Побудова речень. Поширення речень за питаннями.

Опис документу:
Дана презентація створена для творчих, креативних вчителів, які прагнуть розвивати творчий потенціал учнів. В розробці використано різні форми роботи на різних етапах уроку. Завантажте та використовуйте для вашого уроку та задоволення..

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Побудова речень. Поширення речень за питаннями.
Слайд № 1

Побудова речень. Поширення речень за питаннями.

Каліграфічна хвилинка. Ре еч че ен нн ня речення
Слайд № 2

Каліграфічна хвилинка. Ре еч че ен нн ня речення

Вправа «Кластер». Речення Розповідні Питальні Спонукальні у реченні про когось або про щось розповідають у реченні про когось або про щось запитуют...
Слайд № 3

Вправа «Кластер». Речення Розповідні Питальні Спонукальні у реченні про когось або про щось розповідають у реченні про когось або про щось запитують у реченні когось спонукають до певної дії

Гра « Склади загадку». 2 мовчить, 1 Що 3 а 5 вчить? 4розуму Що мовчить, а розуму вчить? Язика не має, а науки навчає. Хто мовчки учить?
Слайд № 4

Гра « Склади загадку». 2 мовчить, 1 Що 3 а 5 вчить? 4розуму Що мовчить, а розуму вчить? Язика не має, а науки навчає. Хто мовчки учить?

Колективна робота. Поширте речення. Був ранок. Дівчатка співають. Визначте підмет і присудок. Визначте основу речення.
Слайд № 5

Колективна робота. Поширте речення. Був ранок. Дівчатка співають. Визначте підмет і присудок. Визначте основу речення.

Робота в парах. Поширте речення за питаннями. Запишіть утворені речення. У лісі (хто?) знайшли (кого?). По морю (що робив?) (який?) корабель. (Хто?...
Слайд № 6

Робота в парах. Поширте речення за питаннями. Запишіть утворені речення. У лісі (хто?) знайшли (кого?). По морю (що робив?) (який?) корабель. (Хто?) поспішав (куди?). Діти пішли (куди?) (з ким?). (Який?) літак (що робить?) над морем.

Прочитайте текст. Стояла (яка?) погода. Дерева ніби (що зробили?) в непорушній тиші. Здавалося, що й вітер вирішив (що зробити?) від праці. Слова д...
Слайд № 7

Прочитайте текст. Стояла (яка?) погода. Дерева ніби (що зробили?) в непорушній тиші. Здавалося, що й вітер вирішив (що зробити?) від праці. Слова для довідок: спокійна, заніміли, відпочити. Запишіть удосконалений текст.

Вправа “Броунівський рух”. Настала (яка?) осінь. Вона принесла людям (який?) урожай. (Які?) яблука налиті соком. Осінь – красива пора року. Сумно (...
Слайд № 8

Вправа “Броунівський рух”. Настала (яка?) осінь. Вона принесла людям (який?) урожай. (Які?) яблука налиті соком. Осінь – красива пора року. Сумно (що роблять?) птахи, (що роблять?) хо-лодні та сірі струмочки від дощу. Незабаром (що зробить?) все листя на деревах. (Що зроблять?) у теплі краї журавлі, гуси, качки. Відлітають, опаде, щебечуть, дзюркочуть. Бусол – дуже красивий (хто?). (Що?) і кінчики крил чорні.(Що?) високі, червоні. (Що?) довгий, теж червоний. Птах, хвіст, ноги, дзьоб.

Гра “Сходинки”. Поширте речення, щоразу додаючи по одному слову.
Слайд № 9

Гра “Сходинки”. Поширте речення, щоразу додаючи по одному слову.

Вправа “Мікрофон”.
Слайд № 10

Вправа “Мікрофон”.

Домашнє завдання.
Слайд № 11

Домашнє завдання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!