! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Подорож до " Лісової школи" .

Опис документу:
Подорож до Лісової школи. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Тварини лісу. Охорона тварин. Математична мета: закріпити знання учнів про одноцифрові числа. Розвивати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 10.Формувати вміння розв’язувати задачі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Подорож до Лісової школи.

Тема: Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання

і віднімання в межах 10.

Тварини лісу. Охорона тварин.

Математична мета: закріпити знання учнів про одноцифрові числа.

Розвивати обчислювальні навички додавання і віднімання

в межах 10.Формувати вміння розв’язувати задачі.

Закріплювати знання про геометричні фігури. Розвивати

логічне мислення школярів. Підтримувати інтерес до науки

математики і показати її зв’язок з іншими науками,

зокрема природознавства.

Природнича мета : поглиблювати знання учнів про тварин лісу,продовжувати

Формувати поняття «комахи», «звірі»,звернути увагу дітей на спосіб

їх живлення ,зовнішній вигляд,місце проживання (зокрема їжака,

білки,рудих мурашок).

Ознайомити з правилами поведінки в лісі,виховувати екологічну

культуру ,гуманне шанобливе ставлення до тварин.

Обладнання : мультимедійні засоби,таблиці,геометричний матеріал,

підручники,зошити.

Хід уроку.

І. Організація класу.

Уч. Пролунав , друзі ,дзвінок. Починається урок.

Мотивація навчальної діяльності.

Уч. Діти ,на нашу адресу надійшов лист від учнів Лісової школи. Вони запрошують нас до себе в гості. Поїдемо?

Діти Поїдемо!З радістю!

Уч. Ми поїдемо поїздом . Але пам’ятайте,що ліс-домівка для багатьох тварин.

Отже поводитись треба чемно:

- не галасувати

- не кричати,щоб не турбувати мешканців лісу.

ІІ. Актуалізація знань про одноцифрові числа.

Уч.Щоб наш поїзд поїхав треба прокласти залізничну колію.

Вона складається з двох рейок:

- перша- одноцифрові непарні числа;

- друга- //-// парні числа (називання).

Уч. Виберемо машиніста. Він писатиме на дошці,а всі в зошитах.

Математичний диктант.

1. Запишіть числа 6, 7, 10, 8, 9, 3, 0, 5 .

2.Запиши «сусідів» числа 9, 3.

3.Обчисліть суму чисел 2 і 7, 3 і 5.

4.У Тетянки було 4 яблука, а у Миколки – 3яблука.Скільки яблук було разом у дітей?

5.У першому будинку 10 квартир,а в другому на 5 квартир менше. Скільки квартир у другому будинку?

(Перевірка)

Уч. Нарешті все готово до подорожі. В дорогу!

ІІІ. Розв’язування прикладів і задач на додавання і віднімання в межах 10.

Уч. Швидко мчить наш поїзд. Пролітають за вікнами луки,ліси,поля. Нарешті ми приїхали до Лісової школи. Познайомтеся з її учнями,які зустрічають нас: їжачок, руді мурашки, білочка . Діти ,що ви знаєте про їжачків? (Відповіді).

Уч. Їжак - невелика тварина. Замість волосся, спина вкрита міцними колючими голками. Їх у нього від 6 до 8 тисяч. Вони надійно захищають їжака від ворогів . Це нічна тварина. Вдень він спить у своїй схованці, а вночі виходить на пошуки їжі. Живиться він комахами та їх лічинками , червами, слизняками. Іноді його здобиччю стають жаби , миші, змії, яйця птахів , що гніздяться на землі. Розшукувати здобич уночі їжаку допомагає дуже добрий нюх. Зір і слух у нього погано розвинені.

Люди ,як правило,добре ставляться до нього,часто прагнуть приручити їх,поселити у своїх будинках,не замислюючись над тим,що цим коять велике зло,гублять корисних тварин . Їжачку в приміщенні погано,навіть,якщо його годують молоком і дбають про нього. Тож нехай собі живе там,де йому визначено природою.

Фізкультхвилинка:

Добре те, що сонце світить!

Добре те, що віє вітер!

Добре те, що ось цей ліс

Разом з нами ріс і ріс!

