План роботи методоб"єднання на 2019/2020н.р.

Опис документу:
План розроблений для вчителів,які працюють у загальноосвітніх спеціальних закладах з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Внесені всі аспекти,над якими вчителі початкових класів будуть працювати протягом 2019/2020 н.р. по програмах НУШ. Ось такий вийшов план.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

План методичних об’єднань початкових класів

на 2019-20120 н. р.

Дата

Відповідальний

.

Відмітка про виконання

1

2

3

4

5

1

2

3

4

5

1

2

3

4

5

1

2

3

4

1

2

3

І засідання

Звіт про виконання плану роботи МО за минулий навчальний рік та обговорення плану роботи на 2019-2020 навчальний рік.

Опрацювання Типових освітніх програм для учнів 1-2 класів з порушеннями інтелектуального розвитку,розроблених відповідно до Закону України «Про освіту» Концепції нової української школи, Державного стандарту початкової освіти (2018р.)

Круглий стіл« Позитивна мотивація до навчання,активізація пізнавальної діяльності учнів та формування вміння вчитися».

Інструктаж із ведення шкільної документації,розподіл педагогічного навантаження.

Завдання членам МО:

  • погодити календарні плани;

  • оформити класні журнали;

  • опрацювати методичні рекомендації щодоТипових освітніх програм для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку

- підготувати доповідь на тему «Як допомогти дітям з

порушеннями інтелектуального розвитку успішно адаптуватися

до школи в рамках НУШ». Дискусія.

- опрацювати для обговорення «Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році»(Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 05.07.2019 №1/9-425)

ІІ засідання

Обговорення «Методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році»(Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 05.07.2019 №1/9-425) .

Доповідь «Адаптація першого класу, або як допомогти дітям з порушеннями інтелектуального розвитку успішно адаптуватися до школи в рамках НУШ», дискусія.

Поради вчителів-логопедів та дефектологів щодо роботи з дітьми з аутизмом.

Обговорення вказівок щодо заповнення класного журналу та перевірки зошитів.

Завдання членам МО:

  • підготуватись до круглого столу «Школа для життя,через життя» Ж.- О.Декролі ( за навчальним посібником І.М.Дичківської «Інноваційні педагогічні технологіі»);

  • підготувати відкриті години спілкування та уроки ;

- «Круглий стіл» - контроль і оцінювання досягнень учнів з порушеннями інтелектуального розвитку

ІІІ засідання

Обмін досвідом. Круглий стіл. «Використання внутрішньо- предметних та міжпредметних звʼязків, які сприяють цілісності результатів початкової освіти»

Показ фрагменту відкритого уроку з української мови,обговорення.

Семінар-практикум «Розвиток ключових компетентностей на уроках у початкових класах»

Міні-майстер клас: «Гра - спосіб пізнання світу» - використання цеглинок «Лего» на інтегрованих уроках».

Моніторинг результатів успішності учнів початкових класів за І семестр.

Підсумки результатів освітньо – виховного процесу за І семестр.

Завдання членам МО:

- підготувати та провести показові уроки, та виховні заходи,обмін досвіду з колегами

- практична робота - «Розвиток комунікативних здібностей у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку на уроках в початкових класах»,рефлексія.

- міні-лекція «Компетентнісно зорієнтоване навчання молодших школярів»

ІV засідання

Круглий стіл «Вчитель - вчителю». Обговорення відкритих виховних заходів та показових уроків.

Робота з додатком до Державного стандарту «Вимоги до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти»

Тренінг «Як знайти спільну мову?» (з дітьми,колегами).

Обговорення міні-лекції,обмін думками,пропозиції щодо покращення роботи у формуванні ключових компетентностей у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.

Завдання членам МО:

- підготуватися до методичного діалогу: «Булінг та гомофобія в школах:кому і як боротися»

- практично використовувати на уроках математики,української мови,інтегрованому курсі «Я досліджую світ» цеглинок «Лего»

- підготувати практикум «Арт-терапія в педагогічній практиці. Діагностичні техніки ».

V засідання

Методичний діалог «Булінг та гомофобія в школах:кому і як боротися»

Презентація «Використання цеглинок «Лего» на уроках. Інтегровані уроки».

Бесіда-інтервʼю -« Арт- терапія в моїй практиці».

Завдання членам МО

-проаналізувати звіт про роботу МО;

підготуватись до методичної сесії :

  • «банк ідей» – обговорення пропозицій щодо планування роботи МО на 2020/2021н.р.

- «Круглий стіл» - підсумки роботи методичного обʼєднання за 2019/2020н.р.(виконання навчальних планів та програм,звіти педагогів із питань самоосвіти,аналіз успішності освітніх досягнень учнів)

-планування заходів щодо запобігання дитячому травматизму та збереження здоровʼя дітей під час літнього відпочинку.

VІ засідання

Звіт керівника МО про виконану роботу.

Моніторинг освітніх досягнень учнів початкових класів за рік.

Аналіз результатів навчально – виховного процесу за рік .

Звіти вчителів про роботу над обраними методичними проблемами.

30.08

30.10.

03.01.20.

24.03.20

Гавріленко О.М.-

керівник методоб’єднання

Різник О.С.-

голова методобʼєднання

вчителі:

Різник О.С.

Чуйко О.Є.

Бойко Н.І.

Макарова Л. С

Гавріленко О.М.-

керівник методобʼєднання

ГавріленкоО.М.-керівник методоб’єднання,

вчителі

РізникО.С.-

голова методоб’єднання,

вчителі

МакароваЛ.С.,

вчитель 1 класу

вчителі

вчителі

МакароваЛ.С.,

вчитель 1 класу,

вчителі

Марченко В.Г.,

Біда С.С.- вчителі-дефектологи, Пʼяннікова Т.В.-

вчитель-логопед

вчителі,

Гавріленко О.М.-керівник методоб’єднання

вчителі

вчителі,

вчителі

БойкоН.І.,

вчитель 3 класу,

вчителі

ЧуйкоО.Є.,

вчитель 4класу

Різник О.С. вчитель 2 класу,

ГавріленкоО.М.

керівник

методоб’єднання

вчителі

МакароваЛ.С.,

вчитель 1 класу

психолог

ГавріленкоО.М.

керівник

методоб’єднання

вчителі

вчителі

психолог

вчителі

вчителі

Чуйко О.Є.,вчитель 4 класу

Макарова Л.С.,вчитель 1 класу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»