Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Планування: "Всесвітня історія". 8 клас.

Всесвітня історія

Для кого: 8 Клас

16.08.2020

528

17

0

Опис документу:
Календарне планування з всесвітньої історії 8 клас (1 година на тиждень, 35 – на рік) Підручник: Всесвітня історія : підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. закладів / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Х. : Вид-во «Ранок», 2016
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування з всесвітньої історії 8 клас

(1 година на тиждень, 35 – на рік)

Підручник: Всесвітня  історія  :  підруч.  для  8  класу  загальноосвіт.  навч. 
закладів  /  О. В. Гісем,  О. О. Мартинюк. —  Х.  :  Вид-во  «Ранок», 2016

з/п

Зміни

Зміст навчальної діяльності

Дата

Корекція дати

Примітка

Повторення. Вступ

Вступ. Середні віки в історії людства. Поняття і періодизація Нового часу. Практична робота. «Розпочати роботу над укладанням синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в Ранньомодерну добу» (за зразком)

С.5

Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин

Відкриття європейців

П.1

Завоювання Нового Світу

П.2

Матеріальний світ і суспільство

П.3

Повсякденне життя Західної Європи

П.4

Практичне заняття. «Наслідки Великих географічних відкриттів для історії людства» / «Цивілізації доколумбової Америки» (на вибір )

П.5

Урок контролю і корекції навчальних досягнень з теми : «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин»

Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі

Гуманізм. Високе Відродження

П.6

Зародження культури бароко. Становлення нової європейської науки

П.7

Практичне заняття :«Гуманістичні ідеї у творах Еразма Роттердамського» / «Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження» (на вибір)

П.8

Реформація в Німеччині

П.9

Поширення Реформації та Контрреформація

П.10

Урок контролю і корекції навчальних досягнень з теми: «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі»

Розділ 3. Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.

Становлення абсолютної монархії у Франції

П.11

Завершення формування абсолютної монархії у Франції

П.12

Англія у XVI ст. Англійська революція

П.13,14

ІІ семестр

Іспанія в XVІ ст. Національно-визвольна

боротьба в Нідерландах

П.15

Міжнародні відносини у XVI — першій половині

XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр.

П.17

Практичне заняття: «Розвиток монархічних форм правління у країнах Західної Європи» / «Образ абсолютного монарха країн Західної Європи» (на вибір )

П.16

Урок контролю і корекції навчальних досягнень з теми :«Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.»

Розділ 4. Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ — першій половині ХVІІІ ст.

Османська імперія. Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика

П.18

Річ Посполита

П.19

Московська держава. Поява Російської імперії

П.20

Практичне заняття. Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І.

П.21

Урок контролю і корекції навчальних досягнень з теми: «Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ — першій половині ХVІІІ ст.»

Розділ 5. Епоха Просвітництва

Просвітництво і промислова революція

П.22

Освічений абсолютизм

П.23

Міжнародні відносини XVIII ст.

П.24

Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775—1783 рр.). Утворення США

П.25

Практичне заняття. «Повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст.» /«Особливості державного устрою США»

С.223

Урок контролю і корекції навчальних досягнень з теми :«Епоха Просвітництва»

Розділ 6. Східний світ в ХVІ –ХVІІІ ст.

Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст.

П.27

Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст.

П.28

Узагальнення до курсу: «Ранній Новий час в історії людства»

С.247

Повторення

Вступ: практична робота:

  • розпочати роботу над укладанням синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в Ранньомодерну добу» (за зразком):

Період, дата

(століття, десятиліття або рік)

Події на теренах України

Події за межами України

Примітки

Ранньомодерний час

(XVІ–XVIІІ ст.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.