Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Вересень
Дата | Ціннісне ставлення до себе | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення до праці | Ціннісне ставлення до природи | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Індивідуаль-на робота з учнями | Робота з батьками | ||
Проведення вступного інструктажу з бжд «Єдині вимоги до учнів» | Родинне свято «День Знань» | Хв. cпілкув. «Моє і наше» | Перший урок «Я люблю Україну» | Настановча хв.»Бережи своє здоров’я і –здоров’я інших». | Батьківські збори «Як допомогти дитині навчитись вчитися» | |||||
Конкурс-гра «Вивчаємо, знаємо,перемагаємо» (прав. дор. руху) | Оповідання для втіхи й виховання на тему «Ви і вулиця». | Прогулянка з метою повтор. правил дорожнього руху. | Бесіда «Щоденник – документ учня» | |||||||
Участь у акції «Мова Миру починається з мене» | Виставка малюнків «Мир очима дітей» | Міжнародний День Миру: «Урок Миру» | Безпечна дорога «Дім-школа. Школа-дім» | Спілкування в телефонному режимі щодо шкільної акції «Рука допомоги» | ||||||
Урок «неповнолітній як суб’єкт правопорушення» | Практ. заняття «Моє робоче місце вдома і в школі» ( «А я роблю так») | Жовтень | «Екск. до шк./с. бібл» (до 100-річчя з дня народж. В. Сухомли- инського) | Презентація «Діти вулиці» | Хв. спілк. «Підготовка до уроків» | Відвідув. родини вдома | ||||
Дата | Ціннісне ставлення до себе | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення до праці | Ціннісне ставлення до природи | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Індивідуаль-на робота з учнями | Робота з батьками | ||
-Акція «Турбота»(до дня люд.пох. віку та ветеранів) -Відверта розмова «Якби я був учителем» (до дня уч.) | Рухл. забава «Цікаві ігри пана Гарбуза». | Свято «Осіння мозаїка» (участь у загальношк. заході ) | Музичні нотки в школі. (до дня муз.01.10) | Хв. спілк. «Умій стримувати себе» | Таємничо про важливе «Популярна музика в родині?»(збир. матер) | |||||
Диспут «Добре там жити, де вміють дружити» | Акція «Чисте шкільне подвір’я» | Озеленення класу. | Козацькі розваги. | |||||||
Дебати «Чи є Застосуван ня сили засобом вирішення проблем» Бесіда «щоб канікули не засмутили» (Поведінка під час канікул) | Дітям про булінг (перегляд презентації) | Рейд-перевірка бережного ставлення до підручників | Хвилинки перебування в природі «Осінній день».(збир. цікавинок природи) Пензлик розкаже, як від некерова-ного вогню природа плаче» Листопад | Літ читальня «Юні поети- про осінь» | Розгад. Кросворда «Батьківщина» -Інф. год про день визволення України від фашистських загарбників на основі фото, літератури… | Операція «Живи, книго!» | Індивідуальні консультації про позитивні зрушення в освітньому процесі. День відкритих дверей для батьків . | |||
Дата | Ціннісне ставлення до себе | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення до праці | Ціннісне ставлення до природи | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Індивідуаль-на робота з учнями | Робота з батьками | ||
Родинне свято «Моя мова веселкова». (до дня писемн. і мови 09.11) | Оповід. для втіхи й виховання за твором В. Сухомлинсь кого « » | Перегляд мультф. «У країні чемності і доброти» | Вправа-нагадування «Найголовніша людина на Землі» (Запобігання торгівлі людьми) | Хв. спілк. «Не соромно не знати, а соромно не вчитись» | ||||||
-Ділова гра «Будинок толерантності». -«Конверт побажань» (до міжнар. дня толерантності 16.11) | Год. спілк. у родинному колі «Хліб-усьому голова». | Відвід.улюбл куточка природи з навч. /повтор. правил дор. руху. | Квітка родинної любові. | |||||||
Ігри пані Доброти. | Участь у загальношк. святі «Дітям світу – сонце й мир» (до Всесв. дня дитини 20.11) | Урок Пам’яті жертв голодоморів (до 25.11) | Хв. спілк. «Поведінка під час перерви» | Год. добрих сюрпризів. (Батьки – дітям) «Сімейна скринька» | ||||||
Год. спілк. «Краса людини» | Засід. друзів природи (що я заготовив для зимуючих пташок?) | Операція «Пташина їдальня».(протягом лист.-березня) | Я кажу вголос «Я пишаюся тим, що я українка(ець) (Стіна, що розм.) | |||||||
Грудень | ||||||||||
Дата | Ціннісне ставлення до себе | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | Ціннісне ставлення до праці | Ціннісне ставлення до природи | Ціннісне ставлення до культури і мистецтва | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | Індивідуаль- на робота з учнями | Робота з батьками | ||
Інф.-пізн. дослідження «Щоя знаю про СНІД» Підгот. до благ. ярм. -Участь у благодійному ярмарку (до дня волонтера 07.12) | Перегляд відео «Сильна Україна» (до дня Збройних Сил Укр. 06.12) | Підгот. до благ. ярм. | Інф. батьків про благод. ярмарок до дня волонтера в тел.. режимі. | |||||||
Інф. огляд «Чи знаю я свої права?»(до дня захисту прав людини 10.12) | Засідання ДіБ «Усі ми різні, але маємо багато спільного» | К-рс «Правові мотиви у казках» | Стіна, що розмовляє «Людські цінності» | Анкета «Що ти знаєш про насильство?» | Підгот. до батьк. зборів по вихов. діт. на укр. нар. традиціях під час зимових свят «Шапка запитань» | |||||
Добрі хвасталки «На пеньочку доброти». | Оповідання для втіхи й виховання «До природи не неси шкоди» | Виставка мал.«Ні-насильству» | Стіна, що розмовляє «Добро починається з мене» | Малюнок доброти «Що? Де? Коли?» (мої добрі справи) | Роз’яснювальна робота з батьками щодо недопу-стимості наси-лля в сім’ї та відповідаль-ність батьків . | |||||
-Рольові ігри «Навчись казати «НІ»». -Щоб канікули не засмутили «Поради королеви Безпеки» | У майстерні діда Мороза «Прикраш. класу» | На нашу потіху-помислимо трохи «Загадки-мірило розуму».. | Квест «Скільки днів, стільки й свят» | Батьк. збори про результа ти за І сем. з питанням«Азбуки родинного виховання» на укр. нар. традиціях під час зимових свят . | ||||||
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»