План виховної роботи на перше півріччя із завданнями та планом-сіткою

Опис документу:
Основні завдання виховної роботи на I семестр 2019-2020 н. р. • використання національних традицій, сучасного педагогічного досвіду та досліджень сучасної психолого-педагогічної науки у сфері виховання; • використання інноваційних освітніх технологій в виховному процесі; • робота над згуртуванням дитячого колективу, вироблення у дітей навичок культурної поведінки і дотримання правил для учнів; • впровадження міжпредметних зв’язків на основі дидактичних розвиваючих ігор;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

15

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ

Формування і розвиток соціально-зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення.

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА

МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ

Розвиток творчого потенціалу особистості для знаходження шляху самореалізації відповідно до здібностей в сучасних умовах розвитку суспільства.

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ВИХОВАТЕЛЯ

Формування екологічної культури підростаючого покоління.

НАПРЯМОК РОБОТИ ВИХОВАТЕЛЯ

Екологічне виховання

Основні завдання виховної роботи

на I семестр 2019-2020 н. р.

  • використання національних традицій, сучасного педагогічного досвіду та досліджень сучасної психолого-педагогічної науки у сфері виховання;

  • використання інноваційних освітніх технологій в виховному процесі;

  • робота над згуртуванням дитячого колективу, вироблення у дітей навичок культурної поведінки і дотримання правил для учнів;

  • впровадження міжпредметних зв’язків на основі дидактичних розвиваючих ігор;

  • проведення систематичної індивідуальної роботи з учнями шляхом особистістно зорієнтованого підходу;

  • посилення ролі сім'ї у навчально-освітньому процесі, зміцнення її взаємодії з навчальним закладом для спільного здоров’язберігаючого виховання дітей;

  • ознайомлення учнів з екологічною культурою України й світу;

  • пошук і творчий розвиток обдарованих дітей, яких цікавить екологічна культура;

  • допомога кожному школяру в реалізації творчого потенціалу в конкретних справах, у знаходженні шляху самореалізації відповідно до здібностей;

  • організація проектної та дослідницької діяльності обдарованих учнів з урахуванням їх інтересів.

Характеристика групи учнів 6-Б класу

До складу групи учнів, які відвідують самопідготовку, входить 24 учня, які навчаються в 6-Б класі. З них 24 дівчинки. У навчанні можна виділити таких учнів як: Гапонько Т., Гущина Д., Пастушенко Д., Рибак А., Сидоренко Д.. Ці учні мають високий і достатній рівень навчання, інші – достатній і середній рівень навчання. Здібні до навчання учні приймають участь в учнівських олімпіадах, інтернет конкурсах (Бондарчук А., Гапонько Т., Гущина Д.), предметних конкурсах: математичному конкурсі «Кенгуру» (Пастушенко Д., Рибак А., Сидоренко Д., Шрамченко В.), природничому конкурсі «Колосок» (Мороз В., Іващенко А., Прохорова К.), філологічному конкурсі «Соняшник» (Поліщук К., Гетьманенко А.) та ін., виконують індивідуальні творчі завдання. Деякі, навіть з вище зазначених учнів, мають слабку навчальну діяльність з окремих предметів. Тому треба постійно вести індивідуальну роботу з поліпшення знань з Грицан Е., Іващенко А., Поліщук К., Прохорова К., допомагати їм опановувати навчальний матеріал 6 класу.

Багато учнів активно поєднують навчання з позаурочною діяльністю, де розкривають свої творчі здібності, приймають участь у виховних годинах, годинах спілкування, зустрічах з цікавими людьми, тематичних святах, конкурсах, екскурсіях, подорожах в природу, концертах, спортивних змаганнях, виставках творчих робіт та інших видах виховних заходів, відвідують гуртки і секції.

Є учні які потребують особливої уваги: переселенці (Прохорова К.), з підвищеною тривожністю (Мармус Е.), гіперактивні (Зуй А., Ступак А.), новоприбулі (Гаврильчук Д., Лоцман А., Лях В., Чижик В.). Треба постійно вести з ними індивідуальну роботу, підтримуючі зв’язок з соціальним педагогом і психологом.

