і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

План виховної роботи

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО

Заступник директора з виховної роботи Директор КГ № 91

_________________ ________________

«____вересня 2017 р. «___» вересня 2017р.

ПЛАН

ВИХОВНОЇ РОБОТИ

на 20.. – 20.. навчальний рік

класного керівника

2 – Г класу

Криворізької гімназії №91

Бєлан О. А.

П'ЯТЬ ДІЄСЛІВ ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ (ЗА Е.Н. Ільїним)

Любити! Розуміти! Приймати! Співчувати! Допомогати!

ДОВІДКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Проблема, над якою працює вчитель

« Самооцінка як фактор соціальної особистості молодого шеоляра»

Проблема, над якою працює методичне об’єднання

«Створення умов розвивального освітнього простору з метою формування соціальної компетентності молодших школярів»

Проблема, над якою працює гімназія

Комплексне впровадження інноваційних технологій

з метою зростання творчого потенціалу учасників НВП

РЕЖИМ РОБОТИ ШКОЛИ

І семестр з 01. 09. 14 по 26. 12. 14 ІІ семестр з 12. 01. 15 по 29. 05. 15

КАНІКУЛИ:

КАНІКУЛИ:

Осінні з 26. 10 по 01. 11

Зимові з 28. 12 по 10. 01

Весняні з 28. 03 по 03. 04

РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ

уроку

Початок – кінець уроку

уроку

Початок – кінець уроку

0.

8.00 – 8.40

0.

8.00 – 8.40

1.

9.00 – 9.40

1.

9.00 – 9.40

2.

10.00 – 10.40

2.

10.00 – 10.40

3.

11.00 – 11.40

3.

11.00 – 11.40

4.

12.00 – 12.40

4.

12.00 – 12.40

5.

12.55 – 13.40

5.

12.55 – 13.40

6.

6.

7.

7.

РОЗКЛАД УРОКІВ КЛАСУ на І семестр

понеділок

вівторок

середа

четвер

п̓ятниця

предмет

каб

предмет

каб

предмет

каб

предмет

каб

предмет

каб

0

216

216

1

216

216

216

216

216

2

216

216

216

216

216

3

216

216

216

216

216

4

216

216

216

216

216

5

216

216

216

216

6

РОЗКЛАД УРОКІВ КЛАСУ на ІІ семестр

понеділок

вівторок

середа

четвер

п̓ятниця

предмет

каб

предмет

каб

предмет

каб

предмет

каб

предмет

каб

0

1

2

3

4

5

6

Освіта – це скарб; праця – ключ до нього

П’єр Буаст, французький філософ

ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ ТА ЇХ БАТЬКІВ

з/п

Прізвище, ім’я

по батькові учня

Дата

народження

Телефон

батька

Телефон

матері

особ.

справи

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ ТА ЇХ БАТЬКІВ

Домашня адреса

Прізвище, ім’я

по батькові батьків

Місце роботи батьків

з/п

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ ТА ЇХ БАТЬКІВ

з/п

Прізвище, ім’я

по батькові учня

Дата

народження

Телефон

батька

Телефон

матері

особ.

справи

21

Олійник Микита Сергійович

27.01.2010

0985339624

0985339624

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ ТА ЇХ БАТЬКІВ

Домашня адреса

Прізвище, ім’я

по батькові батьків

Місце роботи батьків

з/п

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

СКЛАД БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ КЛАСУ

з/п

Прізвище, імя, по батькові

Сфера діяльності

телефон

1

2

3

4

5

ЧЛЕНИ ШКІЛЬНОГО БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ

з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Сфера діяльності

телефон

ЧЛЕНИ ШКІЛЬНОЇ РАДИ

з/п

Прізвище, імя, по батькові

Сфера діяльності

телефон

Якщо хочете чогось навчитися, робіть це!

Роберт Чанк, філософ

\

СПИСОК УЧИТЕЛІВ, ЯКІ ВИКЛАДАЮТЬ У КЛАСІ

ПРЕДМЕТ

Прізвище, імя, по батькові

телефон

Музичне мистецтво

Інформатика

Плавання

Англійська мова

Медсестра

Психолог

Соціальний педагог

Приймальня школи

СПИСОК КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ

ПРЕДМЕТ

Прізвище, імя, по батькові

телефон

Учень ніколи не перевершить учителя,

якщо бачить у ньому зразок, а не суперника.

Віссаріон Белінський, публіцист, філософ

ЗАЙНЯТІСТЬ У ГУРТКАХ

З/П

Прізвище, імя учня

Назва гуртка

( секції, студії )

Час відвідування

Місце занять

Якщо ви володієте знаннями, дайте іншим запалити від нього свої світильники.

Томас Фулпер, англійський літератор

СПИСОК УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

З/П

Прізвище, імя учня

Напрямок роботи, за який відповідає в класі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

Орієнтовний перелік обов’язків учнів класу :

Староста класу, помічник старости, редколегія ( 3-4 уч. ) , фізорг, помічник фізорга, санітарний пост, юні книголюби, пост бережливих, зелений патруль, відповідальні за їдальню, відповідальні за роздягальню, інформатор, фотокореспонденти, бригадир на пришкільній ділянці.

Коли діти побачать, що ми хочемо їм допомогти пізнати світ,

вони відкриються нам набагато більше.

Вікторія Лисенко, психолог

СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ КЛАСУ

Питання

Відповіді

к - сть

Прізвище, імя учня

Домашня адреса

Місце роботи

батьків

Діти – сироти

Діти – інваліди

в сімї

Діти з фізичними вадами

Сімї без батька

Сім’ї без матері

1

Голубенко Дмитро

в.Космонавтів, 24 - 17

ЧП Голубенко, майстер по виготовленню меблів

Батьки – інваліди

Малозабезпечені

сім’ї

Якщо ви мрієтн про щось – значить, ви можете це здійснити.

Волт Дісней, кінорежисер

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ІЗ СОЦІАЛЬНО НЕЗАХИЩЕНИМИ ДІТЬМИ

До них належать:

  • сироти – діти, у яких померли обоє батьків;

  • напівсироти – діти, у яких помер один з батьків або загинув при виконанні службових обов̓язків;

  • діти, позбавлені батьківського піклування;

  • діти з багатодітних сімей ( троє і більше дітей );

  • діти, що потерпіли внаслідок ЧАЕС;

  • діти – інваліди;

  • діти одиноких матерів;

  • діти, у яких батьки інваліди;

  • діти з малозабезпечених сімей ( дохід на одного члена сім’ї не перевищує всановленого мінімуму, сім’я одержує допомогу в управлінні праці та соціального захисту за місцем проживання ).

Основні завдання классного керівника у роботі з дітьми пільгового контингенту:

  • створення сриятливих умов для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку дітей, забезпечення їх правового та соціального захисту;

  • формування гармонійно розвиненої особистості;

  • профілактика захворюваності, дитячого травматизму, оволодіння знаннями з основ безпеки життєдіяльності, розвиток критичного мислення щодо збереження та відновлення здоров’я;

  • проведення радикальних заходів щодо запобігання інфекційним і паразитарним захворюванням;

  • здійснення заходів щодо профілактики злочинності, наркоманії, алкоголізму і куріння серед дітей.

ГРУПА РИЗИКУ

к - ть

Прізвище, імя учня

Домашня адреса

Місце роботи

батьків

На обліку в ССН

На

внутрішкільному

контролі

Необхідно

поставити на

внутрішкільий контроль

НЕБЛАГОПОЛУЧНІ СІМЇ

к - ть

Прізвище, імя учня

Домашня адреса

Місце роботи

батьків

Батьки алко- або

наркозалежні

Батьки не приділяють

належної уваги

вихованню

Батьки, що

перебувають на

обліку в міліції

Батьки, що

перебувають на

обліку в міліції

РОБОТА З УЧНЯМИ, ЯКІ СХИЛЬНІ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ

Напрямки

діяльності

Дата

Прізвище дитини

Що зроблено

Індивідуальні

бесіди

з учнями

Співпраця

з батьками

Співпраця з адміністрацією

Співпраця з

психологом

Співпраця з

право – охоронними

органами

Непросто поставити дітей на ноги –

особливо рано – вранці.

Олена Немировська, психолог

КАРТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ КЛАСУ

Кількість хлопців 14 кількість дівчат 20

з/п

Прізвище, імя

Хронічні

соматичні

захворювання

Психо –

соматичні

захворювання

Інвалід

ність

Група

здоровя

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

Навчання найефективніше тоді, коли приносить радість.

Петер Клейн, музикант

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧНІВ ПІДРУЧНИКАМИ

з/п

Прізвище, імя учня

Укр.мова

Матем.

Англ.мова

Осн. зд.

Прир-зн.

Літ.чита

Труд.навч.

Рос.мовф

Інформатика

Образ.мист

Труд.навч.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

До кожної дитини слід застосовувати її власні мірила, нагороджу-

вати власною похвалою. Не успіх, а зусилля заслуговує нагороди.

Світлана Пожарова, сімейний психолог

План роботи класного керівника

на 20.. – 20..н. р.

  1. Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік

Мета і завдання в/р

Виховання креативної особистості, готової до самостійної та колективної творчої діяльності – з урахуванням вікових особливостей, індивідуальних здібностей та інтересів.

Принципи реалізації

    цілеспрямованість виховання;

    зв'язок виховання з життям;

    виховання в праці;

    виховання особистості в колективі;

    індивідуальний підхід до кожного вихованця.

Шляхи реалізації

    планування і здійснення позаурочних виховних заходів;

    підготовка і проведення конкурсів, творчих свят, спортивних змагань;

    надання консультацій шкільного психолога, соціального педагога, заступника директора з виховної роботи;

    організація роботи з батьками

Що вдалося

    участь у масових шкільних дійствах за паралелями;

    організація класного самоврядування;

    участь у доброчинних заходах, акціях «Від серця до серця»

    проведення тематичних екскурсій для школярів ( до ботанічного саду, краєзнавчої туристичної екскурсії за місто, розважальної дитячої кімнати );

    відвідування лялькового театру, театру «Академія руху», Криворізького державного цирку;

    співпраця зі шкільною та районною бібліотекою;

    традиційне святкування «Дня іменинника».

Особливі досягнення учнів

Учні нашого класу приймають активну участь у міжнародних та Вссеукраїнських конкурсах «Кенгуру», « Колосок», « Соняшник», в яких займають призові місця.

Що потребує покращення або змін

    здійснювати діагностичну роботу з учнями та батьками з метою покращення виховної роботи у класі, школі;

    розвивати класне самоврядування;

    залучити до профілактичної роботи батьків-лікарів з метою попередження побутового травматизму

  1. Мета і завдання виховної роботи на поточний навчальний рік

Стратегічна мета

Формування і розвиток соціально зрілої та творчої особистості.

Мета до кінця навчального року

Виховання творчого школяра як людини моральної, відповідальної, людини культури з розвиненим естетичним і етичним ставленням до навколишнього світу і самої себе.

Завдання на поточний навчальний рік:

1) формувати, зберігати і підтримувати фізичне, психічне і духовне здоров'я;

2) надати учням можливості для реалізації індивідуальних творчих потреб;

3) вироблення у вихованців свідомого ставлення до праці;

4) прищеплення поваги до прав та свобод людини;

5) виховування любові та поваги до батьків, рідного краю, свого народу, держави;

Ціннісне ставлення до себе

Виробити активну життєву позицію, вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил.

Ціннісне ставлення до праці

Формувати в учнів уявлення про важливість праці для суспільства і для кожного з них.

Ціннісне ставлення до природи

Розвивати усвідомлення почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Виховання потреби спілкування з мистецтвом (вивчення творів художньої літератури, образотворчого мистецтва, кіномистецтва, архітектури) та його сприйняття

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Виявляється у повазі до українських звичаїв і обрядів, відчутті своєї належності до України, усвідомленні спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою.

Ціннісне ставлення до сім̓ї, родини, людей

Оволодіти елементарним умінням та навичками підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв'язування конфліктів

Пристрасть ( запал ) + візія ( бачення ) + діяльність =

формула успіху.

Мерилінг Кінг, американський спортсмен

3.Психолого – педагогічна характеристика класу

Загальні відомості про клас

У класі –

Хлопчиків – , дівчаток –.

Учні з послабленим здоров’ям :

Згуртованість класу

Більшість учнів підтримують товариські відносини.

Організованість класу

Учні вчаться організуватися для виконання колективних справ, розподіляти між собою роботу і найбільш раціонально її виконувати. Самостійності у прийняті рішень ще не вистачає, тому вимагає контролю з боку вчителя з метою організованості.

Громадська думка в класі

Діти засуджують негативні вчинки своїх однокласників, схвалюють – позитивні. Хоча форма несхвалення може виражатися досить емоційно, нестримно. Громадська думка у класі тільки починає формуватися.

