План театрально - драматичного гуртка

Опис документу:
розвивати у дітей елементи драматичних здібностей, бажання розігрувати інсценівки за змістом знайомих літературних творів та усної народної творчості. Саме такі завдання розхвитку реалізуються завдяки цьому плану гуртка

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

п.п

Зміст роботи

Задачі розвитку

Ігрові та словесні завдання

Дата

Примітка

І

Інсценівка за казкою «Колосок»

Заняття 1. Тема: перегляд діафільму за казкою «Колосок»

Розвивати вміння дітей у відтворенні рухів і дій, які характеризують Півника. Пригадати зміст казки, дати оцінку героям

Ігрове завдання: «Створи образ Півника»

1.10.15

1.

2.

Заняття 2. Тема: «Читання інсценівки за казкою «Колосок». Розподіл ролей»

Познайомити дітей з інсценівкою, розподілити ролі. Вправляти дітей в відтворенні рухів і дій, які характеризують Півника, Мишенят

Гра-вправа «Хто Я?»

6.10.15

3.

Заняття3. Тема: «Розучення ролей»

Розвивати вміння швидко розучувати текст ролей. Вправляти в інтонаційній виразності мови.

Гра-вправа «Скажи голосом Півника (мишенят)»

8.10.15

4.

Заняття 4. Тема: «Заучування тексту ролей. Розлучення пісні Півника та таночка Мишенят»

Розвивати міміку, жести. Продовжувати розучувати ролі з дітьми. Розучити пісню Півника і танок мишенят.

Вправа «Дзеркало»

13.10.15

До роботи залучити музичного керівника дитячого садка.

5.

Заняття 5. Тема: «Облаштування декорацій за казкою «Колосок». Репетиція інсценівки»

Сприяти розвитку художнього мовлення шляхом розлучення діалогів. Розвивати фантазію, творчість дітей. Залучити дітей до виготовлення декорацій.

Вправа «Скажи по різному»

15.10.15

До виготовлення декорацій та пошиття костюмів залучити батьків

6.

Заняття 6. Тема: «Генеральна репетиція інсценівки за казкою «Колосок»

Розвивати вміння відтворювати сюжет літературного твору власними діями виконавців ролей, використовуючи засоби емоційної виразності.

20.10.15

7.

Показ інсценівки за казкою «Колосок»

22.10.15

ІІ

Інсценівка за українською народною казкою «Котик і Півник»

Заняття 1. Тема: «Розповідання української народної казки «Котик і Півник»

Пригадати зміст казки, дати оцінку героям. Вправляти дітей у відтворенні рухів і дій, які характеризують Півника

Ігрове завдання «Створи образ Півника»

27.10.15

8.

9.

Заняття 2. Читання інсценівки за казкою «Котик і півник»

Познайомити дітей з інсценівкою, розподілити ролі. Вправляти дітей у відтворенні рухів і дій, які характеризують Півника, Лисичку, котика.

Гра – вправа «Хто я ?»

29.10.15

10.

Заняття 3. Розлучення ролей

Спонукати дітей до розученя тексту ролей. Вправляти в інтонаційній виразності мови.

Гра – вправа «Скажи голосом Півника (Лисички)»

3.11.15

11.

Заняття 4. Заучення тексту ролей. Розучування пісеньки Півника та пісеньки котика

Продовжувати розучувати ролі з дітьми, розвивати міміку жести. Розучити пісні Півника І Котика

Вправа «Дзеркало»

5.11.15

До роботи залучити музичного керівника ДНЗ

12.

Заняття 5. Облаштування декорацій за казкою «Котик і Півник». Репетиція інсценівки.

Розвивати фантазію, творчість, сприяти розвитку художнього чуття. Залучити дітей до виготовлення декорацій.

Вправа «Скажи по різному»

10.11.15

До виготовлення декорацій і пошиття костюмів залучити батьків

ІІІ

13.

Театр картинок.

Заняття 1. Тема: «У нас в гостях театр картинок»

Познайомити малят з театром картинок та його різновидами: «Живими картинками, фланелеграфом»

12.11.15

14.

