і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • ПЛАН ЗАХОДІВ З ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ РОЗЛИВЕНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ПЛАН ЗАХОДІВ З ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ РОЗЛИВЕНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПЛАН ЗАХОДІВ

З ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

РОЗЛИВЕНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ

НА 2018-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Заходи з патріотичного виховання учнівської молоді Розливенської ЗОШ І-ІІІ ступенів розроблені відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про освіту», «Про Державний гімн України»,Указу Президента України від 25.10.2002 № 948 "Про затвердження Концепції допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді", Постанови Верховної Ради України від 22.05.2003 № 865 "Про заходи Кабінету Міністрів України щодо захисту національних інтересів держави у сферах національно свідомого і патріотичного виховання молодого покоління та забезпечення умов його розвитку", наказу Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства оборони, Міністерства культури і туризму, Міністерства освіти і науки України № 3754/981/538/49 від 27.10.09 року «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання молоді», наказу Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України від 31 жовтня 2011 року №1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів» ,пропозицій центральних, місцевих органів виконавчої влади та молодіжних громадських організацій і з метою формування на прикладах історії становлення Української державності, українського козацтва, героїки визвольного руху, досягнень у галузі політики, освіти, науки, культури і спорту у особистості ціннісного ставлення до навколишньої дійсності та самої себе, активної за формою та моральної, за змістом, життєвої позиції; набуття молодими громадянами соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави, фізичної досконалості, та з метою виховання у дітей та молоді патріотизму, шанобливого ставлення до державних символів України

Зміст

Мета

Дата проведення

Відповідальні

1.

Обновити стенди

«Символи України»

Виховання шанобливого ставлення

до державних символів України.

Серпень-вересень

Паніотова В.В –

заступник директора школи

з навчально-виховної роботи

2

Проведення уроків національної символіки,тижня з права.

Виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, до державної символіки - Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь;

Протягом року

вчитель

правознавства, класні керівники

3

Проводити заходи з відзначення найбільших духовних свят українського народу

(Різдво Христове, Великдень, Трійця)

Сприяння набуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу.

Протягом року

Вчителі української мови

та літератури, педагог-

організатор

4

Активізувати роботу шкільної кімнати народознавства, постійно поповнювати її фонди новими матеріалами, створити куточки з національно-патріотичного виховання в класах.

Формування мовної культури, оволодіння та вживання української мови як духовного коду нації.

Протягом року

Вчителі української мови та

літератури, педагог-

організатор

5

Провести виховні години на теми

«Слово рідне, України слава»

Організувати проведення в класах конкурсів, вікторин, олімпіад з історії України

Формування: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини.

Протягом року

Паніотова В.В., педагог-

організатор,

вчитель курсу «Захист Вітчизни»

6

Проведення тижня присвяченого річниці виведення військ з Афганістану: конкурс газет, командні збори, зустрічі з воїнами –інтернаціоналістами.

Відзначення пам’ятних дат:

День битви під Крутами, День пам’яті жертв голодомору 1933 року.Проводити заходи відповідно до Календаря дат, рекомендованого Громадською радою з національно-патріотичного виховання при МОН України:

- до Дня пам’яті жертв фашизму

- до Дня партизанської слави;

- до Дня захисника України

- до Дня пам’яті жертв Голодомору;

- до Дня збройних сил України ;

- до Дня пам’яті Крутів;

- до Дня соборності України (виховний захід «Ми – діти твої, Україно!»;

- до Дня Конституції України;

- до Дня державного прапора України;

Утвердження в свідомості громадян об'єктивної оцінки ролі українського війська в українській історії, спадкоємності розвитку Збройних Сил у відстоюванні ідеалів свободи та державності України і її громадян від княжої доби, Гетьманського козацького війська, військ Української народної республіки, Січових стрільців, Української повстанської армії до часів незалежності.

Протягом року

Паніотова В.В., педагог-

організатори, учнівське

самоврядування

7

Участь у районному конкурсі допризовної підготовки.

Відзначення днів Збройних Сил України та Захисника Вітчизни.

Формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби.

вчитель курсу

«Захист Вітчизни»

Педагог - організатор

8

Проведення Дня Козацької слави

Відродження та розвиток українського козацтва як важливої громадської сили військово-патріотичного виховання молоді.

Паніотова В.В., педагог-

організатор, учнівське

самоврядування

9

Проведення по класах родинного свята, дня іменинника.

Участь у міському святі до Дня людей з особливими потребами

Виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими потребами.

Паніотова В.В., класні керівники

10

Підписання угоди про співпрацю з ЦССМ , кримінальною міліцією у справах дітей, громадськими організаціями.

Консолідація діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій щодо національно-патріотичного виховання.

Торохтило Т.Г. – директор школи,.

Паніотова В.В- ЗНВР

11

Проведення зустрічей та заходів з театрами для дітей, працівниками ВУЗІВ.

Сприяння діяльності установ, навчальних закладів, організацій, клубів та осередків громадської активності, спрямованих на патріотичне виховання молоді.

Паніотова В.В., учнівське самоврядування

12

.Проведення акцій щодо благоустрою шкільного подвір’я

«Жовтий листок»

«А в нашому двірку як у вінку».

.Приймати участь у конкурсах «Чарівна палітра».

Підтримання кращих рис української нації - працелюбності, прагнення до свободи, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та родини.

Протягом року

Паніотова В.В педагоги – організатори, класні керівники

13

Підтримувати у порядку майно класних кімнат та рекреацій

Створення умов для розвитку громадянської активності, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможності громадянина, а відтак, держави.

Протягом року

педагог -організатор, класні керівники, учнівське самоврядування

14

Постійно брати участь у районних змаганнях з легкої атлетики, волейболу, футболу, баскетболу, настільного тенісу.

Сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров'я; задоволення естетичних та культурних потреб особистості.

Протягом року

Вчитель фізкультури

15

.Проводити зустрічі, круглі столи з працівниками кримінальної міліції у справах дітей, членами комісії у справах захисту дітей .

Підготувати агітбригаду і взяти участь у районній акції «Молодь за здоров’я»

Виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності.

Протягом року

Вчитель фізкультури

16

Проведення у школі акцій, заходів, конкурсів, зустрічей, круглих столів, конференцій з патріотичного виховання та постійно висвітлювати їх на сторінках ЗМІ

Створення умов для посилення патріотичної спрямованості телерадіомовлення та інших засобів масової інформації при висвітленні подій та явищ суспільного життя.

педагог – організатор, учнівське самоврядування

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Заходи з патріотичного виховання учнівської молоді Розливенської ЗОШ І-ІІІ ступенів розроблені відповідно до Законів України
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    1377
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    20
  • Номер матеріала
    VQ554999
  • Вподобань
    1
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь