і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Планування тематичного тиждня "Зимові розваги" для дітей старшої логопедичної групи

Планування тематичного тиждня "Зимові розваги" для дітей старшої логопедичної групи

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перспективне планування для дітей старшої групи, які мають діагноз «Загальне недорозвинення мовлення ІІІ рівня».

Лексична тема: «Зимові розваги».

Навчально- корекційні

завдання

Уточнювати словниковий запас на основі формування у дітей уявлень за темою «Зимові розваги». Розширювати активний словник дітей іменниками (лижі, санки, ковзани, сніжки, сніговик, Снігуронька, гірка, ковзанка, хокей, ворота, шайба); дієсловами(кататися, ліпити, сковзати, їздити); прикметниками (лижний, швидкий, слизький, санний); прислівниками (весело, радісно, швидко). Вправляти в утворенні та вживанні іменників у множині, особових займенників (він,вона) в різних відмінкових формах.Утворювати прикметники від іменника (лижі-лижний). Поповнювати активний словник дітей однокореневими словами. Вправляти дітей у складанні речень зі сполучниками (для того,щоб). Розвивати фонематичне сприймання, слухову увагу. Сприяти розвитку мовленнєвого дихання. Вчити говорити з різною силою голосу, інтонацією, темпом. Стимулювати дітей супроводжувати свої дії відповідними словесними поясненнями. Вправляти в діалогічному та монологічному мовленні. Учити культурі спілкування. Розвивати дрібну та загальну моторику, пізнавльну активність вихованців.

Ігрова терапія

Д/гра «Хокей» (розвиток дихання), Д/гра «Добери предмет до ознаки»(збагачувати лексичний запас), Д/вправа «Звуки зими» (звуконаслідування), Д/вправа «Сніговий ланцюжок» (добирання однокореневих слів), Д/гра «Що взимку не бувае?», Д/гра «Що можна зробити із снігу?», Д/гра «Десять але…», Д/вправа «Чим схожі між собою…?» (сніг – вата, лід – дзеркало)

Рухливі ігри «Баба Віхола», «Мороз і ніч», «Спіймай сніжинку», «Сніжинки та вітер»

Пальчикові вправи «Падають сніжинки»

Танцювально-рухова

терапія

Робота у парі «Повтори рух сніжинки»

Пластичні етюди «Розтанули – замерзли», «Уявіть себе сніжинкою..»

Психодинамічна медитація «Танець сніжинок»

Статична медитація «Подорож на сніговій хмаринці»

Музикотерапія

Музичний супровід танцювально-рухових вправ, пластичних етюдів, медитацій, під час виконання завдань зображувальної діяльності

«Аве Марія» Шуберт; «Луна соната» Бетховен; «Пори року» Чайковський.

Звукові ігри «Зимовий вітер», «Сніжок рипить»

Ізотерапія

Техніка плямографії «Чарівні сніжинки»

Пальцевий живопис «Сніговик»

Розмальовування мандал-сніжинок

Ліплення із снігу «Королівство Зими»

Малювання на снігу за допомогою штампів

Лялькотерапія

Виготовлення разом з дітьми ляльки-мотанки «Снігуронька» для гри-драматизації.

Пісочна терапія

Врави «Ходимо – їздимо». «Велика – маленька сніжинка». Гра «Спритний лижник».

Казкотерапія

Казка «Снігуронька»

Прийом «Казка заблукала» (до Снігуроньки в гості завітала Фея…). «Придумай інший кінець казки». «Два чарівника». «Зимовий карнавал».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Перспективне планування складене з урахуванням різних видів арт-терапевтичних методик.
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Логопед
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Робоча програма
  • Переглядів
    194
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    5
  • Номер матеріала
    JQ984505
  • Вподобань
    0
Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь