+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

План роботи МО початкових класів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Склад методичного обєднання вчителів початкових класів

з/п

П.І.Б. учителя

Пед. стаж

Освіта (фах за дипломом)

Який предмет викладає, клас

Категорія, пед. звання

Рік курсової перепід.

Дата проходженняатестації

1

Кравченко

Лілія Ільївна

27

Вчитель початкових класів

1 клас

Вища, старший вчитель

2021

2019

2

Бардачова

Людмила Валентинівна

18

Вчитель початкових класів

2 клас

Вища, старший вчитель

2021

2022

3

Мельничук

Лілія Іванівна

25

Вчитель початкових класів

3 клас

Вища, старший вчитель

2023

2019

4

Кульчицька

Валентина Дмитрівна

33

Вчитель історії та суспільствознавства, методист виховної роботи

4 клас

Вища, старший вчитель

2021

2022

5

Свиридова

Ольга Олександрівна

30

Вчитель початкових класів

математика

2 кл

Вища, старший вчитель

2022

2023

6

Сингаєвська

Любов Володимирівна

11

Практичний психолог

ІІ

2023

2024

Теми, над якими працюють учителі методичного обєднання

з/п

ПІБ учителя

Тема

Форма узагальнення

1

Кравченко

Лілія Ільївна

Реалізація компетентісного підходу у змісті початкової школи крізь призму Концепції НУШ

виступ на МО,

доповідь

2

Бардачова

Людмила Валентинівна

Формування позитивного ставлення до природи, розуміння взаємозв’язків у природі через інноваційні технології у 2 класі.

виступ на МО,

створення наочно – методичної літератури

з цього питання

3

Мельничук

Лілія Іванівна

Формування екологічного досвіду та використання екологічних проектів в початковій школі.

сворення міні-проектів,

відкритий урок

виступ на МО

4

Кульчицька

Валентина Дмитрівна

Розвиток пізнавальної активності на уроках у початковій школі. Самостійна робота на уроках у 4 класі.

виступ на МО,

добірка творчих вправ

5

Свиридова

Ольга Олександрівна

Особливості розвитку і навчання школярів з мінімальними мозковими дисфункціями (ММД)

виступ на МО,

добірка методик

6

Сингаєвська

Любов Володимирівна

Адаптація учнів 1 – 5 класів

виступ на МО,

папка

Удосконалення педагогічної майстерності вчителя. Вивчення й поширення передового педагогічного досвіду

Чий досвід вивчається

Адреса досвіду

Тема досвіду

Хто вивчає

Тип розробки

Сухіна Л.Саган О.

Борисенко

Лисенкова

ХДУ

Інтеграція природничо – математичних знань у початковій школі. Коли вчитися легко

Кравченко

Лілія Ільївна

Посібник для вчителів - практиків

ВідющенкоІ,ЖилаВ.

Дніпропетровська обл..ЗОШ 4

Першотравевенськ СЗШ 49м. Дніпропетровськ

Інноваційні технології в початковій школі

Використання ігрових ситуацій на уроках в початкових класах

Бардачова

Людмила Валентинівна

Статті

Слюсаренко О.С.

Гаряча С.А., Добровольська Л.Н.

Макіївська ЗОШ №43

м.Черкаси

Формування соціальної і життєвої компетентностей учнів на основі знань про Україну та світове українство

Мельничук

Лілія Іванівна

Опис досвіду

(система уроків з українознавства)

В. Бутрім

О.В. Московчук

І. М. Постова

Ознайомлення і застосування дидактичних ігор на уроках в початкових класах

Кульчицька

Валентина Дмитрівна

Досвід роботи (методична розробка )

Арбузова С.Н.

Добірка методик діагностування ММД

Свиридова

Ольга Олександрівна

Добірка методик

Лепак М.В., Петрище В.Ю.

м. Ужгород, вул..Погорєлова,4

Діагностичні методи

Сингаєвська

Любов Володимирівна

Методичні рекомендації

Зміцнення методичної бази навчального процесу

з/п

Назва (тема)

Форма узагальнення

Дата узагальнення

Відповідальний

1

Народні свята Украіни

презентація

травень

Кравченко

Лілія Ільївна

2

«Цікаве про воду»

презентація

квітень

Бардачова

Людмила Валентинівна

3

Портфоліо учня

презентація

квітень

Мельничук

Лілія Іванівна

4

Дидактичний матеріал до уроків української мови у 1-4 класах

Мовні ігри у 4 класі

папка

квітень

Кульчицька

Валентина Дмитрівна

5

Добірка методик діагностування ММД

папка

травень

Свиридова

Ольга Олександрівна

6

Діагностика пізнавальних процесів учнів початкової ланки

Папка

(підбір тестів)

травень

Сингаєвська

Любов Володимирівна

Розглянуто Затверджую

на засіданні МО

«__»________2018р. Директор школи: __________Свиридов Л.М.

Протокол № 1 «__»________ 2018р.

План проведення засідань методичного об’єднання на 2018-2019 н.р.

№ з/п

Основні питання для розгляду

Форма узагальнення

Відповідальний

І засідання (вересень)

Тема. Нова українська школа – новий зміст освіти

1

Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2017– 2018 навчальний рік. Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2018 – 2019 н.р.

Звіт

Обговорення

Мельничук Л.І.

2

Актуальний інструктаж.

  • Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2018-2019 навчальному році;

  • Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.

Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів

Члени методичного об’єднання

3

Актуальний діалог.

  • Закон України «Про освіту» у контексті проблем реформування початкової школи.

  • Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна

  • Державний стандарт початкової освіти;

  • Інтеграція та інтегроване навчання;

  • Організація ефективного і безпечного освітнього середовища.

Діалог

Заступник директора з НВР, вчителі

4

Сучасний учитель як провідник змін в контексті Концепції Нової української школи.

Виступ

Кравченко Л.І..,члени методичного об’єднання

5

Психологічна служба «Моя професія - вчитель». Засоби профілактики та подолання професійного вигорання педагогів.

Консультація

Сингаєвська Л.В. психолог

ІІ засідання (жовтень)

Тема. Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь

1

Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти.

Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.

Виступ

Мельничук Л.І.

2

Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.

Почерк майстра

Кравченко Л.І..

вчитель 1 класу

3

Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання:

  • технологія «кластера» на уроках літературного читання;

  • квестова технологія у навчанні мови і літератури;

  • метод проектів на уроках літературного читання.

  • технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення).

Творча лабораторія вчителів

Кравченко Л.І.

Кульчицька В.Д.

Мельничук Л.І.

Бардачова Л.В.

4

Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в роботі вчителя початкових класів

Педагогічний діалог

Завуч всі вчителі

5

Актуальний діалог. Адаптація до навчання дітей в 1 класі

Діалог

Сингаєвська Л.В.

ІІІ засідання (січень)

Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь

1

2

Тренінг. Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів.

Інтеграція у навчанні молодших школярів математики. Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO.

Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок»

Виступ

Обмін досвідом

Кравченко Л.І.

3

Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:

  • кейс-технологія;

  • «перевернуте навчання»;

  • сторітелінг;

  • технологія «боншо»;

  • технологія квестів;

  • технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно);

Аналіз результатів підсумкових контрольних робіт

Заступник директора з НВР, вчителі

4

Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики.

Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності.

Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.

Кульчицька В.Д.

Мельничук Л.І.

5

Погодження календарних планів на ІІ семестр 2018– 2019 навчального року. Аналіз результатів підсумкових контрольних робіт за І семестр

. Обговорення і затвердження

Заступник директора з НВР, вчителі

ІV засідання (березень)

Тема. Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти. Природнича освітня галузь

1

Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів. Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми.

доповідь

Кравченко Л.І.

2

Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках природознавства. Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів.

повідомлення

Бардачова Л.В.

3

Аукціон методичних ідей. Інтерактивні прийоми роботи на уроках природознавства:

  • активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці природознавства засобами технології «перевернутий клас»;

  • прийом фішбоун;

  • прийом «Кубик Блума»;

  • використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів.

Обмін досвідом

Члени методичного об’єднання

4

Творчі проекти – засіб виховання соціально активної особистості

Мельничук Л.І.

5

Актуальний діалог. Секрети успішної адаптації до навчання дітей в основній школі.

Сингаєвська Л.В.

6

Актуальний коментар: ДПА-2019.