Заняття 2. Тема: гра – інсценівка української народної пісеньки «Пішла водиця по водицю» (фланелеграф)

Розвивати вміння показу різних видів театру, зокрема театру картинок. Вправляти в інтонаційній виразності мови

Вправа «Скажи виразно»

17.11.15

ІV

15.

Настільний театр.

Заняття 1. Тема: наш настільний театр

Розвивати знання дітей про різні види театру, познайомити малят з різновидами настільного театру: картонажним і іграшковим

19.11.15

16.

Заняття 2. Тема: готуємось до інсценівки казки «Вовк і семеро козенят» Настільний театр

Пригадати зміст казки, дати оцінку героям. Вправляти в інтонаційний виразності мови.

Гра – вправа «Скажи голосом Вовка, Кози»

24.11.15

17.

Заняття 3. Тема: розподілення та розлучення ролей

Розвивати інтонаційну виразність мови. Спонукати дітей до розлучення тексту ролей. Вправляти в творчому розігруванні образів.

Гра – імпровізація «Я- Вовк (Коза)»

26.11.15

18.

Показ настільного театру за казкою «Вовк та семеро козенят»

Розвивати вміння відтворювати сюжет твору, використовувати настільний театр

1.12.15

До роботи залучити музичного керівника

19.

Ігри – драматизації «Про двох цапків»

Виховувати поміркованість, дружелюбність, поступлевість

3.12.15

До виготовлення костюмів залучити батьків

V

20.

Інсценізація за казкою «Рукавичка»

Заняття 1. Читання української народної казки «Рукавичка»

Пригадати зміст казки. Вправляти дітей у відтворенні рухів і дій, характерних для героїв твору

Ігрове завдання «Створи образ»

8.12.15

21.

Заняття 2. Читання інсценівки за казкою «Рукавичка». Розподіл ролей.

Познайомити дітей з інсценівкою, розподілити ролі. Вправляти дітей у відтворення рухів і дій, які характеризують героїв казки

Ігрове завдання «Створити образ»

10.12.15

22.

Заняття 3. Розлучення ролей

Спонукати дітей до розлучення тексту ролей. Вправляти в інтонаційній виразності мови

Гра – вправа «Скажи голосом Мишки (Жабки, зайчика)»

15.12.15

23.

Заняття 4. Заучування тексту ролей. Розлучення пісні лисички.

Продовжувати розучувати ролі з дітьми міміку, жести. Розучити пісню Лисички

Вправа «Дзеркало»

17.12.15

24.

Заняття 5. Облаштування декорацій до казки «Рукавичка». Репетиція інсценівки

Розвивати фантазію, творчість. Залучати дітей до виготовлення декорацій. Сприяти розвитку художнього мовлення

Вправа «Скажи по різному»

22.12.15

25.

Заняття 6. Генерація репетиція інсценівки за казкою «Рукавичка»

Розвивати вміння відтворювати сюжет літературного твору власними діями виконавців ролей, використовуючи засоби емоційної виразності

24.12.15

26.

Показ інсценівки за казкою «Рукавичка»

29.12.15

VІ

27.

Театр пальчиків.

Обігрування вірша Г. Малик «П’ять братів»

Розвивати знання дітей про різні види театру, познайомити з пальчиковим театром. Розвивати моторику рук. Спонукати до виготовлення до найпростіших персонажів пальчикового театру

Вправа «Наші пальчики»

31.12.15

28.

Гра – імпровізація на творче розігрування теми «Заєць і капуста»

Розвивати творчість, фантазію. Вправляти в творчому розігруванні теми використовуючи пальчиковий театр

5.01.16

VІ

29.

Театр з покидькового матеріалу та його різновиди.

Заняття 1. Театр повітряних кульок

Познайомити дітей з театром кульок.

Розвивати вміння добирати атрибути, матеріали для створення типових ознак образу, розвивати міміку, виразності

Вправа «Створи образ» та «Якщо я сердитий, сумний»

7.01.16

30.

Заняття 2. Театр коробок

Розвивати фантазію дітей. Розвивати знання дітей про різновиди театру з покидькового матеріалу. Спонукати до створення нових образів з коробок. Залучити до довільних ігор імпровізацій; навчати малят говорити в різному тоні слова, вислови, речення.

Вправа «Скажи по різному»

12.01.16

До роботи залучити музичного керівника

VІ

31.

Театр рукавичок.

Заняття 1. У нас в гостях театр рукавички

Познайомити дітей з театром рукавички. Вправляти в інтонаційній виразності мови

Вправа «Скажи голосом Лисички(Мишки, Зайця)»

14.01.16

32.

Заняття 2. Гра – інсценівка української народної пісеньки «У зеленому садочку» (театр рукавичок)

Удосконалювати способи володіння ляльок – рукавичок, передачі їх характеру, дій

19.01.16

VІІ

33.

Інсценізація казки «Коза-дереза»

Заняття 1. Читання казки «Коза-Дереза »

Пригадати зміст казки. Вправляти дітей у відтворенні рухів і дій, що характеризують героїв твору

Ігрове завдання «Створи образ»

21.01.16

34.

Заняття 2. Читання інсценівки за казкою «Коза - дереза». Розподіл ролей

Розвивати вміння відтворювати різну ходу людей та тварин. Познайомити з інсценівкою

Вправа «Різна хода»

26.01.16

35.

Заняття 3. Розучування ролей

Розвивати вміння вивчати текст ролей. Вправляти в інтонаційній виразності мови

Вправа – гра «Скажи голосом зайчика(лисички)»

28.01.16

36.

Заняття 4. Заучування тексту ролей. Розлучення пісні і таночка Кози

Розвивати міміку, жести. Вправляти в передачі емоцій персонажів. Продовжувати розучувати ролі з дітьми. Розучити пісеньку і танок Кози

Вправа «Дзеркало», вправа – гра «Зайчикова хатка»

2.02.16

37.

Заняття 5. Облаштування декорацій за казкою «Коза дереза»

Залучити дітей до виготовлення декорацій, розвивати фантазію і творчість малят. Сприяти розвиткові художнього мовлення; вправляти у використанні голосу різної сили

Вправа «Тихо - голосно»

4.02.16

38.

Заняття 6. Генеральна репетиція інсценівки за казкою «Коза - дереза»

Розвивати вміння відтворювати сюжет твору власними діями виконавців ролей, використовуючи засоби емоційної виразності

9.02.16

39.

Показ інсценівки за казкою «Коза дереза»

11.02.16

VІІІ

40.

Інсценівка за казкою «Солом’яний бичок».

Заняття 1. Читання української народної казки «Солом’яний бичок»

Пригадати зміст казки, дати оцінку героям. Вправляти дітей у відтворенні рухів і дій, характерних для персонажів казки «Солом’яний бичок»

Вправа – гра «Хто я ?»

16.02.16

41.

Заняття 2. Читання інсценівки за казкою «Солом’яний бичок». Розподіл ролей

Познайомити дітей з інсценівкою казки. Вправляти у відтворенні дій і особливостей поведінки, характерних для тих чи інших персонажів казки

Вправа «Дід і Баба»

18.02.16

42.

Заняття 3. Заучування тексту ролей

Спонукати дітей до розучування тексту ролей. Вправляти у різній інтонації виразності мови та різноманітних імітаційних рухах та відтворенні характерних дій персонажів казки

Вправа «На лузі»

23.02.16

43.

Заняття 4. Облаштування декорацій до казки «Солом’яний бичок». Репетиція інсценівки

Розвивати вміння виготовляти декорації до казки, розвивати фантазію. Сприяти розвиткові художнього мовлення

Вправа «Скажи по різному»

25.02.16

44.

Заняття 5. Генеральна репетиція інсценівки за казкою «Солом’яний бичок»

Розвивати вміння відтворювати сюжет твору власними діями виконавців ролей, використовуючи засоби емоційної виразності.

1.03.16

45.

Показ інсценівки за казкою «Солом’яний бичок»

Набір пальчикового театру, театр картинок до казки «Солом’яний бичок», набір театру іграшки

3.03.16

ІХ

46.

Заняття 1. Бесіда про театр

Розвивати потребу звертатися до театру, як до джерела радості, переживань, творчої співучасті. Виховувати інтерес до театралізованого дійства. Поглибити знання дітей про театр, як про культурну установу. Ознайомити з різними видами театру (драматичний театр, театр сатири, ляльковий театр)

Слайд – презентація «Театр буває різним»

10.03.16

47.

Заняття 2. Самостійні театралізовані ігри дітей із пальчиковим театром, театром картинок, тетаром іграшок

Розвивати дрібну моторику рук. Вміння самостійно придумувати сюжет, обігрувати його. Виховувати культуру ігрової діяльності. Вчити дітей використовувати дані види театру для самостійної театралізованої діяльності

Різні види театру, декорації

15.03.16

48.

Заняття 3. Дид./ігри «Відгадай хто з якої казки», «Стара казка на новий лад», «Салат із казок», «Плутанина»

Розвивати творчу уяву, зв’язне мовлення. Закріпити знання дітей про знайомі казки. Виховувати інтерес до народної творчості

Картинки з ілюстраціями до казок

17.03.16

49.

Бесіда про правила поведінки в театрі

Ознайомити дітей із правилами поведінки в культурних установах - в театрі

22.03.16

50.

Розповідь вихователя «Таємниці театральних професій»

Розвивати уявлення дітей про театральні професії

Серія картинок «Професії»

24.03.16

51.

Сюжетно – рольова гра «Театр»

Розвивати прагнення дитини до творчості та самодіяльності. Виховувати товариські почуття під час гри. Вчити дітей самостійно продумувати сюжет гри, розподіляти ролі, обирати предмети замінники для гри.

Ширма, костюми, шапки – маски.

29.03.16

52.

Індивідуальна робота по вправлянню в акторській майстерності (індивідуальні заняття з виразного мовлення)

Розвивати мовлення. Виховувати ціннісне ставлення до художніх творів. Вчити виразно декламувати вірші

31.03.16

53.

Самостійні ігри - імпровізації

Розвивати творчість дитини, фантазію, уяву. Виховувати базову якість - креативність

Різні набори театру, шапки, маски

5.04.16

54.

Театралізовані ігри на розвиток мовлення: «Доручення», «Хто ким буде», «Відгадай казку», «Інтерв’ю», «Репортер»

Розвивати творче мовлення, уяву. Виховувати працелюбність. Вчити символічно обігрувати заданий сюжет

7.04.16

55.

Виготовлення дітьми театру ложок

Розвивати художні здібності, уяву. Виховувати бажання самостійно створювати персонажі театру. Ознайомити з новим видом театром - ложок

Набір ложок, кольоровий папір, кольорові нитки, клей ножиці

12.04.16

56.

Самостійні театралізовані ігри з шкарпеточним театром

Розвивати вміння самостійно придумувати сюжет, обігрувати його

Шкарпеточний театр

14.04.16

57.

Гра – драматизація «Веселі клоуни»

Розвивати творчу уяву, фантазію. Вчити самостійно придумувати сюжет гри, добирати атрибути

19.04.16

58.

Створення казки «Про трьох кошенят»

Розвивати творче мислення, зв’язне мовлення. Виховувати відповідальність. Вчити самостійно придумувати і розвивати сюжет казки

Посібник «Розвиток уяви та мовлення» Л.Б. Фесюкова ст.. 25

21.04.16

59.

Прослуховування дисків «Казки малюкам», «Казки мого дитинства»

Розвивати інтерес до праці актора. Ознайомити дітей із професійним озвученням вистави

Диски з казками

26.04.16

60.

Інсценівка «Ми актори»

Розвивати творчі здібності. Виховувати самостійність. Спонукати дітей до самостійного складання сценарію, вибору атрибутів

28.04.16

61.

Перегляд слайдів «Найкращі театри України»

Ознайомити малят із театрами Києва, Львова, Одеси. Збагачувати уявлення про рукотворний світ

Слайди, комп’ютерна техніка

3.05.16

62.

Бесіда «Хто вигадав театр»

Познайомити дітей з історією виникнення театру (вуличні театри, вертепи)

5.05.16

63.

Настільний театр «Маша і ведмідь»

Вправляти у показі вистави настільного театру

10.05.16

64.

Вигадування казки за зачином

Розвивати творчу активність. Вчити складати власні казки

12.05.16

65.

Екскурсія до театру м. Хмельницький

Розвивати творче мислення, фантазію. Виховувати посидючість.

26.05.16

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»