І.Основні виховні заходи на І семестр

Зміст роботи

Дата виконання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Організація діяльності учнівського колективу:

  • розсадити дітей згідно їх зросту, фізичних та психологічних характеристик;

  • скласти графіки чергування по класу під час самопідготовки, по їдальні, по генеральному прибиранню подвір’я;

  • проводити класні збори, колективні творчі справи.

Працювати над підвищенням рівня знань учнів, розвитком їх пізнавальних інтересів, контролювати навчальну діяльність, формувати позитивне ставлення до школи.

Розвивати дитяче самоврядування, формувати лідерські якості класних активів, розвивати творчі індивідуальні особливості кожного учня.

Стимулювати творчу активність учнів шляхом залучення до різних видів позаурочної діяльності.

Формувати громадянську свідомість, політичну культуру; активізувати громадську активність молодого покоління, відданість молоді своєму народу.

Виховна година «Я громадянин України і пишаюсь цим»

Виховна година «Україно - ти моя молитва!»

Година спілкування «Пустощі і кримінальна відповідальність»

Виховна година «Славетні постаті України»

Виховна година «Голодомор 1932-1933років»

Виховна година «Тепло своїх долонь, і розуму, і серця я Україні милій віддаю»

Виховувати любов до Батьківщини, до рідного краю, патріотизм, національну самосвідомість, вивчати історію, традиції, звичаї і обряди свого народу.

Гра – квест «Коли ми разом – ми сила!»

Виховна година «Ратному подвигу жити в віках»

Виховна година «Глухів – місто мого дитинства»

Виховна година до Дня української писемності «До мови доторкнемось серцем.»

Круглий стіл «Символи моєї держави.»

Вести виховну діяльність, спрямовану на формування правової свідомості та навичок правомірної поведінки, формувати поняття про права і обов'язки учнів.

Виховна година «Права та обовʼязки пасажирів і пішоходів»

Виховна година «Конституція – основний закон моєї держави»

Виховна година «Права та обовʼязки батьків і дітей»

Ділова гра «Діти та їх права. Законодавче забезпечення дитинства»

Інформаційна година «Ніхто не має права ображати людину. Декларація»

Словникова робота «Правознавчі терміни»

Конференція «Походження держави і права»

Година спілкування «Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх»

Вести превентивну роботу, формувати позитивні соціальні установки в сучасних школярів та вироблення імунітету до негативних впливів соціального оточення.

Бесіда «скажіть хто-небудь, чому курити це безглуздо?»

Виховна година «Захворювання органів дихання. Шкідливий вплив паління на дихальну систему»

Година спілкування «Шкідливі звички одна з проблем сучасної молоді»

Виховна година «Жити в світі в якому є ВІЛ»

Бесіда «про корисну і не корисну їжу. Вітамінний світ»

Розмова – уявна зустріч «видатні постаті про здоровʼя»

Година спілкування «Особиста безпека. Як запобігти прикрим випадкам життя?»

Виховувати морально-етичні якості особистості на основі загальнолюдських цінностей.

Подорож «У країну ввічливості і добра»

Виховна година «Книга вчить як на світі жить»

Бесіда «Як виховувати характер людини?»

Виховна година «У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі!»

Виховна година «Збройні Сили України захисники української землі».Волонтерська акція «Вітаємо зі святом ветеранів»

Виховна година «Зимові свята українців»

Круглий стіл «Символи моєї держави»

Виховувати пошану до рідної домівки, формувати поняття про сім’ю, стосунки дітей і батьків.

Інтерактивне заняття з батьками «Зміст і мета сімейного виховання»

Виховна година «Тато, мама, я – разом ми сім’я»

Година спілкування «Роде наш красний, роде наш прекрасний»

Народна мудрість про родину і дитину «З бабусиної скрині»

Заочна мандрівка «Географічна карта моєї родини»

Виховувати дбайливе ставлення до природи, формувати уявлення про збереження екологічної чистоти рідного краю, країни, планети.

Усний журнал «Червона книга України»

Гра «Бережи природу для людського роду!»

Вікторина «Світ лікарських рослин»

Фенологічна екскурсія «Листопад зимі ворота відчиняє»

Година спілкування «Що ми знаємо про труднощі перелітних

птахів?»