Характеристика взаємин у класі

Доброзичливі, товариські

Актив класу

Зв’язок з іншими класами

Учні мають друзів із паралельних класів, так як спілкуються з ними на перервах,групі подовженого дня.

Висновки і пропозиції

Продовжити роботу над формуванням дитячого колективу, як цілісної групи, сприяти соціалізації та адаптації творчого розвитку кожного учня.

Ідея – це нова комбінація старих елементів. Гордон Драйден

ДІАГНОСТИЧНА КАРТА ВИВЧЕННЯ УЧНІВ

з/п

Прізвище, ім’я учня

Навчан

ня:

встиг

важко

не встиг

Дис

цип

ліна:

добр

зад

незад

Трудова

дія-ть:

позит

посер

негат

Став

лення

до себе:

заниж

відпов

завищ

Дотри

мання

морал.

норм:

позитив

посер

негатив

Взає

мини

з батьк:

позит

конф

байд

негат

Взає

мини з однокл:

друж

байдуж

конфл

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

ПЕДАГОГІЧНА КАРТА СІМЕЙ

з/п

Прізвище, імя учня

Склад

сімї:

повна

неповна

багато

дітна

Освіта і загальна культура батьків:

висок

серед

низьк

Матер

побут

умови:

гарні

задов

незад

Дотр-ня

моральн

правових

норм:

позит

посер

негат

Став

лення

до вихо

вання

дітей:

актив

посер

пасивн

Став

лення

до школи:

позит

посер

байд

негат

Стосун

ки

з діть

ми:

друж

посер

байд

конф

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

Основні напрямки діяльності та справи

Змістові лінії

Етапи розвитку особистості

Напрямки діяльності

Ціннісне ставлення до себе

Фізичний розвиток

Фізично – оздоровлювальна діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання, пропаганда здорового способу життя

Психологічний розвиток

Пізнавальна діяльність, готовність та здатність до самовдосконалення, конструктивної самокритичності

Соціальний розвиток

Вільне спілкування ( формування классного коллективу, вмінь спілкуватися та поводитися в колективі )

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Духовний розвиток

Ціннісно – орієнтаційна діяльність, усвідомлення цінностей соціального спілкування, сформованість соцвально – комунікативних компетенцій

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Суспільно – правовий розиток

Формування особистої ідентифікації зі своєю нацією, усвідомлення своїх прав, свобод, обов̓язків, політичної компетенції

Ціннісне ставлення до праці

Суспільно – трудовий розвиток

Розвиток свідомого ставлення до праці, формування вмінь працювати в колективі, здатності до свідомого вибору професії

Ціннісне ставлення до природи

Екологічний розвиток

Формування екологічної культури, ставлення до природи, як до об̓єкта охорони, а не користі

Ціннісне ставлення до культури та мистецтва

Духовно – естетичний розвиток

Формування широкого спектра почуттів, здатності збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва

Немає настільки поганої людини,

яку добре виховання не зробило б кращою.

Віссаріон Белінський, публіцист, філософ

Місяць: вересень

ЗАХОДИ

1 тиждень

2 тиждень

3 тиждень

4 тиждень

Напрямки

Національно-патріотичне виховання

Морально-духовне виховання, етика поведінки учнів

Охорона життя та здоровя учнів

Профілактика правопорушень, злочинів та шкідливих звичок

Форма

Виховна година

Година спілкування

Класна година

Рольові ігри

Проведення

виховних

заходів

«Ми – діти України !»

Участь у Всеукраїнській акції «Лист захисникові держави»

«Як бути ввічливим»

«Увага! Діти на дорозі»

«Шкідливі поради Шапокляк»

Масові шкільні

заходи

Свято першого дзвоника

Відкриття шкільної

спартакіади «Спорт і

здоровя»

«Особиста безпека у школі»

Всеукраїнський День бібліотек.

«Свято тих, хто любить книгу»

Індивідуальна робота з

учнями

Бесіда «Режим дня школяра»

Рейд «Зовнішній вигляд гімназиста»

Бесіда «Будь уважним на уроці!»

Бесіда «Що таке дружба, турбота, відповідальність»

Залучення учнів до гурткової роботи у інших навчальних закладах

Робота з батьками

Установчі батьківські збори «Організація навчально-виховного процесу

у 20..-20..н.р.»

Відвідування родин «Родинні умови першокласника» Асташенкова Д., Кукліч К., Сосновцева Д .

Індивідуальні консультації для батьків

Відвідування родин «Родинні умови першокласника» Кишман Н.., Монастирної П., Хільчук Д.

Організація профілактичної роботи

Медичний огляд дітей. Розсадити дітей за партами з урахуванням стану здоровя.

Бесіда «Як правильно сидіти за партою»

Бесіда «Хвороби брудних рук»

Бесіда «Правила поведінки під час прерви»

Місяць: жовтень

ЗАХОДИ

1 тиждень

2 тиждень

3 тиждень

4 тиждень

Напрямки

Національно-патріотичне виховання

Морально-духовне виховання, етика поведінки учнів

Охорона життя та здоровя учнів

Профілактика правопорушень, злочинів та шкідливих звичок

Форма

Виховна година

Рольова гра

Класна година

Година спілкування

Проведення

виховних

заходів

Урочистості до Всесвітнього дня вчителя «Вклонися вчителю»

«Друзям про себе»

«Наодинці дома. Небезпечні речовини»

«Хто такий порушник дисципліни»

Масові шкільні

заходи

Проведення благодійного ярмарку на підтримку захисників України, які на сході країни захищають територіальну цілісність держави

День людей похилого віку.

« В гостях у

рідної бабусі»

День українського козацтва . «Козацькі розваги»

Екологічне свято

«Я – житель планети Земля»

День Памяті (до дня визволення України від фашизму (28 жовтня)

Індивідуальна робота з

учнями

Розподіл доручень

Бесіда з окремими учнями «Моє і наше»

Індивідуальна бесіда «Культура поведінки в їдальні»

Індивідуальна бесіда «Тримай портфель в порядку»

Робота з батьками

Консультація логопеда

Бесіда з окремими батьками про успішність та поведінку дітей

Відвідування сімей Божко Д., Войченка З.., Олійник М., Яшенка Н.

Консультація для батьків

Спортивно-туристична та краєзнавча робота

Спостереження «Як комахи готуються до зими»

Екскурсія «Золоті барви осені»

Спостереження «Які птахи відлітають?»

Організація і проведення спортивних змагань «Веселі старти»

Організація профілактичної роботи

Рейд

«Безпечна перерва»

Бесіда «Режим дня школярів»

Рейд «Чистота – запорука учнів»

Бесіда «Правила поведінки під час осінніх канікул»

Місяць: листопад

ЗАХОДИ

1 тиждень

2 тиждень

3 тиждень

4 тиждень

Напрямки

Національно-патріотичне виховання

Морально-духовне виховання, етика поведінки учнів

Охорона життя та здоровя учнів

Профілактика правопорушень, злочинів та шкідливих звичок

Форма

Виховна година

Година спілкування

Виховна година

Година спілкування

Проведення

виховних

заходів

«День української писемності - 9 листопада

«Чи вміємо ми розмовляти»

Мандрівка у країну дорожніх знаків

«Не чіпай чужого»

Масові шкільні

заходи

Конкурс стіннівок до Дня української писемності та мови.

Флешмоб «Українці – єдина нація» до Дня Гідності та Свободи.

Виховні заходи з нагоди відзначення 40-річчя заснування Саксаганського району.

Конкурс малюнків

«Паління шкідлива звичка»(До Міжнародного дня відмови від паління-17листопада)

Трагічні сторінки історії-81Річниця Голодомору

(26 листопада)

Індивідуальна робота з

учнями

Бесіда «Як ми провели осінні канікули»

Бесіда «Ти прийшов у світ знань»

Бесіда з дівчатками про чистоту і охайність

Бесіда з хлопчиками про поведінку на перервах.

Робота з батьками

Засідання батьківського комітету.

Відвідування неповних сімей Новикова Іллі., Іванової Н., Іванової С.

Консультації для батьків «Проблеми у колективі»

Анкетування батьків «Перші труднощі у вихованні першокласника»

Спортивно-туристична та краєзнавча робота

Бесіда до Міжнародного дня захисту тварин «Зникаючі тварини»

Збір природного матеріалу під час екскурсії до парку

Екскурсія у природу «Чому день став коротшим»

Спортивні змагання

Організація профілактичної роботи

Профілактична бесіда

«Бережи шкільне майно, цінуй роботу прибиральника»

Медичний огляд

дітей

Консультація медичної сестри

«Дії при педикульозі»

Засідання шкільної ради профілактики правопорушень

Місяць: грудень

ЗАХОДИ

1 тиждень

2 тиждень

3 тиждень

4 тиждень

Напрямки

Національно-патріотичне виховання

Морально-духовне виховання, етика поведінки учнів

Охорона життя та здоровя учнів

Профілактика правопорушень, злочинів та шкідливих звичок

Форма

Виховна година

Година спілкування

Класна година

Година спілкування

Проведення

виховних

заходів

«День Збройних сил України»

Написання листів підтримки ровесникам, що перебувають у зоні АТО на Сході України.

«Відкрий чарівні двері добра та зла»

«Як відпочити взимку»

Мандрівка в країну небезпечних речей (петарди, запальнички і т.д.)

Правопорушення. Телефонний тероризм.

Масові шкільні

заходи

Тиждень милосердя до міжнародного дня інвалідів.лідів

Відкриття майстерні Діда Мороза

«Свято Миколая»

«Новорічний калейдоскоп»

Індивідуальна робота з

учнями

Бесіда з окремими учнями про дружбу і товариство.

Конкурс листівок «Новорічні сенсації»

Відкриття майстерні Діда Мороза.

Організація вільного часу учнів під час зимових канікул.

Робота з батьками

Засідання батьківського комітету

Підготовка класної кімнати до Новорічних свят

(батьки-діти)

День відкритих дверей

Залучення батьків до організації і проведення зимових ігор для дітей.

Спортивно-туристична та краєзнавча робота

Екскурсія у природу «Перші ознаки зими»

Прогулянка

« Ігри на свіжому повітрі. Правила безпеки»

Екологічний проект

«Збережи ялинку»

Відвідування новорічного свята в театрі Академія руху.

Організація профілактичної роботи

Бесіда «Як одягатися взимку»

Профілактична бесіда

«Запобігання застудам.

Народні засоби»

Рейд

«Безпечна перерва»

Зайнятість учнів під час зимових канікул.

Місяць: січень

ЗАХОДИ

1 тиждень

2 тиждень

3 тиждень

4 тиждень

Напрямки

Національно-патріотичне виховання

Морально-духовне виховання, етика поведінки учнів

Охорона життя та здоровя учнів

Профілактика правопорушень, злочинів та шкідливих звичок

Форма

Класні посиденьки

Година спілкування

Класна година

Ситуативна гра

Проведення

виховних

заходів

«Зимовий калейдоскоп»

Урок мужності до Дня пам’яті жертв Голокосту

«Дивись не забудь – людиною будь»

«Загартовування»

«Як уникнути образ»

Масові шкільні

заходи

«Свято

Різдва

Христового»

Міський захід « Свято «Різдво Христове».

Естафета пам’яті”

Участь в розвагах і змаганнях в ялинковому містечку.

22 січня – День Соборності України.

Заняття з морального орієнтування Доброта – одна з головних чеснот людини

Конкурс віршів про Україну, виставка книг, малюнків.

Індивідуальна робота з

учнями

Розучування колядок та щедрівок

Індивідуальні бесіди з етики поведінки.

Індивідуальна бесіда «Не запізнись»

Рейд «Носовичок у кишені»

Робота з батьками

Відвідування родин Слюсаренка Я., Тіщенко З., Ткаченка Т.

Батьківські збори. (Звіт батьківського комітету про виконану роботу за півріччя та плани на майбутнє)

Засідання батьківського комітету (обговорення питання про роль сім’ї у подоланні фізичних і навчальних навантажень дитини)

Відвідування багатодітних родин

Спортивно-туристична та краєзнавча робота

Спортивні змагання «Веселі старти»

Колективні ігри на снігу

Екологічна акція «Зернятка для пташок»

Екскурсія «Зима. Зміни у природи.»

Організація профілактичної роботи

Бесіда «Правила поведінки під час зимових канікул»

Профілактична бесіда «Запобігання застудам. Народні засоби.»

Медичний огляд дітей.

Профілактична бесіда «Обережно грип»

Місяць: лютий

ЗАХОДИ

1 тиждень

2 тиждень

3 тиждень

4 тиждень

Напрямки

Національно-патріотичне виховання

Морально-духовне виховання, етика поведінки учнів

Охорона життя та здоровя учнів

Профілактика правопорушень, злочинів та шкідливих звичок

Форма

Виховна година

Година відпочинку

Виховна година

Класна година

Проведення

виховних

заходів

«Кожна дитина має право…»

«Все добре починається з любові»

«Що таке «зебра»»

«Кого називають злочинцем?»

