Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Подорож капітошки

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №WY038463
За публікацію цієї методичної розробки Стецюк Валентина Гермогенівна отримав(ла) свідоцтво №WY038463
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегроване заняття

для старшого дошкільного віку

«ПОДОРОЖ КАПІТОШКИ»

склала:

вихователь ДНЗ №30

Стецюк В.Г.

Львів -2017

«ПОДОРОЖ КАПІТОШКИ»

(Конспект інтегрованого заняття з використанням ІКТ)

Мета: розширювати та систематизувати знання дітей про воду, її роль та значення в природі, дати дітям уявлення про взаємозв’язок живої і неживої природи, уточнити і розширити знання дітей про властивості води, краплинки, як елементарної частинки води, показати значимість води для життєдіяльності живих організмів, дати елементарне поняття про кругообіг води в природі, продовжувати вчити піклуватися про кімнатні рослини. Удосконалювати вміння відповідати на запитання. Розвивати мовленнєвий апарат. Формувати екологічну компетентність. Виховувати любов до природи, основні моральні поняття: ввічливість, доброта, дружба, працьовитість, доброзичливість, допитливість, бажання допомогти іншим. Розвивати фантазію, творчість, образне уявлення. Формувати веселу, доброзичливу атмосферу, збагачувати емоційний досвід дітей.

Матеріал: декорація весняного лісу, озера, лієчки, кімнатні квіти, склянки з водою, трубочки, резинова рукавичка, папір, мильна піна, фарби, ємкість з водою, мушлі.

ХІД ЗАНЯТТЯ.

Під пісню «Усмішка» діти заходять до групи.

- Діти, сьогодні такий чудовий день, світить сонечко, звучить музика. Який у вас настрій? А що потрібно зробити, щоб у всіх був хороший настрій?

- Вірно, потрібно подарувати усмішки одне одному. Адже відомо: коли люди посміхаються, то світлішає, веселішає на світі, бо через усмішку людина дарує тепло своєї душі, доброту.

Ми всміхнемось сонечку:

- Здрастуй, золоте -

Ми всміхнемось квіточці -

Хай вона цвіте.

Ми всміхнемось дощику:

- Лийся, мов з відра,-

Друзям посміхаємось,

Зичим їм добра.

- А тепер давайте подаруємо один одному маленьку «добринку» і усміхнемось.

(Діти передають з рук в руки уявну «добринку», усміхаються.)

(Звучить музика Е. Гріга «Ранок»).

- Діти,прислухайтесь, хтось до нас іде у гості.

- Яка пора року до нас прийшла? Як ви здогадались?

Слайд1 (Дівчина - Весна)

- Як ви здогадались, що це Весна?

- Вірно, за характером музики. (Лагідна, ніжна, спокійна…., саме така, як весняний день)

- Діти, яка сьогодні погода? (сонячна,ясна, тепла, весняна,чудова).

- Яка іще буває погода?( похмура, дощова, холодна, вітряна).

- Яку ми співаємо пісеньку, коли іде дощ?

«Дощ іде на вулиці

Ми не йдем гуляти

Вирішили крапельки

Ми порахувати»

  • Послухайте, Весна принесла нам дощик. (Слухання музики « Дощик»).

Слайд2 (Іде дощ)

  • А ви любите Дощ? Як ви думаєте - коли іде дощик, це добре чи погано?

  • А ви боїтеся дощу? Тоді давайте пограємо з ним.

( Гра «Дощик»).

Звучить музика (мелодія Капітошки), з’являється слайд.

Слайд3 (Капітошка)

- Чи впізнали ви нашого гостя? Хто він?

- Діти, давайте привітаємось з Капітошкою.

- Привіт, Капітошко!

- Де з’являється Капітошка, там з’являються дива

Слайд4 (Підсніжник)(Дитячий сміх)

- Я здається знаю, хто це може так весело сміятись. Подивіться, діти, на галявині зацвів Підсніжник, це-перша весняна квіточка. Йому добре і весело тому, що іде дощ. А після дощу він швидко росте.

- Діти, а давайте порадіємо і посміємося разом з Підсніжником.

(Діти,спочатку тихо, а потім голосно промовляють: хі-хі-хі, ха-ха-ха, хо-хо-хо).

