Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

План на тему:"Зустіч з друзями"

Французька мова

Для кого: 1 Клас

19.12.2020

131

1

0

Опис документу:
Учні стають у коло.Один учень повертається до всіх спиною, слухає, хто до нього говорить ( слова Salut ; bonjour, ça va ? ) і за голосом намагається впізнати однокласника що говорив. Якщо відгадав правильно ,то наступним відвертається той хто казав, а якщо не відгадав, то слухає ще раз інших учнів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Вчитель : Присакар Олеся Михайлівна

10.09

Французька мова 1 клас

Тема уроку: Зустріч із друзями.

Мета уроку:

  • освітня: створення умов для ефективної мотивації учнів на уроках, стимулювання позитивного ставлення до навчання шляхом застосування інтерактивних вправ та ігрових моментів;

  • практична: вдосконалювати мовленнєві вміння учнів; розвивати навички аудіювання ; активізувати вживання лексики за темою; формувати вміння питати відповідати;

  • розвивальна : розвивати зорову та слухову памʼять, контекстуальну здогадку; вміння висловлювати свою думку; креативність учнів;

  • виховна : виховувати культуру спілкування, толерантне ставлення до думок інших, вміння працювати в команді ; зацікавленість щодо пізнання нового.

Обладнання: підручник «Français 1, ноутбук, USB. Картинки з малюнками про друзів.

Déroulement de la leçon:

І. Le commencement de la leçon.

- Bonjour, mes élèves! Ravie de vous voir ! Comment ça va? Êtes-vous de bonne humeur?

ІІ. La partie principale .

1.La notification du sujet de la leçon.

Р.: Salutation .

Demander et dire comment ça va

P.: Oui, le sujet de notre leçon est "L'amitié ". Nous allons parler de notre amis, qu′est-ce qu′il faut faire avant de les raconter . Vous allez discuter, dialoguer, mo, jouer, chanter .

P.: Mais d’abord c’est la gymnastique phonétique !

Un ,deux , trois,

J'ai un petite chat

Quatre ,cinq, six

Qui fait des caprices.

2. Actualisation des connaissances :

1) Révision du lexique appris . Bonjour ,salut

2) Conversation: P.: (ou le dialogue é1 ← → é2) -Aimez-vous votre amis? -Bonjour Asea -ça va ? -Salut Nicolai - ça va !

3) Сприймання на слух Вправа 1ст.8,3 ст.9

4)Вправа 2 ст.8

4) Le travail en groupes:

P.: Ecoute rèpéte et mime

P.:

Le jeu « Devine qui parle »

Par exemple : - Учні стають у коло.Один учень повертається до всіх спиною, слухає, хто до нього говорить ( слова Salut ; bonjour, ça va ? ) і за голосом намагається впізнати однокласника що говорив. Якщо відгадав правильно ,то наступним відвертається той хто казав, а якщо не відгадав, то слухає ще раз інших учнів.

5) Une pause. La chanson et la gymnastique :сс

Si tu aimes le soleil frappe des mains (clap-clap)
Si tu aimes le soleil frappe des mains (clap-clap)
Si tu aimes le soleil le printemps qui se réveille
Si tu aimes le soleil frappe des mains (clap-clap).
Si tu aimes le soleil tape des pieds (boum-boum)
Si tu aimes le soleil tape des pieds (boum-boum)
Si tu aimes le soleil le printemps qui se réveille
Si tu aimes le soleil tape des pieds (boum-boum).
Si tu aimes le soleil clique des doigts (zip-zip)…
Si tu aimes le soleil
fais le train (tchou-tchou)...
Si tu aimes le soleil crie hourra! (hou-rra!)...
Si tu aimes le soleil crie bonjour! (bon-jour!

ІІI. Le bilan de la leçon.

P.: - Mes enfants, vous avez bien travaillé aujourd′hui.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.