Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Планування геометрія для 7 класу

Геометрія

Для кого: 7 Клас

10.09.2020

392

29

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з геометрії для 7 класу на 2020-2021 навчальний рік за підручником Мерзляк. Календарне планування зручне у використанні. Допоможе вам легко та зручно спланувати свої уроки.Містить усі комунікативні компетенції, мовний інвентар.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Геометрія, 7 клас

(2 години на тиждень, І семестр 32 год, ІІ семестр 38 год)

уроку

Дата

Тема уроку

Примітки

І семестр

Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (13 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, перпендикулярні прямі;

пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;

формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів; означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої;

класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);

вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання; відстань від точки до прямої;

зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті; перпендикулярні прямі; перпендикуляр;

обґрунтовує перпендикулярність прямих;

доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; перпендикулярних прямих;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

1

Геометричні фігури. Точка, пряма

2

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

3

Розв’язування задач

4

Промінь. Кут. Вимірювання кутів та відкладання. Бісектриса кута

5

Розв’язування задач

6

Суміжні та вертикальні кути їх властивості. Кут між двома прямими, що перетинаються

7

Розв’язування задач

8

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої

9

Розв’язування задач

10

Розв’язування задач

11

Аксіоми

12

Узагальнення і систематизація знань.

13

Контрольна робота №1 за темою: «Елементарні геометричні фiгури та їх властивості»

Тема 2. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (14 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур

пояснює, що таке рівні фігури

формулює:

  • означення: різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника;

  • властивості: рівнобедреного трикутника;

  • ознаки: рівності трикутників; рівнобедреного трикутника

класифікує трикутники за сторонами і за кутами

зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені трикутники та їх елементи; рівні трикутники

обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників

доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника;

співвідносить:що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми; суть доведення від супротивного;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту

14

Трикутник і його елементи. Види трикутників. Рівність геометричних фігур

15

Розв’язування задач

16

Висота, бісектриса і медіана трикутника

17

Розв’язування задач

18

Перша і друга ознаки рівності трикутників

19

Розв’язування задач

20

Розв’язування задач

21

Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки

22

Розв’язування задач

23

Третя ознака рівності трикутників

24

Розв’язування задач

25

Теореми

26

Узагальнення і систематизація знань.

27

Контрольна робота №2 за темою: «Ознаки рівності трикутників»

Тема 3. ПАРАЛЕЛЬНІ ПРЯМІ. СУМА КУТІВ ТРИКУТНИКА (17 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності паралельні прямі;

формулює:

означення: зовнішнього кута трикутника; паралельних прямих властивості: паралельних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною; властивості прямокутного трикутника;

· · ознаки паралельності прямих

зображує та знаходить на малюнках: паралельні прямі; кути, утворені при перетині двох прямих січною; прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника;

обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих;

доводить: властивості паралельних прямих; властивості кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

28

Паралельні прямі, їх властивості.

29

Кути утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих

30

Розв’язування задач

31

Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

32

Розв’язування задач

ІІ семестр

33

Розв’язування задач

34

Сума кутів трикутника

35

Нерівність трикутника

36

Розв’язування задач

37

Зовнішній кут трикутника та його властивості

38

Розв’язування задач

39

Прямокутний трикутник. Властивості прямокутних трикутників

40

Розв’язування задач

41

Розв’язування задач

42

Розв’язування задач

43

Узагальнення і систематизація знань

44

Контрольна робота №5 за темою: «Паралельні прямі. сума кутів трикутника»

Тема 4. КОЛО І КРУГ (11 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

формулює:

· означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;

· властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника;

зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника;

виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

45

Коло. Круг

46

Дотична до кола та її властивість

47

Розв’язування задач

48

Коло, вписане в трикутник

49

Коло, описане навколо трикутника

50

Розв’язування задач

51

Основні задачі на побудову та їх розв’язання.

52

Розв’язування задач

53

Розв’язування задач

54

Узагальнення і систематизація знань

55

Контрольна робота №6 за темою: «Коло і круг»

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (15 год)

56

Взаємне розміщення прямих на площині

57

Розв’язування задач

58

Ознаки рівності трикутників

59

Розв’язування задач

60

Розв’язування задач

61

Рівнобедрений трикутник

62

Розв’язування задач

63

Властивості прямокутних трикутників

64

Розв’язування задач

65

Коло. Круг

66

Основні задачі на побудову та їх розв’язання.

67

Основні задачі на побудову та їх розв’язання.

68

Підсумкова контрольна робота за рік

69

Розв’язування задач

70

Підсумковий урок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.