  • Чуєте, хтось просить пити?Давайте підемо пошукаємо.

  • Та це наші квіти!

(Діти підходять до кімнатних квітів).

- Як ви думаєте, діти, яка з цих квітів хоче пити? Як ви дізналися?Як називається ця квітка? Давайте наберемо водички і поллємо квіти.

(Діти поливають квіти з лієчок).

- Квіточки напились водички, ожили. Вони пахнуть зеленню, свіжістю. Давайте понюхаємо

(Проводиться дихальна вправа).

Психогімнастика «Я-квіточка».

- Давайте уявимо себе квіточками:

«Я- квіточка - присідають,руки схрещені над головою

Я напилась водички і ожила. встають

Сонце гріє мене, я росту, росту. Піднімають руки .

Я розкриваюсь все більше і більше. Руки вгору і всторони.

Мої листочки граються з вітерцем,

Колишуться вліво-вправо,

вгору-вниз. Хитаються вліво-вправо, вперед-назад.

Так хочеться крутитися в таночку. Кружляють.

- Діти, а ви знаєте, де у живе багато друзів – краплинок? Давайте їх розглянемо.

Слайд5 (Озеро, океан, річка, море)

(Підходять до засміченого озерця).

- Що тут трапилось?Невже моє озерце загинуло?

- Звідки взялося тут сміття? Яку шкоду воно завдає водоймі і його мешканцям?

- Що було б, якби висохли усі озера і ріки?

- Для чого потрібна вода?

- Як ви гадаєте, що потрібно робити, щоб допомогти Капітошковому озерцю?

(Діти відповідають, прибирають сміття, сортують його).

- Діти,а хочете, я познайомлю вас із друзями Капітошки?

- Виставте долоньки (капаю з піпетки по капельці води) давайте роздивимось крапельку води. Яка вона? (прозора,кругла, чиста, кришталева, маленька, срібляста, блискуча).

- А ви знаєте, як можна дізнатися, чи вода прозора?

(Проводиться дослід з водою)

2 склянки води-одна з чистою водою, інша з фарбованою. Опускаємо предмет у склянки, спостерігаємо.

- Діти, в якій склянці прозора вода? Як ви здогадались?А чому в цій склянці ми не бачимо іграшки?(Відповіді дітей).

- А ви знаєте, що вода може набувати різної форми?

(Експеримент з пластиковою пляшкою, стаканом, резиновою рукавичкою).

  • А коли ми у воду добавимо трошки шампуні, то зможемо пускати мильні бульбашки (демонструю).

  • А якщо у мильну воду добавити фарби, то бульбашки стануть різнокольорові. У вас гарний настрій? Яким кольором ви б хотіли його відобразити? (Фарбуємо воду різними фарбами по бажанню дітей).

- Тепер ми зможемо зробити багато бульбашок і з їх допомогою намалювати малюнок. (Проводиться малювання мильними бульбашками).

- Поки фарба висихає, з допомогою води, ми зможемо ще й почути різні звуки (демонструю видобування звуків з допомогою трубочок, ударів мушлі поводі, ударів руками по воді).

- Тепер повернемось до наших робіт і закінчимо їх.

(Діти домальовують малюнки).

  • Ми ці малюнки залишимо собі на згадку про Капітошку.

- Діти, вам сподобалась наша подорож?

- А чи потрібна нам вода? Навіщо?

- Як потрібно ставитись до води?

- Ви сьогодні молодці-стільки добрих справ зробили.

А народна мудрість каже: «Учись робити добро, воно дорожче від золота», «Добре роби - добре буде і тобі».

- Діти, а де це наш Капітошка?

Слайд6 (Гімнастика для очей)

(Діти шукають , знаходять його на хмаринці).

- Як він туди потрапив?

- Виглянуло Сонечко, зігріло Капітошку, він став легенький ніби хмаринка і знову повернувся до своєї Мами - Хмаринки.

- Давайте скажемо Капітошці: - До побачення, Капітошко, приходь до нас іще!

- Діти, у мене такий хороший настрій ніби біла легенька хмаринка.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Екологія
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    453
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    WY038463
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №WY038463
За публікацію цієї методичної розробки Стецюк Валентина Гермогенівна отримав(ла) свідоцтво №WY038463
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти