Планування " Читання" 1 клас, 2 семестр.

Читання

Для кого: 1 Клас

09.04.2020

601

6

0

Опис документу:
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків читання у 1 класі на другий семестр за підручником " Буквар" автор К.І. Понамарьова, за новою програмою. Планування розроблено з урахуванням 4 уроки на тиждень.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Читання

з/п

Дата

Тема

Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням.

Велика буква З. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Звук [й]. Мала і велика буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, протилежні за значенням.

Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому.

Велика буква Б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Велика буква Г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Велика буква Ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Буква ь (знак м’якшення). Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами. Добір протилежних за значенням слів.

Звук [х]. Мала буква х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про близькі за значенням слова.

Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.

Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів).

Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Мала і велика буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

Мала буква щ. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Звуки , , буквосполучення дз. Читання текстів з вивченими літерами.

Звук , буквосполучення дж. Читання слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами.

Апостроф. Читання слів і те ксту з вивченими літерами.

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами.

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота).

Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської.

Читання віршів про пригоди дітей – «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка.

Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта.

Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк.

Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка.

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка. Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської.

Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка

Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко.

Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка.

Підготовка до читання за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької.

Виразне читання віршів про дні тижня. Виразне читання віршів про місяці.

Робота на оповіданням «Чотири бажання» Костянтина Ушинського.

Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко.

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової.

Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз».

Підготовка до читання за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра.

Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка

Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко.

Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського.

Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Маруги. Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк.

Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя.

Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової.

Робота над текстом «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової . Узагальнення та систематизація знань учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.