План роботи математичного гуртка

Опис документу:
Для проведення позакласних заходів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ПЛАН РОБОТИ

МАТЕМАТИЧНОГО ГУРТКА

“ П І З Н А Й К О “

для учнів 5 – А класу СЗШ І-ІІІст.№1

смт Муровані Курилівці

Основний напрямок роботи: розв’язування нестандартних задач.

Основна мета : розвивати творчі здібності учнів в позаурочний час

п/п

Місяць, тиждень

Тематика занять гуртка

1

2

3

1

Вересень

1-й тиждень

Мандрівка в світ чисел.

2

2-й тиждень

Цифри в різних народів ( Не десяткові позиційні системи числення; знайомство з двійковою системою числення; римські цифри)

3

3-й тиждень

Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 98” (рівень “Малюк”)

4

4-й тиждень

Математика в сірниковій коробці (головоломки із сірниками)

5

Жовтень

1-й тиждень

Вчимося розмірковувати. Логічні задачі: задачі на переправу і поділ

6

2-й тиждень

Логічні задачі: задачі на переливання

7

3-й тиждень

Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 99” (рівень “Малюк”)

8

4-й тиждень

Шкільна математична олімпіада

9

Листопад

2-й тиждень

Логічні задачі на зважування

10

3-й тиждень

Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 2000” (рівень “Малюк”)

11

4-й тиждень

Логічні задачі на розрізання

12

Грудень

1-й тиждень

Задачі на розшифровки

13

2-й тиждень

Геометрія ножиць (розрізання і складання фігур. Рівно складені фігури)

14

3-й тиждень

Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 2001” (рівень “Малюк”)

15

4-й тиждень

Дивний квадрат (геометрія перетворень квадрата)

16

Січень

2-й тиждень

Безперервне малювання (викреслювання фігур одним розчерком)

17

3-й тиждень

Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 2002” (рівень “Малюк”)

18

4-й тиждень

Комбінаторні задачі, які розв’язуються за допомогою міркувань (без формул комбінаторики)

19

Лютий

1-й тиждень

Використання принципу Діріхле

20

2-й тиждень

Застосування графів до розв’язання задач

21

3-й тиждень

Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 2003” (рівень “Малюк”)

22

4-й тиждень

Розбір задач ІХ Всеукраїнської заочної математичної олімпіади

1

2

3

23

Березень

1-й тиждень

За тематикою тижня математики

24

2-й тиждень

Розбір задач конкурсу “Золотий ключик 2005”

25

3-й тиждень

Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 2004” (рівень “Малюк”)

26

Квітень

1-й тиждень

Розбір задач конкурсу “Кенгуру – 2005” (рівень “Малюк”)

27

2-й тиждень

Топологічні фокуси і досліди . Лабіринти

28

3-й тиждень

Задачі на визначення виграшної стратегії

29

4-й тиждень

Задачі з шахової дошки та доміно

30

5-й тиждень

Знаходження спільної частини фігур

31

Травень

2-й тиждень

Відсотки

32

3-й тиждень

Вправи з різних питань раніше вивченого матеріалу

33

4-й тиждень

Підсумки за рік

Керівник гуртка

вчитель математики В.Г. Серветник.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
7
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!