План роботи соціального педагога на рік 0,25 ставки

Опис документу:
План роботи соціального педагога на навчальний рік помісячно, 0,25 ставки (10 годин на тиждень). Розроблений відповідно до школи: учнів та їх батьків, вчителів, адміністрації. Завдання 1. Забезпечити соціально-педагогічний супровід учнів, які цього потребують.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОГОДЖЕНО

Директор школи методист з психологічної служби

______________ А. П. Хлистун _____________ І. В. Царенко

ПЛАН РОБОТИ

СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

КУ «Шевченківська ЗОШ І-ІІІ ступенів»

Скрипки Юлії Миколаївни

на 2018-2019 н. р.

Завдання

  1. Забезпечити соціально-педагогічний супровід учнів, які цього потребують.

  2. Здійснювати діагностику міжособистісних стосунків дітей з дорослими й однолітками, виявлення психологічних причин порушення спілкування, розвивати уміння ефективного спілкування, проводити тренінги спілкування.

  3. Проведення різних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та індивідуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки.

  4. Проводити профілактичну роботу, спрямовану на підвищення рівня усвідомлення проблем наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління та торгівлі людьми.

  5. Сприяти виявленню здібностей, обдарувань, розкриттю талантів; дбати про професійне самовизначення та соціальну адаптацію учнівської молоді.

  6. Надавати психолого-педагогічну допомогу дітям «групи ризику» та дітям, які перебувають у кризовій ситуації

  7. Сприяти формування в учнів громадянської відповідальності та правової самосвідомості, внутрішньої системи моральних регуляторів поведінки.

  8. Підвищити якість роботи соціально-психологічної служби школи. 

Вересень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

1.1

Вивчення особливостей взаємодії та спілкування учнів з ровесниками. Соціометрія

ІV тиждень

5-6 класи

1.2

Анкета «Ставлення до проблем самогубства»

ІІ тиждень

7-11 класи

2

Прогностичні

2.1

Складання соціального паспорту школи

Протягом місяця

Учні школи

2.2

Формування бази даних соціально-незахищених категорій учнів

І тиждень

Учні школи

2.3

Складання програм психологічного супроводу інклюзивної освіти

Протягом місяця

3

Консультативні

3.1

Індивідуальне консультування класних керівників за результатами соціометричного дослідження

ІV тиждень

Класні керівники

3.2

Індивідуальні бесіди з батьками учнів «групи ризику» на тему «Формування навичок самостійності та самовиховання у підлітковому віці»

Протягом місяця

Батьки учнів «групи ризику»

4

Захисні

4.1

Участь у громадському огляді утримання учнів в сім’ях

Протягом місяця

4.2.

Соціальний супровід дітей пільгових категорій (бесіди, контроль за відвідуванням школи, допомога у розв`язанні проблем)

Протягом місяця

Учні пільгових категорій

5

Профілактичні

5.1

Виховна година : «Знай свої права та обов`язки»

І тиждень

1-4 класи

5.2

Виховна година «Я обираю життя»

ІІ тиждень

8-9 клас

5.3

Перегляд відеоматеріалу з обговоренням «Цінність людського життя»

ІІ тиждень

10-11 клас

6

Соціально-перетворювальні

6.1

Виховна година «Дружба та братство – найбільше багатство»

І\/ тиждень

5-6 клас

6.2

Заняття з елементами тренінгу «Якими є твої моральні цінності»

ІІІ тиждень

7-8 клас

6.3

Заняття з елементами тренінгу «Стрес. Подолання стресових ситуацій»

І\/ тиждень

9-11 клас

6.4

Бесіда з батьками «Школа-учні-батьки. Що допомагає та що заважає дитині вчитися»

ІІІ тиждень

1 клас

7

Організаційні

7.1

Нарада соціальних педагогів

7.2

Оформлення соціально-психологічного стенду

7.3

Оформлення облікової інформації

Жовтень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

1.1

Вивчення класних колективів. Соціометрія.

І тиждень

7-8 класи

1.2

Експрес діагностика раннього виявлення узалежнення та соціально-неадекватної поведінки

ІІ тиждень

6-8 клас

1.3

Діагностика «Портрет класу»

І тиждень

5 клас

2

Прогностичні

2.1

Відвідування уроків з метою спостереження за учнями «групи ризику»

І тиждень

Учні школи

3

Консультативні

3.1

Індивідуальні консультації для батьків, діти яких знаходяться на інклюзивний освіті

ІІ тиждень

Батьки

4

Захисні

4.1

Здійснення соціального патронажу сімей, які цього потребують

Протягом місяця

Сім’ї учнів

5

Профілактичні

5.1

Виховні години з патріотичного виховання «Рідна ненька Україна»

Протягом місяця

4- 7 класи

5.3

Виховні години «Хвороби курця», «Обережно, наркотики!»