Заступник директора з НВР Свиридова О.О.

V засідання (травень)

Тема. Підсумок роботи методичного обєднання за рік

1

«Підведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2018 – 2019 навчальний рік.

Звіт про виконання плану роботи

Голова м/о

Мельничук Л.І.

2

Виставка «Творчі сходинки». Досягнення членів МО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали,сертифікати, подяки, грамоти та портфоліо учнів).

Звіт членів МО про навчання на онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.

Звіти вчителів

Члени МО

3

Педагогічний тренінг «Сходинки успіху в роботі вчителя».

Тренінг

Сингаєвська Л.В.

4

Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, районних олімпіадах, Всеукраїнських та міжнародних конкурсах і інтернет-олімпіадах.

Аналіз результатів підсумкових контрольних робіт

Заступник директора з НВР Свиридова О.О.

Всі вчителі

План роботи між засіданнями

№ з/п

Вид роботи

Термін

Відповідальний

Між І і ІІ засіданнями

1

Ознайомитися з наказом МОН України від 13.07.2017р. № 1021 «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня»;

з Законом України «Про освіту», прийнятого Верховною Радою України 05.09.2017р., підписаного Президентом України 25.09.2017р.;

з Листом МОН України №1/9-554 від 13.10.2017 «Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»;

з Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №87;

опрацювати наказ МОН України від 20.04.2018р. №407 «Про затвердження Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня» (стосується 2-4 класів);

опрацювати наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 «Про затвердження Типових освітніх та навчальних програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти» (стосується 1 класів);

01.09 – 27.09

вчителі 1– 4 класів,

заступник директора з НВР Свиридова О.О.

2

Опрацювати посібник «Нова українська школа: порадник для вчителя» під заг. ред. Бібік Н.М. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017;

Ознайомитись з публікаціями на порталі «Нова українська школа»:

  • Як по-новому оцінюватимуть учнів перших класів

  • Оцінювання по-новому: як закордонний досвід оцінювання в початкових класах можна використати в Україні

жовтень

Члени МО

3

Вивчення нормативних документів та методичних рекомендацій МОН України;

постійно

Члени МО

4

Підготовка, проведення, участь у шкільних олімпіадах з читання, української мови, математики, природознавства. Участь у конкурсі знавців української мови ім.. П.Яцика

Відповідно плану роботи школи

вчителі 1– 4 класів

5

Опановувати новітні практики, технології, методики, спираючись на знання набуті у ході дистанційного навчання на сайті студії онлайн-освіти EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах;

постійно

вчителі 1– 4 класів

6

Взяти до уваги поради для вчителя «Управління часом»: https://naurok.com.ua/post/sekreti-upravlinnya-chasom-dlya-vchitelya

https://naurok.com.ua/post/zvichki-yaki-zavazhayut-uchitelevi-lyubiti-svoyu-robotu

жовтень

вчителі 1– 4 класів,

психолог Сингаєвська Л.В.

Між ІІ і ІІІ засіданнями

1

Взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест-урок»:

листопад

вчителі 1– 4 класів

2

Опрацювати статтю «Інтегровані уроки : від теорії до практики»: https://naurok.com.ua/post/integrovani-uroki-vid-teori-do-praktiki

листопад

вчителі 1– 4 класів

3

Організувати участь молодших школярів у Всеукраїнських та Міжнародних іграх «Соняшник», «Колосок», «Кенгуру», «Sunflower», інтернет-олімпіадах «На урок» та «Всеосвіта»; творчих конкурсах.

Відповідно плану

Члени МО

4

Поповнення методичної бази кабінетів,

Дискусії з приводу нових методичних посібників і новинок педагогічної літератури;

Провести дослідження образної памяті учнів початкових класів

постійно

вчителі 1– 4 класів,

психолог Сингаєвська Л.В.

Між ІІІ і ІV засіданнями

1

Взаємовідвідування та аналіз уроків

Взаємоперевірка зошитів.

Організувати виставку кращих зошитів та дитячих робіт

Проведення зрізів знань програмового матеріалу.

грудень

вчителі 1– 4 класів

2

Ознайомитися з добіркою матеріалів, які допоможуть запровадити принципи STEM-освіти у навчальний процес:

вебінар «STEM у школі: методичні рекомендації щодо впровадження на уроках»: https://naurok.com.ua/webinar/stem-u-shkoli-metodichni-rekomendaci-schodo-vprovadzhennya-na-urokah

грудень

Члени МО

3

Взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі – це круто»:

грудень

вчителі 1– 4 класів,

4

ознайомитися з відео-матеріалом «Шість капелюхів: прийом-гра для розвитку критичного мислення»: https://naurok.com.ua/post/shist-kapelyuhiv-priyom-gra-dlya-rozvitku-kritichnogo-mislennya

лютий

вчителі 1– 4 класів,

.

5

Спланувати і провести тиждень початкових класів

лютий

Члени МО

6

Ознайомитися з літературою по впровадженню групових методів навчання:

  • Лійметс Т.В. Групова робота на уроці. – К., 2005

  • Галіцина Л. Ігри для дорослих. Інтерактивні методи навчання. – К., 2005

  • Методичний порадник: форми і методи навчання / укладач Б.О.Житник. – Х.: А.С.К., 2014

  • Уваров А.Ю. Кооперація в навчанні: групова робота. – К., 2011

березень

вчителі 1– 4 класів,

Між ІV і V засіданнями

1

Організувати участь молодших школярів у Всеукраїнській грі «Геліантус», інтернет-олімпіаді «На урок»;

За планом

Члени МО

2

Опрацювати літературу з проблеми формування екологічних умінь молодших школярів:

  • Байбара Т.М. Методика навчання природознавства в початкових класах. – К.: Веселка,1998

  • Пустовіт Г.П. Теоретико-методичні основи екологічної освіти і виховання учнів 1-9 класів у позашкільних навчальних закладах. – Луганськ: Альма-матер, 2004

  • Вербицький В.В. Проведення екологічних експериментів, походів, польових практик. – К.: СМП «Аверс», 2003

  • Жаркова І. Технологія формування у молодших школярів природничих знань дієво-практичного характеру. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2001

  • Коваль Н.С. Самостійна робота учнів на уроках природознавства: посібник для вчителів. – К.: радянська школа, 1982

березень - травень

вчителі 1– 4 класів,

3

Опрацювати літературу з питання розвитку критичного мислення молодших школярів:

  • Сучасний урок у початковій школі. 33 уроки з використанням критичного мислення / упор.Г.О. Ярош, Н.М. Седова. – Х.:Вид.гр. «Основа», 2005

  • Вукіна Н.В., Дементієвська Н.Л., Суізієнко І.М. Критичне мислення: як цього навчити. – Х., 2007

  • Дичківська І.М.Інноваційні педагогічні технології. – К.: Академвидав., 2004

  • Досяк І.М. Нестандартні уроки з використанням інноваційних технологій в початкових класах. – Вид.гр. «Основа», 2007

  • Матоніна Р.Д. Розвиток критичного мислення учнів початкових класів. – Х.: Вид.гр. «Основа», 2013

Березень

травень

вчителі 1-4 класів

4

Опрацювати наказ МОН України від 30.12.2014 р. № 1547 «Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» та нормативні документи щодо проведення ДПА учнів у 2019 році;

Онайомитися з Інструкцією про звільнення від проходження від проходження ДПА за станом здоров'я (Наказ МОН України, Міністерства охорони здоров'я України від 01.02.2013 р. № 72/78);

березень

Кульчицька В.Д.

5

Перевірити навички читання учнів

15.05 -20.05

вчителі 1– 4 класів

6

Консультація психолога

травень

Сингаєвська Л.В.

7

Скласти завдання для проходження ДПА

травень

Члени МО

Кульчиька В.Д..

Графіки проведення показових уроків на 2018/2019навчальний рік

№ з/п

ПІБ

учителя

вересень

жовтень

листопад

грудень

січень

лютий

березень

квітень

1

Кравченко

Лілія Ільївна

2

Бардачова

Людмила Валентинівна

3

Мельничук

Лілія Іванівна

4

Кульчицька

Валентина Дмитрівна

5

Свиридова

Ольга Олександрівна

Графік проведення показових виховних заходів учителями на 2018/2019навчальний рік

№ з/п

ПІБ

учителя

вересень

жовтень

листопад

грудень

січень

лютий

березень

квітень - травень

1

Кравченко

Лілія Ільївна

2

Бардачова

Людмила Валентинівна

3

Мельничук

Лілія Іванівна

4

Кульчицька

Валентина Дмитрівна

5

Свиридова

Ольга Олександрівна

6

Сингаєвська

Любов Володимирівна

Проведення показових уроків (заповнюється в день проведення)

№ з/п

Захід

Тема

Вчитель

Дата

Взаємовідвідування робочих уроків(заповнюється в день відвідування )

№ з/п

Дата

Предмет, тема

Учитель

Хто відвідав

Звіт роботи методичного об’єднання

вчителів початкових класів

за 2017 – 2018 н. р

До складу методичного об’єднання вчителів початкових класів входить 6 чоловік. З них мають вищу категорію та звання «старший вчитель» - Свиридова О.О. Кульчицька В.Д., Мельничук Л.І, Кравченко Л.І, Бардачова Л.В.,ІІ категорію – Сингаєвська Л.В.

Методична робота протягом року була спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми «Виховання в учнів стійкої позитивної мотивації до навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості» та проблемного питання МО вчителів початкових класів «Формування здатності учнів початкової школи вміння працювати в групі, команді, парі та виконувати різні ролі та функції в колективі», на підвищення результативності навчально-виховного процесу, що активізує діяльність кожного вчителя, сприяє зростанню професійної майстерності та мобілізацію зусиль на пошуки раціональних форм і методів навчання учнів.

Діагностичне дослідження показало, що вчителі творчо працюють над проблемними питаннями, застосовуючи інформаційні технології, інтерактивні методи, методи особистісно зорієнтованого навчання і виховання. Кожен учитель має певні напрацювання з проблемних питань: розробки уроків, виховних заходів, дидактичний, наочний матеріал, проекти, тести, збірки завдань,методичні рекомендації. Аналізуючи участь учителів у педрадах, педагогічних читаннях, районних семінарах, конкурсах з’ясували, що педагоги дають показові уроки, майстер-класи, практикуми, обмінюються досвідом роботи. За підсумками атестації учителів 2017 - 2018 року Свиридова О.О. підтвердила вищу категорію та звання «старший вчитель».

При плануванні роботи МО враховуємо досвід учителів, їх педагогічну майстерність, творчі й організаторські здібності, рівень знань учнів з навчальних предметів.

Учителі ведуть постійну роботу з диференціації та індивідуалізації навчання на уроках. Вдало впроваджують у роботу інтерактивні методи, які спонукають учнів до розвитку пізнавальних та творчих здібностей. Використовують різні види діяльності, що відповідають рівню розвитку дітей і спрямовані на активне навчання, спонукають дітей мислити, експериментувати, досліджувати, стимулюють розвиток мовних навичок, спрямовують діяльність та фізичний розвиток, надають можливості для розвитку соціальних навичок. Не виключаємо наявність дітей з розумовими вадами,які потребують особливого підходу у навчанні і вихованні. Педагоги не залишають без уваги жодного такого учня. Постійно вдосконалюють роботу з цими дітьми та їх батьками. У процесі роботи з обдарованими школярами: Овчинніковою С.., Баришевим Є., Чабан М. виправдали себе такі методи: пошуково-дослідницькі, проектів, творчих вправ. Залучали дітей до участі в конкурсі знавців рідної мови ім. Петра Яцика, Всеукраїнських конкурсах «Колосок», «Кенгуру», «Соняшник»; інтернет – олімпіаді «На урок»; районних конкурсах «Початкове технічне моделювання» та «Поетичний вернісаж», шкільних олімпіадах. Для слабовстигаючих учнів таких як: Бровченко Р., Сарачан М., Чучалін М., Коваль О., Бондаренко Р. педагоги готували диференційовані завдання з математики, української мови, читання, природознавства відповідно їхньому інтелектуальному розвитку. Створення ситуацій успіху на уроках заохочувало цих учнів до активної пізнавальної діяльності.

Аналіз державної підсумкової атестації у 4 класі протягом трьох років

показав, що рівень знань учнів суттєво не змінився.

Провівши моніторинг навчальних досягнень учнів початкових класів учителі з’ясували, що у наступному році треба більше уваги приділяти розвитку обчислювальних навичок учнів, просторового уявлення, умінь розв’язувати задачі на спільну дію, зведення до одиниці; вдосконаленню техніки читання, розвитку орфографічних навичок. Класоводи систематично проводили виховну індивідуальну роботу з учнями із багатодітних та асоціальних сімей. Провели бесіди з дітьми та їх батьками, склали акти обстеження умов проживання, відвідували дітей вдома, залучали до гурткової роботи.

З метою формування моральних якостей особистості, творчих нахилів та

обдарувань педагоги провели конкурс на кращого читця поезії Т. Г. Шевченка, «Тиждень початкових класів», новорічні ранки, Свято 8 Березня,, «Прощання з початковою школою». Школярі активні учасники і переможці операції «Допоможемо зимуючим птахам», акцій «Тепло», « Яблуко», «Букет замість ялинки», «Сонечко в долонях», благодійних ярмарок.

Класні керівники провели діагностування вихованості учнів за три роки та

з’ясували , що необхідно працювати над культурою поведінки вихованців, толерантному ставленню один до одного, товаришуванню, вихованню доброти та милосердя. Цілеспрямовано направляти роботу на розвиток творчих здібностей, таланту учнів. Залучати батьків до організації і проведення виховних заходів, трудових справ, семінарів, практичних занять.

Було проведено спільні засідання з вихователями ДНЗ з питань: «Наступність та адаптація дітей до навчання у школі», « Соціально – психологічна готовність майбутніх першокласників».

У 2018-2019 н. р. методичне об’єднання вчителів початкових класів буде продовжувати працювати над проблемою

«Формування здатності учнів початкової школи вміння працювати в групі, команді, парі та виконувати різні ролі та функції в колективі»,

будемо впроваджувати ідеї та концепції НУШ; використовувати в роботі спадщину В.О.Сухомлинського; велику роль приділятиме екологічному вихованню; застосовуватимемо в навчальній та виховній діяльності інноваційні технології, методи критичного мислення та особистісно зорієнтованого навчання, ІКТ; активно сприятиме розвитку творчої особистості учнів; постійно проводитиме роботу зі слабо встигаючими та обдарованими дітьми; впроваджуватиме в роботу останній етап обласної науково-методичної проблеми «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі».

Однак поряд з позитивними результатами в роботі методичного об’єднання початкових класів є ряд

конкретно невирішених проблем:

1. Погане технічне забезпечення класів ( немає фінансування)

2.Застарілі тематичні таблиці (не вистачає коштів)

3. Низька культура спілкування та поведінки школярів

Аналіз роботи членів методичного об’єднання вчителів початкових класів дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливали із науково - методичної проблеми об’єднання в основному виконані.

Протокол №

засідання методичного обєднання

вчителів початкових класів

від « _____» ______________ 20 ____ р.

Відсутні___________________________________________________________

Порядок денний

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З першого питання:

Слухали___________________________________________________________

Виступили___________________________________________________________________________________________________________________________Ухвалили______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З другого питання:

Слухали___________________________________________________________

__________________________________________________________________

Виступили_________________________________________________________

Ухвалили______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З третього питання:

Слухали__________________________________________________________

Виступили_________________________________________________________

__________________________________________________________________

Ухвалили______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З четвертого питання:

Слухали___________________________________________________________

Виступили___________________________________________________________________________________________________________________________Ухвалили______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З п’ятого питання:

Слухали___________________________________________________________

__________________________________________________________________

Виступили_________________________________________________________

Ухвалили______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З шостого питання:

Слухали__________________________________________________________

Виступили_________________________________________________________

__________________________________________________________________

Ухвалили______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Голова: Мельничук Л.І. ____________________________

Секретар: Кульчицька В.Д. ____________________________

Опис документу:
У документі знаходиться матеріал за розділами: аналіз роботи, план роботи, план роботи між засіданнями, склад МО, теми над якими працюють члени МО, досвід, який вивчають, зміцнення методичної бази. Цей матеріал буде цікавим для голів МО початкових класів. Можливо стане в нагоді при плануванні роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн