Площі многокутників. Розв’язування задач

Опис документу:
урок з елементами проектної технології

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 8клас Геометрія

Тема уроку: Розв’язування задач

Мета: систематизувати знання, вміння, навички учнів розвязувати задачі на знаходження площ многокутників ,зокрема практичного змісту

Сприяти розвитку памяті,логічного мислення,вміння працювати в групі

Сприяти вихованню інтересу до предмету,наполегливості,самостійності,розвитку соціальної компетентності

Тип уроку: систематизація та практичне застосування набутих знань

Форма уроку: урок-екскурсія

Форми навчання: індивідуальна, групова, фронтальна

Технологія: короткочасний навчальний проект

Обладнання: презентація, індивідуальні картки, набір для виконання проекту

ХІД УРОКУ

I.Організаційний етап

  • Готовність до уроку

  • Створення ситуації успіху – уявіть себе не учнями 8 класу, а пасажирами математичного поїзда, що вирушає в подорож по країні Геометрія до міста Площеград

II. Мотивація навчальної діяльності –тема, мета уроку

Епіграф «Не достатньо знати,необхідно також застосовувати» Анатоль Франс

III. Систематизація та практичне застосування набутих знань

  • Усні вправи (ігрові момент – знайди пару та озвучування)

Як завжди для поїзки потрібні деяки речі,а для нашої – це вивчені нами формули площ многокутників. В валізу я вклала формули площ: ваше завдання вказати номер та вид многокутника для якого можна застосувати дану формулу та дати словесну формулировку формули

Формули ви знаете нам дозволено завітати до математичного вокзалу

  • Диференційна с амостійна робота

Для того щоб потрапити в математичний поїзд,вам потрібно придбати квитки,але не за гривні. Квитки отримаєте,якщо проявите розум та розв’яжете задачі

( результат роботи)

  • Короткочасний навчальний проект

Квитки отримали,займемо місця в купе (розподіл по групам)

Під час поїздки люди часто вирішують якісь питання, обговорють цікаві проблеми, роблять спільні висновки . Ми сьогодні з вами спробуємо розвязати задачу,яку поставила перед вами ваш вихователь: визначити обсяг матеріалів та фінансових витрат для ремонту стін класної кімнати. Це буде ваш міні-проект.

Для роботи над проектом ми вже виконали підготовчу роботу А зараз :

  1. Робітники бухгалтерії- обчислять загальнуплощу стін,які підлягають ремонту

  2. Дизайнери – зроблять вибір зразку шпалер згідно вимог до класної кімнати та обрахують площу стандартних рулонів шпалер

  3. Постачальники – обрахують обсяг матеріалів та фінансові витрати

  4. Керівники – зберуть інформацію про результат роботи групи та винесуть на обговорення

  5. Результат роботи –рекомендації вихователю

  • Підготовка до ТКР

Ось ми прибули до міста Площеград :наша тема вивчена. Наступний урок:ТКР. Подібні тестові завдання ТКР ми розглянули виконуючи усні вправи та завдання самостійної роботи. А зараз подібна задача до контрольної роботи

Паралелограм має таку ж площу, що й квадрат із периметром 36 см. Висота паралелограма дорівнює 3 см.Знайдіть сторону паралелограма, до якої проведено цю висоту

V. Підсумки роботи

  • Рефлексія Що сподобалось на уроці? Чи згодяться ці знання в житті?

  • Оцінювання

VI.Домашне завдання

підготуватись до ТКР стор 194-196

скласти практичну задачу та її розв’язати

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КВИТОК 1

  1. Знайти площу трапеції, якщо її основи дорівнюють 7,5 см і 10,5 см , а висота 11см

КВИТОК 2

  1. Знайти площу ромба, якщо його сторона дорівнює 12см, а висота 25см

  1. Знайти площу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 3см і 16см

  1. Знайти площу рівностороннього трикутника зі стороною 4см

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КЕРІВНИК
Завдання:

1. Контроль за роботою групи

2. Надання допомоги при необхідності

3. Збір інформації про результати роботи

4. Презентація роботи групи за планом

  • Загальна площа стін, які підлягають ремонту

  • Вибраний зразок шпалер

  • Обсяг матеріалів в залежності від розмірів рулонів

  • Фінансові витрати

КЕРІВНИК
Завдання:

1. Контроль за роботою групи

2. Надання допомоги при необхідності

3. Збір інформації про результати роботи

4. Презентація роботи групи за планом

  • Загальна площа стін, які підлягають ремонту

  • Вибраний зразок шпалер

  • Обсяг матеріалів в залежності від розмірів рулонів

  • Фінансові витрати

КЕРІВНИК
Завдання:

1. Контроль за роботою групи

2. Надання допомоги при необхідності

3. Збір інформації про результати роботи

4. Презентація роботи групи за планом

  • Загальна площа стін, які підлягають ремонту

  • Вибраний зразок шпалер

  • Обсяг матеріалів в залежності від розмірів рулонів

  • Фінансові витрати

КЕРІВНИК
Завдання:

1. Контроль за роботою групи

2. Надання допомоги при необхідності

3. Збір інформації про результати роботи

4. Презентація роботи групи за планом

  • Загальна площа стін, які підлягають ремонту

  • Вибраний зразок шпалер

  • Обсяг матеріалів в залежності від розмірів рулонів

  • Фінансові витрати

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
1
міс.
2
0
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!