Почуття людини, емоції Конспект на урок ЯДС НУШ

Опис документу:
Мета: Дидактична: Ознайомити учнів з поняттям «настрій людини»;розкрити його значення і вплив на здоров’я людини; вчити розпізнавати різні види почуттів; Розвиваюча: розвивати навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, виявляючи доброзичливість, ввічливість, тактовність;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата: 19.02.20
Предмет: Я досліджую світ.

Тема: Почуття людини, емоції.

Мета:
Дидактична: Ознайомити учнів з поняттям «настрій людини»;розкрити його  значення і вплив на здоров’я людини; вчити  розпізнавати різні види почуттів;

Розвиваюча: розвивати навички  спілкування з однолітками, дорослими людьми, виявляючи  доброзичливість, ввічливість,  тактовність;

Виховна: сприяти вихованню у  дітей бажання постійно  піклуватися про емоції інших.

Обладнання: Друкований зошит, інтерактивна дошка;

Хід уроку

І. Організаційний момент уроку.

1. Привітання

Діти стають у коло. Вчитель читає вірш «Радість» Є. Орлової

Ось і ранок. Промінь у віконце

Зазирнув тихенько. Вийшло сонце

І яскравим світлом золотавим

Всю кімнату приласкало.

Я прокинувся веселий і щасливий.

Навкруги усе сміється і радіє.

Радістю наповнилась оселя.

А чому це я такий веселий?

Бачу дерево, що під вікном зростає.

Наче друг, воно мене вітає.

Радісно кричу я: - Тату,мамо!

Я щасливий, поділюся щастям з вами!

     Діти по черзі промовляють: «Я, Тетянка, вранці посміхнулася мамі, … , і тепер у мене гарний настрій». («Я, Тетянка. У мене хороший настрій, коли я граюся з друзями, коли мене хвалять.»)

2. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні, діти, ми поговоримо про наш внутрішній світ – почуття, настрій, емоції – те, що керує нашим життям і чим керуємо ми, як вони змінюють наше здоров’я.

ІІ.Основна частина.

1.Мозковий штурм.

Вчитель читає вірш «Здрастуй, Сонечко!» М.Познанської

Я всміхаюсь сонечку:

- Здрастуй, золоте!

Я всміхаюсь квітоньці –

Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику:

- Лийся, мов з відра!

Друзям усміхаюся –

Зичу їм добра!

-Що на вашу думку, треба робити, щоб навколо нас було більше радості, ніж смутку?

Фізкульхвилинка

Учитель читає слова, діти жестами і мімікою зображують відповідний настрій.

     Наш Сашко бува веселий, коли друзі всі в оселі.

     Наш Сашко бува сердитий, коли лоб його побитий.

     Наш Сашко сумний буває, коли іграшки немає.

     Наш Сашко, буває, плаче, коли хтось відніме м’ячик.

     Наш Сашко, бува, хитрує,коли фокуси майструє.

     А як його насварить – він ображений стоїть.

     Як незвичне щось побачить, то дивується одначе.

     А як чогось злякається – у кущі ховається.

-Людина може радіти, сумувати, боятися, дивуватися, бачити прекрасне в оточуючому світі. Розгляньте малюнки на с.16 зошита і розкажіть, що зображені на них діти відчувають. Робота з зошитом

     2. Гра «Хлоп, топ»

Що на вашу думку може покращити настрій батькам-плесніть в долоні.А що зіпсувати тупніть ніжкою.

Порядок у квартирі

  Розбита ваза

  Розкиданий одяг

  Помитий посуд

Загублений щоденник

3. Робота в парах.

Гра «Твоя маска».

Подивіться один на одного. Покажіть на своєму обличчі вираз:

Радість,Задоволення,Сум,Злість,Здивування

ІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Учні беруться за руки і хором промовляють по 1 строчці за вчителем:

       Даруйте людям ласку і тепло. Щоб добрим людям добре всім було,

І не скупіться на слова ласкаві. Щоб людяність цвіла у кожній справі.


Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»