Масові шкільні

заходи

Річниця визволення Кривого Рогу

День

Святого Валентина

День рідної мови

(21.02).

Конкурс малюнків на тему «Героям минулого! Героям сьогодення!»

День захисника

Вітчизни

Благодійна акція «Допоможімо ветерану».

Індивідуальна робота з

учнями

Індивідуальна бесіда з дівчатами про особисту гігієну.

Практичні поради «Щедрість та жадібність»

Індивідуальна бесіда «Вчись працювати у групі»

Індивідуальна бесіда «Поважай працю інших»

Робота з батьками

Консультація психолога

Засідання батьківського комітету

Індивідуальні бесіди з батьками учнів, що мають проблеми у дисципліні чи навчанні

Практичні поради психолога батькам

Спортивно-туристична та краєзнавча робота

Відвідування

шкільного музею

бойової слави

Прогулянка- спостереження

« Якої форми сніжинки?»

Прогулянка

«Ліплення рельєфної скульптури зі снігу на стіні»

Екскурсія до

місцевого ставка

«Небезпечний лід»

Організація профілактичної роботи

Рейд

«Безпечна перерва»

Рольові ігри

«Вмій сказати «Ні!»»

Рейд «Портфель»

«Чуже і моє! Що означає взяти річ без дозволу?»

Місяць: березень

ЗАХОДИ

1 тиждень

2 тиждень

3 тиждень

4 тиждень

Напрямки

Національно-патріотичне виховання

Морально-духовне виховання, етика поведінки учнів

Охорона життя та здоровя учнів

Профілактика правопорушень, злочинів та шкідливих звичок

Форма

Виховна година

Класна година

Година спілкування

Ситуативна гра

Проведення

виховних

заходів

«Свято жінок»

«Вітчизна як мати, у світі одна.»

«Наш Шевченко»

«Ти - пішохід»

«Зустріч з незнайомцем»

Масові шкільні

заходи

Концерт для жіноцтва ( до Міжнародного жіночого дня

8 Березня)

Свято птахів.

Конкурс читців «Шевченківські дні» (203 рік з дня на-родження).

«Ти вічно жити-меш у пам’яті народу».

Тиждень дитячої книги.

Виставка Мої

улюблені книжки

День театру – 27 березня

Відвідування театру.

Масляна.

Індивідуальна робота з

учнями

Рольова гра «Біля телефону»

Розучування віршів до конкурсу читців

Індивідуальна бесіда «Повага до дорослих своїх та чужих»

Індивідуальна бесіда «Чи справжній ти друг»

Участь у благодійній акції «Від серця до серця».

Робота з батьками

Робота телефону довіри

Інформаційне повідомлення «Правова відповідальність батьків»

Батьківські збори

Відвідування сімей

Лук’янової Є.,

Коржовського К.,Калюжної А.

Спортивно-туристична та краєзнавча робота

Бесіда «Щоб сильним бути – треба спорт любити».

Екскурсія до краєзнавчого музею

(До Міжнародного дня музею).

Прогулянка-практикум на майданчику ПДР

«Учнівський експрес» Екологічна акція «Первоцвіт».

Диспут «Чи знаю я своє рідне місто?»

Організація профілактичної роботи

Профілактична бесіда «Гарна постава»

Рейд «Перерва»

Бесіда «Одягайся за сезоном»

Консультація медичної сестри

«Якщо виникла травма у школі, вдома?»

Місяць: квітень

ЗАХОДИ

1 тиждень

2 тиждень

3 тиждень

4 тиждень

Напрямки

Національно-патріотичне виховання

Морально-духовне виховання, етика поведінки учнів

Охорона життя та здоровя учнів

Профілактика правопорушень, злочинів та шкідливих звичок

Форма

Виховна година

Класна година

Година розваг

Година спілкування

Проведення

виховних

заходів

«Наші зоряні герої»

Урок мужності «Дзвони Чорнобиля».

«Погані звички»

День гумору.

«Мій смішний портрет»

«Спілкування через Інтернет: чого від нього чекати і як з ним поводитися»

Масові шкільні

заходи

1 квітня – День гумору

Конкурс «Найкращий жарт»

Всесвітній день здоров’я Проект «Малюю здоров’я»

День цивільної оборони.

«Чорнобильські

дзвони «( до 26 квітня - Міжнародний день пам'яті Чорнобиля)

Індивідуальна робота з

учнями

Індивідуальна бесіда «Допомога по господарству»

Рольова гра «Я біля компютера»

Індивідуальна бесіда з хлопчиками з питань особистої гігієни.

Індивідуальна бесіда «Чесність і правдивість»

Робота з батьками

Бесіда – консультація «Як розвивати пам'ять у дитини»

Засідання батьківського комітету з питаннями підготовки до Свята Букваря

Індивідуальні бесіди з батьками учнів, що мають проблеми у дисципліні чи навчанні

Індивідуальні консультації для батьків

Спортивно-туристична та краєзнавча робота

Екологічний проект

« Нова шпаківня»

Екскурсія в природу «Милуємося красою навколишнього».

Екологічна акція «Посади дерево»

Прогулянка

«На варті зеленого патруля»

Екскурсія «Весна. Сезонні зміни.»

Організація профілактичної роботи

Рейд « Зовнішній вигляд гімназиста»

Медичний огляд

дітей

Профілактична бесіда «Вчимося пробачати, уникати бійок»

Практичні поради «Уникай зла»

Місяць: травень

ЗАХОДИ

1 тиждень

2 тиждень

3 тиждень

4 тиждень

Напрямки

Національно-патріотичне виховання

Морально-духовне виховання, етика поведінки учнів

Охорона життя та здоровя учнів

Профілактика правопорушень, злочинів та шкідливих звичок

Форма

Родинне свято

Виховна година

Класна година

Година спілкування

Проведення

виховних

заходів

Урок мужності до Дня Перемоги у Другій Світовій війні 1939 – 1945р.

«Поведінка на ігровому майданчику»

«Правила прийому сонячних ванн. Перша допомога при сонячному ударі». Безпечні канікули.

«Без правопорушень у житті»

Масові шкільні

заходи

Свято «Відгуки минулого».

Акція «Пам’ять”

День матері.

«До людей – по розум, до мами – по серце»

Міжнародний день сімї . Родинний фестиваль.

Свято останнього дзвоника.

Індивідуальна робота з

учнями

Індивідуальна бесіда «Мої досягнення»

Привітання ветеранів

Бесіда «Взаємини між друзями»

Бесіди з етики поведінки.

Індивідуальна бесіда «Поступись місцем у транспорті»

Робота з батьками

Засідання батьківського комітету

Індивідуальні консультації щодо організації дозвілля учнів.

Батьківські збори по підсумкам навчального року. Свято «Ми одна сім’я»

Індивідуальні консультації для батьків щодо організації дозвілля учнів.

Спортивно-туристична та краєзнавча робота

Практична робота на пришкільній ділянці

«Благоустрій»

Участь у акції

«Покладання квітів

Воїнам-визволителям»

Спортивні змагання між класами з міні-футболу

Екскурсія до дитячої бібліотеки

Організація профілактичної роботи

Організація «книжкової лікар-ні».

Рейд «Урок»

Рольові ігри

«Що робити, якщо бродячі собаки виявляють агресію»

Інструктаж учнів щодо правил пове-дінки під час літ-нього відпочинку.

Засідання шкільної ради профілактики правопорушень.

ПЛАН – ГРАФІК

ПРОВЕДЕННЯ ТА ТЕМАТИКА БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ

  1. Установчі батьківські збори

«Давайте познайомимось! Організація навчально-виховного процесу у 2016-2017 н.р.»

  1. Тематичні батьківські збори – практикум

«В які ігри грають наші діти»

  1. Тематичні батьківські збори – практикум

«Формування читацьких інтересів дитини»

  1. Тематичні батьківські збори

«Розвиток уваги у дітей та шляхи її формування»

  1. Підсумкові батьківські збори

«Аналіз результатів за рік. Досягнення та перемоги учнів.»

Практично всі без винятку діти геніальні.

Чому ж тоді геніальних дорослих набагато менше?

Вікторія Лисенко, соціолог

КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

З БОКУ АДМІНІСТРАЦІЇ ШКОЛИ

Дата

Висновки, зауваження, рекомендації

Відмітка про

виконання

Не чекайте, поки море заспокоїться,

вчіться плавати в бурю.

Генрі Форд, конструктор автомобілів, промисловець

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Зразок плану виховної роботи класного керівника
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    212
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    RR798592
  • Вподобань
    0
Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь