План на тему:"Дикі тварини 4 клас"

Французька мова

Для кого: 4 Клас

19.12.2020

208

0

0

Опис документу:
"Дикі тварини" На картинках ви побачили різні тварини. Давайте спробуємо повторити французькою P:С'est quel animal? E: C'est le renard P: С'est quel animal? E : C'est l'ours E1: С'est quel animal? E2: C'est lezard
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Присакар Олеся Дата: 18.12.2020р. 4 клас

Підручник: Français

Тема: Дикі тварини.Тварини які ми можемо побачити в зоопарку?

Мета: Наприкінці уроку учні:

-дізнаються про те, як описати тварини на французькій мові

- розвинуть навички з аудіювання та читання

-вивчать нову лексику по темі (les animaux sauvages )

-Закріплять знання по вивченим темам

Форма проведення: урок-гра.

Наочність та обладнання: комп’ютер, роздруківки, плакати з дикими тваринами.

План уроку

з/п

Етапи

Уроку

Методи та прийоми

На що звернути увагу

Організація початку уроку

Salutation.

P: Bonjour, les enfants!

E: Bonjour!

P: Je suis ravie de vous revoir.

E: Merci.

Commencement.

Comment ça va? ( ça va…)

Quels animaux sauvages  savez-vous? ( la girafe , le dromadaire…)

(учні задають кожне питання один одному по колу)

Мотивація навчальної діяльності

Maintenant, regardez les images avec les animaux sauvages.

12 animaux domestique

Опрацювання Oui et Non

Актуалізація опорних знань

На картинках ви побачили різні тварини. Давайте спробуємо повторити французькою

P:С'est quel animal?

E: C'est le renard

P: С'est quel animal?

E : C'est l'ours

E1: С'est quel animal?

E2: C'est lezard

Первинне закріплення знань

P: Діти, то на якій мові ми щойно пробували називати тварини?

E: На французькій .

P: Давайте ще раз пригадаємо, що ми вже знаємо про цю мову і про країну Францію ?

E: Ми вже знаємо...

P: Правильно! З гордістю називаємо 12 тварин: «le loup/blaireau/ cerf/chevreuil »

(Учні стають у коло. Учитель розпо-

чинає гру —)

Фізкульт хвилинка

Пісня « Sur le pont d'Avignon!»

Перевірка засвоєння знань.

  • Повторення вивчених фраз

Вправа 6 ст37 описати по прикладу крокодила жирафу

Вправа 1 ст 38 правильно чи ні

Фізкультхвилинка

« Mon chat»

Контроль і самоперевірка знань

Р: письмово вправа 3,4ст.40-41

Р: усна взаємодія лексика ст.39

Підбиття підсумків уроку.

(повторення вивчених за урок нових слів)

Діти, що ми сьогодні робили на уроці

Хто бажає зробити підсумок уроку?

( учні по черзі перелічують, що виконувалося на уроці)

Домашнє завдання

Вправа 5 ст.41 Принести малюнок з улюбленої твариною та описати її

Рефлексія

P: Avez vous aimé la leçon d’aujourd’hui?

E: Oui.

P: Vous avez été très actifs aujourd’hui. Merci pour votre attention !

Au revoir!

E: Merci! Au revoir!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.