І тиждень

5-11 класи

5.4

Бесіда «Порядна дитина, яка вона»

І тиждень

9 класи

6

Соціально-перетворювальні

6.1

Бесіда «Освіта – шлях до майбутньої професії»

І\/ тиждень

9, 11 клас

6.3

Виховна година «Торгівля людьми або «біле рабство»»

ІІІ тиждень

5-11 класи

6.4

Педагогічно-посвітницька бесіда «Особистий приклад і авторитет батьків у сім’ї»

Протягом місяця

Батьки дітей «групи ризику»

7

Організаційні

7.1

Нарада соціальних педагогів

7.2

Підготовка до проведення виховних годин, тренінгів, бесід

7.3

Оформлення соціально-психологічного стенду

7.4

Оформлення облікової інформації

7.5

Семінар – практикум «Збереження психічного стану педагога»

ІV тиждень

Педагоги

Листопад

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

1.1

Вивчення класних колективів. Соціометрія.

ІІ тиждень

9-11 класи

1.2

Анкета «Моральні якості учня»

ІІ тиждень

5-7 класи

2

Прогностичні

2.1

Складання індивідуальних карток проблемних учнів

Протягом місяця

1-11 класи

2.2

Анкета визначення установки на вживання учнями тютюну

ІІІ тиждень

8-11 класи

3

Консультативні

3.1

Консультування батьків, діти яких знаходяться в групі ризику, щодо розповсюдження пияцтва, куріння та інших негативних явищ

ІІІ тиждень

Батьки учнів «групи ризику»

3.2

Консультування вчителів за результатами діагностик: «соціометрія», «Моральні якості учня», «Шкідливі звички»

ІV тиждень

Класні керівники

4

Захисні

4.1

Соціально-педагогічний супровід дітей «групи ризику» - «Я і моє оточення»

Протягом місяця

Діти з девіантною поведінкою

5

Профілактичні

5.1

Профілактична робота з учнями схильних до правопорушень

ІV тиждень

Діти з девіантною поведінкою

5.2

Виховна година «Жорстоке поводження»

ІІ тиждень

5-8 класи

6

Соціально-перетворювальні

6.1

Виховна година щодо запобігання ксенофобії «Зверни увагу на свій спосіб спілкування»

ІІ тиждень

5-8 класи

6.2

Виховна година «Заповіді людяності»

ІІ тиждень

3-4 клас

6.3

Батьківські збори «Контроль за організацією дозвілля і позанавчального часу дітей»

Протягом місяця

Батьки

7

Організаційні

7.1

Поповнення банку соціального інструментарію за основними видами та напрямками роботи

Протягом місяця

7.2

ШМО класних керівників «Психологічні наслідки для дітей, що перебували у травмуючих ситуаціях»

Протягом місяця

Класні керівники

7.3

Нарада РЦППіСР

Протягом місяця

Грудень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

1.1

Анкета «Проблема шкідливих звичок учня»

І тиждень

9-11 класи

1.2

Анкета «Поведінка у конфліктній ситуації»

ІІ тиждень

6-8 класи

2

Прогностичні

2.1

Анкета «Що я знаю про СНІД»

І тиждень

5 клас

3

Консультативні

3.1

Консультування вчителів з питань профілактики порушення дисципліни дітьми під час уроків

Протягом місяця

Класні керівники

3.2

Консультування вчителів за результатами діагностик: «Проблема шкідливих звичок учня», «Поведінка у конфліктній ситуації», «Що я знаю про СНІД»

Кінець місяця

Класні керівники

4

Захисні

4.1

Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами

Протягом місяця

Діти з особливими освітніми потребами

4.2

Вивчення умов проживання та стосунків в сім`ї дітей з особливими освітніми потребами

Протягом місяця

Діти з особливими освітніми потребами

4.3

Соціально-педагогічний супровід дітей з сімей, які опинились в складних умовах життя

Протягом місяця

Діти «групи ризику»

5

Профілактичні

5.1

Виховна година «Що нам відомо про СНІД»

І тиждень

5-8 класи

5.2

Виховна година «ВІЛ/СНІД: запитання та відповіді»

ІV тиждень

9-11 класи

6

Соціально-перетворювальні

6.1

Виховна година «Заповіді людяності»

ІІІ тиждень

Початкові класи

6.2

Профілактична бесіда «Дружба в житті людини. З ким дружить ваша дитина?»

Протягом місяця

Батьки дітей «групи ризику»

7

Організаційні

7.1

Профілактична бесіда "Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання".

ІІІ тиждень

Вчителі

Січень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

1.1

Анкета «Самохарактеристика учня»

ІІ тиждень

4-6 класи

1.2

Анкета для вивчення шкільної мотивації, Лусканової

ІІІ тиждень

3-7 класи

1.3

Анкета «Клімат у колективі»

ІV тиждень

7-9 класи

2

Прогностичні

2.1

Корекція та доповнення соціальної картотеки проблемних учнів

Протягом місяця

2.2

Анкета «Духовні цінності сучасної молоді»

ІІІ тиждень

5-7 класи

3

Консультативні

3.1

Консультування вчителів за результатами проведених діагностик

Кінець місяця

Класні керівники

3.2

Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами

Протягом місяця

Батьки

4

Захисні

4.1

Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами

Протягом місяця

4.2

Соціально-педагогічний супровід дітей з сімей, які опинились в складних умовах життя

Протягом місяця

Діти «групи ризику»

5

Профілактичні

5.1

Виховні бесіди з учнями з профілактики правопорушень «Відповідальність за свої вчинки»

Протягом місяця

Учні з девіантною поведінкою

5.2

Виховна година «Наркотики»

ІІІ тиждень

5-8 класи

6

Соціально-перетворювальні

6.1

Виховна година з елементами тренінгу виховання толерантності «Вчимося жити в мирі й злагоді»

ІІІ тиждень

7 клас

6.2

Виховна година «Твоя особиста безпека»

ІІ тиждень

1-4 класи

7

Організаційні

7.1

Заповнення документації соціального педагога

Протягом місяця

7.2

Поповнення банку даних корекційними та діагностичними методиками

Протягом місяця

7.3

Нарада соціальних педагогів

Протягом місяця

Лютий

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

1.1

Опитувальник «Прояви жорстокості в дитячо-батьківських стосунках»

І тиждень

1-4 класи

1.2

Анкета «Класний колектив очима учня»

ІІ тиждень

5-7 класи

2

Прогностичні

2.1

Написання твору «Щасливе дитинство»

ІІІ тиждень

6 класи

2.2

Відстеження ефективності діяльності щодо соціального супроводу дітей різних категорій

Протягом місяця

3

Консультативні

3.1

Консультування вчителів за результатами діагностик: «Прояви жорстокості в дитячо-батьківських стосунках», «Класний колектив очима учня»

ІV тиждень

Класні керівники

3.2

Індивідуальне консультування батьків дітей з агресивними проявами.

Протягом місяця

Батьки

4

Захисні

4.1

Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами

Протягом місяця

1-6 каси

4.2

Соціально-педагогічний супровід дітей з сімей, які опинились в складних умовах життя

Протягом місяця

5

Профілактичні

5.1

Виховна година «Туберкульоз: як себе захистити»

ІІ-ІІІ тижні

7-9 класи

6

Соціально-перетворювальні

6.1

Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів

Протягом місяця

1-2 класи

6.2

Соціально-психологічний тренінг для роботи з молодшими школярами

Протягом місяця

3 клас

7

Організаційні

7.1

Нарада соціальних педагогів

Протягом місяця

7.2

Участь в нараді педагогічного колективу

Протягом місяця

Березень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

1.1

Анкета «Класний керівник очима учнів»

І тиждень

5-7 класи

1.2

Анкета «Твоя уява»

ІІ тиждень

4-6 класи

1.3

Анкета «Твоя самооцінка»

ІІ тиждень

7-9 класи

2

Прогностичні

2.1

Заповнення індивідуальних карток проблемних учнів

Протягом місяця

2.2

Передбачення професійної спрямованості учнів випускних класів

Протягом місяця

9,11 класи

3

Консультативні

3.1

Консультування вчителів за результатами анкетувань

Кінець місяця

Класні керівники

3.2

Консультаційна допомога учням «Готуємось до відповідального батьківства»

ІІІ тиждень

9-11 класи

4

Захисні

4.1

Соціально-педагогічний супровід дітей, які цього потребують

Протягом місяця

1-11 класи

4.2

Складання актів житлово-побутових умов

Протягом місяця

5

Профілактичні

5.1

Бесіда «Міфи та правда про шкідливі звички»

ІІІ тиждень

5-7 класи

5.2

Профілактично-просвітницька акція «За здоровий спосіб життя»

Протягом місяця

5-11 класи

6

Соціально-перетворювальні

6.1

Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів

Протягом місяця

3-4 класи

6.2

Соціально-психологічний тренінг для роботи з молодшими школярами

Протягом місяця

4 клас

7

Організаційні

7.1

Нарада соціальних педагогів

Протягом місяця

7.2

Участь в нараді педагогічного колективу

Протягом місяця

Квітень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

1.1

Анкета «Тест Дж. Голланда для професійних типів особистості»

І тиждень

7-8 класи

1.2

Вивчення класних колективів. Соціометрія (повтор)

І тиждень

5 клас

1.3

Анкета для вивчення загального рівня вихованості учнів

ІІІ тиждень

2

Прогностичні

2.1

Анкета «Очікування учнів від переходу в школу ІІ ступеня»

ІІ тиждень

4 клас

2.2

Прогнозування подальшої співпраці з класними керівниками та класоводами

Протягом місяця

3

Консультативні

3.1

Консультування вчителів за результатами анкетувань

Протягом місяця

Класні керівники

3.2

Консультування учнів «Вихована людина - яка вона»

ІІ тиждень

4

Захисні

4.1

Соціально-педагогічний супровід учнів, які цього потребують

Протягом місяця

1-11 класи

5

Профілактичні

5.1

Виховні години про вплив алкоголю на підлітків «Пивний алкоголізм – реалії сьогодення»

Протягом місяця

8-11 класи

5.2

Виховна година «Давайте жити дружно»

ІІІ тиждень

3 клас

5.3

Конкурс малюнків «Обери життя»

ІІІ тиждень

5-7 класи

5.4

Консультації батьків випускників школи

Протягом місяця

Батьки

6

Соціально-перетворювальні

6.1

Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів

Протягом місяця

4 клас

7

Організаційні

7.1

Нарада соціальних педагогів

Протягом місяця

7.2

Участь в нараді педагогічного колективу

Протягом місяця

Травень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

1.1

Анкета «Мої друзі»

І тиждень

5-10 класи

1.2

Анкета «Агресивність учнів»

ІІ тиждень

7-9 класи

2

Прогностичні

2.1

Відстеження ефективності діяльності щодо соціального супроводу дітей різних категорій

Протягом місяця

3

Консультативні

3.1

Консультування класних керівників за результатами самооцінки учнів, та вивчення інтересів

Кінець місяця

Класні керівники

3.2

Консультування учнів «Паління та його вплив на організм»

ІІІ тиждень

Класні керівники

4

Захисні

4.1

Соціально-педагогічний супровід учнів, які цього потребують

Протягом місяця

1-11 класи

5

Профілактичні

5.1

Профілактичні бесіди, з метою попередження правопорушень під час літніх канікул

Протягом місяця

5-9 класи

5.2

Виховна година «Вживання алкоголю: причини та наслідки»

ІІІ тиждень

8-11 класи

6

Соціально-перетворювальні

6.1

Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів

Протягом місяця

6.2

Батьківські збори «Вибір професії – вибір життєвого шляху»

Протягом місяця

Батьки

7

Організаційні

7.1

Нарада соціальних педагогів

Протягом місяця

7.2

Участь в нараді педагогічного колективу

Протягом місяця

Червень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

2

Прогностичні

2.1

Написання аналітичного та статистичного звіту за 2018-2019 н.р.

Протягом місяця

7

Організаційні

7.1

Нарада соціальних педагогів

Протягом місяця

7.2

Створення банку соціально-психологічного інструментарію за основними напрямками роботи

Протягом місяця

7.3

Вмвчення літератури з питань соціальної педагогіки. Робота в бібліотеці.

Серпень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

2

Прогностичні

3

Консультаційні

3.1

Консультації батьків першокласників

Протягом місяця

Батьки першокласників

3.2

Консультації учителів за потребою

Протягом місяця

Вчителі

4

Захисні

4.1

Соціальний патронаж сімей, які цього потребують

Протягом місяця

Сімї учнів

4.2

Відвідування неблагополучних сімей. Написання актів житлово-побутових умов проживання дітей

Протягом місяця

Сімї учнів

5

Профілактичні

5.1

Бесіди з учнями «групи ризику» на тему: Як себе котролювати

Протягом місяця

Учні «групи ризика

6

Соціально-перетворювальні

7

Організаційні

7.1

Нарада соціальних педагогів

Протягом місяця

7.2

Написання плану роботи на 2019-2020 н.р

Протягом місяця

7.2

Оформлення соціально-психологічного стенду

Протягом місяця

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!