План на тему:"У мене болить живіт " 2 клас

Французька мова

Для кого: 2 Клас

19.12.2020

123

3

0

Опис документу:
"У мене болить живіт " 2 клас : дізнаються про те, як описати настрій на французькій мові - розвинуть навички діалогічного мовлення -вивчать нову лексику по темі ( j'ai mal au ventre ) -Закріплять знання по вивченим темам
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Присакар Олеся Дата: 06.10.2020р. 2 клас

Підручник: Français

Тема: У мене болить живіт!

Мета: Наприкінці уроку учні:

-дізнаються про те, як описати настрій на французькій мові

- розвинуть навички діалогічного мовлення

-вивчать нову лексику по темі ( j'ai mal au ventre )

-Закріплять знання по вивченим темам

Форма проведення: урок-гра.

Наочність та обладнання: комп’ютер, роздруківки, плакат, смайлики.

План уроку

з/п

Етапи

Уроку

Методи та прийоми

На що звернути увагу

Організація початку уроку

Salutation.

P: Bonjour, les enfants!

E: Bonjour!

P: Je suis ravie de vous revoir.

E: Merci.

Commencement.

Comment ça va? ( ça va…)

Ou as-tu mal? ( J'ai mal…)

(учні задають кожне питання один одному по колу)

Мотивація навчальної діяльності

Maintenant, regardez le video avec les enfants français. ( відео Ou as-tu mal ?)

Qui parle dans ce video?

Хто зображений на відео?

Опрацювання Oui et Non

Актуалізація опорних знань

На відео ви побачили французьких діток, які задають питання одне одному. Давайте теж спробуємо, а відповідати будемо французькою

P:Ou as- tu mal ?

E: J'ai mal au genou !

P: :Ou as- tu mal ?

E: J'ai mal à la gorge

E1: Ou as- tu mal ?

E2: J'ai mal au nez

Первинне закріплення знань

P: Діти, то на якій мові ми щойно пробували розмовляти?

E: На французькій .

P: Давайте ще раз пригадаємо, що ми вже знаємо про цю мову і про країну Францію ?

E: Ми вже знаємо...

P: Правильно! Як спитати французькою: «Де тебе болить?»

E: Ou as-tu mal?

(Учні стають у коло. Учитель розпо-

чинає гру —)

Фізкульт хвилинка

Пісня « Parapluie !»

Перевірка засвоєння знань.

  • Повторення вивчених фраз

Учні стають у коло. Один учень/Одна учениця

повертається до всіх спиною, слухає, хто до нього/

неї говорить (слова « Salut, bonjour, ca va ? ») і за

голосом намагається впізнати однокласника/одно-

класницю, що говорив/говорила. Якщо відгадав пра-

вильно, то наступним відвертається той, хто казав,

  • а якщо не відгадав, то слухає ще раз інших учнів.

Фізкультхвилинка

« Mon chat»

Контроль і самоперевірка знань

Р: сприймання на слух вправа 1,2ст.26

Р: усна взаємодія вправа 6 ст.27

Підбиття підсумків уроку.

(повторення вивчених за урок нових слів)

Діти, що ми сьогодні робили на уроці

Хто бажає зробити підсумок уроку?

( учні по черзі перелічують, що виконувалося на уроці)

Рефлексія

P: Avez vous aimé la leçon d’aujourd’hui?

E: Oui.

P: Vous avez été très actifs aujourd’hui. Merci pour votre attention !

Au revoir!

E: Merci! Au revoir!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.