і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Подорож до казки

Перегляд
матеріалу
Отримати код

м. Кривий Ріг

МЕТА Перевірити знання дітей про свійські та дикі тварири,удосколналити їхні вміння складати спільні з вихователем коротенькі описові розповііді шляхом домовлення, на основі знань установлювати прості причинні залежності між неживою та живою природою; порівнювати групи за кількістю елементів, підводити до розуміння питання більше-менше, скільки,наскільки, виділяти геометричні фігури(куб,куля,квадрат,трикутник). Збагатити словник різними частинами мови, розвивати зв”язне мовлення , навички творчої діяльності, пам”ять, увагу , логічне мислення, уміння слухати; виховувати інтерес і турботливе ставлення до тварин.

Словник: Зайчик, заєць, зайча, зайчиха,зайчисько, довговухий, зайчатко,активізувати вживання іменників:грибочки, морквинка, хатинка; прикметників: куций, пухнастий,сірий, м”якенький, маленький , вухатий; дієслів:біжить,стрибає.

Матеріал: макети ялинок,хатинки; іграшки: зайчики, собачка, гриби; морквинка, геометричні фігури: куб, куля, квадрат, трикутник, коло, ілюстрації із зображенням зайчика,морквинки та капусти; половина аркуша паперу, фарби, кісточки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь Добрий день, малята: хлопчики й дівчатка. Поглянте, хто це до нас завітав?

Так, це наш друг собачка Кузя. Привітайте його.

Собачка

Кузя Діти я вас запрошую до Казкової країни. Але, перш за все, нам треба

відгадати загадку.

ЗАГАДКА

Довгі вуха, куций хвіст, невеликий сам на зріст.

На городі побував,

Нам капусту попсував.

Довгі ноги – скік та скік...

Ми погнались він утік...

Діти Зайчик.

Собачка

Кузя Молодці! Які розумники! Я вас усіх чекаю у Казці, де живуть маленькі зай –

чики.

Вихователь Я з Кузею пропоную вам поїхати на потязі. Сідайте зручненько. Рушаймо.

Як гудить потяг?

Діти Ту-ту

Виховател Як він подає сигнал голосно?

А тихо?

А як їдять вагончики?

Діти Чух – чух – чух.

Вихователь А ось і наша Казкова зупинка.

Бачиш ліс цей чарівний?

В нім чудес, казок багато,

Так цікаво мандрувати

По галявах лісових.

Скільки тут пригод нових!

Послухайте, будь ласка, уважно казочку.

Жили-були собі в хатинці заєць-тато, зайчиха-мама, синочок-зайча.

Скільки жило в заїчий хатинці?

Діти Один,два,три. Три зайці.

Вихователь Так, троє зайців жило в цій хатинці.Скажіть, будь ласка, зайці це свійські

тварини чи дикі? Чому?

Діти Дикі. Вони живуть далеко від людей, в лісі.

Вихователь Щоб тварини нас не боялися,як можна ласкаво іх назвати?

Діти Зайченя, зайчатко, зайчик.

Вихователь. Розкажіть, який зайчик.(Показує ілюстрацію, на якій зображений зайчик)

Які у нього вушка?

Який у зайчика хвостик?

Яка в нього шубка?

Діти У зайчика довгі вушка,кукций хвостик.. Шубка в нього пухнаста.

( Діти чують стук у двері)

Вихователь А хто це прийшов?

Хто стукає?

Ось послухайте, про кого я загадую загадку.

ЗАГАДКА

І великі, і маленькі

Повдягалися в брилі,

І дощу ці одноніжки

Не бояться анітрішки

Ліс – улюблений їх край

А як звуться – відгадай.

Діти Грибочки

Вихователь Скільки прийшло грибочків?

Кого більше грибочків чи зайчиків? На скільки?

Грибочки принесли нашим зайцям геометричні фігури. Давайте їх

подивимся і назвемо їх.

Діти Коло, квадрат, трикутник, куля, куб.

Собачка

Кузя Любі друзі, ви молодці! Наші пухнасті зайчатка зголодніли. Давайте

пригадаємо, чим довговухі люблять поласувати.

Діти Зайчики люблять їсти морковку,капусточку.

(Вихователь демонструє ілюстрації, на яких зображено морква та капуста)

Ви хователь Малята, може долпоможемо нашим лісовим друзям, нагодуємо їх?

Для цього нам потрібно поїхати на станцію „Художню” і намалювати

морквинку. Приготуйтеся рушати.

Діти Паравоз гудок дав

І вагончики помчав:

Чух-чух-чух

В далекий край помчу:

Ту-ту!

( Діти сідають, малюють морквинку для зайчиків)

Вихователь Дякую, дітки, що нагодували наших лісових мешканців. Ось і вся істо-

рія. Молодці малята!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Заняття для дошкільнят
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    115
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    QU625477
  • Вподобань
    0
Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь