Планування "Економіка" "Перспективне планування пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку"

docx

Економіка

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

07.02.2022

109

4

0

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Вересень

Тема 1. ПОТРЕБИ

«Потреби людини: які вони?»

Мета:дати уявлення про економічну категорію «потреби»; формувати в дітей уявлення про те, що необхідно в різних ситуаціях самій дитині, близьким людям; учити виділяти першочергові потреби (їжа, вода, повітря, житло, одяг, взуття, безпека тощо).

« Потреба людини в їжі. Як берегти продукти?»

Мета:закріпити уявлення дітей про одну з найважливіших потреб людини — в їжі; донести до їхньої свідомості, що у виробництво продуктів харчування вкладено працю багатьох дорослих; підвести до розуміння того, що бережливе, раціональне використання продуктів допомагає економити бюджет родини; учити готувати нескладні страви; формувати навички раціонального споживання; виховувати бережливе ставлення до результатів праці людини