Добре те, що в нашій річечці

Чиста, не брудна водиця,

І мене матуся рідна

Після школи зустріча!

Добре гратися на дворі,

Добре вчитися у школі!

Уч. Розв’яжемо разом їз їжачками приклади : сторінка 78 (завдання №1) , два учні заповнюють таблицю на дошці.

Перевірка.

Сторінка 78 , завдання №2 та №3 – по варіантам (усно).

Уч. Руді мурашки просять допомогти їм записати та обчислити вирази № 4 (Скільки кілограмів вантажу в кожного звіряти?) ланцюжком (біля дошки).

Уч. Часто в лісі під ялинкою можна зустріти велику купу хвої, голок і листя. Це- мурашник , домівка мурашок. Мурашник-складна споруда. Під купою рослинних решток розташовані підземні лабіринти з великою кількістю ходів та камер. Живляться мурашки комахами та їх лічинками. Де б не повзали , вони завжди знаходять свій мурашник по запаху. Цих комах називають друзями або санітарами лісу . Рудих мурашок треба охороняти ,вони корисні комахи та ще й дуже працьовиті.

ІV. Розв’язування задач.

Уч. Іноді можна зустріти в лісі їжачка з яблуками на спині. Вважають,що вони наколюють лісові яблука для того,щоб кислий сік,який стікає по голках на шкіру,виганяє бліх. Ці паразити дуже дошкуляють тварині ,а дістатися до них лапкою неможливо.

Діти , допоможемо їжачку розв’язати задачу про яблука?

10 яблук

6 яблук ? яблук

Фронтальна робота над задачею ( один учень біля дошки).

Пальчикова гімнастика:

Пальці міцно ми стискаєм,

А потім їх розтискаєм,

Розтираємо долоньки

І поплескаємо трішки.

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Будем далі ми писать.

V. Закріплення знань про геометричні фігури.

Учень. Подивіться ,хто ще вчиться в Лісовій школі?

Білка - справжній повітряний акробат. Завдяки чіпким кігтикам вона легко пересувається по деревах. Спритно перестрибувати з дерева на дерево білці допомагає довгий пухнастий хвіст. Він служить їй кермом і парашутом. Все своє життя білка проводить на деревах,лише в пошуках їжі іноді спускається на землю.

Чим живиться ця тварина?

Живиться білка насінням хвойних дерев,що дістає із шишок ,жолудями , горіхами,грибами,ягодами,яблуками. Поїдає комах,їсть яйця та пташенят.

Білка - цінний хутровий звір,але їх в Україні небагато,оскільки в наших лісах для них мало кормів. Тому білок потрібно охороняти.

Уч. Які геометричні фігури ви впізнали на малюнку? (трикутники,прямокутники,коло,овал,півовал). Молодці діти. А тепер які з цих фігур є многокутниками? Сторінка 78, завдання №5.

Уч. Щоб повернутися додому, дайте відповіді на запитання.

Віршовані задачі :

1.На яблуні достигли шишки.

Дві віддам я ведмедикові,

Три - лисичці,

Дві – їжакам.

Скільки шишок я віддам ?

(Відповідь- жодної, на яблуні шишки не ростуть)

2. Гляньте білочка одна

Визирає із дупла.

Ще одна стрибнула з гілки,

А за нею ще три білки,

Я прошу вас, діти милі,

Щоб всіх білок полічили.

(Відповідь -5).

3. Чотири зайчика йшли зі школи,

І раптом на них напали бджоли.

Два зайчика ледь врятувались,

А скільки зайчиків зосталось?

(Відповідь- 2) . Як ви дізнались? (4-2 =2).

4. П’ять горішків на пеньку

Спочивало в холодку.

А вечірньої пори

Білка ще принесла три.

Так до ранку й пролежали.

Скільки всіх горішків стало? (Відповідь 5+3=8 ).

VI. Підсумок уроку.

Учень. Швидко сплинув час подорожі і нам треба повертатися додому.

Що цікавого дізналися ви про лісових мешканців?

А учні Лісової школи вдячні вам за допомогу в розв’язуванні прикладів і задач.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись