізнали ви нашого гостя? Хто він?

- Діти, давайте привітаємось з Капітошкою.

- Привіт, Капітошко!

- Де з’являється Капітошка, там з’являються дива

Слайд4 (Підсніжник)(Дитячий сміх)

- Я здається знаю, хто це може так весело сміятись. Подивіться, діти, на галявині зацвів Підсніжник, це-перша весняна квіточка. Йому добре і весело тому, що іде дощ. А після дощу він швидко росте.

- Діти, а давайте порадіємо і посміємося разом з Підсніжником.

(Діти,спочатку тихо, а потім голосно промовляють: хі-хі-хі, ха-ха-ха, хо-хо-хо).

  • Чуєте, хтось просить пити?Давайте підемо пошукаємо.

  • Та це наші квіти!

(Діти підходять до кімнатних квітів).

- Як ви думаєте, діти, яка з цих квітів хоче пити? Як ви дізналися?Як називається ця квітка? Давайте наберемо водички і поллємо квіти.

(Діти поливають квіти з лієчок).

- Квіточки напились водички, ожили. Вони пахнуть зеленню, свіжістю. Давайте понюхаємо

(Проводиться дихальна вправа).

Психогімнастика «Я-квіточка».

- Давайте уявимо себе квіточками:

«Я- квіточка - присідають,руки схрещені над головою

Я напилась водички і ожила. встають

Сонце гріє мене, я росту, росту. Піднімають руки .

Я розкриваюсь все більше і більше. Руки вгору і всторони.

Мої листочки граються з вітерцем,

Колишуться вліво-вправо,

вгору-вниз. Хитаються вліво-вправо, вперед-назад.

Так хочеться крутитися в таночку. Кружляють.

- Діти, а ви знаєте, де у живе багато друзів – краплинок? Давайте їх розглянемо.

Слайд5 (Озеро, океан, річка, море)

(Підходять до засміченого озерця).

- Що тут трапилось?Невже моє озерце загинуло?

- Звідки взялося тут сміття? Яку шкоду воно завдає водоймі і його мешканцям?

- Що було б, якби висохли усі озера і ріки?

- Для чого потрібна вода?

- Як ви гадаєте, що потрібно робити, щоб допомогти Капітошковому озерцю?

(Діти відповідають, прибирають сміття, сортують його).

- Діти,а хочете, я познайомлю вас із друзями Капітошки?

- Виставте долоньки (капаю з піпетки по капельці води) давайте роздивимось крапельку води. Яка вона? (прозора,кругла, чиста, кришталева, маленька, срібляста, блискуча).

- А ви знаєте, як можна дізнатися, чи вода прозора?

(Проводиться дослід з водою)

2 склянки води-одна з чистою водою, інша з фарбованою. Опускаємо предмет у склянки, спостерігаємо.

- Діти, в якій склянці прозора вода? Як ви здогадались?А чому в цій склянці ми не бачимо іграшки?(Відповіді дітей).

- А ви знаєте, що вода може набувати різної форми?

(Експеримент з пластиковою пляшкою, стаканом, резиновою рукавичкою).

  • А коли ми у воду добавимо трошки шампуні, то зможемо пускати мильні бульбашки (демонструю).

  • А якщо у мильну воду добавити фарби, то бульбашки стануть різнокольорові. У вас гарний настрій? Яким кольором ви б хотіли його відобразити? (Фарбуємо воду різними фарбами по бажанню дітей).

- Тепер ми зможемо зробити багато бульбашок і з їх допомогою намалювати малюнок. (Проводиться малювання мильними бульбашками).

- Поки фарба висихає, з допомогою води, ми зможемо ще й почути різні звуки (демонструю видобування звуків з допомогою трубочок, ударів мушлі поводі, ударів руками по воді).

- Тепер повернемось до наших робіт і закінчимо їх.

(Діти домальовують малюнки).

  • Ми ці малюнки залишимо собі на згадку про Капітошку.

- Діти, вам сподобалась наша подорож?

- А чи потрібна нам вода? Навіщо?

- Як потрібно ставитись до води?

- Ви сьогодні молодці-стільки добрих справ зробили.

А народна мудрість каже: «Учись робити добро, воно дорожче від золота», «Добре роби - добре буде і тобі».

- Діти, а де це наш Капітошка?

Слайд6 (Гімнастика для очей)

(Діти шукають , знаходять його на хмаринці).

- Як він туди потрапив?

- Виглянуло Сонечко, зігріло Капітошку, він став легенький ніби хмаринка і знову повернувся до своєї Мами - Хмаринки.

- Давайте скажемо Капітошці: - До побачення, Капітошко, приходь до нас іще!

- Діти, у мене такий хороший настрій ніби біла легенька хмаринка.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Екологія
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    168
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    WY038463
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання