Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
ПЛАН РОБОТИ
МАТЕМАТИЧНОГО ГУРТКА
для учнів 5 – А класу СЗШ І-ІІІст.№1
смт Муровані Курилівці
Основний напрямок роботи: розв’язування нестандартних задач.
Основна мета : розвивати творчі здібності учнів в позаурочний час
№ п/п | Місяць, тиждень | Тематика занять гуртка |
1 | 2 | 3 |
1 | Вересень1-й тиждень | Мандрівка в світ чисел. |
2 | 2-й тиждень | Цифри в різних народів ( Не десяткові позиційні системи числення; знайомство з двійковою системою числення; римські цифри) |
3 | 3-й тиждень | Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 98” (рівень “Малюк”) |
4 | 4-й тиждень | Математика в сірниковій коробці (головоломки із сірниками) |
5 | Жовтень 1-й тиждень | Вчимося розмірковувати. Логічні задачі: задачі на переправу і поділ |
6 | 2-й тиждень | Логічні задачі: задачі на переливання |
7 | 3-й тиждень | Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 99” (рівень “Малюк”) |
8 | 4-й тиждень | Шкільна математична олімпіада |
9 | Листопад 2-й тиждень | Логічні задачі на зважування |
10 | 3-й тиждень | Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 2000” (рівень “Малюк”) |
11 | 4-й тиждень | Логічні задачі на розрізання |
12 | Грудень 1-й тиждень | Задачі на розшифровки |
13 | 2-й тиждень | Геометрія ножиць (розрізання і складання фігур. Рівно складені фігури) |
14 | 3-й тиждень | Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 2001” (рівень “Малюк”) |
15 | 4-й тиждень | Дивний квадрат (геометрія перетворень квадрата) |
16 | Січень 2-й тиждень | Безперервне малювання (викреслювання фігур одним розчерком) |
17 | 3-й тиждень | Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 2002” (рівень “Малюк”) |
18 | 4-й тиждень | Комбінаторні задачі, які розв’язуються за допомогою міркувань (без формул комбінаторики) |
19 | Лютий 1-й тиждень | Використання принципу Діріхле |
20 | 2-й тиждень | Застосування графів до розв’язання задач |
21 | 3-й тиждень | Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 2003” (рівень “Малюк”) |
22 | 4-й тиждень | Розбір задач ІХ Всеукраїнської заочної математичної олімпіади |
1 | 2 | 3 |
23 | Березень1-й тиждень | За тематикою тижня математики |
24 | 2-й тиждень | Розбір задач конкурсу “Золотий ключик 2005” |
25 | 3-й тиждень | Розв’язування задач конкурсу “Кенгуру – 2004” (рівень “Малюк”) |
26 | Квітень1-й тиждень | Розбір задач конкурсу “Кенгуру – 2005” (рівень “Малюк”) |
27 | 2-й тиждень | Топологічні фокуси і досліди . Лабіринти |
28 | 3-й тиждень | Задачі на визначення виграшної стратегії |
29 | 4-й тиждень | Задачі з шахової дошки та доміно |
30 | 5-й тиждень | Знаходження спільної частини фігур |
31 | Травень 2-й тиждень | Відсотки |
32 | 3-й тиждень | Вправи з різних питань раніше вивченого матеріалу |
33 | 4-й тиждень | Підсумки за рік |
Керівник гуртка
вчитель математики В.Г. Серветник.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»