Захист проекту «Годівничка»

Формувати трудові вміння і навички, виховувати повагу до праці, знайомити з професіями людей, вести профорієнтаційну роботу.

Бесіда «Навіщо людині працювати? На основі казки Г.Сковороди «Бджола мала і та працює»

Виховна година «Хліб наш насущний»

Екскурсія до народознавчого музею ГНПУ «Українські рушники»

Виховна година «Свій край кожній пташині рай. Майстри мого краю»

Виховна година «Свято праці і бережливості»

Бесіда «Ледащо не годиться ні на що»

Майстерня Діда Мороза «Новорічна іграшка своїми руками»

Проводити систему заходів, спрямованих на зміцнення та збереження здоров'я та загартування організму, гармонійний розвиток фізичної, психологічної і соціальної складових здоров’я, формування життєво важливих рухових навичок та вмінь, пропагандувати здоровий спосіб життя.

Спортивне свято «МИ - ОЛІМПІЙЦІ»

Спортивні змагання «Козацькі розваги»

Позакласний захід «Веселі старти»

Круглий стіл «Активний відпочинок та його види»

Ігровий тренінг «Тримай осанку»

Спортивні змагання «Нумо, дівчата!»

Година спілкування «Розвиток і збереження здоров’я»

Прилучати учнів до духовної культури України і людства, виховувати гордість за культурні надбання українців, формувати художньо-естетичний смак, виховувати почуття прекрасного.

Конкурс малюнків «Безпечна дорога до школи»

Екскурсія до пам’ятника Т.Г.Шевченку «Т.Г. Шевченко і наш край»

Екскурсія в краєзнавчий музей «Пишаємось їх іменами святими»

Екскурсія «Історія рідного краю в іменах»

Екскурсія «Глухів архітектурний»

Виховна година «Книга у нашому житті»

Урочиста година «Кращі учні, знавці окремих предметів,переможці конкурсів»

Свято « Новорічні пригоди»

Розвивати інтелект, розумові здібності учнів, пробуджувати цікавість до наукових знань.

Гра ерудит «Порт прописки – знання»

Інтелектуально-розважальна гра «Калейдоскоп»

Пізнавально – розважальна програма «ЕРУДИТ»

Година милування «Наша пісня ‒ душа народу»

Брей – ринг «Задачі – жарти»

Виховна година «Знання-це скарб,а вміння вчитися-ключ до нього»

Виховання громадянина-патріота,виробляти в нього глибоке розуміння громадянського обов'язку,готовності в будь-який час стати на захист Батьківщини, вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних сил.

Історична перерва «Становлення та розвиток українського війська.»

Флешмоб до Дня Миру «У наших мріях_Україна вільна і незалежна!»

Загальношкільне свято «Посвята в козачата»

Конкурс малюнків «Наша славна армія»

Виховна година «Захист Вітчизни - це честь і обов’язок»

Калейдоскоп рекламних Відеороликів «Збройні сили України»

Святковий концерт «Вітання на вашу честь» до Дня Збройних Сил України

Виховна година «Герої АТО – наші земляки»

03.09

Систем.

Систем.

Систем.

09.09

30.09

07.10

12.10

25.11

02.12

02.09

23.09

21.10

05.11

23.12

10.09

01.10

15.10

12.11

16.11

29.11

10.12

13.12

03.09

17.09

08.10

22.10

19.11

03.12

24.12

04.09

18.09

09.10

06.11

06.12

09.12

23.12

11.09

25.09

16.10

13.11

11.12

13.12

24.09

02.10

23.10

20.11

15.11

04.12

05.09

26.09

03.10

17.10

07.11

21.11

19.12

12.09

10.10

24.10

14.11

28.11

05.12

26.12

06.09

20.09

11.10

25.10

08.11

22.11

06.12

27.12

13.09

27.09

04.10

18.10

12.12

20.12

16.09

20.09

15.10

18.10

18.11

19.11

06.12

09.12

ІІ. Індивідуальна робота з учнями

Зміст роботи

Дата виконання

1

2

3

4

5

6

7

8

Ознайомитися з даними психолога школи про учнів класу (тип мислення, обсяг, увага, темперамент, коло інтересів, професійна спрямованість)

Всебічно вивчати дітей, здійснювати діагностику і проектування розвитку творчого потенціалу кожної особистості.

Для цього проводити:

- класні збори,

- анкетування,

- відверті розмови,

- тестування,

- обговорення життєвих ситуацій,

- індивідуальні бесіди.

Здійснювати психолого-педагогічні спостереження за учнями, їх взаєминами, виявляти їх індивідуальні особливості.

Створювати можливості для самовиховання та саморозвитку учнів шляхом індивідуального підходу, використовуючи технологію особистісно зорієнтованого виховання.

Надавати педагогічну підтримку кожному учневі для розвитку його навчальних і творчих можливостей.

Звертати особливу увагу на:

а) обдарованих дітей,

б) новоприбулих дітей,

в) дітей з соціально незахищених сімей,

г) дітей з девіантною поведінкою.

Організувати дослідницьку, проектну діяльність обдарованих дітей з урахуванням їх інтересів

Залучати дітей до участі в гуртках та секціях за інтересами

Початок семестру

Постійно

Систем.

Систем.

Систем.

Систем.

Постійно

Систем.

ІІІ. Робота з батьками

Зміст роботи

Дата виконання

1

2

3

4

5

6

Підтримувати постійний зв’язок з батьками учнів через щоденники.

Проводити розмови з батьками: визначення кола інтересів учня, індивідуальні особливості дитини.

Відвідувати учнів на дому, вивчати житлово-побутові умови, рівень виховання дитини в сім’ї.

Проводити індивідуальні консультації для батьків з актуальних питань сімейного виховання:

- права і обов’язки батьків і дітей,

- як боротися зі шкідливими звичками,

- вікові особливості психофізіологічного розвитку дітей,

- індивідуальний підхід до дитини

- та інші.

Звертати особливу увагу на сім’ї учнів:

а) дітей-переселенців (Прохорова К.);

б) гіперактивних (Зуй А., Ступак А.)

в) слабовстигаючих ( Грицан Е., Поліщук К., Іващенко А., Прохорова К.);

г) новоприбулих (Гаврильчук Д., Лоцман А., Лях В., Чижик В.)

Провести батьківські збори:

«Права і обов’язки батьків і дітей»

«Культурні цінності сім’ї та їх значення для дитини»

Систем.

Систем.

Систем.

Постійно

Систем.

16.10

24.12

ІV. Заходи по охороні здоров′я і фізичному розвитку учнів та попередженню дитячого травматизму

Зміст роботи

Дата виконання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Вивчати стан фізичного, психологічного та соціального здоров’я кожного учня.

Працювати в тісному контакті з медичними працівниками, вчителем фізкультури, психологом, соціальним педагогом.

Ознайомити дітей з режимом дня, контролювати його виконання.

Слідкувати за вологим прибиранням, температурним режимом та провітрюванням у класній кімнаті.

Прищеплювати санітарно - гігієнічні навички, вести профілактику по попередженню захворювань.

Проводити прогулянки і рухливі ігри на свіжому повітрі, спортивні години, фізхвилинки та хвилинки релаксації на самопідготовці, організовано проводити перерви.

Брати участь у шкільних, міських, обласних спортивних змаганнях.

Заохочувати дітей приймати участь у спортивних гуртках і секціях.

Проводити екскурсії та туристичні походи.

Проводити окремі розповіді для дівчат і хлопців: фізіологічні і психологічні особливості статі.

Проводити цикл розповідей та інструктажів з техніки безпеки для попередження травматизму:

а) безпека вуличного руху,

б) цивільна оборона,

в) протипожежна безпека,

г) поведінка під час стихійних лих,аварій,

д) безпечне користування газоприладами та ін.

Систем.

Систем.

Щоденно

Щоденно

Систем.

Щоденно

Систем.

Постійно

Систем.

Систем.

Постійно

V. Здійснення загальнообовязкового навчання

і допомога в ньому

Зміст роботи

Дата виконання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Вивчати індивідуальні психологічні особливості учнів, їхні знання, пізнавальні інтереси. Вивчати мотивацію навчання учнів, формувати позитивне ставлення до навчального процесу.

Проводити навчально-виховну роботу в тісному контакті з класним керівником, вчителями-предметниками, звертати їхню увагу на учнів, яким потрібна допомога, індивідуальна консультація. Відвідувати уроки для ознайомлення зі змістом навчального матеріалу, контролем за знаннями учнів.

Контролювати щоденники учнів, їх зошити з метою перевірки їх ведення.

Залучати вчителів - предметників до участі в батьківських зборах та індивідуальних розмовах з учнями.

Звертати особливу увагу на новоприбулих учнів, допомогати їм адаптуватися в класному колективі, познайомити з навчальними вимогами.

Створити групи учнів-консультантів з навчальних предметів.

Звертати особливу увагу на обдарованих учнів, пропонувати цікаві додаткові завдання з різних предметів.

Звертати особливу увагу на слабовстигаючих учнів, з’ясувати причини відставання, розробити шляхи допомоги в навчанні.

Допомагати в пошуку навчально-пізнавального матеріалу до уроків для індивідуального розвитку кожного учня.

Проводити предметні вікторини, дидактичні ігри, конкурси ерудитів, інтелектуальні ігри.

Систем.

Систем.

Систем.

Систем.

Систем.

Систем.

Систем.

Систем.

Систем.

Систем.

Вересень

ПОНЕДІЛОК

02.09

Національно-патріотичне виховання

Гра-квест «Коли ми разом,ми сила!»

09.09

Олімпійський тиждень

Громадянське виховання

Виховна година «Я громадянин України і пишаюсь цим!»

16.09

Тиждень військово-патріотичного виховання

Національно-патріотичне виховання

Година пам’яті до Дня партизанської слави

«Народні месники Сумщини»

23.09

Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага. Діти!»

Громадянське виховання

Виховна година «Україно,ти моя молитва!»

30.09

Військово-патріотичне виховання

Виховна година

«Славетні постаті України»

ВІВТОРОК

03.09

Превентивне виховання

Бесіда «Скажіть хто-небудь, чому курити це безглуздо!?»

Інструктаж «Правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу. Попередження травматизму. Перша (долікарська) медична допомога у разі травм, нещасних випадків.»

10.09

Правове виховання

Виховна година «Права і обовʼязки пасажирів та пішоходів»

17.09

Превентивне виховання

Розповідь «Дотримання режиму дня – запорука гарного самопочуття»

24.09

Екологічне виховання

Усний журнал «Червона книга України»

СЕРЕДА

04.09

Морально-етичне виховання

Подорож «У країну ввічливості і добра»

Інструктаж «Правила поведінки учнів під час пішохідного та дорожньо-транспортного руху, групових поїздок, пішохідних екскурсій.»

11.09

Родинно-сімейне виховання

Інтерактивне заняття з батьками «Зміст і мета сімейного виховання»

18.09

Морально-етичне виховання

Виховна година

«Книга вчить як на світі жить»

25.09

Родинно-сімейне виховання

Виховна година «Родина, родина – від батька до сина»

ЧЕТВЕР

05.09

Трудове виховання

Бесіда «Навіщо людині працювати?» на основі казки Г.Сковороди «Бджола мала, а й та працює!»

12.09

Формування здорового способу життя

Спортивне свято «МИ_ОЛІМПІЙЦІ!»

19.09

Формування здорового способу життя

Гра «Рух і здоровʼя»

Інструктаж

«Правила поведінки та дії під час пожежі. Надзвичайні ситуації: техногенні аварії. Евакуація.»

26.09

Трудове виховання

Виховна година

«Хліб наш насущний»

Виставка поробок з природного матеріалу «Щедра осінь золота»

Інструктаж «Профілактика отруєння грибами. Профілактика укусів комах. Зустріч з дикими та свійськими тваринами.»

ГЕНЕРАЛЬНЕ ПРИБИРАННЯКЛАСІВ ТА ПОДВІР’Я

П’ЯТНИЦЯ

06.09

Художньо-естетичне виховання

Конкурс малюнків «Безпечна дорога до школи»

13.09

Інтелектуальне виховання

Гра Ерудит «Порт прописки-знання»

20.09

Художньо-естетичне виховання

Екскурсія до пам’ятника Т.Г.Шевченку «Т.Г.Шевченко і наш край»

27.09

Інтелектуальне виховання

Година спілкування «Освіта як складова життєвого успіху»

Жовтень

МІСЯЧНИК ОБОРОННО-МАСОВОЇ РОБОТИ

ПОНЕДІЛОК

07.10

Тиждень збереження електроенергії

Громадянське виховання

Година спілкування «Пустощі і кримінальна відповідальність»

14.10

ВИХІДНИЙ

Тиждень військово-патріотичного виховання

21.10

Тиждень знань правил безпеки життєдіяльності

Національно-патріотичне виховання

Виховна година «Глухів- місто мого дитинства»

28.10

Робота за планом осінніх канікул

ВІВТОРОК

01.10

Правове виховання

Виховна година

«Конституція- основний закон моєї держави.»

08.10

Превентивне виховання

Година спілкування

«Шкідливі звички-одна з проблем сучасної молоді»

15.10

Правове виховання

Виховна година «Права і обов’язки батьків та дітей»

Конкурс малюнків «Мої права та обов’язки»

22.10

Превентивне виховання

Виховна година

«Жити в світі в якому є ВІЛ.»

29.10

Робота за планом осінніх канікул

СЕРЕДА

02.10

Екологічне виховання

Гра «Бережи природу для людського роду!»

09.10

Морально-етичне виховання

Бесіда «Як виховувати характер людини»

16.10

Родинно-сімейне виховання

Година спілкування

«Роде наш красний, роде наш прекрасний»

Батьківські збори

23.10

Екологічне виховання

Вікторина «Світ лікарських рослин»

30.10

Робота за планом осінніх канікул

ЧЕТВЕР

03.10

Трудове виховання

Випуск святкових газет до Дня вчителя.

Екскурсія до народознавчого музею ГНПУ

«Українські рушники»

10.10

Формування здорового способу життя

Спортивні змагання «Козацькі розваги»

Інструктаж

«Безпечне користування електричними приладами та дії під час пожежі.»

17.10

Трудове виховання

Виховна година «Свій край ‒ кожній пташині рай. Майстри мого краю.»

24.10

Формування здорового способу життя

Позакласний захід «Веселі старти»

Інструктаж

«Правила безпечної поведінки під час осінніх канікул»

31.10

Робота за планом осінніх канікул

ГЕНЕРАЛЬНЕ ПРИБИРАННЯ КЛАСІВ І ПОДВІР’Я

П’ЯТНИЦЯ

04.10

Інтелектуальне виховання

Пізнавально-розважальна програма «ЕРУДИТ»

11.10

Художньо-естетичне виховання

Екскурсія в краєзнавчий музей

«Пишаємось їх іменами святими»

18.10

Інтелектуальне виховання

Година милування «Наша пісня ‒ душа народу»

Конкурс малюнків «Наша славна армія»

25.10

Художньо-естетичне виховання

Екскурсія «Історія рідного краю в іменах»

Листопад

МІСЯЧНИК БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ ГАЗУ У ПОБУТІ

ПОНЕДІЛОК

04.11

Тиждень дорожнього руху

Превентивне виховання

Бесіда «Профілактика безпеки під час використання газу в побуті»

11.11

Тиждень військово-патріотичного виховання

Військово-патріотичне виховання

Виховна година «Захист Вітчизни-це честь і обов’язок»

18.11

Тиждень толерантності

Морально-етичне виховання

Година спілкування «У чому проявляється турбота та милосердя»

25.11

Громадянське виховання

Виховна година

«Голодомор 1932-1933 років»

ВІВТОРОК

05.11

Національно-патріотичне виховання

Тематична виховна година до Дня української писемності «До мови доторкнемось серцем»

12.11

Правове виховання

Ділова гра «Діти та їх права. Законодавче забезпечення дитинства»

Калейдоскоп рекламних відеороликів «Збройні сили України»

19.11

Превентивне виховання

Бесіда «Про корисну і некорисну їжу. Вітаміннний світ»

26.11

Правове виховання

Інформаційна година «Ніхто не має права ображати людину.Декларація»

»

СЕРЕДА

06.11

Морально-етичне виховання

Виховна година «У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі»

13.11

Родинно-сімейне виховання

Бесіда «Народна мудрість про родину і дитину. З бабусиної скрині»

Військово-спортивна гра «Ігри патріотів»

20.11

Екологічне виховання

Фенологічна екскурсія

«Листопад зимі ворота відчиняє»

27.11

Художньо-естетичне виховання

Виховна година «Зображення художниками української хати та її інтер҆єру», «День добрих справ»

ЧЕТВЕР

07.11

Трудове виховання

Виховна година

«Свято праці і бережливості»

Рейд «Госпіталь здорової книги»

Інструктаж «Безпечне користування газовими приладами та дії під час пожежі.»

14.11

Формування здорового способу життя

Круглий стіл «Активний відпочинок та його види»

Творча майстерня «Листи опалені війною»

21.11

Трудове виховання

Бесіда «Ледащо не годиться ні на що.»

Інструктаж «Надзвичайні ситуації: уникнення враження вибухонебезпечними предметами. Тероризм.»

28.11

Формування здорового способу життя

Ігровий тренінг «Тримай осанку»

Акція «Подаруй малюку іграшку»

ГЕНЕРАЛЬНЕ ПРИБИРАННЯКЛАСІВ ТА ПОДВІР’Я

П’ЯТНИЦЯ

01.11

Робота за планом осінніх канікул

08.11

Художньо-естетичне виховання

Екскурсія

«Глухів архітектурний»

15.11

Екологічне виховання

Година спілкування «Що ми знаємо про труднощі перелітних птахів?»

22.11

Художньо-естетичне виховання

Виховна година «Книга у нашому житті»

29.11

Правове виховання

Словникова робота «Правознавчі терміни»

Грудень

МІСЯЧНИК ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

ПОНЕДІЛОК

02.12

Громадянське виховання

Виховна година «Тепло своїх долонь і розуму,і серця я Україні милій віддаю»

09.12

Національно-патріотичне виховання

Виховна година

«Зимові свята українців»

16.12

Тиждень військово-патріотичного виховання

Виховна година «Герої АТО - наші земляки»

23.12

Національно-патріотичне виховання

Круглий стіл «Символи моєї держави»

30.12

Робота за планом зимових канікул

ВІВТОРОК

03.12

Превентивне виховання

Розмова - уявна зустріч «Видатні постаті про здоров’я»

10.12

Правове виховання

Конференція «Походження держави і права»

17.12

Трудове виховання

Оформлення української вітальні до свята Миколая «Запрошуємо в гості»

Історична перерва «Становлення та розвиток українського війська»

24.12

Превентивне виховання

Година спілкування «Особиста безпека.Як запобігти прикрим випадкам життя?»

Батьківські збори

31.12

Робота за планом зимових канікул

СЕРЕДА

04.12

Екологічне виховання

Захист проекту «Годівничка»

11.12

Родинно-сімейне виховання

Заочна мандрівка «Географічна карта моєї родини»

18.12

Морально-етичне виховання

Написання творчих робіт «Радість добрих справ»

25.12

ВИХІДНИЙ

ЧЕТВЕР

05.12

Формування здорового способу життя

Спортивна гра «нумо, дівчата!»

12.12

Інтелектуальне виховання

Брей – ринг «Задачі – жарти»

Інструктаж «Ожеледиця, наростання бурульок. Безпечна поведінка на льоду.»

19.12

Трудове навчання

Майстерня Діда Мороза «Новорічна іграшка своїми руками»

Літературно-театральна вистава «Святий Миколай»

26.12

Формування здорового способу життя

Година спілкування «Розвиток і збереження здоровʼя»

Інструктаж «Правила безпеки учнів під час проведення новорічних свят. Заборона використання піротехнічних та вибухонебезпечних засобів.»

П’ЯТНИЦЯ

06.12

Художньо-естетичне виховання

Урочиста година «Кращі учні,знавці окремих предметів,переможці конкурсів»

Виховна година «Збройні Сили України захисники української землі»

Волонтерська акція «Вітаємо зі святом ветеранів»

13.12

Правове виховання

Година спілкування «Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх»

20.12

Інтелектуальне виховання

Виховна година

«Знання-це скарб,а вміння вчитися-ключ до нього»

27.12

Художньо-естетичне виховання

Свято «Новорічні пригоди»

Інструктаж «Безпека життєдіяльності учнів під час зимових канікул.»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
1
міс.
1
8
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!